1 | [04:34] <Janetje> Zeg beelz, waren wij niet eens heel onaardig tegen elkaar? |
Maar wij ook ooit tegen elkaar schijnbaarquote:
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 04:39 schreef beelz het volgende:
[..]
Maar wij ook ooit tegen elkaar schijnbaar
Maar... je hebt me nog wel meegesleurd naar BeFquote:
Whehehe nee dank jequote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:19 schreef cyberstalker het volgende:
Willen jullie ons soms iets duidelijk maken? Moeten er weer mensen aan Boe's lijstje toegevoegd worden?
Jammer is dat hé, en dat terwijl je dan zoooo je best doet...quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:15 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik was ooit onaardig tegen een ander. Anderen.
Maar tegen mij wordt ook niet altijd aardig gedaan.![]()
Hartverwarmendquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:26 schreef ijsmeis het volgende:
Een zo'n gast van een ander forum zat mij altijd te stangen.
Nu een paar weken terug kwam ik iemand tegen die ik kende en hij was daar bij (wat ik op dat moment niet wist).
Toen heeft ie me aan msn toegevoegd en kon ik aan zijn nickname zien dat het die eikel was.
En toen vertelde ie dus dat hij die jongen was die erbij was en toen heb ik hem weer verteld dat ie vroeger zo'n klootzak was. En nu is het 'okay'!
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:26 schreef ijsmeis het volgende:
Een zo'n gast van een ander forum zat mij altijd te stangen.
Nu een paar weken terug kwam ik iemand tegen die ik kende en hij was daar bij (wat ik op dat moment niet wist).
Toen heeft ie me aan msn toegevoegd en kon ik aan zijn nickname zien dat het die eikel was.
En toen vertelde ie dus dat hij die jongen was die erbij was en toen heb ik hem weer verteld dat ie vroeger zo'n klootzak was. En nu is het 'okay'!
Tsss. Hoe vaak ga je dit nog edit-enquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:35 schreef sannydude het volgende:
Ik heb nogsteeds een gigantische schijthekel aan die kut nolius met z'n internet relaties![]()
![]()
!!!!
Ik zag jouw fotoboekquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:35 schreef sannydude het volgende:
Ik heb nogsteeds een gigantische schijthekel aan die kut nolius met z'n internet relaties![]()
![]()
!!!!
Nou wij beelzquote:Op donderdag 6 oktober 2005 04:36 schreef beelz het volgende:
En na een tijd niet meer?
TS begin na aanleiding van dit:
[ code verwijderd ]
Nou nu niet meer maar schijnbaar ooit wel eens
Nou wie nog meer?
Nee hoor, jou haat ik nogsteeds met je 1337 html skills.quote:
je bent veelst te slecht voor dat lichtquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:07 schreef beelz het volgende:
[..]
Nee hoor, jou haat ik nogsteeds met je 1337 html skills.
Kan ik nog discolampen bij je huren dan?
Tief op kleuterquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:09 schreef yosander het volgende:
[..]
je bent veelst te slecht voor dat licht![]()
alles beter dan jouwquote:
Hehehe er is weinig beter dan mijn ...quote:
Hij blijft leuk spartelen he?quote:
ligt eraan op welke manier je het bekijkt ja.. (en ik bedoel de negatieve...)quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:16 schreef beelz het volgende:
[..]
Hehehe er is weinig beter dan mijn ...
moet je beter kijkenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:19 schreef Imberr het volgende:
[..]
![]()
zeg yosander, hoe gaat t nu eig met je?we hebben je zo lang niet gezien
![]()
![]()
Nee jij hebt gewoon geen idee waar wij het over hebben knulquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:18 schreef yosander het volgende:
[..]
ligt eraan op welke manier je het bekijkt ja.. (en ik bedoel de negatieve...)
tief dit tief dat..quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:21 schreef beelz het volgende:
[..]
Nee jij hebt gewoon geen idee waar wij het over hebben knul
En nou optiefen
Jij bent echt een mongoolquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:22 schreef yosander het volgende:
[..]
tief dit tief dat..
iedereen die zich uitgeluld voelt gebruikt volgens mij dat woord want iemand zij Helmond sport goed en Fc Zwolle slecht en een paar dagen geleden had Fc Zwolle met 3-0 gewonnen![]()
en wat zei hij
tief op...
OMGquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:22 schreef yosander het volgende:
[..]
tief dit tief dat..
iedereen die zich uitgeluld voelt gebruikt volgens mij dat woord want iemand zij Helmond sport goed en Fc Zwolle slecht en een paar dagen geleden had Fc Zwolle met 3-0 gewonnen![]()
en wat zei hij
tief op...
Het was de bedoeling dat dit een lief topic zou worden over bijgelegde onenigheden... komt dat genetische manco yosander langs om de boel te verpestenquote:
ooo...k..quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:32 schreef yosander het volgende:
[..]
jullie geloofde niet dat ik Gymnasium doe he?? nou hier is het bewijs:
<plaatje>
Het zou me werkelijk aan mijn anus oxideren of je nou Gymnasium doet of een hersendode VMBO leerling bent. Ik mag je toch niet en je blijft een genetisch manco.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:32 schreef yosander het volgende:
[..]
jullie geloofde niet dat ik Gymnasium doe he?? nou hier is het bewijs:
want een paar maand geleden dachten ze niet dat ik gymnasium deedquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |