Lees dan het hele topique door.quote:Op woensdag 7 september 2005 16:43 schreef marleenhoofd- het volgende:
[..]
dat wilde ik ook graag weten
en verder heeft dit topic natuurlijk geen enkele waarde als ik niet vermeld wordt in de tt
ik heb wel wat beters te doen.. wordt ik in het topic nog genoemd dan? zo ja, dan wil ik wel even kijken..quote:
Nee natuurlijk niet.quote:Op woensdag 7 september 2005 17:12 schreef marleenhoofd- het volgende:
[..]
ik heb wel wat beters te doen.. wordt ik in het topic nog genoemd dan? zo ja, dan wil ik wel even kijken..
zeg maar gerust de brugklas, ofterwijl hij zit al 2 weken op het vwo en is daar mee aan t opscheppen terwijl die alleen nog maar sport-, kennismakingsdag en huiswerkvrije brugklas week heeft gehadquote:Op zondag 4 september 2005 21:36 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Hij is uit '93 dus zit nu in de... 2e?
quote:
Heb jij ookal in je broek gescheten van blijdschap?quote:Op maandag 5 september 2005 22:23 schreef tho_Omas het volgende:
Ha ik ben geen sukkel. Een gevoel van gelukzaligheid ontspringt in mijn onderbuik.
quote:Op woensdag 7 september 2005 17:26 schreef Imberr het volgende:
[..]
wat nou![]()
ik zit in de 4e![]()
nja, 3e maar ik hoor in de 4e te zitten![]()
beetje late reactie![]()
Zeker welquote:
Ja precies, niet te geloven hequote:Op woensdag 7 september 2005 17:18 schreef marleenhoofd- het volgende:
[..]
zeg maar gerust de brugklas, ofterwijl hij zit al 2 weken op het vwo en is daar mee aan t opscheppen terwijl die alleen nog maar sport-, kennismakingsdag en huiswerkvrije brugklas week heeft gehad![]()
Ja, en profiel dit, ventiel dat...quote:Op woensdag 7 september 2005 22:45 schreef Zebbie het volgende:
En als je in de brug klas zit is het toch Havo/Vwo?
Ik denk dattie dood isquote:Op woensdag 7 september 2005 22:50 schreef whoops het volgende:
[..]
Ja, en profiel dit, ventiel dat...
Maar dat kan hij waarschijnlijk zelf het beste uitleggen... Yo Sander, waar ben je?
NEEEEEE Nietquote:
Wat mij betreft sta je wel op de lijst hoorquote:Op donderdag 8 september 2005 00:48 schreef kroegtijger het volgende:
[..]
NEEEEEE NietYoSander
..... onze natuurlijke lijder.... sorry, leider
onze guru
onze alwetende
onze grote lijst-samensteller waar ik nog steeds niet op sta![]()
oh groteYoSander
waar ben je?
Discodealerquote:Op donderdag 8 september 2005 01:55 schreef cerror het volgende:
Yosander.wat een .... tja.. wat voor wezen is het eigenlijk?
quote:Op donderdag 8 september 2005 01:53 schreef beelz het volgende:
[..]
Wat mij betreft sta je wel op de lijst hoor
Je hoort er gewoon bij... zolang je maar weet dat ik bovenaan sta
HTML-Guruquote:
waar ik zit wel, maar dat verschilt per school.. hij zal toch niet liegen tegen onsquote:Op woensdag 7 september 2005 22:45 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Ja precies, niet te geloven he
En als je in de brug klas zit is het toch Havo/Vwo?
En systeembeheerder...quote:
quote:Op donderdag 8 september 2005 16:07 schreef marleenhoofd- het volgende:
[..]
waar ik zit wel, maar dat verschilt per school.. hij zal toch niet liegen tegen ons![]()
we kunnen allemaal nog een voorbeeld aanquote:
Ik ben minstens een keer zo oud en kan nog maar de helft van wat hij kan...quote:Op donderdag 8 september 2005 16:20 schreef kroegtijger het volgende:
[..]
we kunnen allemaal nog een voorbeeld aanHem
nemen.... 12 jaar, en dan al Systeembeheerder, discodealer én HTML-guru
we zullen toch niet te ver gegaan zijn heh??quote:Op donderdag 8 september 2005 16:21 schreef whoops het volgende:
Als 'ie nou over een week nog niet gesignaleerd is ga ik me toch echt zorgen maken hoor...
Maar goed,quote:Op donderdag 8 september 2005 16:22 schreef whoops het volgende:
[..]
Ik ben minstens een keer zo oud en kan nog maar de helft van wat hij kan...
Hij post al lang verder onder een kloon...quote:Op donderdag 8 september 2005 16:23 schreef kroegtijger het volgende:
[..]
we zullen toch niet te ver gegaan zijn heh??![]()
Dat heb ik ook maar tot de helft gedaan...quote:Op donderdag 8 september 2005 16:24 schreef kroegtijger het volgende:
[..]
Maar goed,Hij
doet dan ook VWO
Helaas'... ik had nog wel wat meer willen lachen om met hemquote:Op donderdag 8 september 2005 16:30 schreef whoops het volgende:
[..]
Hij post al lang verder onder een kloon...
Die heeft z'n lesje 'tof doen' wel geleerd denk ik...
quote:Op donderdag 8 september 2005 16:31 schreef marleenhoofd- het volgende:
hij is te jong om in pub te posten..
Ach, je kan altijd nog z'n streken nalezen...quote:Op donderdag 8 september 2005 16:31 schreef kroegtijger het volgende:
[..]
Helaas'... ik had nog wel wat meer willen lachen om met hem
nou nou, zo erg is dat niet...quote:Op donderdag 8 september 2005 16:30 schreef whoops het volgende:
[..]
Dat heb ik ook maar tot de helft gedaan...
staat reeds gebookmarkedquote:Op donderdag 8 september 2005 16:32 schreef whoops het volgende:
[..]
Ach, je kan altijd nog z'n streken nalezen...
En ik zie zijn adoratietopic ook ooit nog wel een reeks worden...
En ik sta bovenaanquote:Op donderdag 8 september 2005 16:33 schreef kroegtijger het volgende:
[..]
staat reeds gebookmarkedaltijd leuk om nog eens door te lezen op een saaie regenachtige zondag-middag
Wheheheh ROFLOLquote:
Ik sta nogsteeds niet in de OPquote:
t is zeker eentje om in de Fok! 2005 top 10 hoge ogen te gooienquote:Op donderdag 8 september 2005 17:06 schreef beelz het volgende:
[..]
En ik sta bovenaan![]()
Dit is het leukste wat er op fok! is gebeurd het afgelopen jaar
quote:Achternaam: wrm??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |