Wil je m'n handtekening?quote:
Krijg je niet!quote:
nix! want je krijgt nix!quote:Op zondag 4 september 2005 21:00 schreef Zebbie het volgende:
Ik wil graag een discolamp lenen, wat gaat dat kosten?![]()
Hij heeft wel al een fantopicquote:
Ik ook al, wat toevalligquote:
Hey, sinds bef stil ligt lang niet meer gezienquote:
klopt, hoeist?quote:Op zondag 4 september 2005 21:02 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Hey, sinds bef stil ligt lang niet meer gezien![]()
Gaat prima, jij hangt de laatste tijd in PUB rond toch?quote:
Sararaatsquote:Op zondag 4 september 2005 21:05 schreef yosander het volgende:
hahaha iemand is een paar dagen lid en is als zo populair niemand doet me dat na (moeilijk he!!)
Dan nog eerder gurlie, maar zelfs dat niet.quote:
nee dat hoeft ook niet meer want ik ben hier al populair genoeg!quote:Op zondag 4 september 2005 21:06 schreef Zebbie het volgende:
En natuurlijk de legendarische post waar het allemaal mee begon:
MSN doet ut niet
Hallo?quote:Op zondag 4 september 2005 21:05 schreef Dagonet het volgende:
Wie de neuk zijn de mensen in de OP en wíe is TS?
-O_quote:Op zaterdag 3 september 2005 16:56 schreef yosander het volgende:
ach ik weet meer dan jullie hebben geen eens een homepage ik wel en wat doen jullie? GOW geen onderwijs mogelijk nou ik doe VWO dus wat zeik je vieze ******* **** ****
lieverd, alle newbies die gebasht worden zijn een tijdje 'populair'quote:Op zondag 4 september 2005 21:05 schreef yosander het volgende:
hahaha iemand is een paar dagen lid en is als zo populair niemand doet me dat na (moeilijk he!!)
Wil je fan worden Dago?quote:Op zondag 4 september 2005 21:05 schreef Dagonet het volgende:
Wie de neuk zijn de mensen in de OP en wíe is TS?
Maar wees gewaarschuwd, dat trekt na een weekje weg en dan word je door niemand meer serieus genomenquote:Op zondag 4 september 2005 21:07 schreef Imberr het volgende:
[..]
lieverd, alle newbies die gebasht worden zijn een tijdje 'populair'![]()
nou wrm doen jullie dat dan dan ben jezelf ook een beetje...quote:Op zondag 4 september 2005 21:07 schreef Imberr het volgende:
[..]
lieverd, alle newbies die gebasht worden zijn een tijdje 'populair'![]()
De meesten toch wel veel postende ONZ users.quote:
en word ik nu wel serieus genomen???quote:Op zondag 4 september 2005 21:08 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Maar wees gewaarschuwd, dat trekt na een weekje weg en dan word je door niemand meer serieus genomen
wtf staat daar nou weerquote:Op zondag 4 september 2005 21:08 schreef yosander het volgende:
[..]
nou wrm doen jullie dat dan dan ben jezelf ook een beetje...![]()
![]()
nerdquote:Op zondag 4 september 2005 21:08 schreef yosander het volgende:
[..]
nou wrm doen jullie dat dan dan ben jezelf ook een beetje...![]()
![]()
Mits een graf om te bezoeken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |