De expansion is volgens een van de head honcho's bij Blizzard ingedeeld voor release in laat 2006, dus voorlopig hoef je je daar nog niet druk over te makenquote:Op donderdag 8 september 2005 09:16 schreef Michel het volgende:
Expansion komt eraan!
dat laat wel erg lang opzich wachten dan, ik wou weer gaan spelen als de expansion kwam.quote:Op donderdag 8 september 2005 13:18 schreef Leshy het volgende:
[..]
De expansion is volgens een van de head honcho's bij Blizzard ingedeeld voor release in laat 2006, dus voorlopig hoef je je daar nog niet druk over te maken
Ik ook niet. Gratis dagen, gratis rested terwijl ik nergens last van heb gehad. Primaquote:Op woensdag 7 september 2005 12:36 schreef Lexie het volgende:
Ik heb eigenlijk nooit last van lagRagnaros
Silithus vind ik om de een of andere reden een interessant stukje Azerothquote:Ahn’Qiraj, which is subdivided into two different encounters, actually takes the small-raid concept a little further. The exterior area is a challenging 20-man raid dungeon, and the interior location presents the next top-tier 40-player raid experience after Blackwing Lair.
Beyond the doors of Ahn’Qiraj, Silithus is being fleshed out as a major quest hub with episodic storylines that extend into its depths and past its borders. Players have frequently requested more small-party and solo content, and we’ve focused our efforts to meet those desires around Silithus. Everyone should definitely check out the new quest and storylines when the Silithus content is released in patch 1.8.
Moet je maar als warlock spelen, zat bugsquote:Op donderdag 8 september 2005 16:34 schreef Chevalric het volgende:
Persoonlijk vind ik dit stukje veel interessanter:
[..]
Silithus vind ik om de een of andere reden een interessant stukje AzerothI guess I like the bugs
Iemand al achter de muur geweest ?quote:Op donderdag 8 september 2005 16:34 schreef Chevalric het volgende:
Persoonlijk vind ik dit stukje veel interessanter:
[..]
Silithus vind ik om de een of andere reden een interessant stukje AzerothI guess I like the bugs
Als je dat soort vergelijkingen gaat maken, moet je naar een afkick kliniekquote:Op woensdag 7 september 2005 20:00 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ga jij anders ff een vakantie boeken in spanje ofzo, kijken hoe je reageert als je 3 van de 30 dagen je hotel word uitgegooit omdat de roomservice er niet doorkon
ben al afgekickt , speel al niet meer.quote:Op donderdag 8 september 2005 18:30 schreef existenz het volgende:
[..]
Als je dat soort vergelijkingen gaat maken, moet je naar een afkick kliniek![]()
volgens mij kon het ook met de telescoop/longsight exploit, macro'tje maken, naast de muur omhoog de lucht in "klimmen" en dan erover springen. Ik weet dat een vriend van me er zo geweest is, zelf heb ik het nooit gezien (ook nooit die exploit gebruikt dus weet niet precies hoe hij werkt)quote:Op donderdag 8 september 2005 16:40 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Iemand al achter de muur geweest ?
Ik heb het geprobeerd (je hebt daar insecten die je een gooi geven, waardoor je over de muur gegooid kan worden) maar het is niet gelukt.
Gezien, die gast heeft ook niet veels nuttigs te doen met zijn tijd:quote:Op zondag 11 september 2005 00:26 schreef Bacow het volgende:
Ik wil niet de whinende sukkel uithangen, maar toen ik net het onderstaande filmpje keek schrok ik wel een beetje.
Je ziet een rogue die nogal aan het kloten is met zijn gear en daarmee succesvol is, bijv met full wildheart maar je ziet hem ook naakt met maar 1 dagger (die je krijgt bij je lvl 1 rogue) gewoon lvl 60's afmaken.
Maar dat is het punt nog niet eens; wat het wel is; die gast heeft met die equip (of geen equip) bekant meer (burst) damage dan ik met mijn pvp set.
![]()
http://www.warcraftmovies.com/movieview.php?id=6140
Dan doe je iets heel erg foutquote:Op zondag 11 september 2005 00:26 schreef Bacow het volgende:
Maar dat is het punt nog niet eens; wat het wel is; die gast heeft met die equip (of geen equip) bekant meer (burst) damage dan ik met mijn pvp set.
Dan ben je bezig met de enige juiste spec voor een mage.quote:
Eviscerate is niet gebaseerd op weapon dmg, en die gast gebruikt in elk gevecht preparation en al zijn cooldowns....quote:Op zondag 11 september 2005 00:26 schreef Bacow het volgende:
Ik wil niet de whinende sukkel uithangen, maar toen ik net het onderstaande filmpje keek schrok ik wel een beetje.
Je ziet een rogue die nogal aan het kloten is met zijn gear en daarmee succesvol is, bijv met full wildheart maar je ziet hem ook naakt met maar 1 dagger (die je krijgt bij je lvl 1 rogue) gewoon lvl 60's afmaken.
![]()
http://www.warcraftmovies.com/movieview.php?id=6140
Dat weet ik, maar ik krijg altijd van rogue's te horen dat ze het zo moeilijk dat zij wel gear dependend zijn.quote:Op zondag 11 september 2005 12:42 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Eviscerate is niet gebaseerd op weapon dmg, en die gast gebruikt in elk gevecht preparation en al zijn cooldowns....
erm die gast heeft et al moelijk genoeg dus dat hij die cooldowns gebruikt is primaquote:Op zondag 11 september 2005 12:42 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Eviscerate is niet gebaseerd op weapon dmg, en die gast gebruikt in elk gevecht preparation en al zijn cooldowns....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |