dank jequote:Op zaterdag 3 september 2005 23:22 schreef SwOoSh het volgende:
dat wint die pony-neuker met stip
quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:19 schreef pberends het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/129118
Generaal_Grafkanker.
Wat hebben DTA en god er mee te maken? en wie is Minj Mengin? Een chinees?quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:58 schreef clowncloon het volgende:
kikkerlikkeerr maar god dta is minj mengin
Dat is nou kikkerlikker-stijlquote:Op zondag 4 september 2005 00:02 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Wat hebben DTA en god er mee te maken? en wie is Minj Mengin? Een chinees?
in die categorie past SlaadjeBla ook welquote:Op zondag 4 september 2005 00:05 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Ik vind infra-roodborstje wel een creatieve.
Seriewoordenaar is ook wel mooi gevonden.
quote:Op zaterdag 3 september 2005
23:58 schreef clowncloon het volgende:
kikkerlikkeerr maar god dta is minj mengin
Evenals Schuldige_Omstander, Treinhomo, Sausvooroverdepastanova en Batuwu_Griekgriek. Laat ik tenslotte zodiakk, Kaalhei en De Groene Ridder niet vergeten, al zijn die niet per definitie grappig. (Kaalhei wel, uiteraard.)quote:
newbies....quote:Op zondag 4 september 2005 00:02 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Wat hebben DTA en god er mee te maken? en wie is Minj Mengin? Een chinees?
oke voor de newbiesquote:Op zondag 4 september 2005 07:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De spelling was ook niet geheel en al correct.![]()
quote:Op zondag 4 september 2005 07:24 schreef clowncloon het volgende:
[..]
oke voor de newbies: Kikkerlikker was DE geheime genie van Fok. Brilliante observaties verpakt in een dyslectische wervelwind van woorden
maar goed dat is mijn mening
![]()
quote:he ik ben kikkerlikker ik vind het tofste op fok filosofie over bevorbeeld god of het opwenbaar vervoer nou dat was het effe
In combinatie met die avatar!quote:Op zondag 4 september 2005 07:24 schreef BlueEyed het volgende:
Vind Infra Roodborstje wel een leuke
Edit; ben niet de enige zie ik
ja misschien van deze kloon wijsneusquote:Op zondag 4 september 2005 13:02 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Newbie? Ik loop hier langer rond én heb meer posts dan jij
Waarom vind iedereen zichzelf zo speciaal?quote:Op maandag 5 september 2005 12:35 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Waarom vind iedereen zijn/haar eigen kloonaam zo speciaal?
Niemand vindt hem leuk zelfs ik niet!quote:Op maandag 5 september 2005 13:12 schreef Nepthys het volgende:
Infraroodborstje
de enige andere leuke waar ik op dit moment op kan komen is Ikwilookwatzeggen
quote:Op zondag 4 september 2005 09:20 schreef Conflict het volgende:
PrivateRiann
Vind je het erg dat deze die naam een glimlach op mijn gezicht toverde?quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:19 schreef pberends het volgende:
Generaal_Grafkanker.
quote:Op zondag 4 september 2005 00:34 schreef bonapartist het volgende:
Schuldige_omstander
Wat te denken van z'n posts?quote:Op dinsdag 6 september 2005 02:10 schreef ACT-F het volgende:
DeGemiddeldeNederlander
En zijn profiel maakt het helemaal af. Magnifique![]()
Die bedoelde ik dus ookquote:Op dinsdag 6 september 2005 02:10 schreef ACT-F het volgende:
DeGemiddeldeNederlander
quote:Op dinsdag 6 september 2005 02:10 schreef ACT-F het volgende:
DeGemiddeldeNederlander
Hahahaa had volgens mij zijn eigen usericon gemaakt, en daar kwam ie daar weer aan naar aanleiding van zijn eigen topic "Hahahaa's kledingrek" wat overigens een wereldtopic wasquote:Op maandag 5 september 2005 22:50 schreef Kolomo het volgende:
Hahahaa of wat was het, vooral in combinatie met de usericon...
quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:19 schreef pberends het volgende:
Generaal_Grafkanker.
Muchas Gracias, mi amigo.quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:23 schreef Croupouque het volgende:
"Grootmeester_Flits".
Oeh een fanquote:Op maandag 5 september 2005 21:46 schreef H-blast het volgende:
ik vind Ook_gek wel leuk....
Vooral als er dan onderstaat: doet ie anders nooit.
Heeft ie dat nog?
En hij komt uitquote:Op dinsdag 6 september 2005 02:10 schreef ACT-F het volgende:
DeGemiddeldeNederlander
SB is een sympathieke gastquote:Op donderdag 8 september 2005 19:45 schreef tonks het volgende:
Sack blabbath oid vond ik ook wel grappig
...die weer een kopie was van mij.quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:56 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Slechte namaak van Aarbei_in_mn_neus
Maar dat was voor jouw tijd.
Kutnewbiequote:Op vrijdag 9 september 2005 21:59 schreef Zak_Over_mijn_Hoofd het volgende:
[..]
...die weer een kopie was van mij.
Maar niemand kent mij, ik heb immers een zak over mijn hoofd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |