Wil je m'n handtekening?quote:
Krijg je niet!quote:
nix! want je krijgt nix!quote:Op zondag 4 september 2005 21:00 schreef Zebbie het volgende:
Ik wil graag een discolamp lenen, wat gaat dat kosten?![]()
Hij heeft wel al een fantopicquote:
Ik ook al, wat toevalligquote:
Hey, sinds bef stil ligt lang niet meer gezienquote:
klopt, hoeist?quote:Op zondag 4 september 2005 21:02 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Hey, sinds bef stil ligt lang niet meer gezien![]()
Gaat prima, jij hangt de laatste tijd in PUB rond toch?quote:
Sararaatsquote:Op zondag 4 september 2005 21:05 schreef yosander het volgende:
hahaha iemand is een paar dagen lid en is als zo populair niemand doet me dat na (moeilijk he!!)
Dan nog eerder gurlie, maar zelfs dat niet.quote:
nee dat hoeft ook niet meer want ik ben hier al populair genoeg!quote:Op zondag 4 september 2005 21:06 schreef Zebbie het volgende:
En natuurlijk de legendarische post waar het allemaal mee begon:
MSN doet ut niet
Hallo?quote:Op zondag 4 september 2005 21:05 schreef Dagonet het volgende:
Wie de neuk zijn de mensen in de OP en wíe is TS?
-O_quote:Op zaterdag 3 september 2005 16:56 schreef yosander het volgende:
ach ik weet meer dan jullie hebben geen eens een homepage ik wel en wat doen jullie? GOW geen onderwijs mogelijk nou ik doe VWO dus wat zeik je vieze ******* **** ****
lieverd, alle newbies die gebasht worden zijn een tijdje 'populair'quote:Op zondag 4 september 2005 21:05 schreef yosander het volgende:
hahaha iemand is een paar dagen lid en is als zo populair niemand doet me dat na (moeilijk he!!)
Wil je fan worden Dago?quote:Op zondag 4 september 2005 21:05 schreef Dagonet het volgende:
Maar wees gewaarschuwd, dat trekt na een weekje weg en dan word je door niemand meer serieus genomenquote:Op zondag 4 september 2005 21:07 schreef Imberr het volgende:
[..]
lieverd, alle newbies die gebasht worden zijn een tijdje 'populair'![]()
nou wrm doen jullie dat dan dan ben jezelf ook een beetje...quote:Op zondag 4 september 2005 21:07 schreef Imberr het volgende:
[..]
lieverd, alle newbies die gebasht worden zijn een tijdje 'populair'![]()
De meesten toch wel veel postende ONZ users.quote:
en word ik nu wel serieus genomen???quote:Op zondag 4 september 2005 21:08 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Maar wees gewaarschuwd, dat trekt na een weekje weg en dan word je door niemand meer serieus genomen
wtf staat daar nou weerquote:Op zondag 4 september 2005 21:08 schreef yosander het volgende:
[..]
nou wrm doen jullie dat dan dan ben jezelf ook een beetje...![]()
![]()
nerdquote:Op zondag 4 september 2005 21:08 schreef yosander het volgende:
[..]
nou wrm doen jullie dat dan dan ben jezelf ook een beetje...![]()
![]()
Mits een graf om te bezoeken.quote:
Nee, maar nu ben je popy-jopy.quote:Op zondag 4 september 2005 21:09 schreef yosander het volgende:
[..]
en word ik nu wel serieus genomen???
De rest van dat lijstje ook.quote:Op zondag 4 september 2005 21:09 schreef Zebbie het volgende:
[..]
De meesten toch wel veel postende ONZ users.
TS is gewoon een newbie met grootheidswaanzin.
die hele lijst zegt me echt niets!quote:Op zondag 4 september 2005 21:09 schreef Zebbie het volgende:
[..]
De meesten toch wel veel postende ONZ users.
TS is gewoon een newbie met grootheidswaanzin.
nou mij "populair maken"quote:
Ik ook niet een beetje?quote:Op zondag 4 september 2005 21:10 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
die hele lijst zegt me echt niets!
Ik gok dat het antwoord op de laatste vraag 'iemand wienst account gewist moet worden' is.quote:Op zondag 4 september 2005 21:05 schreef Dagonet het volgende:
Newbie oké, maar grootheidswaanzinquote:
was jij ook niet een zielige kleuter?quote:Op zondag 4 september 2005 21:11 schreef yosander het volgende:
2 pagina's in een paar minuten goed he!
We posten een aantal maanden geleden allebij in het WP topicquote:
misschien wel maar jullie zijn erger!quote:Op zondag 4 september 2005 21:12 schreef taart het volgende:
[..]
was jij ook niet een zielige kleuter?![]()
hij kent duidelijk de PUB sc niet alstie denkt dat dit snel gaatquote:Op zondag 4 september 2005 21:12 schreef taart het volgende:
[..]
was jij ook niet een zielige kleuter?![]()
Oh. Dus? Ik post overal.quote:Op zondag 4 september 2005 21:12 schreef Zebbie het volgende:
[..]
We posten een aantal maanden geleden allebij in het WP topic
Of de BeF reeks op volle snelheidquote:Op zondag 4 september 2005 21:12 schreef Imberr het volgende:
[..]
hij kent duidelijk de PUB sc niet alstie denkt dat dit snel gaat
en hij is wel een kleuter ja.. en zielig ook wel![]()
Maakt mij niet minder bekendquote:
"Quod erat abdicandum"quote:Op zondag 4 september 2005 21:11 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik gok dat het antwoord op de laatste vraag 'iemand wienst account gewist moet worden' is.
Ja, of kloten met z'n profiel ofzoquote:Op zondag 4 september 2005 21:11 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik gok dat het antwoord op de laatste vraag 'iemand wienst account gewist moet worden' is.
Een leuk tagje achter z'n naamquote:Op zondag 4 september 2005 21:14 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ja, of kloten met z'n profiel ofzo
ik dacht altijd dat dat zo'n geweldige reeks was en supersnel ging en nu hoor je bijna altijd dat t altijd langzaam gaat daar enzo..quote:
20 minuten was normaal. Soms verlang ik nog wel terug naar die tijdquote:
Terug gelopen tot een groepje oldbies die daar alleen 's avonds nog posten.quote:Op zondag 4 september 2005 21:14 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik dacht altijd dat dat zo'n geweldige reeks was en supersnel ging en nu hoor je bijna altijd dat t altijd langzaam gaat daar enzo..
Vroegâh was het goed.quote:Op zondag 4 september 2005 21:14 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik dacht altijd dat dat zo'n geweldige reeks was en supersnel ging en nu hoor je bijna altijd dat t altijd langzaam gaat daar enzo..
quote:Op zondag 4 september 2005 21:15 schreef freiss het volgende:
[..]
20 minuten was normaal. Soms verlang ik nog wel terug naar die tijdZebbie met 1400 posts op een dag
Ik hoorde laatst van Rabrynil, die hostte mijn usericon. Naar het blijkt heb ik daarmee iets van 800 MB dataverkeer doorheen gejaagd, met mijn BeF usericon.quote:
Mits je er 2 discolampen bij huurtquote:Op zondag 4 september 2005 21:16 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik sta er ook niet eens bij
Geen kleuter maar wel zielig mag dat ook
Ohja, die knakker die we altijd babyruil noemdenquote:Op zondag 4 september 2005 21:17 schreef freiss het volgende:
[..]
Ik hoorde laatst van Rabrynil, die hostte mijn usericon. Naar het blijkt heb ik daarmee iets van 800 MB dataverkeer doorheen gejaagd, met mijn BeF usericon.
Babyruil.quote:Op zondag 4 september 2005 21:18 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Ohja, die knakker die we altijd babyruil noemden![]()
![]()
Grote ava dan zeker?
OMG! ik dacht dat jij een vrouw was van rond de 25 ofzo!quote:
Nee, deze die ik nu hebquote:Op zondag 4 september 2005 21:18 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Ohja, die knakker die we altijd babyruil noemden![]()
![]()
Grote ava dan zeker?
Ik heb zo nu en dan wel eens last van m'n vrouwelijke kantquote:Op zondag 4 september 2005 21:19 schreef Imberr het volgende:
[..]
OMG! ik dacht dat jij een vrouw was van rond de 25 ofzo!![]()
![]()
ipv:
Geslacht: Man
Geboortedatum: 1989-05-04
![]()
![]()
![]()
Dat is dan zo'n 25k aan vieuwsquote:
Ik zat te denken aan een ander e-mail adres of wachtwoord.quote:
Maar dan is de lol te snel afgelopenquote:Op zondag 4 september 2005 21:22 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik zat te denken aan een ander e-mail adres of wachtwoord.
Hij slaapt?quote:Op zondag 4 september 2005 21:23 schreef freiss het volgende:
YoSander!, waarom kom je niet meer in je fantopic?
ms istie aan zijn moeder gaan vragen oftie nog wat langer mag opblijvenquote:Op zondag 4 september 2005 21:27 schreef freiss het volgende:
Waarom reageert hij zo traag?
Hij is uit '93 dus zit nu in de... 2e?quote:Op zondag 4 september 2005 21:35 schreef freiss het volgende:
Nou zit wel op het VWO hoor.
Hij moet steeds van account wisselen.quote:Op zondag 4 september 2005 21:27 schreef freiss het volgende:
Waarom reageert hij zo traag?
ik denk brugklas.quote:Op zondag 4 september 2005 21:36 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Hij is uit '93 dus zit nu in de... 2e?
lijkt me eerder groep 8 of de brugklasquote:Op zondag 4 september 2005 21:36 schreef Zebbie het volgende:
[..]
groep 8 VWOquote:Op zondag 4 september 2005 21:38 schreef Imberr het volgende:
[..]
lijkt me eerder groep 8 of de brugklas![]()
![]()
Daarom is hij zo trots, heeft vast niet door dat ik in 5V zitquote:
idem.quote:Op zondag 4 september 2005 21:39 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Daarom is hij zo trots, heeft vast niet door dat ik in 5V zit
Je bent op mijn verjaardag geregistreerdquote:
quote:Op zondag 4 september 2005 21:45 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Je bent op mijn verjaardag geregistreerd
Oh, is het een lijst users van dit forum?quote:Op zondag 4 september 2005 21:10 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
die hele lijst zegt me echt niets!
Oldbie humorquote:Op zondag 4 september 2005 21:55 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Oh, is het een lijst users van dit forum?
Hoi.quote:Op zondag 4 september 2005 21:05 schreef Dagonet het volgende:
Neem dat is terugquote:
Maar ik sta bovenaanquote:
Gefeliciteerd met je vermeldingquote:
En toen ging ik op vakantie en kwam ik terug en was het doodquote:
Maar ik sta bovenaanquote:Op zondag 4 september 2005 23:02 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Haha, prachtig, een bijna-naamtopic
quote:
jullie hebben enge avatarsquote:Op zondag 4 september 2005 23:02 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Haha, prachtig, een bijna-naamtopic
Als we hem nou wijsmaken dat je stoned wordt van die padden likken kunnen we pas echt lachenquote:Op zondag 4 september 2005 23:04 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Mischien hebben ze Yosander nodig bij dit nieuwsbericht: Australische reuzenpad is dol op black light
Beste Imberrquote:
quote:Op zondag 4 september 2005 23:06 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Beste Imberr
U heeft ons recent laten weten dat u onze avatars eng vindt.
Wij danken u daar vriendelijk voor en vinden uw avatar ook erg eng.
Groeten, BB
Whehehe je kan zo op de helpdesk van @home gaan werkenquote:Op zondag 4 september 2005 23:06 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Beste Imberr
U heeft ons recent laten weten dat u onze avatars eng vindt.
Wij danken u daar vriendelijk voor en vinden uw avatar ook erg eng.
Groeten, BB
Mijn avatar zat bij een pak cruesliquote:Op zondag 4 september 2005 23:10 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Mijn avatar heerst toch wel flink der pan uit
Zou onze systeembeheerder het dan toch voor elkaar gekregen hebbenquote:Op zondag 4 september 2005 23:10 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Mijn avatar heerst toch wel flink der pan uit
Ik stond net uitgelogd, zou YoSander me met zijn VWO skills gehackt hebben![]()
![]()
Niet zijn MSN!!!quote:Op zondag 4 september 2005 23:12 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Zou onze systeembeheerder het dan toch voor elkaar gekregen hebben
Dalijk zet hij ook je MSN uit!
Hij heft je pc geowned!quote:Op zondag 4 september 2005 23:19 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Frontpage doet het ook al nietmeer!
Ow hij heeftm ij ook gehacked met zijn 1337 HTML skillsquote:
Ik ben ook bangquote:Op zondag 4 september 2005 23:30 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
DALIJK HACKT HIJ HET INTERNET!
Ik ben bang![]()
Doodverwensingquote:Op zondag 4 september 2005 23:39 schreef NJ het volgende:
Dit is echt zo'n users waarbij je wenst dat z'n stroboscoop bij hem in bad valt.
Ik had het ook niet anders verwacht enzo...quote:
Hij heeft zichzelf in del ijst met meest 1337 HTML skillx0rs gezet op nummer 1 natuurlijk... heb je zijn site wel eens bekeken man? Dude das echt uber1337quote:Op zondag 4 september 2005 23:54 schreef whoops het volgende:
En op welke plek heeft de TS zichzelf ingedeeld eigenlijk?
Ik ga hem meteen bekijken... Waarschijnlijk kan ik er nog een hoop van leren...quote:Op zondag 4 september 2005 23:56 schreef beelz het volgende:
[..]
Hij heeft zichzelf in del ijst met meest 1337 HTML skillx0rs gezet op nummer 1 natuurlijk... heb je zijn site wel eens bekeken man? Dude das echt uber1337
moet jij zeggenquote:Op zondag 4 september 2005 21:38 schreef Imberr het volgende:
[..]
lijkt me eerder groep 8 of de brugklas![]()
![]()
Ik zei toch dat hij 1337 isquote:Op zondag 4 september 2005 23:59 schreef whoops het volgende:
OMG die site...
Comic Sans MS... Een achtergrond die van kleur veranderd... Plaatjes laten maken door de zo ongeveer oudste site van het web...
Ge-ni-aal...
Wat een understatement...quote:
Alles onder de 80k is oldbiequote:Op zondag 4 september 2005 22:10 schreef Dirkh het volgende:
[..]Op het moment dat iemand mij een oldbie gaat noemen moet het wel een enorme newbie zijn.
Kom jij ook nog ff langs natuurlijkquote:
je komt net kijken manquote:Op zondag 4 september 2005 20:54 schreef yosander het volgende:
Hier de zieligste kleuters die er bestaan!
beelz
NASDAQbastardo
The-Brahma-Bull
Zebbie
Ayaxola
Blokhut
Imberr
brainster
[afbeelding]
TC03
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
de bovenstaande namen zijn de sukkels.....![]()
![]()
![]()
Welke?quote:Op zondag 4 september 2005 23:59 schreef Repeat het volgende:
valt wel mee hoor newbie, ken er maar 2 uit et lijstje....
Dat was in mijn tijd nog wel anders...quote:
Maar ik sta bovenaanquote:
En het is nog steeds jouw tijd.quote:Op maandag 5 september 2005 01:29 schreef whoops het volgende:
[..]
Dat was in mijn tijd nog wel anders...
Klik op z'n posthistorie en zoek een van z'n leuke topics uit, het gaat je lukkenquote:Op dinsdag 6 september 2005 00:13 schreef kroegtijger het volgende:
ik voel me bekocht...ik sta ook niet in de
YoSander
"Kleuterlijst"
quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:27 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Klik op z'n posthistorie en zoek een van z'n leuke topics uit, het gaat je lukken
wie?? toch nietquote:Op dinsdag 6 september 2005 00:41 schreef Blokhut het volgende:
Is ie al dood?
Je bent toch niet fan van hem hequote:Op dinsdag 6 september 2005 00:43 schreef kroegtijger het volgende:
[..]
wie?? toch nietYoSander
toch??
Wij kunnen allemaal nog flink wat vanquote:
Ik daag je uit om een YoSander adoratie topique te openen.quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:47 schreef kroegtijger het volgende:
[..]
Wij kunnen allemaal nog flink wat vanYoSander
leren anders hoor... Hij doet namelij VWO en Hij is alwetende op het gebied van HTML... Dat schijnt iets met de wondere wereld van het Internet te maken te hebben....maar als je meer wilt weten moet je even vragen of
YoSander
je wat uitleg kan geven...het schijnt in ieder geval HEEEEEEL moeilijk te zijn
quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:49 schreef Blokhut het volgende:
[..]
Ik daag je uit om een YoSander adoratie topique te openen.
Misschien kan 'ie z'n eigen subforum krijgen...quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:49 schreef Blokhut het volgende:
[..]
Ik daag je uit om een YoSander adoratie topique te openen.
stel je eens voor, datquote:Op dinsdag 6 september 2005 00:54 schreef whoops het volgende:
[..]
Misschien kan 'ie z'n eigen subforum krijgen...
Ik sta wel in z'n lijst van zieligste kleuters, maar ik weet niet meer welk in welk topic ik heb gepost om dit privilege te verwervenquote:Op dinsdag 6 september 2005 00:52 schreef kroegtijger het volgende:
[..]
toch krijg ik het gevoel dat jeYoSander
niet zo hoog hebt zitten
quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:56 schreef Blokhut het volgende:
[..]
Ik sta wel in z'n lijst van zieligste kleuters, maar ik weet niet meer welk in welk topic ik heb gepost om dit privilege te verwerven
Als je lang door zaagt over scheermesjes en een heet bad kom je er wel 14.gifquote:Op dinsdag 6 september 2005 00:58 schreef kroegtijger het volgende:
[..]
Jij staat in de magische "kleuterlijst" van
YoSander
teach me...... how??
Ik zou hem aanspreken met: Sterf!quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:02 schreef kroegtijger het volgende:
ik hoop alleen al dat ik tegenYoSander
MAG praten.... hoe moet ik
Hem
dan aanspreken??? met U, of Uwe doorluctigheid, of toch liever Uwe HTML-guru???? ik sta te beven van angst voor áls ik met
Hem
mag praten
quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:05 schreef Blokhut het volgende:
[..]
Ik zou hem aanspreken met: Sterf!
quote:Op zondag 4 september 2005 21:39 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Daarom is hij zo trots, heeft vast niet door dat ik in 5V zit
uiteraard....quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:25 schreef TehRockstar het volgende:
Geweldig topic
Zielige kleuter...quote:
patser....ik moet nog steeds inquote:
Hehehehe ik heers... Lord of the kleutersquote:
Wat?!? Sta jij er nog niet in?quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:18 schreef kroegtijger het volgende:
[..]
patser....ik moet nog steeds inZijn
lijstje opgenomen worden
ik hoop dat ik ook een plaatsje inYoSander
zn kleuterlijst mag verwerven
dank voor de steunbetuigingen....misschien een petitie aanbieden aanquote:Op dinsdag 6 september 2005 14:07 schreef beelz het volgende:
[..]
Wat?!? Sta jij er nog niet in?Men dit slaat nergens op yosander gooi die kerel eens ff snel in je lijstje.
Kom op yosander luister naar de baas
En wie was jij ook alweer?quote:Op woensdag 7 september 2005 02:07 schreef Guidoow het volgende:
ben ik ook zielig of is da ineens vandaag veranderd?
Rimmen jullie elkaar ook?quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:31 schreef kroegtijger het volgende:
[..]
uiteraard....YoSander
heeft em geopend
dat wilde ik ook graag wetenquote:Op zondag 4 september 2005 21:05 schreef Dagonet het volgende:
Lees dan het hele topique door.quote:Op woensdag 7 september 2005 16:43 schreef marleenhoofd- het volgende:
[..]
dat wilde ik ook graag weten
en verder heeft dit topic natuurlijk geen enkele waarde als ik niet vermeld wordt in de tt
ik heb wel wat beters te doen.. wordt ik in het topic nog genoemd dan? zo ja, dan wil ik wel even kijken..quote:
Nee natuurlijk niet.quote:Op woensdag 7 september 2005 17:12 schreef marleenhoofd- het volgende:
[..]
ik heb wel wat beters te doen.. wordt ik in het topic nog genoemd dan? zo ja, dan wil ik wel even kijken..
zeg maar gerust de brugklas, ofterwijl hij zit al 2 weken op het vwo en is daar mee aan t opscheppen terwijl die alleen nog maar sport-, kennismakingsdag en huiswerkvrije brugklas week heeft gehadquote:Op zondag 4 september 2005 21:36 schreef Zebbie het volgende:
[..]
quote:
Heb jij ookal in je broek gescheten van blijdschap?quote:Op maandag 5 september 2005 22:23 schreef tho_Omas het volgende:
Ha ik ben geen sukkel. Een gevoel van gelukzaligheid ontspringt in mijn onderbuik.
quote:Op woensdag 7 september 2005 17:26 schreef Imberr het volgende:
[..]
wat nou![]()
ik zit in de 4e![]()
nja, 3e maar ik hoor in de 4e te zitten![]()
beetje late reactie![]()
Zeker welquote:
Ja precies, niet te geloven hequote:Op woensdag 7 september 2005 17:18 schreef marleenhoofd- het volgende:
[..]
zeg maar gerust de brugklas, ofterwijl hij zit al 2 weken op het vwo en is daar mee aan t opscheppen terwijl die alleen nog maar sport-, kennismakingsdag en huiswerkvrije brugklas week heeft gehad![]()
Ja, en profiel dit, ventiel dat...quote:Op woensdag 7 september 2005 22:45 schreef Zebbie het volgende:
En als je in de brug klas zit is het toch Havo/Vwo?
Ik denk dattie dood isquote:Op woensdag 7 september 2005 22:50 schreef whoops het volgende:
[..]
Ja, en profiel dit, ventiel dat...
Maar dat kan hij waarschijnlijk zelf het beste uitleggen... Yo Sander, waar ben je?
NEEEEEE Nietquote:
Wat mij betreft sta je wel op de lijst hoorquote:Op donderdag 8 september 2005 00:48 schreef kroegtijger het volgende:
[..]
NEEEEEE NietYoSander
..... onze natuurlijke lijder.... sorry, leider
onze guru
onze alwetende
onze grote lijst-samensteller waar ik nog steeds niet op sta![]()
oh groteYoSander
waar ben je?
Discodealerquote:Op donderdag 8 september 2005 01:55 schreef cerror het volgende:
Yosander.wat een .... tja.. wat voor wezen is het eigenlijk?
quote:Op donderdag 8 september 2005 01:53 schreef beelz het volgende:
[..]
Wat mij betreft sta je wel op de lijst hoor
Je hoort er gewoon bij... zolang je maar weet dat ik bovenaan sta
HTML-Guruquote:
waar ik zit wel, maar dat verschilt per school.. hij zal toch niet liegen tegen onsquote:Op woensdag 7 september 2005 22:45 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Ja precies, niet te geloven he
En als je in de brug klas zit is het toch Havo/Vwo?
En systeembeheerder...quote:
quote:Op donderdag 8 september 2005 16:07 schreef marleenhoofd- het volgende:
[..]
waar ik zit wel, maar dat verschilt per school.. hij zal toch niet liegen tegen ons![]()
we kunnen allemaal nog een voorbeeld aanquote:
Ik ben minstens een keer zo oud en kan nog maar de helft van wat hij kan...quote:Op donderdag 8 september 2005 16:20 schreef kroegtijger het volgende:
[..]
we kunnen allemaal nog een voorbeeld aanHem
nemen.... 12 jaar, en dan al Systeembeheerder, discodealer én HTML-guru
we zullen toch niet te ver gegaan zijn heh??quote:Op donderdag 8 september 2005 16:21 schreef whoops het volgende:
Als 'ie nou over een week nog niet gesignaleerd is ga ik me toch echt zorgen maken hoor...
Maar goed,quote:Op donderdag 8 september 2005 16:22 schreef whoops het volgende:
[..]
Ik ben minstens een keer zo oud en kan nog maar de helft van wat hij kan...
Hij post al lang verder onder een kloon...quote:Op donderdag 8 september 2005 16:23 schreef kroegtijger het volgende:
[..]
we zullen toch niet te ver gegaan zijn heh??![]()
Dat heb ik ook maar tot de helft gedaan...quote:Op donderdag 8 september 2005 16:24 schreef kroegtijger het volgende:
[..]
Maar goed,Hij
doet dan ook VWO
Helaas'... ik had nog wel wat meer willen lachen om met hemquote:Op donderdag 8 september 2005 16:30 schreef whoops het volgende:
[..]
Hij post al lang verder onder een kloon...
Die heeft z'n lesje 'tof doen' wel geleerd denk ik...
quote:Op donderdag 8 september 2005 16:31 schreef marleenhoofd- het volgende:
hij is te jong om in pub te posten..
Ach, je kan altijd nog z'n streken nalezen...quote:Op donderdag 8 september 2005 16:31 schreef kroegtijger het volgende:
[..]
Helaas'... ik had nog wel wat meer willen lachen om met hem
nou nou, zo erg is dat niet...quote:Op donderdag 8 september 2005 16:30 schreef whoops het volgende:
[..]
Dat heb ik ook maar tot de helft gedaan...
staat reeds gebookmarkedquote:Op donderdag 8 september 2005 16:32 schreef whoops het volgende:
[..]
Ach, je kan altijd nog z'n streken nalezen...
En ik zie zijn adoratietopic ook ooit nog wel een reeks worden...
En ik sta bovenaanquote:Op donderdag 8 september 2005 16:33 schreef kroegtijger het volgende:
[..]
staat reeds gebookmarkedaltijd leuk om nog eens door te lezen op een saaie regenachtige zondag-middag
Wheheheh ROFLOLquote:
Ik sta nogsteeds niet in de OPquote:
t is zeker eentje om in de Fok! 2005 top 10 hoge ogen te gooienquote:Op donderdag 8 september 2005 17:06 schreef beelz het volgende:
[..]
En ik sta bovenaan![]()
Dit is het leukste wat er op fok! is gebeurd het afgelopen jaar
quote:Achternaam: wrm??
quote:Op zondag 4 september 2005 21:05 schreef Dagonet het volgende:
Ik ookquote:
wij missen hemquote:
Ga dit topic ff kicken zegquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:12 schreef beelz het volgende:
Ik heb yosander gespot
Wie was er ooit onaardig tegen een ander? Daar! In mijn topic
Heheheh ik miste jullie zoquote:
quote:Op zondag 4 september 2005 21:11 schreef QyRoZ het volgende:
Kuttopic, slot, nekschot.
Ik heb eigenlijk liever dat hij optieftquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:18 schreef Imberr het volgende:
[..]
Nou moet alleen yosander nog ff hierheen komen![]()
zeg dat maar niet tegen hem, dan krijg je weer een heel verhaal over tief dit, tief datquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:26 schreef beelz het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk liever dat hij optieft
hij doet wel hatelijk zegquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:12 schreef beelz het volgende:
Ik heb yosander gespot
Daar verder dusch.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:12 schreef beelz het volgende:
Ik heb yosander gespot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |