snap niet wat daar grappig aan is gezien het aantal dodelijke ongelukken met bussen in Groningen..quote:Op donderdag 8 september 2005 09:44 schreef Jegorex het volgende:
[..]
ZatStond in de bus van 9:15 op Station Noord.
Nog bijna een fietser plat gereden vlak voor school![]()
quote:Op donderdag 8 september 2005 12:32 schreef Broodbeleg het volgende:
wat zal het zijn? Juli? Het was in ieder geval met warm weer op de Grote Markt. Kort daarvoor op de Korreweg, station etc.
quote:Op donderdag 8 september 2005 14:54 schreef Jaguarized het volgende:
Of als je als 1 van de eersten voorin instapt en je ziet dat er nog een lange rij komt, dan gooi je zelf even de achterste deuren open als je geluk hebt dat er een open-knop in zit.
rijstwafels, teh horror!quote:Op maandag 5 september 2005 12:57 schreef michiel_merk het volgende:
vooral leuk als iemand naast je zit met een rijstwafel op de vroege ochtend![]()
achterste deuren open doen=quote:Op donderdag 8 september 2005 14:30 schreef Off-ShoRe het volgende:Gelukkig doet zo een chaffeur van lijn 15 altijd ook die achterste deuren open zodat je er nice gratis in kunt hoppen \o/
Oh ja, ook zo verrot als lijn 15 bij perrron A stopt. Dat is dus aan de rechterkant voor de stoplichten waar lijn 315 vanaf vertrekt nu. Kan ik alsnog een stronteind lopen naar perron U.quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:55 schreef CybPraetorian het volgende:
Hier het beruchte CS...
[[url=http://img341.imageshack.us/img341/7636/csgroningen2eh.th.jpg]afbeelding][/URL]
quote:Op maandag 5 september 2005 19:24 schreef Alexxxxx het volgende:
Ach, het is leuk om er foto's van te maken
[afbeelding]
Zeg geen Groningenquote:Dames en heren, wegens een sein en wisselstoring zal de trein van 8:45 naar ...
Niet meer dan 5 minuten graagquote:... Groningen ...
En bedankt, de bus naar Groningen was natuurlijk ook al weg.quote:... komen te vervallen, de eerstvolgende trein rijdt om 9:45.
In the middle of nowhere uitstappen? Ik stap in Leek op (waar ik woonquote:Op donderdag 8 september 2005 01:05 schreef CS-AlCoHoLiC het volgende:
682 is kut met dit weer, geen airco of raampjes. Moet je ook nog in the fucking middle of nowhere in en uitstappen. En door Leek heen is zowieso al geen feest![]()
Vanavond was het wel weer rustig in lijn 11, was ook al 10 voor 7. Kostte me 2 uur om thuis te komen. Morgen lekker met de auto
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |