Daar worden ze niet voor betaald door de provincie, die vond dat het geld niet waard.quote:Op maandag 5 september 2005 12:46 schreef Jaguarized het volgende:
Dat Arriva niet even een extra bus ofzo inzet op zo'n punt. Veevervoer in Groningen:![]()
Het is altijd de eerste paar dagen van het jaar dat het extreem druk is. Normaliter is het ook wel druk maar niet zo als vanochtend.quote:Op maandag 5 september 2005 12:56 schreef Vloris het volgende:
Eerste collegedag van het jaar he... Wedden dat het de rest van het jaar lang zo druk niet is 's ochtends vroeg in die bus?
In de ochtend is het dagelijks op Groningen CS 5x zo druk als op de foto.quote:Op maandag 5 september 2005 13:25 schreef ijsklont het volgende:
Pff, Utrecht, daar is het pas druk:
[afbeelding]
Wel als gevolg van een ongeval, dat wel
quote:Op maandag 5 september 2005 13:37 schreef 700MB het volgende:
[..]
In de ochtend is het dagelijks op Groningen CS 5x zo druk als op de foto.
quote:Op maandag 5 september 2005 13:37 schreef 700MB het volgende:
[..]
Tuurlijk jongen....quote:Op maandag 5 september 2005 13:37 schreef 700MB het volgende:
[..]
Zeer wel degelijk.quote:
Bussen kunnen omrijden, dat zei ik ook al in mijn zeiktopic over die klotedebielen in Utrecht, die het ELK BEGIN VAN HET STUDENTENSCHOOLJAAR WEER voor elkaar krijgen om te weinig bussen in te zetten!quote:Op maandag 5 september 2005 13:25 schreef ijsklont het volgende:
Pff, Utrecht, daar is het pas druk:
[afbeelding]
Wel als gevolg van een ongeval, dat wel
inderdaad, dat is arrrrbeiders gebied.quote:Op maandag 5 september 2005 13:46 schreef QyRoZ het volgende:
Op de snelweg was het lekker rustig vanmorgen, daar komen al die pauperstudenten niet.
Zo'n hele lange. Harmonikabus ofzo noemen ze die ook wel. Daar kan dat makkelijk in. Moet de helft wel staan uiteraard.quote:
Ja, en in de ochtend zijn het er 3x zoveel per bus.quote:
Gelede busquote:Op maandag 5 september 2005 17:15 schreef nexcro het volgende:
[..]
Zo'n hele lange. Harmonikabus ofzo noemen ze die ook wel. Daar kan dat makkelijk in. Moet de helft wel staan uiteraard.
Dat is een oude foto neem ik aan..quote:Op maandag 5 september 2005 19:24 schreef Alexxxxx het volgende:
Ach, het is leuk om er foto's van te maken
[afbeelding]
jaar geleden genomen, in een vakantie, rond 15:00quote:Op maandag 5 september 2005 19:46 schreef furanku het volgende:
[..]
Dat is een oude foto neem ik aan..
zal binnenkort eens een foto schieten vanbinnen in de bus.. maar dan moet ik wel rond 9 uur beginnen en niet de hele tijd om 1 uur tot laat![]()
Ik had 1 later, van 7 over 9. Stampvol.quote:Op maandag 5 september 2005 20:04 schreef VrijeVal het volgende:
ik had lijn 11 van 5 voor 9 .. helemaal niet zo drukk?!
wat is dat 'half 9' nu steeds eigelijk? ik hoor dat wel vaker.quote:Op maandag 5 september 2005 20:19 schreef Murray het volgende:
Lijn 15 wil op een maandagochtend rond half 9 nog wel eens vol zitten ja.
08.30, tijdstip?quote:Op maandag 5 september 2005 20:22 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
wat is dat 'half 9' nu steeds eigelijk? ik hoor dat wel vaker.
huh,zijn er dan ook al mensen buiten in bussen?!!!quote:
hahaha, dat zijn die oude pauperbussen uit emmen, hebben groningers die gekregen?quote:Op maandag 5 september 2005 19:24 schreef Alexxxxx het volgende:
Ach, het is leuk om er foto's van te maken
[afbeelding]
Ik snap je niet echt.quote:Op maandag 5 september 2005 20:29 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
huh,zijn er dan ook al mensen buiten in bussen?!!!![]()
wtf, waarom worden dat soort dingen nooit aan mij verteld![]()
Die hebben laatst een keer in Emmen gereden omdat ze hier tekort hadden, maar die rijden al jaren in Groningen hoor.quote:Op maandag 5 september 2005 20:41 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
hahaha, dat zijn die oude pauperbussen uit emmen, hebben groningers die gekregen?
zijn al weer weg, volgesn het forum voor mensen die bij Arriva groningen werkenquote:Op maandag 5 september 2005 20:41 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
hahaha, dat zijn die oude pauperbussen uit emmen, hebben groningers die gekregen?
2 hebben hier minstens een jaar gereden ja, totdat arriva hier zn spullen paktequote:Op maandag 5 september 2005 20:45 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Die hebben laatst een keer in Emmen gereden omdat ze hier tekort hadden, maar die rijden al jaren in Groningen hoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |