Polymorphed!quote:Op zondag 4 september 2005 18:36 schreef Maanvis het volgende:
Meh
Wat blaat je nou? "Meeeeeh". Ah, je wilt van je polymorph af?quote:
Ik kan er steeds beter mee overweg. Rukkers maken al geen kans meer als ze me bij >60% health proberen te pakken in AV.quote:Op zondag 4 september 2005 18:48 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Wat blaat je nou? "Meeeeeh". Ah, je wilt van je polymorph af?
Undead Rogues zijn anders niet lief.
Alterac Valley is sowieso ongelofelijk ruk voor Rogues.quote:Op zondag 4 september 2005 19:00 schreef engessa het volgende:
Ik kan er steeds beter mee overweg. Rukkers maken al geen kans meer als ze me bij >60% health proberen te pakken in AV.
5/8 Nightslayer + Vigor = dode mage mits ie minder dan 3k hp heeft. Die bonus is redelijk overpowered...quote:Op zondag 4 september 2005 19:00 schreef engessa het volgende:
[..]
Ik kan er steeds beter mee overweg. Rukkers maken al geen kans meer als ze me bij >60% health proberen te pakken in AV.
Wehehe, ik heb meer hpquote:Op zondag 4 september 2005 23:22 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
5/8 Nightslayer + Vigor = dode mage mits ie minder dan 3k hp heeft. Die bonus is redelijk overpowered...
gaat hard ondertussenquote:Op zondag 4 september 2005 22:20 schreef Jefkie het volgende:
Ik heb ook geen zin in Blood met zo'n Latency, dus up ik ff mijn level 9 warrior (Hij wordt protection specced) op de nieuwe server.
Protection spec is volledig nutteloos totdat je MC en BWL gaat doen.quote:Op zondag 4 september 2005 22:20 schreef Jefkie het volgende:
Ik heb ook geen zin in Blood met zo'n Latency, dus up ik ff mijn level 9 warrior (Hij wordt protection specced) op de nieuwe server.
Ik heb toch maar even mijn gegevens toegevoegd aan de lijst. Misschien helpt 't, misschien ook nietquote:Op maandag 5 september 2005 02:02 schreef Max_Dark het volgende:
http://forums-en.wow-europe.com/thread.aspx?fn=wow-server-status-en&t=424&p=1&tmp=1#post424
Kijk es aan. Ga maar op vakantie ofzo, dit duurt nog wel weekje of 2.
en het is niet zo dat ze het niet kunnen missen ofzo, ze verdienen miljoenen per maand aan de klanten, wat maakt dan 3 dagen gratis speeldtijd uit?quote:Op maandag 5 september 2005 10:30 schreef Richardfun het volgende:
Ik vind dat BLizzard het echt niet langer kan maken om ons alleen rested time te geven als goedmakertje. Als dit zo door blijft gaan, moeten ze in mijn ogen gewoon speeldagen bij de accounts gaan tellen. Ik snap dat het probleem lastig is voor hen, maar je moet je betalende klanten wel compenseren...
Veel plezier ermeequote:Op maandag 5 september 2005 10:05 schreef Rahl het volgende:
Bij ons op Stormrage nergens last van gehad. Alleen wat knullige wipes bij Lava packs waardoor we maar gestopt zijn bij Sulfuron. Dinsdag gaat Ragnaros voor t eerst neer op onze server
Ik ben het als niet lvl 60 helemaal met je eens, natuurlijk ben ik blij met die rested bonus... maar als je bijna 3 dagen al niet fatsoenlijk kan spelen ( en ben nog niet eens belangrijke instances voor mij ingegaan ) dan heeft dat ook geen waarde meer... maar mischien komt Blizzard nog wel met zoiets, als ze eerst maar alle energie in het fixen van het probleem steken... als ik over 3 dagen terug ben van een kleine vakantie dan wil spelen ja !!!quote:Op maandag 5 september 2005 10:30 schreef Richardfun het volgende:
Ik vind dat BLizzard het echt niet langer kan maken om ons alleen rested time te geven als goedmakertje. Als dit zo door blijft gaan, moeten ze in mijn ogen gewoon speeldagen bij de accounts gaan tellen. Ik snap dat het probleem lastig is voor hen, maar je moet je betalende klanten wel compenseren...
waarom ben je blij met een rested bonus waar je niks aan hebt? hadden ze me beter lvl 1 cloth items kunnen geven voor niks, had ik er tenminste nog IETS aanquote:Op maandag 5 september 2005 11:46 schreef R_o_N het volgende:
[..]
Ik ben het als niet lvl 60 helemaal met je eens, natuurlijk ben ik blij met die rested bonus...
ik heb nog wel wat aan die rested bonus, ben pas lvl 33... vanavond hoop ik alles te kunnen gebruiken, zodat ik in die 3 dagen dat ik weg ben weer wat rested kan opbouwen. Maar ik vind alsnog dat het een te kleine compensatie is voor de problemen die er zijn.quote:Op maandag 5 september 2005 12:05 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
waarom ben je blij met een rested bonus waar je niks aan hebt? hadden ze me beter lvl 1 cloth items kunnen geven voor niks, had ik er tenminste nog IETS aan
lulquote:Op maandag 5 september 2005 13:25 schreef Slomy het volgende:
Nu bij het scholomance gedeelte van m'n warlock epic mount quest.
Dat is mijn doel voor deze week![]()
(tevens tvp)
las et verkeerd sorry, maar in jou geval betekent het ook bijna niets, 3 dagen niet inloggen op dat lvl is ook bijna een heel lvl restedquote:Op maandag 5 september 2005 12:42 schreef R_o_N het volgende:
[..]
ik heb nog wel wat aan die rested bonus, ben pas lvl 33... vanavond hoop ik alles te kunnen gebruiken, zodat ik in die 3 dagen dat ik weg ben weer wat rested kan opbouwen. Maar ik vind alsnog dat het een te kleine compensatie is voor de problemen die er zijn.
Ik dacht al dat je het verkeerd had begrepen, maar inderdaad... 3 dagen weg is hetzelfde resultaat, dus daarom ga ik nog maar snel even wat spelenquote:Op maandag 5 september 2005 14:41 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
las et verkeerd sorry, maar in jou geval betekent het ook bijna niets, 3 dagen niet inloggen op dat lvl is ook bijna een heel lvl rested
Ik vind Un'goro ook een leuke areaquote:Op maandag 5 september 2005 14:49 schreef Chevalric het volgende:
Ik heb gisteravond Soulkeeper van een mob in Un'goro gehaald en meteen in de AH gezet om twaalf uur 's nachts. Toen ik vanochtend even keek, was hij al verkocht voor 45g. Volgens Allakhazam.com is de gemiddelde prijs 50g, maar volgens mij zit bloodscalp daar altijd een beetje onder, dus ik ben happy. Zit nu op 100g, dus ik kan bijna verder met m'n epic mount quest.
Je weet het he, gewoon mij en Nalar whisperen. Iedere avond een raidquote:Op maandag 5 september 2005 13:25 schreef Slomy het volgende:
Nu bij het scholomance gedeelte van m'n warlock epic mount quest.
Dat is mijn doel voor deze week![]()
(tevens tvp)
Arcanite bars waren inderdaad best prijzig, zo'n 26g per stuk. Daarna dacht ik ook dat het wel heel erg lang ging duren voordat ik die 150g bij elkaar had, maar dat viel eigenlijk reuze mee. Vanaf nu schijnt het niks meer te kosten, omdat je de materials gewoon kunt hergebruiken die nodig zijn. Heb gelukkig al een lock gevonden die me daarmee wil helpen.quote:Op maandag 5 september 2005 13:52 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
lul
(ik zit nog steeds vast bij de laatste Arcanite bar en de 150g voor die quest item uit Shadowhold, kan me er niet meer toe zetten gold te grinden...)
Ik weet hetquote:Op maandag 5 september 2005 16:27 schreef engessa het volgende:
[..]
Je weet het he, gewoon mij en Nalar whisperen. Iedere avond een raid
Ik ben ook al meegeweest met 3 pallys en een priest voor hun mount. Helaas bij de deathknight op 25 % een whipe, er door de lag uitgeflikkerd en bij de AV ingang gespawned. Op terugweg weer disconnect en toen ben ik maar gaan eten. Quest zelf is een makkie. Zonder lag solo ik die dude gewoonHeb er alleen niets aan, Rattlegore dropt niets nuttig voor een mage.
Mijn profiel trouwens weer eens geupdate: http://wow.allakhazam.com/profile.html?141655
Nog 3 items op mijn wishlist:
http://www.thottbot.com/?i=17052
http://www.thottbot.com/?i=15481
http://www.thottbot.com/?i=35933
Je moet toch met zo'n imp praten? Of vergis ik me nu? Dat praten met die imp kan volgens mij in raid zonder mensen te kicken. Heb ik namelijk al eens zien gebeuren.quote:Op maandag 5 september 2005 17:53 schreef Slomy het volgende:
[..]
Ik weet het, misschien vanavond al?
Lees op thottbot dat je de quest eigenlijk met 5 man moet doen, maar je kan ook met 10 man gaan, dan moet je zelf raidleader worden en iedereen uit de party kicken (op het einde). Op die manier zou het ook moeten werken. Maar ach, 5-mans party is ook wel leuk eigenlijk en dat weet je 100% zeker dat het werkt.
zo te zien komen er dan meer auctionhouses, minder lagquote:World of Warcraft Client Patch 1.8.0 (2005-??-??)
--Azshara Crater
A blood war rages between the Quel’dorei Exiles and the Sunstrider Legion as they battle to the death to claim sources of ancient magic buried beneath the vast Azshara Crater. Destroy all opposing strongholds with mighty siege weapons to declare victory in this epic 40v40 battleground!
--Grubstone Cookoff
Simmer Grubstone sponsors this savory contest held in the town of Everlook in Winterspring. At the start of each week, participants will be given a series of increasingly difficult recipes to cook and brew. The best chefs in Azeroth will receive a lifetime supply of malt, an official Grubstone mug, and more fabulous prizes!
--Goblin Gizmo Gauntlet
Assemble robots to do battle via remote control against other players for engineering glory in this explosive event in Gadgetzan. Sign up for daily tournaments to win new parts to upgrade your invention! No engineering experience necessary.
--General
New Auction Houses in Stormwind, Darnassus, Thunderbluff, Undercity, Booty Bay, and Everlook are open and ready for business! Ask the guards in each city for directions. Auction Houses are now shared within a faction – Alliance, Horde, or the Steamwheedle Cartel. Extra heavy security in the form of Goblin Bouncers has been added to Auction Houses in goblin towns to put a stop to any… bidding wars.
A debuff prioritization system has been put into effect. Certain debuffs will now have priority (e.g. they cannot be overridden) over weaker or triggered debuffs when the number of debuffs on a mob reaches the maximum limit of 16.
Quickness (Night Elf Racial) – Now increases agility by 5%.
Escape Artist (Gnome Racial) – Casting time reduced to 0.5 seconds. Now has a 2 minute cooldown.
System performance when enabling the full screen glow effect improved.
Buff/debuff tooltips will now be correctly updated from talents.
Tauren can now ride wolves if they learn the wolfriding ability.
Attempting to cast a spell on a friendly target below the minimum level of the spell will now automatically cast the highest eligible rank.
You can no longer communicate with the other faction through mind control.
The effects of +healing and +spell damage items will now be shown in the tooltips of spells they affect.
Class buffs such as Arcane Intellect and Mark of the Wild are no longer dispellable.
Hearthstones can no longer be used while invulnerable.
Critters can no long resist spells.
Pets that enter combat will no longer flag their master for combat.
Talents that provide mana regeneration while casting will no longer fail to function after being logged in for a period of time.
Shapeshifting will no longer cancel a daze effect.
Spells that are cast on a target but have no effect due to the target’s death will no longer be reported in the combat log.
Warlock/Hunter pets can no longer break out of fear.
Fixed a bug that caused players to sometimes slide when walking.
Buffs that provide a bonus to resistance now stack with other resistance buffs.
Enemy spells cast before you die will no longer hit you when you are a ghost.
Players will no longer be randomly flagged for combat when not participating in combat.
Fixed a bug where creatures were sometimes able to parry attacks from behind.
It is no longer possible to break disarm by immediately switching your weapon.
--Macintosh
Fixed lag resulting from certain UI mods.
--PvP
Honor System
You will now receive some honor for restoring health to allies during PvP combat.
Dishonorable Kills will now apply only to the players responsible, rather than to their entire party or raid.
There is now an option that shows estimated honor points over enemy corpses after an Honorable Kill.
Battlegrounds
You can now exit a battleground from an option on the scoreboard at all times.
Siege weapon combat has been introduced to the Alterac Valley battleground.
Civilians can no longer fight.
NPCs in battlegrounds can no longer be mind controlled.
Feign Death will no longer make the flag graphic disappear for other players in Warsong Gulch.
Fixed several terrain exploits in Warsong Gulch.
You can no longer interact with tower banners and flags through walls in Alterac Valley.
Commander buffs are no longer removed when shapeshifting.
Fixed an exploit where Mind control and Fear could be used to send opposing players out of a battleground instance.
Fixed a bug that caused players who died in Frostmane hold in Alterac Valley to be ported to their faction’s entrance.
You can now enter the queues of multiple battlegrounds simultaneously. Once you become eligible and choose to enter a battleground, you will automatically leave the other battleground queues.
You can now see the number of players from the other faction in a battleground queue.
All players can now chat in the WorldDefense channel.
All debuffs resulting from a duel are now removed immediately after the duel ends.
Fixed an exploit that allowed players to reach Thrall in Orgrimmar without guard interference.
[ post edited by Boxarn ]
--Druids
Due to significant talent changes, Druids will have all talent points refunded and can be respent.
Your base damage in Bear and Cat Form is now determined by the DPS value of your equipped weapon (Note: your attack speed remains static at 1.0 in Cat Form and 2.5 in Bear Form). This change has been deemed necessary to provide Druids with a larger number of viable weapon choices at all levels, and a more straightforward method of improving feral damage beyond the maximum level cap. We believe that the increased damage of Druids in Cat Form (from wielding high DPS weapons) is acceptable, given the form’s damage dealing role. In our testing, however, we felt that Bear Form was dealing too much damage with certain weapons when taking into account its high damage mitigation and survivability. After considering a variety of solutions, we have decided to implement a flat 10% reduction to Bear Form’s base damage – which keeps the form in line with overall game balance, while resulting in greater damage potential.
You can no longer switch weapons during combat in shapeshift form.
Cat Form – Ability no longer purchased from a trainer. There is now a quest to obtain Cat Form.
Travel Form – New icon. Graphic also been replaced to look fiercer and have markings similar to other Druid forms.
Druids have learned to dance while shapeshifted.
There is now an animation for skinning and herb gathering in Bear and Cat Form.
Female Druids in Bear Form no longer sound like males.
Demoralizing Roar – Tooltip updated to display area of effect (in yards).
Entangling Roots – Now interrupts spellcasting.
Feral Charge – This ability will now port you even if the target is immune to the effect.
Ferocious Bite – Fixed a bug where combo points were lost on miss/dodge/parry/block.
Maul/Swipe – Tooltips updated to indicate the additional threat caused by these abilities. There have been no changes made to the amount of threat caused.
Moonfire – Now causes Nature damage instead of Arcane damage; initial damage decreased and damage over time increased.
Starfire – Now causes Nature damage instead of Arcane damage.
Nature’s Grasp – Special attacks (e.g. Heroic Strike, Eviscerate, etc…) will now allow the spell to root the target.
Improved Moonfire – Design changed. Now increases the damage over time of your Moonfire spell by 20/40/60/80/100%.
Swiftshifting – Design changed. When leaving a shapeshift form, your next spell has its casting time reduced by 0.5/1/1.5 sec.
Omen of Clarity – Can now proc in shapeshift form. Is now a prerequisite for the Inner Balance talent.
New Talent (Balance): Improved Faerie Fire – Tier 3 talent; Faerie Fire has a 50/100% chance to reduce your target’s Nature resistance for the duration.
Improved Thorns – Design changed. Now increases the damage done by your Thorns spell by 50/100/150%.
Moonfury – Removed and replaced by the new talent Nature’s Fury.
New Talent (Balance): Nature’s Fury – Increases your spell damage and critical strike chance by 1/2/3%.
Nature’s Grace – Design changed. Nature’s Grace is now a passive ability that causes all nearby party members to be healed for 10% of any spell damage the Druid deals. Is now a tier 4 talent.
Weapon Balance – Removed and replaced by the new talent Inner Balance.
New Talent (Balance): Inner Balance – Increases your maximum mana by 2/4/6/8/10%.
Veangence – No longer requires the Nature’s Grace talent. It now requires the Nature’s Fury talent.
Hurricane – Replaced in position by the new talent Dreamstate. Is now a targetable spell and a tier 5 talent.
New Talent (Balance): Dreamstate – Enter a Dreamstate, increasing your Nature damage by 15%, and increasing your mana regeneration while in shapeshift form by 100%. However, you may not cast healing spells while in this state.
Improved Demoralizing Roar – Removed and replaced in position by Primal Instinct.
Improved Prowl – In addition to reducing the chance of detection, this talent will now increase your speed while prowling by 3/6/9/12/15%.
Blood Frenzy – Is now a 3 point talent that gives your critical strikes from Cat Form abilities that add combo points a 50/75/100% chance to add an additional combo point.
Primal Fury – Is now a 2 point talent that gives you a 50/100% chance to gain an additional 5 rage anytime you get a critical strike while in Bear and Dire Bear Form.
Improved Shred – Talent removed.
Predatory Strikes – Design changed. Predatory Strikes is now a tier 6 talent that gives your Cat Form finishing moves a 50/100% chance to interrupt spellcasting and silence the target for one second per combo point.
Faerie Fire (Cat) – Talent removed.
Faerie Fire (Bear) – Talent removed.
New Talent (Feral Combat): Intimidation – Tier 5 talent; increases your threat while in Bear Form by 15/30%.
New Talent (Feral Combat): Feral Endurance – Tier 4 talent; increases your total health while in Bear, Dire Bear, or Cat Form by 2/4/6/8/10%.
Thick Hide – Design changed. Thick Hide now increases your armor value from items in Bear Form by 2/4/6/8/10%. Is now a tier 2 talent.
Feline Swiftness – This talent no longer increases your movement speed while prowled.
New Talent (Feral Combat): Alertness – Tier 5 talent; increases your defense skill by 4/7/10 in Bear Form and your chance to hit by 1/2/3% in Cat Form.
Strength of the Wild – Design changed. Strength of the Wild now increases the strength and agility of all nearby party members by 15% while the Druid is in Bear, Dire Bear, or Cat Form. No longer requires the Predatory Strikes talent. It now requires the Feral Endurance talent.
Improved Ravage – Removed and replaced by the new talent Fury of the Wild.
New Talent (Feral Combat): Fury of the Wild – Your next special attack has a 15/30/45% increased critical strike chance when entering Cat Form. In addition, you have a 20/30/40% chance to gain an extra rage point when damage is taken or dealt in Bear Form.
Improved Pounce – Removed and replaced by the new talent Primal Resilience.
New Talent (Feral Combat): Primal Resilience – Causes Frenzied Regeneration to covert each point of rage into an additional 0.2/0.3% of your total health and reduces the cooldown by 30/60 sec.
Primal Instinct – Is now a 5 point talent. The mana cost reduction of shapeshifting has not been changed. Replaced in position by the new talent Shapeshifting Mastery.
New Talent (Feral Combat): Shapeshifting Mastery – Grants the Druid the ability to shapeshift directly from one form to another at the cost of 25 rage from Bear Form, 50 energy from Cat Form, and the full mana cost of the Druid’s next shapeshift form from Travel and Aquatic Form. When shapeshifting from Bear to Cat Form, each additional 25 rage present adds 1 combo point if a target is selected.
Combat Endurance – Is now a 1 point talent that allows 25% of the Druid’s health regeneration to work in combat.
Improved Tranquility – Removed and replaced by the new talent Improved Rebirth.
New Talent (Restoration): Improved Rebirth – Reduces the cooldown of your Rebirth spell by 5/10 min.
--Hunter
Specialized abilities have been added for the following pet types that did not receive them in the previous content patch:
Bears can learn the Roar ability, which lowers the attack power of all nearby enemies by a flat amount.
Turtles and Crabs can learn the Tough Shell ability, which gives them a chance to increase their armor value when hit.
Spiders can learn the Web ability, which immobilizes nearby enemies.
Distracting Shot – New icon.
New Pet Ability: Free Master – Causes your pet to free you from any snare or frost-based movement impairing effect.
Mend Pet – Range increased to 30 yards.
Pet happiness will be restored correctly to the full amount when resurrecting in a battleground.
--Mage
Arcane Missiles – Fixed a bug where occasionally no missiles would appear and no damage would be dealt.
Blink – Now reports the correct error message when attempted while sapped.
Blink – Fixed a bug where the spell incorrectly or failed to teleport the player.
--Paladin
Judgement of Fury – Design changed. Now forces the target to attack you.
Blessing of Salvation – Design changed. Now causes a friendly target to generate no additional threat for 10 seconds.
Consecration – Fixed a bug where the spell sometimes did nothing if cast in rapid succession.
Sanctity Aura – Design changed. Now increases healing done by 10% for party members within 30 yards.
Holy Shock – Cooldown reduced to 6 seconds.
Improved Blessing of Salvation – Design changed. Now increases the duration of your Blessing of Salvation by 2/4 sec.
--Rogues
Poisons will remain intact after you teleport, enter/exit an instance, or travel between continents.
Eviscerate (Rank 8) – Damage increased.
--Shaman
Totems are no longer immune to area of effect damage.
Shamans will no longer lose weapon skills after respeccing talents.
The tornado graphic from the Windfury Attack will now play consistently.
Combat Endurance – Now allows 25% of health regeneration to work while in combat.
--Warlocks
Improved Drain Mana – This talent can no longer have a critical effect.
Howl of Terror – This spell is now instant cast.
Improved Drain Soul – You will now receive the talent buff as long as Drain Soul is channeled when your target dies.
Shadow Mastery – Fixed a bug where the talent was not providing a bonus to Curse of Doom.
--Warriors
You will now retain up to 15 rage points when changing stances.
Tactical Mastery – This talent now increases the amount of rage retained when switching stances by 2/4/6/8/10.
Improved Shield Block – Fixed a bug where this talent was not providing additional block.
Whirlwind – Cooldown reduced to 4 seconds.
Death Wish – Fixed a bug where the skill sometimes did not break fear while used under the fear effect.
Bloodthirst – Tooltip updated.
Charge/Intercept – These abilities will now port you even if the target is immune to the effect.
--Items
Sets
Equipping more than five pieces of the Felheart set will now correctly give the Warlock’s pet the Demonic Ally buff.
The Cenarion Raiment set bonus that decreased the cooldown of Tranquility has been removed; a new set bonus has been added in its place that causes the Druid to automatically cast Rejuvenation (Rank 10) for free after casting Healing Touch.
The Lightforge Armor set has received a texture update.
The Rogue PvP reward sets have had their Strength removed and Agility increased.
The Judgement Armor set bonus that increases the radius of the Paladin’s Auras is now working correctly.
You can no longer lower your stats by equipping and un-equipping set bonus items.
The Lobotomizer will now proc correctly.
Tier 2 epic items now have new set bonuses and improved stats. Many of these items also have updated textures.
Reaching officer rank in the Honor System now grants you access to a new set of superior-quality weapons.
Judge’s Gavel can no longer be used to force players to drop the flag in Warsong Gulch.
The Gnomish Death Ray will no longer fail to cast from more than 20 yards away from the target.
Cruel Barb is now unique.
Cloak of Warding’s armor has been reduced, but an additional Stamina bonus has been added instead.
Orb of the Darkmoon now has an additional +9 Intellect bonus.
Pages from the Green Hills of Stranglethorn novel are now Bind on Pickup.
The Brushwood Blade item tooltip has been updated to indicate that it is a two-handed sword, not one-handed.
The Dartol’s Rod of Transformation obtained as a quest reward from the fourth part of Raene’s Cleansing is no longer useable.
Enchants will now function correctly on weapons that morph into other weapons.
Fixed a typo in the item tooltip of the Darkmoon Card: Twisting Nether.
Corrected art and textures for various items.
--Professions
It is now possible to retrain your specialty type for Leatherworking, Blacksmithing, or Engineering for a fee by speaking with a master trainer of your profession.
Plans for keyrings that hold multiple keys have been added to Blacksmithing.
Formulae for necklaces, rings, and new trinkets have been added to Enchanting.
Disenchanting now requires Expert Enchanting for rare items, and Artisan Enchanting for items of epic quality or higher.
--Quest
You can no longer accept the other faction’s quests.
A Druid Cat Form quest is now available at level 20 from Dendrite Starblaze in Moonglade.
It is no longer possible to receive a Dishonorable Kill from killing Private Merle after completing the Patrol Schedules quest.
More Gibbering Ghouls have been added to various Scourge strongholds for the Heroes of Darrowshire quest in Eastern Plaguelands.
The Deep Ocean, Vast Sea quest in Darkshore has been toned down in difficulty.
Fixed grammatical errors in The Missing Diplomat quest line.
--Raids & Dungeons
Mobs around Goraluk Anvilcrack in UBRS will now path correctly.
It is no longer possible to pull Majordomo Executus’ minions without pulling Majordomo himself.
Fixed a bug where Jammal’an the Prophet would ignore a mind controlled player after the party wiped in Sunken Temple.
Keys will no longer dissappear when the keyholder dies and releases his or her spirit in Dire Maul.
The loot tables in Blackwing Lair have been revised slightly.
--User Interface
Meeting stones no longer search for party members. Instead, joining a meeting stone for a dungeon now adds you to a viewable list of players looking for a group. Groups can be formed by contacting players from this list.
Custom chat channels will now save after logging out.
There is now a separate tab in the Armor section of the Auction House listings called “Accessories”, which includes trinkets, rings, necklaces, and items held in the off-hand. The Miscellaneous tab has been removed.
The mouseover UI for Ranged Attack Power will now take into account your total ranged attack power.
Unique key bindings can now be saved for each class.
Resolved an issue where certain UI mods caused the honor tab to be aligned incorrectly with text.
Quest levels now appear in the quest log.
The ACTIONBAR_UPDATE_COOLDOWN event will no longer cause a lockup when a spell or skill interrupts a school of magic.
Logging out after joining another zone’s channel will no longer place you in a separate channel that is difficult to leave.
--World Environment
Closed several holes in the world.
Booty Bay is now flagged as outdoors.
There is now a warning sign that points to the cave where Vagash dwells in Dun Morogh.
The guards in Lakeshire have received promotions; they are now level 45.
If you die near a zone you have not discovered yet, you will no longer be ported to graveyards in that zone. Instead, you will be sent to the nearest known graveyard.
Fixed a bug where players sometimes appear in the incorrect graveyard after death.
Klopt helemaal, zo heb ik het ook gedaan. Gewoon meegaan met een raidparty naar Scholo, even aangeven dat jij als laatste wilt overblijven, en op het einde iedereen uit je party kicken. Dan fijn die imp loslaten in het Alchemy lab.quote:Op maandag 5 september 2005 17:53 schreef Slomy het volgende:
Lees op thottbot dat je de quest eigenlijk met 5 man moet doen, maar je kan ook met 10 man gaan, dan moet je zelf raidleader worden en iedereen uit de party kicken (op het einde). Op die manier zou het ook moeten werken. Maar ach, 5-mans party is ook wel leuk eigenlijk en dat weet je 100% zeker dat het werkt.
Mage armor now has a unique iconquote:Op dinsdag 6 september 2005 09:33 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
En wederom bewijst Blizzard dat ze geen ene FUCK om casters geven. Geen ene FUCKING FUCK! In plaats van dat ik voor 1700 gecrit word, wordt een Evis crit nu meer in de richting van 2k...
Hallooooo, Blizzard, wij hebben geen manier om onze damage te verbeteren! ROGUES KRIJGEN KEER OP KEER OP KEER EEN BUFF, ZIJ HET DOOR ITEMS, ZIJ HET DOOR TALENTS, ZIJ HET DOOR DIT SOORT ACHTERLIJKE BUFFS!
Godverdomme.
quote:Pages from the Green Hills of Stranglethorn novel are now Bind on Pickup.
Zo nepquote:Siege weapon combat has been introduced to the Alterac Valley battleground.
Jij speelde toch niet meer?quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:38 schreef Gamedemon het volgende:
ik hoopte nog zo op me druid love, feral form zuigt gewoon te hard atm
Dit werkt gewoon, zelfs op een phase-shifted imp, dus wat ze hiermee bedoelen...quote:Equipping more than five pieces of the Felheart set will now correctly give the Warlock’s pet the Demonic Ally buff.
Siege weapons waren anders wel degelijk gepland voor Alterac Valley, en Blizzard heeft gezegd dat er nog aan gewerkt werd, dus dat stukje is in elk geval geen reden om aan te nemen dat deze patch notes nep zijn.quote:
Dat bedoelde ik ookquote:Op dinsdag 6 september 2005 15:52 schreef Leshy het volgende:
[..]
Siege weapons waren anders wel degelijk gepland voor Alterac Valley, en Blizzard heeft gezegd dat er nog aan gewerkt werd, dus dat stukje is in elk geval geen reden om aan te nemen dat deze patch notes nep zijn.
true, maar daarom zuigt feral nog wel atm, als ik ooit weer wil spelen dan zou me druid eindelijk de dps hebben die hij verdientquote:
quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:28 schreef Rodie83 het volgende:
Nogmaals, ik speel mn druid niet meer. Wat een kutklasse en wat kut dat ik daar zo laat ben achter gekomen.
Ah, okay.quote:
lvl 16 NE Rogue, dus ik kom je ooit nog weleens tegen als je mana aan het drinken bentquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:20 schreef WaVe het volgende:
PBateman, ff nieuwsgierig, (staat niet in de OP), speel je horde of alliance op darksorrow en hoe heet je char? Ikzelf speel er met een troll priest (maar ik ga niet zo hard, in ruim 2 maanden nu op lvl 35...)
Nieuwe patchquote:Op woensdag 7 september 2005 09:32 schreef cizzztm32 het volgende:
Whats up met de servers vanochtend (laat me niet de enige zijn ) ?
Komt niet vandaag.quote:Op woensdag 7 september 2005 11:41 schreef SolidArt het volgende:
1.7 komt toch vandaag? Of is hij nog niet gereleased op de US servers.
Ik soms en dan vind ik het nog acceptabel. Als het echt 10sec op een actie word is het niet meer acceptabel maar heel some 1 a 2 sec wachten over leef ik welquote:Op woensdag 7 september 2005 12:36 schreef Lexie het volgende:
Ik heb eigenlijk nooit last van lagRagnaros
Ragnaros is ook een vrij rustige server eigenlijkquote:Op woensdag 7 september 2005 12:36 schreef Lexie het volgende:
Ik heb eigenlijk nooit last van lagRagnaros
krijgen we twee dagen? ik dacht dat we alleen een res bonus kregen.quote:Op woensdag 7 september 2005 12:30 schreef BatMat het volgende:
Wat lees ik nou op wow-europe.com?
Krijgen we zomaar 2 dagen van Blizzard vanwege alle lag van de afgelopen week?
Het is een wonder!!!
Er wordt geluisterd naar de consument!
P.S.
Het lijkt wel alsof met elke 'patch' wow onstabieler en brakker wordt...
Ben benieuwd wat voor troep we morgen te verwerken krijgen.
Ik heb toch echt meer dan 2 dagen last gehad van die lag.quote:Op woensdag 7 september 2005 15:35 schreef Fratz het volgende:
[..]
krijgen we twee dagen? ik dacht dat we alleen een res bonus kregen.
wat een bullshit ze zijn het verplicht om ons die dagen terug te geven!quote:Op woensdag 7 september 2005 19:00 schreef Rahl het volgende:
Ik vind het ook zeer netjes. Ze hadden het ook gewoon bij de rested kunnen laten.
OMG WTF BLIZZ BLUE PLZ I WANT MY MONEY BAK!!1112quote:Op woensdag 7 september 2005 19:31 schreef Gamedemon het volgende:
wat een bullshit ze zijn het verplicht om ons die dagen terug te geven!
Iedereen betaald een vast bedrag per maand om online te kunnen 24/7 en als dat niet kan dan zou je op zen minst een vergoeding moeten krijgen van dagen of je geld terug (ookal is het maar 30 cent ofzo) van iedere dag dat je dat niet kan!
en dan niet aankomen met dat schijt rested want daar hebben VEEL mensen niks aan
ga jij anders ff een vakantie boeken in spanje ofzo, kijken hoe je reageert als je 3 van de 30 dagen je hotel word uitgegooit omdat de roomservice er niet doorkonquote:Op woensdag 7 september 2005 19:46 schreef Leshy het volgende:
[..]
OMG WTF BLIZZ BLUE PLZ I WANT MY MONEY BAK!!1112
The Internet is Serious Business!quote:Op woensdag 7 september 2005 20:00 schreef Gamedemon het volgende:
ga jij anders ff een vakantie boeken in spanje ofzo, kijken hoe je reageert als je 3 van de 30 dagen je hotel word uitgegooit omdat de roomservice er niet doorkon
Was je hier niet mee eens toen je je inschreef en nadat je elke patch downloadde? Dacht ik al. Move along, nothing to see here.quote:Blizzard Entertainment shall not be responsible for any interruptions of service, including, but not limited to, ISP disruptions, software or hardware failures or any other event which may result in a loss of data or disruption of service. In no event will Blizzard Entertainment be liable to you for any indirect, incidental, special, exemplary or consequential damages.
ToS zegt ook dat voor elke dag dat je niet kan spelen je 4x de tijd vergoed krijgt. En BS stond niet eens in de serverlist dus dat noem ik onspeelbaar.quote:Op woensdag 7 september 2005 20:03 schreef Leshy het volgende:
[..]
The Internet is Serious Business!![]()
[..]
Was je hier niet mee eens toen je je inschreef en nadat je elke patch downloadde? Dacht ik al. Move along, nothing to see here.
Hier staat een goed stukje waar ik het voor een groot gedeelte mee eens ben. En omdat ik het niet beter kan schrijven doe ik dat ook niet.quote:Op woensdag 7 september 2005 19:31 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
wat een bullshit ze zijn het verplicht om ons die dagen terug te geven!
Iedereen betaald een vast bedrag per maand om online te kunnen 24/7 en als dat niet kan dan zou je op zen minst een vergoeding moeten krijgen van dagen of je geld terug (ookal is het maar 30 cent ofzo) van iedere dag dat je dat niet kan!
en dan niet aankomen met dat schijt rested want daar hebben VEEL mensen niks aan
Ik speel op dit moment Everquest 2 , qua diepgang stukken beter als WoW , alleen zal je er heel erg aan moeten wennen als je WoW gewend bent.quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:56 schreef Georges het volgende:
Ik begin de lag en servers die down zijn nogal zat te worden. Is Everquest 2 een goed alternatief?
Zit namelijk al een tijdje te overwegen om een andere MMORPG te proberen.
Iemand suggesties?
quote:Op woensdag 7 september 2005 23:32 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Hier staat een goed stukje waar ik het voor een groot gedeelte mee eens ben. En omdat ik het niet beter kan schrijven doe ik dat ook niet.
Ok, dus ik als klant heb niet het recht om te zeuren als er 7 dagen niet te spelen is op mijn server?quote:Op woensdag 7 september 2005 23:32 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Hier staat een goed stukje waar ik het voor een groot gedeelte mee eens ben. En omdat ik het niet beter kan schrijven doe ik dat ook niet.
De expansion is volgens een van de head honcho's bij Blizzard ingedeeld voor release in laat 2006, dus voorlopig hoef je je daar nog niet druk over te makenquote:Op donderdag 8 september 2005 09:16 schreef Michel het volgende:
Expansion komt eraan!
dat laat wel erg lang opzich wachten dan, ik wou weer gaan spelen als de expansion kwam.quote:Op donderdag 8 september 2005 13:18 schreef Leshy het volgende:
[..]
De expansion is volgens een van de head honcho's bij Blizzard ingedeeld voor release in laat 2006, dus voorlopig hoef je je daar nog niet druk over te maken
Ik ook niet. Gratis dagen, gratis rested terwijl ik nergens last van heb gehad. Primaquote:Op woensdag 7 september 2005 12:36 schreef Lexie het volgende:
Ik heb eigenlijk nooit last van lagRagnaros
Silithus vind ik om de een of andere reden een interessant stukje Azerothquote:Ahn’Qiraj, which is subdivided into two different encounters, actually takes the small-raid concept a little further. The exterior area is a challenging 20-man raid dungeon, and the interior location presents the next top-tier 40-player raid experience after Blackwing Lair.
Beyond the doors of Ahn’Qiraj, Silithus is being fleshed out as a major quest hub with episodic storylines that extend into its depths and past its borders. Players have frequently requested more small-party and solo content, and we’ve focused our efforts to meet those desires around Silithus. Everyone should definitely check out the new quest and storylines when the Silithus content is released in patch 1.8.
Moet je maar als warlock spelen, zat bugsquote:Op donderdag 8 september 2005 16:34 schreef Chevalric het volgende:
Persoonlijk vind ik dit stukje veel interessanter:
[..]
Silithus vind ik om de een of andere reden een interessant stukje AzerothI guess I like the bugs
Iemand al achter de muur geweest ?quote:Op donderdag 8 september 2005 16:34 schreef Chevalric het volgende:
Persoonlijk vind ik dit stukje veel interessanter:
[..]
Silithus vind ik om de een of andere reden een interessant stukje AzerothI guess I like the bugs
Als je dat soort vergelijkingen gaat maken, moet je naar een afkick kliniekquote:Op woensdag 7 september 2005 20:00 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ga jij anders ff een vakantie boeken in spanje ofzo, kijken hoe je reageert als je 3 van de 30 dagen je hotel word uitgegooit omdat de roomservice er niet doorkon
ben al afgekickt , speel al niet meer.quote:Op donderdag 8 september 2005 18:30 schreef existenz het volgende:
[..]
Als je dat soort vergelijkingen gaat maken, moet je naar een afkick kliniek![]()
volgens mij kon het ook met de telescoop/longsight exploit, macro'tje maken, naast de muur omhoog de lucht in "klimmen" en dan erover springen. Ik weet dat een vriend van me er zo geweest is, zelf heb ik het nooit gezien (ook nooit die exploit gebruikt dus weet niet precies hoe hij werkt)quote:Op donderdag 8 september 2005 16:40 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Iemand al achter de muur geweest ?
Ik heb het geprobeerd (je hebt daar insecten die je een gooi geven, waardoor je over de muur gegooid kan worden) maar het is niet gelukt.
Gezien, die gast heeft ook niet veels nuttigs te doen met zijn tijd:quote:Op zondag 11 september 2005 00:26 schreef Bacow het volgende:
Ik wil niet de whinende sukkel uithangen, maar toen ik net het onderstaande filmpje keek schrok ik wel een beetje.
Je ziet een rogue die nogal aan het kloten is met zijn gear en daarmee succesvol is, bijv met full wildheart maar je ziet hem ook naakt met maar 1 dagger (die je krijgt bij je lvl 1 rogue) gewoon lvl 60's afmaken.
Maar dat is het punt nog niet eens; wat het wel is; die gast heeft met die equip (of geen equip) bekant meer (burst) damage dan ik met mijn pvp set.
![]()
http://www.warcraftmovies.com/movieview.php?id=6140
Dan doe je iets heel erg foutquote:Op zondag 11 september 2005 00:26 schreef Bacow het volgende:
Maar dat is het punt nog niet eens; wat het wel is; die gast heeft met die equip (of geen equip) bekant meer (burst) damage dan ik met mijn pvp set.
Dan ben je bezig met de enige juiste spec voor een mage.quote:
Eviscerate is niet gebaseerd op weapon dmg, en die gast gebruikt in elk gevecht preparation en al zijn cooldowns....quote:Op zondag 11 september 2005 00:26 schreef Bacow het volgende:
Ik wil niet de whinende sukkel uithangen, maar toen ik net het onderstaande filmpje keek schrok ik wel een beetje.
Je ziet een rogue die nogal aan het kloten is met zijn gear en daarmee succesvol is, bijv met full wildheart maar je ziet hem ook naakt met maar 1 dagger (die je krijgt bij je lvl 1 rogue) gewoon lvl 60's afmaken.
Maar dat is het punt nog niet eens; wat het wel is; die gast heeft met die equip (of geen equip) bekant meer (burst) damage dan ik met mijn pvp set.
![]()
http://www.warcraftmovies.com/movieview.php?id=6140
Dat weet ik, maar ik krijg altijd van rogue's te horen dat ze het zo moeilijk dat zij wel gear dependend zijn.quote:Op zondag 11 september 2005 12:42 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Eviscerate is niet gebaseerd op weapon dmg, en die gast gebruikt in elk gevecht preparation en al zijn cooldowns....
erm die gast heeft et al moelijk genoeg dus dat hij die cooldowns gebruikt is primaquote:Op zondag 11 september 2005 12:42 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Eviscerate is niet gebaseerd op weapon dmg, en die gast gebruikt in elk gevecht preparation en al zijn cooldowns....
ookal zijn die vijanden slecht, hij staat gewoon naakt mensen te killen, moet je nagaan hoe hard die gaat met volledige gearquote:Op zondag 11 september 2005 14:25 schreef Leshy het volgende:
Sowieso is het filmpje niet helemaal representatief, wanneer je ziet dat sommige mensen waar hij tegen vecht niet bepaald tegenstanders van formaat zijn. Ik verwacht dat er dan ook flink wat beeldmateriaal is wat niet in het filmpje is opgenomen. Zie die NE Warrior bijvoorbeeld, die zich naar ongeveer 40% hit points laat steken voordat hij zijn Arcanite Reaper ook maar van z'n rug tilt. Of denk je eens in waarom je in dit filmpje Blind en dergelijke nooit geresist ziet worden
Een Rogue, zeker zonder +sta en +crit gear, is vrijwel nooit een probleem voor een Warrior, mits je niet op <60% hit points wordt gepakt. Alhoewel ze je het met veel cooldowns wel lastig kunnen maken
Er is inderdaad niets op tegen dat hij zijn cooldowns allemaal gebruikt in een gevecht; daar zijn ze immers voor. Je moet alleen wel onthouden dat dit gevechten zijn die je maar één keer in de 10 minuten kunt doen (Preparation) en je een fortuin kwijt bent aan fadeleaf voor de gigantische hoeveelheeid Blinding Powder waar je doorheen gaat.
Hetgene wat Rogues zo gevaarlijk maakt is niet zozeer hun damage, danwel het feit dat ze door hun Stealth vrijwel altijd het initiatief hebben. En geloof me wanneer ik zeg dat veel Rogues graag zouden zien dat Eviscerate aan weapon damage gekoppeld wordt - het doet net zoveel damage of je nu met een Worn Dagger of een Vis'Kag the Bloodletter staat te zwaaien.
Ja duh, hij heeft GEEN EQUIPMENT AAN.quote:Op zondag 11 september 2005 12:42 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Eviscerate is niet gebaseerd op weapon dmg, en die gast gebruikt in elk gevecht preparation en al zijn cooldowns....
Ongeveer even hard. Eviscerates gaan sowieso gepaard met Cold Blood, dus het enige wat hij in dit filmpje mist is wat extra damage van Sinister Strike en een paar crits, maar het overgrote gedeelte van de damage komt toch sowieso van Eviscerate, dus een echt drastisch verschil zal het niet zijn.quote:Op zondag 11 september 2005 14:37 schreef Gamedemon het volgende:
hij staat gewoon naakt mensen te killen, moet je nagaan hoe hard die gaat met volledige gear
Ja duh ik ben niet blind, maar zoals al gezegd is Eviscerate niet op weapon dmg gebaseerd, dat is toch geen nieuws ?quote:Op zondag 11 september 2005 16:35 schreef seto het volgende:
[..]
Ja duh, hij heeft GEEN EQUIPMENT AAN.
Als ik de jump op een warrior krijg kan ik ook in mijn nakie winnen met seduce-shadowbolt-seduce-shadowbolt-seduce-shadowbolt-death coil-shadowburn.quote:Op maandag 12 september 2005 10:09 schreef Rodie83 het volgende:
Nou mwhoh. Dat een klasse schijnbaar geen equip nodig heeft om alsnog te ownen, das toch best ernstig.
Zien is geloven, zeg ik dan.quote:Op maandag 12 september 2005 10:17 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Als ik de jump op een warrior krijg kan ik ook in mijn nakie winnen met seduce-shadowbolt-seduce-shadowbolt-seduce-shadowbolt-death coil-shadowburn.
quote:Op maandag 12 september 2005 10:09 schreef Rodie83 het volgende:
Nou mwhoh. Dat een klasse schijnbaar geen equip nodig heeft om alsnog te ownen, das toch best ernstig.
ehh wat dacht je vanquote:Op maandag 12 september 2005 10:17 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Als ik de jump op een warrior krijg kan ik ook in mijn nakie winnen met seduce-shadowbolt-seduce-shadowbolt-seduce-shadowbolt-death coil-shadowburn.
Tis meer dat ie constant zn stuns goed uitvoert denk ik maar, en idd, die andere lui kunnen niet bijster veel zo lijkt het. Een mage/priest/warlock verliest zonder equip trouwens crit kans (int) én mana dus dat zijn extra lastige gevechten. Energy is altijd constant.quote:Op maandag 12 september 2005 12:19 schreef Leshy het volgende:
[..]De helft van die gevechten bestaat uit tegenstanders die op z'n zachtst gezegd niet erg bedreven zijn in PvP. Mages, Warlocks en Priests hoeven ook hun jurk niet aan te hebben om met spells te smijten. Als je wilt dat Blizzard Rogues fixt door Eviscerate aan weapon damage te koppelen, prima. Dan moet je alleen niet gaan zeuren wanneer een Rogue met Vis'Kag, Brutality Blade, et cetera, Eviscerates op je los gaat laten voor meer dan 2000 damage.
Toch jammer dat jullie UD's zijn, als Alliance gaat dat niet zo makkelijk tegen UD Warriors(WotF). Say what you want, maar in m'n nakie tegen een UD Warrior ben ik toch te vlug dood. Weinig mana, dus of je al spells erop kan krijgen... En je verspilt 2 shards in dit geval (3 als je Succubus nog moet summonen). Lekker efficient...quote:Op maandag 12 september 2005 12:24 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ehh wat dacht je van
seduce-cos-shadowbolt-shadowburn-seduce-shadowbolt-deathcoil-seduce-shadowbolt-shadowburn... lijkt me iets efficienter
quote:Op maandag 12 september 2005 14:58 schreef Richardfun het volgende:
En ja hoor, superveel servers down, plus de WoW site. Begint nu echt een beetje irri te worden...
Da's waar, maargoed. Je bent behoorlijk stom als je alliance warlock rolltquote:Op maandag 12 september 2005 13:34 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Toch jammer dat jullie UD's zijn, als Alliance gaat dat niet zo makkelijk tegen UD Warriors(WotF). Say what you want, maar in m'n nakie tegen een UD Warrior ben ik toch te vlug dood. Weinig mana, dus of je al spells erop kan krijgen... En je verspilt 2 shards in dit geval (3 als je Succubus nog moet summonen). Lekker efficient...
Daarnaast hebben ze maar 1 charge nodig en je zit al flink in de problemen. De meeste warriors waar ik tegen vecht (WSG, AV) hebben wel een of andere epic wapen, dus die doen 500 damage per hit minimaal... Met een beetje geluk zit er een zwakkere tussen, die maar 200 doet.
Niet-UD's zijn ook wel te fearen meestal, ligt aan hun build. Ik heb er al zat met fear kapot kunnen maken (ze hadden 2 hits op me max). Dat is dan als ik Felhunter gebruik (Globale PvP is Felhunter stukken beter dan Succubus imo).
Briljant filmpjequote:Op zondag 11 september 2005 00:26 schreef Bacow het volgende:
Ik wil niet de whinende sukkel uithangen, maar toen ik net het onderstaande filmpje keek schrok ik wel een beetje.
Je ziet een rogue die nogal aan het kloten is met zijn gear en daarmee succesvol is, bijv met full wildheart maar je ziet hem ook naakt met maar 1 dagger (die je krijgt bij je lvl 1 rogue) gewoon lvl 60's afmaken.
Maar dat is het punt nog niet eens; wat het wel is; die gast heeft met die equip (of geen equip) bekant meer (burst) damage dan ik met mijn pvp set.
![]()
http://www.warcraftmovies.com/movieview.php?id=6140
Maar hebben zon kleine mana pool dat ze uiteindelijk nog niks beginnenquote:Op maandag 12 september 2005 12:19 schreef Leshy het volgende:
[..]Mages, Warlocks en Priests hoeven ook hun jurk niet aan te hebben om met spells te smijten.
Los daarvan is er ook een lichtelijk verschil tussen casters en melee-class natuurlijk...quote:Op maandag 12 september 2005 20:15 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Maar hebben zon kleine mana pool dat ze uiteindelijk nog niks beginnen
dat ook , en je hebt dus een kleine mana pool en amper health, dat zou betekenen dat een rogue je met 1 klap neerlegtquote:Op maandag 12 september 2005 20:29 schreef nikk het volgende:
[..]
Los daarvan is er ook een lichtelijk verschil tussen casters en melee-class natuurlijk...
uhh.. voor warlocks betekent mana weinig hoor.. gewoon lifetappen en bandagen als je OOM gaat, of even een healthstone naar binnen werkenquote:Op maandag 12 september 2005 20:15 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Maar hebben zon kleine mana pool dat ze uiteindelijk nog niks beginnen
En naakte rogues hebben wel tonnen health? Laat me niet lachenquote:Op maandag 12 september 2005 20:33 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
dat ook , en je hebt dus een kleine mana pool en amper health, dat zou betekenen dat een rogue je met 1 klap neerlegt
kzeg niet dat ze tonnen health hebben , maar als ze prepared een gevecht ingaan en die stunlock uitzitten dan ben je dood voor het je het weet, bij een mage is het de kunst om vijanden van je af te houdenquote:Op maandag 12 september 2005 20:51 schreef Maanvis het volgende:
[..]
En naakte rogues hebben wel tonnen health? Laat me niet lachen
Een naakte rogue kan tegen mij NIETS beginnen.. Da's 1x curse, 1x shadowburn en 2 of 3x searing pain en hij ligt dood.
Stunlock of niet, die instants kun je altijd spammen tussen de stuns door. En als een rogue geen gear aan heeft klap je hem met 2 of 3 instants dood.quote:Op maandag 12 september 2005 21:01 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
kzeg niet dat ze tonnen health hebben , maar als ze prepared een gevecht ingaan en die stunlock uitzitten dan ben je dood voor het je het weet, bij een mage is het de kunst om vijanden van je af te houden
jij kan spells achter je casten? ik niet iigquote:Op maandag 12 september 2005 21:08 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Stunlock of niet, die instants kun je altijd spammen tussen de stuns door. En als een rogue geen gear aan heeft klap je hem met 2 of 3 instants dood.
DD spreuken niet. Polymorph kan je doen zelfs als je niet naar je tegenstander kijkt. Ik geloof curses ook. Oh ja, ik own best naakt, maar ik word ook enorm hard wtf-pwnt doordat mijn stamina nu niet denderend is als mage.quote:Op maandag 12 september 2005 21:13 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
jij kan spells achter je casten? ik niet iig
Curses werken achter je rugquote:Op maandag 12 september 2005 21:13 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
jij kan spells achter je casten? ik niet iig
Ach, mijn equipment ziet er tenminste niet uit alsof je het van het leger des heils gekregen hebtquote:Op maandag 12 september 2005 19:15 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Da's waar, maargoed. Je bent behoorlijk stom als je alliance warlock rolltTenzij je soul link gaat met felhunter/voidwalker.. Maargoed, seduce is en blijft de betere tactiek tegen warriors aangezien ze daar totaal geen verweer tegen hebben.. Vs alle andere classes is felhunter/voidwalker echt veel beter. Ikzelf ben ook soullink specced, en alleen shamans geven mij probleme, maargoed die zijn ook aan mijn kant en zijn gewoon overpowered
....lees eens wat die hotlink msg aangeeft....niemand lijkt dat te lezen, moet het echt in elk topic uitleggenquote:
ik doe mee. Ook al kan ik nog steeds niet spelen, dan heb ik de patch alvastquote:
patch is binnenquote:Op woensdag 14 september 2005 09:35 schreef NiTiN het volgende:
[..]
ik doe mee. Ook al kan ik nog steeds niet spelen, dan heb ik de patch alvast
Hoed bedoel je....quote:Op woensdag 14 september 2005 11:58 schreef Gamedemon het volgende:
ik ga zo vissende hordes ganken die de hengel willen winnen
Ik weet het alquote:Op woensdag 14 september 2005 12:21 schreef WyriHaximus het volgende:
Weet iemand in hoeverre me instellingen kwa mods, en chat vensters enzo opgeslagen blijven na de update? Aan gezien wow dacht dat me hardware gewijzigt was en ik op ja heb geklikt op de vraag reload setings.
WoW-1.6.1.4544-to-1.7.0-enGB-patch.exequote:Op woensdag 14 september 2005 16:33 schreef R_o_N het volgende:
Weet iemand of ik alleen de laatste patch nodig heb, als ik een nieuwe install doe ?
Of moet ik alle voorgaande patches apart runnen ?
Nou dat werkte dus niet, via de Blizz downloader hoef ik nu wel alleen de patch 1.7.0 downloaden... maar niet de WoW-1.6.1.4544-TO-1.7.0-enGB-patch.exequote:Op woensdag 14 september 2005 17:26 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
WoW-1.6.1.4544-to-1.7.0-enGB-patch.exe
daar is je antwoord
Hey, Ik heb keiveel DPS maarehquote:Op woensdag 14 september 2005 12:46 schreef Gamedemon het volgende:
druid heeft nog steeds een dps van lik me aarsje...kut patch
mijn kat vorm hoort mij een normale DPS te geven.quote:Op woensdag 14 september 2005 19:07 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Hey, Ik heb keiveel DPS maareh
Warlocks hebben nog steeds geen mogelijkheid om veel armor te krijgen...
Warlocks hebben nog steeds geen goede healing spells...
Warlocks kunnen nog steeds niet stealthen of snel onder water zwemmen.
KUT PATCH
Het probleem is dat je jezelf ook heel makkelijk kan healen, daarom zul je nooit goeie DPS krijgen omdat het anders overpowered is.quote:Op woensdag 14 september 2005 19:13 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
mijn kat vorm hoort mij een normale DPS te geven.
deze patch moest mijn kat vorm doormiddel van wat dingen omgooien ook normale DPS geven, ik ben er NIKS op vooruit gegaan, druid zuigt nog steeds
iedere class kan mijn heal stoppen...quote:Op woensdag 14 september 2005 19:28 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Het probleem is dat je jezelf ook heel makkelijk kan healen, daarom zul je nooit goeie DPS krijgen omdat het anders overpowered is.
Inderdaad KUT PATCH!quote:Op woensdag 14 september 2005 19:07 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Hey, Ik heb keiveel DPS maareh
Warlocks hebben nog steeds geen mogelijkheid om veel armor te krijgen...
Warlocks hebben nog steeds geen goede healing spells...
Warlocks kunnen nog steeds niet stealthen of snel onder water zwemmen.
KUT PATCH
Ik dacht dat je niet meer speelde? Hou dan aub op met zeuren, Ik speel dit spel ook niet meer maar vind het wel leuk de fora te volgen zonder dat iemand continue zit te zeiken.quote:Op woensdag 14 september 2005 20:41 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
iedere class kan mijn heal stoppen...
Warlock fear
Priest fear
rogue 29 stuns
warrior stun
mage counterspell
shaman purge
paladin stun
enigste wat ik kan proberen is me instant roots inzetten om weg te komen om mezelf te healen bij sommige klasses.
me eerste heal is instant en de rest niet, of je moet beer heal meerekenen, maar die stelt ook niet veel voor, ik kan dan kiezen tussen rage opbouwen om te healen of daadwerkelijk dmg doen.
me kat vorm zou me dmg vorm moeten zijn, maar daar naai ik nog geen mob mee van lvl 57 zonder tussendoor te healen
mijn acount loopt nog tot oktober dus ik kan op zen minst ff kijken hoeveel beter me druid is geworden, niet.quote:Op woensdag 14 september 2005 22:09 schreef Platina het volgende:
[..]
Ik dacht dat je niet meer speelde? Hou dan aub op met zeuren, Ik speel dit spel ook niet meer maar vind het wel leuk de fora te volgen zonder dat iemand continue zit te zeiken.
dikke onzinquote:Pech dat je weinig DPS in cat hebt, had je maar andere class moeten rollen. En ja iedere klas kan je heal stoppen.
die 30 seconde fear + mindflay = dode druid, want wanneer heal je? juist als je bijna dood bent, en idem met warrior, die stunned mij wanneer ik bijna dood ben, zodra ik uit stun ben blijft ie wss interrupten tot ik dood ben, en paladins kunnen zelf ook healen en die zijn ook rete lastig te naaienquote:Prachtig, maar een heal staat niet op een 30 seconden (fear), 3 minuten (warrior) of 1 minuut (paladin) timer. Dus ga aub ergens anders whinen, of ga jesetje bij elkaar sparen.
of 2 topics, 1tje met kritiek op het spel , de ander voor zeiken over downtime en andere dingen zodat de fans van het spel gewoonquote:Op woensdag 14 september 2005 23:56 schreef Takje het volgende:
Kunnen we geen speciaal 'whine wow forum' opzetten? Hebben we van die jankerts hier in ieder geval geen last meer...
Ja natuurlijk is dat overpowered. Rogues moeten nog van dichtbij komen, mages konden gewoon van 30 yards weg paar duizend damage uit het niets doen.quote:Op woensdag 14 september 2005 22:05 schreef engessa het volgende:
[..]
En stealthen, wij hadden verdomme in de beta onzichtbaarheid maar ja, dat was overpowered dus, hup: NERF!
Ja hehe, ik was met hem bezig die nieuwe priest quest te doen maar hij werd disconnected voordat jij kwam. En waarom val je me ook aanquote:Op woensdag 14 september 2005 21:10 schreef PBateman1978 het volgende:
Server weer down natuurlijk, maar wel Nightfall/Conflagrate gerespecced eerder op de avond (40g) en Conflag critte voor 1.5k
Dit gaat leuk worden...
Oh en Gooze, moest die 2e priest er nou echt bij gehaald worden, ik had je best een rematch gegund![]()
Warlock fear is ook cooldown zonder mindflay....quote:Op woensdag 14 september 2005 23:44 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
mijn acount loopt nog tot oktober dus ik kan op zen minst ff kijken hoeveel beter me druid is geworden, niet.
[..]
dikke onzin
[..]
die 30 seconde fear + mindflay = dode druid, want wanneer heal je? juist als je bijna dood bent, en idem met warrior, die stunned mij wanneer ik bijna dood ben, zodra ik uit stun ben blijft ie wss interrupten tot ik dood ben, en paladins kunnen zelf ook healen en die zijn ook rete lastig te naaien
en ik whine maar ik maar wil daar is het een forum voor
Ik deed /point en toen /duel, maar die laatste werkte natuurlijk niet.quote:Op donderdag 15 september 2005 08:52 schreef Goozze het volgende:
[..]
Ja hehe, ik was met hem bezig die nieuwe priest quest te doen maar hij werd disconnected voordat jij kwam. En waarom val je me ook aanEerste keer dat ik je zie en je killed me gelijk. Alleen jammer dat ik er niet echt veel aan kon doen want dankzij die lag zag ik het allemaal in 5 frames gebeuren. GO BLIZZARD!!!
Moveanything.quote:Op donderdag 15 september 2005 12:12 schreef Enchanter het volgende:
Ik moest vandaag geld lenen van een guildie om m'n gear te repairen![]()
Ometh mod is leuk , alleen kan iemand me vertellen hoe ik m'n bags kan moven als ik ze geopend heb , zwaarirritant dat ik niet kan zien wat er in zit
volgens mij zit die er niet meer in , iig ik kon 'm niet meer vinden in de laatste versiequote:
Pcies, de meeste druids die ik zie, doen bear tot 30-20% en dan gaan ze shiften en healen. nou reken maar dat ik ten 1e mijn vingers dan al op devour magic en spell lock heb staan dus zelfs natures swiftness verdwijnt dan als sneeuw voor de zon.. Ten 2e, wat doe je toch telkens in die bear form tegen warlocks!?!?!? Bear form DOET NIETS behalve het gevecht langer maken.quote:Op donderdag 15 september 2005 08:17 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Counterspell zit op 30 sec CD. En verder:
Heal dan niet op verdorie 30 %, maar doe het eerder! Je weet dat je met 30 % de lul kan zijn. Door een 5 pt Evis of dergelijke. Verder, Nature's Swiftness? 1 Instant Healing Touch om je hp weer eens helemaal naar 90, 95 % te krijgen. En anders ga je Moonfire Spammen op mages.
Ometh Nmod 7.0 Released for WOW 1.7 Patch!!!quote:
Ik las het net ja, klote, dat wordt dus je buttons weghalen aan die rechterkant....quote:Op donderdag 15 september 2005 15:00 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Ometh Nmod 7.0 Released for WOW 1.7 Patch!!!
RELEASE NOTES:
v7.0
* Updated CT_mod core to 1.83
* Updated all other mods for WoW 1.7 patch
* Added Fishing Buddy
* Removed MoveAnything
* Removed Nurfed_Playerframe - will try to fix for future release
![]()
![]()
na 7 maanden de arcane missile bug aan te moeten voelen word het tijd dat ze die is fixen!quote:Op donderdag 15 september 2005 23:04 schreef Janteh het volgende:
http://www.worldofwarcraft.com/info/underdev/
Info over volgende patch(es). en wat zie ik daar staan:
Additional Talent Improvements
Paladin, Priest, Mage, Shaman and Rogue!
werd wel eens tijd ook
Ik weet niet welke druid jij speelt maar die MF van 600dmg ofzo moet je in Bearform toch gewoon HEEL dik doorheen trekken. Frenzied Regeneration en raggen met el hap.quote:Op woensdag 14 september 2005 23:44 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
mijn acount loopt nog tot oktober dus ik kan op zen minst ff kijken hoeveel beter me druid is geworden, niet.
[..]
dikke onzin
[..]
die 30 seconde fear + mindflay = dode druid, want wanneer heal je? juist als je bijna dood bent, en idem met warrior, die stunned mij wanneer ik bijna dood ben, zodra ik uit stun ben blijft ie wss interrupten tot ik dood ben, en paladins kunnen zelf ook healen en die zijn ook rete lastig te naaien
en ik whine maar ik maar wil daar is het een forum voor
Ik mag wel opmerken dat de nuttigheid van spells onderhand ook generfed is?quote:Op donderdag 15 september 2005 07:37 schreef seto het volgende:
[..]
Ja natuurlijk is dat overpowered. Rogues moeten nog van dichtbij komen, mages konden gewoon van 30 yards weg paar duizend damage uit het niets doen.
Grappig aan die instance is dat met name de omgeving de instance moelijk maakt. Bruggen, trappen, dat maakt het voor hunters/mages/healers zo nu en dan erg lastig om goed hun werk te kunnen doen.quote:
Mja, aan de warrior (of hunter, mocht het niet anders kunnen) is het dan om een goeie pull te doen zodat er geen LOS problemen zijnquote:Op vrijdag 16 september 2005 15:28 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Grappig aan die instance is dat met name de omgeving de instance moelijk maakt. Bruggen, trappen, dat maakt het voor hunters/mages/healers zo nu en dan erg lastig om goed hun werk te kunnen doen.
Ja best trieste lui daar bij Blizzard , mijn undead female warrior heette eerst Anorexia , moest ik ook veranderenquote:Op vrijdag 16 september 2005 16:33 schreef Denni5 het volgende:
2 maanden geleden een priest gestart, genaamd Holycrap, niks aan de hand, tot ik net opeens een mail krijg dat ik die naam moet veranderen en een warning op mn account heb staan; mocht ik nog eens in overtreding zijn dan stoppen ze mn account misschien....
Fijne jongens daar bij blizz....
quote:Op vrijdag 16 september 2005 18:00 schreef Platina het volgende:
Ik vind de mensen die niet eens een fatsoenlijke fantasy achtige naam kunnen verzinnen eigenlijk triester dan Blizzard die in HUN spel liever mensen heeft die zich aan de 'regels' houden.
noem 's wat voorbeeldenquote:Op vrijdag 16 september 2005 18:00 schreef Platina het volgende:
Ik vind de mensen die niet eens een fatsoenlijke fantasy achtige naam kunnen verzinnen eigenlijk triester dan Blizzard die in HUN spel liever mensen heeft die zich aan de 'regels' houden.
Inderdaad. Kom op zeg, hebben sommige mensen dan totáál geen fantasie? Dan is een LotR naam nog beter vind ik.quote:Op vrijdag 16 september 2005 18:11 schreef Chevalric het volgende:
[..]Totally agree
Op bloodscalp hebben we zulke fantasierijke spelers met namen als Koelkastje (in m'n eigen guild notabene), Wasmachine, Rugridder (:{w), Kaasje en nog meer van dat soort idiote namen.
Ik werd ooit geganked door een NE Rogue genaamd Bobmarley, terwijl ik met een quest bezig was. Drie maal raden wat ik gedaan hebquote:Op vrijdag 16 september 2005 17:41 schreef Ancient het volgende:
Ik heb eens iemand verklikt omdat hij kuthond heette.
Toch wel leuk dat de Gm's opeens binnen 5 minuten reagerenquote:Op vrijdag 16 september 2005 18:11 schreef Chevalric het volgende:
[..]Totally agree
Op bloodscalp hebben we zulke fantasierijke spelers met namen als Koelkastje (in m'n eigen guild notabene), Wasmachine, Rugridder (:{w), Kaasje en nog meer van dat soort idiote namen.
Just saying dat het nog altijd beter is dan Koelkast enzoquote:Op vrijdag 16 september 2005 21:28 schreef Leshy het volgende:
[..]
En LotR namen? God nee. Elke Legollass, Aregorn, xXLegolasXx, Gandelf, wordt onherroepelijk geganked en gecorpse-camped, stelletje achterlijke bosbavianen.
Phatman, Rolgordijn, Blizzmaster (vind ik ook al niets dus tsjah)quote:
JA, STERFquote:Op zaterdag 17 september 2005 00:21 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Oh, dus ik moet nu gaan bibberen, Leshy?
Laat dat maar aan een shaman op onze server over, loopt met de Hand of Ragnaros rond.quote:
Ikke 0quote:
quote:Op zondag 18 september 2005 21:28 schreef Enchanter het volgende:
Vandaag voor de laatste keer in MC geweest , wat een boring dungeon zeg , gasten hadden eens beter op moeten letten tijdens het spelen van Everquest![]()
We pwnquote:Op maandag 19 september 2005 00:45 schreef DjNivek het volgende:
Gisteren Firemaw dood, vandaag Ebonroc verslagen. Ebonroc viel wel tegen qua moeilijkheidsgraad, maar ik klaag er niet over. Gratis loot voor ons
quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:01 schreef rew- het volgende:
Hey mensen,
Ik heb net een guest pass van een vriend van me gekregen, alleen weet niet hoe ik deze moet gebruiken? Ik probeerde een account aan te maken op de site, guest pass key ingevuld en al, maar hij vraagt nog steeds mijn credit card nummer e.d.
Hoe voer ik mijn guest pass key in???
quote:Op zondag 18 september 2005 08:02 schreef Chevalric het volgende:
ook bij een guest pass key moet je een credit card nummer invullen volgens mij.
MC is tegenwoordig nog het enige waar ik voor inlog, met een beginnende guild is het 100 keer leuker dan met een guild die al de helft of meer van MC op farmstatus heeft.quote:Op zondag 18 september 2005 21:28 schreef Enchanter het volgende:
Vandaag voor de laatste keer in MC geweest , wat een boring dungeon zeg , gasten hadden eens beter op moeten letten tijdens het spelen van Everquest![]()
prima wapen voor een paladin hoor...quote:Op maandag 19 september 2005 10:46 schreef Goozze het volgende:
Whaha, een paladin op mn server heeft http://www.thottbot.com/?i=40103 , hoe bedoel je verspilling...
quote:I've told this story so many times on these forums, but it never gets old.
I once got into a ZF group. The conversation resembles as follows.
Idiot: Ok, summon Otherguy.
Me: Uh, I can't summon.
Idiot: You out of shards? We can get you more.
Me: No, I've never had shards. I'm not a warlock. Warlocks summon and use shards. Mages do not summon and do not use shards.
Idiot: OMFG learn to play ur class n00b!
Me: Seriously, mages CAN'T summon.
Idiot: OMFGLMAO mages can 2 summon. i've seen it. now summon Otherguy, b!@#$.
Me: Not only is that uncalled for, but I've trained at least rank one in every ability. No summon.
Idiot: I can't believe this. Look, only reason ur here is cause we need the summon. Mages suxxor, so summon and we'll get on with it.
This goes on for a while. I also notice that all my group members are from the same guild and there's another guilding hanging around. We'll call him Randomguy.
Othergroupmember: Look, let's just get another mage. We were gonna dump this guy for Randomguy right after summon anyway, right?
I think this was supposed to be a whisper, but now I knew their game. Needless to say, I was pissed! I was about to have a 4 letter word with the guy and leave, but I got a better idea.
Me: Ok, you got me. I can summon. I was just being a jerk. I'll summon the guy.
Idiot: BOUT FRICKIN' TIME, N00B!!! (he'd given up on lowercase and using less than three '!'s at this point)
Me: Just remember, though, that the portal doesn't stay open for long, so all of you have to right click quickly or it'll vanish.
Idiot: STFU N00B, I KNOW WHAT I'M DOING, UNLIKE U, U F!@#ING N00B!!!!
Me: *opens portal to Darnassus* Who's the n00b now, punk?!
I listened to them cuss at me for half an hour before putting them on ignore. It was the best 18s I ever spent.
Whenever farmers demand food/water, I charge through the nose and summon rank 1.
I've had far too many people gripe and moan and complain at me for charging for ports. It costs me money, too you know. A few of the more annoying ones, begging for ports from SW to IF and vice versa, have found themselves in Darnassus.
Darnassus, vengence of the angry mage.
I've also been asked for rezzes.
quote:Type /help for a listing of a few commands.
Guild Message of the Day: Keep patroling your regular routes, and killing any players that enter BRS. We own.
Please visit the new PvP Rankings Page FAQ! Check out the FAQ and other exciting, upcoming game features at www.worldofwarcraft.com.
Joined channel [1. General - Blackrock Spire]
Joined channel [2. LocalDefense - Blackrock Spire]
[1. General] [Scarshield Legionairre]: HAHAHAHAHA
[1. General] [Spirestone Lord Magus]: lmao what a noob
[1. General] [Scarshield Legionairre]: Please tell me you're kidding..
[1. General] [Blackhand Assassin]: .....im not kidding... wtf is wrong with it?
[Guild] [Blackhand Elite]: Morning Blackhand Legion!
[1. General] [Scarshield Legionairre]: You're a rogue.. +22 int isn't going to help you at all.
[1. General] [Blackhand Assassin]: dude ill leik get 300 skill wayyy before u do with it
[1. General] [Bloodaxe Veteran]: rofl noob check your skills, you'll notice you already have over 300 skill, we all do.
[Guild] [Blackhand Dreadweaver]: hey elite
[1. General] [Blackhand Assassin]: hwo?
[1. General] [Bloodaxe Veteran]: hit 'k'
[1. General] [Blackhand Assassin]: o
[Guild] [Blackhand Elite]: whats everyone up to?
[1. General] [Bannok Grimaxe]: NOW CRAFTING [Arcanite Reaper] ONLY 70g W/ MATS PST!!!
[1. General] [Bannok Grimaxe]: NOW CRAFTING [Arcanite Reaper] ONLY 70g W/ MATS PST!!!
[1. General] [Bannok Grimaxe]: NOW CRAFTING [Arcanite Reaper] ONLY 70g W/ MATS PST!!!
[1. General] [Bloodaxe Warmonger]: omg bannok
[1. General] [Blackhand Iron Guard]: no one cares?
[Guild] [Blackhand Dragon Handler]: same old same... players keep owning us you know, the usual.
[1. General] [Smolderthorn Seer]: BANNOK STOP SPAMMING THE ZONE, NO ONE WANTS A CRAPPY REAPER
[1. General] [Bannok Grimaxe]: Reported.
[1. General] [Smolderthorn Seer]: whatever noob
[Guild] [Blackhand Elite]: lol anyone reading general chat?
[1. General] [Bloodaxe Evoker] yeh, enjoy a 3 day vacation seer
[1. General] [Smolderthorn Seer]: i will with your mom
[1. General] [Firebrand Grunt]: LOLOWNED
[Guild] [Blackhand Dragon Handler]: Naa i turned mine off looong ago.. lol
[Guild] [Blackhand Assassin]: yeah its prettyt funny i think
[1. General] [Smolderthorn Berserker]: shut up firebrand ninja
[1. General] [Firebrand Grunt]: u firts thanks
[1. General] [Firebrand Grunt]: first*
[Guild] [Blackhand Iron Guard]: more like annoying..
[1. General] [Halycron]: GHHGDSJGHSDJGDSHKGHSSDN
[1. General] [Halycron]: GHHGDSJGHSDJGDSHKGHSSDN
[1. General] [Halycron]: GHHGDSJGHSDJGDSHKGHSSDN
[1. General] [Halycron]: GHHGDSJGHSDJGDSHKGHSSDN
[1. General] [Halycron]: GHHGDSJGHSDJGDSHKGHSSDN
[1. General] [Halycron]: GHHGDSJGHSDJGDSHKGHSSDN
[1. General] [Halycron]: GHHGDSJGHSDJGDSHKGHSSDN
[1. General] [Halycron]: GHHGDSJGHSDJGDSHKGHSSDN
[1. General] [Firebrand Invoker]: dude stfu
[1. General] [Halycron]: GHHGDSJGHSDJGDSHKGHSSDN
[1. General] [Halycron]: GHHGDSJGHSDJGDSHKGHSSDN
[1. General] [Halycron]: GHHGDSJGHSDJGDSHKGHSSDN
Halycron is now being ignored.
[Guild] [Blackhand Iron Guard]: yeah I just turned mine off..
[1. General] [Smolderthorn Mystic]: OMFG
[1. General] [Bloodaxe Raider]: just ignore that dork
[1. General] [Goraluk Anvilcrack]: Why did they even give him the ability to talk in general? He's a freaking dog..
[1. General] [Firebrand Legionnaire]: HEY GORALUCK CAN U MAKE ME INVULNERABLE MAIL IF I GIVE UO THE MATS???
[1. General] [Firebrand Legionnaire]: oops caps
[1. General] [Goraluk Anvilcrack]: no
[1. General] [Smolderthorn Headhunter]: lol owned
[1. General] [Firebrand Legionnaire]: why not?
[1. General] [Goraluk Anvilcrack]: because I don't like you. you can't even spell my name right for the love of god
[2. LocalDefense] [Warchief Rend Blackhand]: ALLIANCE AT ARENA NEED HELP
[1. General] [Overlord Wyrmthalak]: Haha.
[1. General] [Smolderthorn Seer]: hey wyrm, whats up?
[Guild] [Blackhand Summoner]: NERF SHAMANS RIGHT NOW!!
[1. General] [Overlord Wyrmthalak]: Go away.
[1. General] [Smolderthorn Seer]: ass
[Guild] [Blackhand Iron Guard]: get frost shocked?
[Guild] [Blackhand Summoner]: no, they chain earth shocked me when I was trying to summon elite...
[1. General] [Firebrand Pyromancer]: dude wyrms a punk, dont even bother with him
[Guild] [Blackhand Elite]: I didn't want to be summoned..
[Guild] [Blackhand Summoner]: yeah but we needed you
[1. General] [Bloodaxe Warmonger]: yeah, and the people in firebrand are real winners too
[1. General] [Firebrand Pyromancer]: go to hell
[Guild] [Blackhand Summoner]: now i have to wait to respawn, dammit.. afk
[2. LocalDefense] [Warchief Rend Blackhand]: WHY ISN'T ANYONE HELPING????.....
Left channel: [2. LocalDefense - Blackrock Spire]
[General Drakkisath] has come online.
[Guild] [Blackhand Assassin]: so if i shouldnt get +22 int on my sword, wth should I get??
[Guild] [General Drakkisath]: .....
[Guild] [Blackhand Assassin]: hey drak wuts up?/
Blackhand Assassin has been kicked from the guild by General Drakkisath
[1. General] [Firebrand Grunt] neone know where i can repair?
[Guild] [Blackhand Elite]: THANK YOU!!!
[Guild] [Blackhand Iron Guard]: he was SOO annoying..
[Guild] [General Drakkisath]: =)
[Guild] [Blackhand Incarcerator]: HAHA nice one drak
[1. General] [Smolderthorn Seer]: your face needs repairs
[Guild] [Blackhand Elite]: So whats up Drak?
[1. General] [Gizrul the Slavener]: HFAJHFUIUUUUUA DGHGDASDAF_(Q@
[1. General] [Gizrul the Slavener]: HFAJHFUIUUUUUA DGHGDASDAF_(Q@
[1. General] [Gizrul the Slavener]: HFAJHFUIUUUUUA DGHGDASDAF_(Q@
[1. General] [Bloodaxe Evoker]: not again......
[1. General] [Gizrul the Slavener]: HFAJHFUIUUUUUA DGHGDASDAF_(Q@
[1. General] [Gizrul the Slavener]: HFAJHFUIUUUUUA DGHGDASDAF_(Q@
[1. General] [Gizrul the Slavener]: HFAJHFUIUUUUUA DGHGDASDAF_(Q@
[1. General] [Gizrul the Slavener]: HFAJHFUIUUUUUA DGHGDASDAF_(Q@
[Guild] [General Drakkisath]: not much, finally got my black blade enchanted =D
[1. General] [Gizrul the Slavener]: HFAJHFUIUUUUUA DGHGDASDAF_(Q@
[1. General] [Gizrul the Slavener]: HFAJHFUIUUUUUA DGHGDASDAF_(Q@
Gizrul the Slavener is now being ignored.
[Guild] [Blackhand Elite]: nice, get crusader?
[Guild] [General Drakkisath]: yep
[Guild] [Blackhand Elite]: cool
[1. General] [Smolderthorn Mystic]: he logged on Gizrul... lol
[1. General] [Firebrand Invoker]: oh well their both ignored now haha
[1. General] [Smolderthorn Mystic]: did anyone say you could talk firebrand?
[1. General] [Bannok Grimaxe]: NOW CRAFTING [Arcanite Reaper] ONLY 70g W/ MATS PST!!!
[1. General] [Bannok Grimaxe]: NOW CRAFTING [Arcanite Reaper] ONLY 70g W/ MATS PST!!!
[1. General] [Bannok Grimaxe]: NOW CRAFTING [Arcanite Reaper] ONLY 70g W/ MATS PST!!!
[1. General] [Blackhand Assassin]: BLACKHAND LEGION IS NOOB GUILD DONT ASSOCIATE WITH THEM THEY KICKED ME FOR NO REASON
[1. General] [Blackhand Assassin]: BLACKHAND LEGION IS NOOB GUILD DONT ASSOCIATE WITH THEM THEY KICKED ME FOR NO REASON
[1. General] [Bannok Grimaxe]: NOW CRAFTING [Arcanite Reaper] ONLY 70g W/ MATS PST!!!
Left channel: [1. General Blackrock Spire]
[Guild] [Blackhand Elite]: Wow.. General chat here is worse than barrens
[Guild] [Blackhand Iron Guard]: yeah lol
Sorry, maar ik vind "volgens mij" nooit zo verzekerend.quote:Op maandag 19 september 2005 07:12 schreef Chevalric het volgende:
Lezen is toch lastig, blijkbaar. Reactie stond direct onder zijn vraag
Ik zal er de volgende keer "met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid" bij zetten danquote:Op maandag 19 september 2005 17:31 schreef rew- het volgende:
[..]
Sorry, maar ik vind "volgens mij" nooit zo verzekerend.
Maar aangezien blijkbaar nog iemand het "volgens hem" ook weet, vertrouw ik er wel op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |