Nee, maar nu ben je popy-jopy.quote:Op zondag 4 september 2005 21:09 schreef yosander het volgende:
[..]
en word ik nu wel serieus genomen???
De rest van dat lijstje ook.quote:Op zondag 4 september 2005 21:09 schreef Zebbie het volgende:
[..]
De meesten toch wel veel postende ONZ users.
TS is gewoon een newbie met grootheidswaanzin.
die hele lijst zegt me echt niets!quote:Op zondag 4 september 2005 21:09 schreef Zebbie het volgende:
[..]
De meesten toch wel veel postende ONZ users.
TS is gewoon een newbie met grootheidswaanzin.
nou mij "populair maken"quote:
Ik ook niet een beetje?quote:Op zondag 4 september 2005 21:10 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
die hele lijst zegt me echt niets!
Ik gok dat het antwoord op de laatste vraag 'iemand wienst account gewist moet worden' is.quote:Op zondag 4 september 2005 21:05 schreef Dagonet het volgende:
Wie de neuk zijn de mensen in de OP en wíe is TS?
Newbie oké, maar grootheidswaanzinquote:
was jij ook niet een zielige kleuter?quote:Op zondag 4 september 2005 21:11 schreef yosander het volgende:
2 pagina's in een paar minuten goed he!
We posten een aantal maanden geleden allebij in het WP topicquote:
misschien wel maar jullie zijn erger!quote:Op zondag 4 september 2005 21:12 schreef taart het volgende:
[..]
was jij ook niet een zielige kleuter?![]()
hij kent duidelijk de PUB sc niet alstie denkt dat dit snel gaatquote:Op zondag 4 september 2005 21:12 schreef taart het volgende:
[..]
was jij ook niet een zielige kleuter?![]()
Oh. Dus? Ik post overal.quote:Op zondag 4 september 2005 21:12 schreef Zebbie het volgende:
[..]
We posten een aantal maanden geleden allebij in het WP topic
Of de BeF reeks op volle snelheidquote:Op zondag 4 september 2005 21:12 schreef Imberr het volgende:
[..]
hij kent duidelijk de PUB sc niet alstie denkt dat dit snel gaat
en hij is wel een kleuter ja.. en zielig ook wel![]()
Maakt mij niet minder bekendquote:
"Quod erat abdicandum"quote:Op zondag 4 september 2005 21:11 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik gok dat het antwoord op de laatste vraag 'iemand wienst account gewist moet worden' is.
Ja, of kloten met z'n profiel ofzoquote:Op zondag 4 september 2005 21:11 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik gok dat het antwoord op de laatste vraag 'iemand wienst account gewist moet worden' is.
Een leuk tagje achter z'n naamquote:Op zondag 4 september 2005 21:14 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ja, of kloten met z'n profiel ofzo
ik dacht altijd dat dat zo'n geweldige reeks was en supersnel ging en nu hoor je bijna altijd dat t altijd langzaam gaat daar enzo..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |