Ik ben idd één van de weinigen die haar niet slecht vindt.quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:43 schreef SillyWalks het volgende:
Barbara Barend is trouwens een van de weinige mensen op tv die echt verstand heeft van voetbal.
BVD heeft toch wel wat meer niveau dan die zakkewasser van een jensen... maar goed ik ga ook wel eventjes kijken, kijken hoelang hij het kan uithouden zonder lach machine tis tenslotte live toch?quote:Op zondag 4 september 2005 17:25 schreef Cool_Runner het volgende:
Jensen heeft cker mijn voorkeur. geen kans dat ik nog naar die grijse sokken zal kijken. De rillingen lopen over me rug van die 2 slijmballen van een barend en van dorp.
Nee het is niet live,Er worden opname's gemaakt.quote:BVD heeft toch wel wat meer niveau dan die zakkewasser van een jensen... maar goed ik ga ook wel eventjes kijken, kijken hoelang hij het kan uithouden zonder lach machine tis tenslotte live toch?
Mijn ouders werden ook al uitgenodigd om weer een uitzending bij te wonen (omdat ze al eens eerder zijn geweest), maar ze hebben principieel geweigerd, ze hebben het niet zo op talpaquote:Op zondag 4 september 2005 17:49 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Nee het is niet live,Er worden opname's gemaakt.
Ik heb ook een uitnodiging gehad voor 12 september.Om bij de opname aanwezig te zijn..
De manier hoe je dit verwoordt zegt al genoeg. Kijk maar fijn naar Jensen.quote:Op zondag 4 september 2005 17:25 schreef Cool_Runner het volgende:
Jensen heeft cker mijn voorkeur. geen kans dat ik nog naar die grijse sokken zal kijken. De rillingen lopen over me rug van die 2 slijmballen van een barend en van dorp.
Dat geef niks johquote:edit- excuus, ik zie dat je het over Jensen hebt... ik las er weer eens even overheen
Erkel gaat de politiek in, vandaar.quote:Op maandag 5 september 2005 18:22 schreef BliksemSchigt het volgende:
Erkel? Waarom hij?
Charles is misschien wel boeiend.
Ja joh? Dat heb ik helemaal gemist. In welke hoedanigheid?quote:Op maandag 5 september 2005 18:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Erkel gaat de politiek in, vandaar.
Raam-prostitueé en Ouderkerk is de lijsttrekker.quote:Op maandag 5 september 2005 18:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ja joh? Dat heb ik helemaal gemist. In welke hoedanigheid?
Hoezo "zijn" plannen? Ik neem aan dat de plannen het programma van het CDA is? Of snapt meneer Erkel de beginselen van politiek niet helemaal (ik vrees van nietquote:Arjan Erkel Het Rotterdamse CDA heeft Arjan Erkel gevraagd om zich in 2006 kandidaat te stellen voor de gemeenteraadsverkiezingen. Het CDA ziet Erkel daarmee als een belangrijke aanwinst voor de partij. In de eerste aflevering van het nieuwe seizoen BVD komt Arjan Erkel zijn plannen toelichten in de fonkelnieuwe studio..
Alhoewel, ik vrees dat niemand aan tafel erg kritisch over de voormalig vermiste God Erkel zal zijn. Ik zou hem binnen 2 minuten van de tafel vegen met kritische vragen.quote:Op maandag 5 september 2005 20:50 schreef pberends het volgende:
tvp.
Arjen Erkel wordt hilarisch. Wedden dat je in een deuk ligt als je ook maar iets over politiek weet.
Nee, je hebt gelijk. RTL4 liep helemaal nooit uit met programma's daarvoor.quote:Op maandag 5 september 2005 22:35 schreef pberends het volgende:
Heeeeeeeeeeeeeele slechte reclame om pas om .35 te beginnen. Ze hebben nu op z'n minst 50.000 kijkers verloren aan NOVA en Jensen.
Normaliter boeit het niet. Wel als het de eerste aflevering is.quote:Op maandag 5 september 2005 22:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, je hebt gelijk. RTL4 liep helemaal nooit uit met programma's daarvoor.![]()
Klopt idd, dat deden ze toen niet.quote:Op maandag 5 september 2005 22:51 schreef Penny_Lane het volgende:
Gingen ze op RTL4 ook altijd applaudiseren voor gasten? Erg eigenlijk, dat ik me dat niet meer kan herinneren.
Kan he tme niet herinneren. Zal wel bij de "show" horen, Talpa-style.quote:Op maandag 5 september 2005 22:51 schreef Penny_Lane het volgende:
Gingen ze op RTL4 ook altijd applaudiseren voor gasten? Erg eigenlijk, dat ik me dat niet meer kan herinneren.
Zit er bij jullie ook zo'n irritante pieptoon doorheenquote:
Nee.quote:Op maandag 5 september 2005 22:56 schreef pberends het volgende:
[..]
Zit er bij jullie ook zo'n irritante pieptoon doorheen
neequote:Op maandag 5 september 2005 22:56 schreef pberends het volgende:
[..]
Zit er bij jullie ook zo'n irritante pieptoon doorheen
Wat vreselijk melig, die parodie.quote:
was wel een te duur geintje.quote:Op maandag 5 september 2005 23:09 schreef Zwansen het volgende:
Ik begin haast spijt te krijgen dat ze hem bevrijd hebben...
Nee.quote:Op maandag 5 september 2005 23:11 schreef tong80 het volgende:
Artsen zonder grenzen aanklagen. CDA lid worden. Spoort die vent wel ?
Barend en van Dorp, elke werkdag rond de klok van half elf!quote:Op maandag 5 september 2005 22:35 schreef pberends het volgende:
Heeeeeeeeeeeeeele slechte reclame om pas om .35 te beginnen. Ze hebben nu op z'n minst 50.000 kijkers verloren aan NOVA en Jensen.
Ja en? Gaan een deel van de kijkers echt niet op wachten.quote:Op maandag 5 september 2005 23:18 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Barend en van Dorp, elke werkdag rond de klok van half elf!
Hoe lang hebben ze erover gepraat? halve minuut ofzo? Over die ontvoering, waardoor hij al veel eerder te gast was hebben ze veel langer gepraat. Helemaal geen concrete plannenquote:Arjan Erkel Het Rotterdamse CDA heeft Arjan Erkel gevraagd om zich in 2006 kandidaat te stellen voor de gemeenteraadsverkiezingen. Het CDA ziet Erkel daarmee als een belangrijke aanwinst voor de partij. In de eerste aflevering van het nieuwe seizoen BVD komt Arjan Erkel zijn plannen toelichten in de fonkelnieuwe studio..
Is altijd zo geweest en volgens mij was BvD een van de best bekeken programma's.quote:Op maandag 5 september 2005 23:19 schreef pberends het volgende:
[..]
Ja en? Gaan een deel van de kijkers echt niet op wachten.
Idem dito !quote:Barend en van Dorp gingen naar Talpa omdat ze iets nieuws wilden doen. Ehhh??
Ze wilden naar Talpa om iets nieuws te doen (met het programma BvD)quote:Op maandag 5 september 2005 23:30 schreef Mike het volgende:
B&vD wilden niks nieuws doen hoor?
Volgens mij wilden ze gewoon nog ff 1 jaartje belachelijk veel geld verdienen.quote:Op maandag 5 september 2005 23:38 schreef pberends het volgende:
[..]
Ze wilden naar Talpa om iets nieuws te doen (met het programma BvD).
Dat lijkt mij ook ja. Ze konden bij RTL toch ook gewoon verder?quote:Op maandag 5 september 2005 23:40 schreef Mike het volgende:
[..]
Volgens mij wilden ze gewoon nog ff 1 jaartje belachelijk veel geld verdienen.
Jahoor, ze hadden dit laatste jaar ook gewoon daar af kunnen maken.quote:Op maandag 5 september 2005 23:41 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook ja. Ze konden bij RTL toch ook gewoon verder?
Nee hoor.quote:Op maandag 5 september 2005 23:28 schreef pberends het volgende:
Barend en van Dorp gingen naar Talpa omdat ze iets nieuws wilden doen. Ehhh??
Dat is echt Talpa. Kijk maar naar 'Thuis' of 'NSE'. NSE lijkt wel een markt met kraampjes voor het nieuws, weer enz. En 'Thuis' lijkt me wel duidelijk.quote:Op maandag 5 september 2005 22:37 schreef pberends het volgende:
Hoeveel gasten hebben ze wel niet? Beetje overkill.
Thuis is inderdaad verschrikkelijk met 4 presentatoren en dan ook nog gasten erbijquote:Op maandag 5 september 2005 23:55 schreef Cool_Runner het volgende:
[..]
Dat is echt Talpa. Kijk maar naar 'Thuis' of 'NSE'. NSE lijkt wel een markt met kraampjes voor het nieuws, weer enz. En 'Thuis' lijkt me wel duidelijk.
Wat ik ervan meegepakt heb oversteeg het rtl4 niveau iig niet. Vrij niet toe doenende gesprekken allemaal.
Ik schrok er zelfs van, zo slecht had ik niet verwacht, zeker niet bij zo'n eerste uitzending (eerste aflevering van het nieuwe seizoen scoort meestal hoger). Ik dacht die hebben iets van 600k ipv de gebruikelijke 800k bij RTL4, maar 300k is echt slechtquote:
Wat ik niet snap is dat mensen jarenlang naar BvD gekeken hebben en nu er op een andere zender precies hetzelfde programma wordt uitgezonden de helft van die mensen niet meer kijkt ineens.quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:30 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik schrok er zelfs van, zo slecht had ik niet verwacht, zeker niet bij zo'n eerste uitzending (eerste aflevering van het nieuwe seizoen scoort meestal hoger). Ik dacht die hebben iets van 600k ipv de gebruikelijke 800k bij RTL4, maar 300k is echt slecht. Talpa is gewoon een zwakkere basis dan RTL4 voor Barend en van Dorp. En wat ik al zei; ze begonnen pas laat om 22.35, terwijl andere concurrerende programma's al iets eerder begonnen (scheelt tienduizenden kijkers).
quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:19 schreef R_ON het volgende:
Waarom kijken als je de volgende dag de enige bent die het programma gezien heeft - terwijl anderen over het topje van Milika praten?
En ik maar denken dat mannen van middelbare leeftijd natte dromen van haar hebben.quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:26 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Die is al 43 man, die heeft al hanguiers.
Als je het over mij hebt:quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:28 schreef R_ON het volgende:
[..]
En ik maar denken dat mannen van middelbare leeftijden natte dromen van haar hebben.
Dat zou wel kunnen inderdaad, volgens mij kijken honderdduizenden kijkers puur naar het eredivisievoetbal en gtst omdat ze anders niet kunnen meelullen.quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:19 schreef R_ON het volgende:
Of een self-fulfilling prophecy - dat klinkt goed, he?
Wat ik daarmee bedoel te zeggen: mensen horen veel berichten dat Talpa slecht bekeken wordt, dus 'dat zal dan met BvD ook wel zo zijn.'
Waarom kijken als je de volgende dag de enige bent die het programma gezien heeft - terwijl anderen over het topje van Milika praten?
Maar PBerends is idd wel de doelgroepquote:Op dinsdag 6 september 2005 13:28 schreef R_ON het volgende:
[..]
En ik maar denken dat mannen van middelbare leeftijd natte dromen van haar hebben.
Gewoon een mooie vrouw, dat zal menig 20er niet ontkennen.quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:05 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Maar PBerends is idd wel de doelgroep![]()
Hopelijk gaan ze nog zwetsen over de politieke ambities van De Vriesquote:Peter R. de Vries
Het OM zou bewust bewijs hebben achtergehouden in de zaak-Nienke Kleiss. Uit DNA-onderzoek van het Nederlands Forensisch Instituut (NFI) zou zijn gebleken dat verdachte Cees B. onmogelijk de moordenaar kon zijn van de 10-jarige Nienke. Schijnbaar wist het OM dit, maar vervolgde B. toch... Peter R. de Vries stortte zich geruime tijd op deze zaak en doet vanavond zijn verhaal.
Rob Westerhof
De afgelopen maanden werd PSV leeggekocht. Onder andere Park, Van Bommel, Vogel en Lee vertrokken uit Eindhoven. Daarnaast is Guus Hiddink naast PSV ook druk met Australië. Hoe kijkt Rob Westerhof terug op zijn eerste jaar als PSV-voorzitter?
Frits Huffnagel
Huffnagel trad 8 mei jl. af als VVD-wethouder in Amsterdam vanwege de "bonnetjes-affaire". Hij kijkt terug op zijn afscheid van Amsterdam, maar hij kijkt ook vooruit naar zijn (politieke) toekomst.
Ik denk dat het aan je TV ligt ofzo. Hier is het geluid prima.quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:48 schreef pberends het volgende:
Weer raar geluid. Pauzes, pieptoon en heel laag volume (vergeleken met andere zenders).
Misschien moet je de zender even opnieuw afstellen ofzo.quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:48 schreef pberends het volgende:
Weer raar geluid. Pauzes, pieptoon en heel laag volume (vergeleken met andere zenders).
Wat een crap de andere programma's doen het wel goed (iig beter). Die pauzes horen jullie toch ook??quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:54 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik denk dat het aan je TV ligt ofzo. Hier is het geluid prima.
Ik zal het morgen is proberenquote:Op dinsdag 6 september 2005 22:56 schreef 0 het volgende:
[..]
Misschien moet je de zender even opnieuw afstellen ofzo.
Hoor hier namelijk niks verkeerds.
Pauzes? Als in het geluid dat ongeveer een halve seconde wegvalt?quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:57 schreef pberends het volgende:
[..]
Wat een crap de andere programma's doen het wel goed (iig beter). Die pauzes horen jullie toch ook??
Trouwens inderdaad lol die vele reacties hier. Ik ga denk ik ook niet meer kijken... mits er geen boeiende gast is... zoals nu.
Kerel, jij en geen Talpa kijken?quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:57 schreef pberends het volgende:
[..]
Wat een crap de andere programma's doen het wel goed (iig beter). Die pauzes horen jullie toch ook??
Trouwens inderdaad lol die vele reacties hier. Ik ga denk ik ook niet meer kijken... mits er geen boeiende gast is... zoals nu.
Was inderdaad wel een halve seconde zonder geluid ofzo, maar verder is het beeld en het geluid gewoon goed.quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:57 schreef pberends het volgende:
[..]
Eens...quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:58 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik zal het morgen is proberen.
Ik heb geen piep, het volume is prima en pauzes zijn me nog niet opgevallen.quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:57 schreef pberends het volgende:
[..]
Ja.quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:58 schreef TC03 het volgende:
[..]
Pauzes? Als in het geluid dat ongeveer een halve seconde wegvalt?
Gewoon een goede zet van RTL geweest (tot nu toe) om daar Jensen dagelijks tegenover te zetten.quote:Op woensdag 7 september 2005 10:51 schreef pberends het volgende:
Tering wat een baggercijfers weer, nog lager zelfs. Zouden kijkers er aan moeten wennen dat Bvd weer begonnen is ofzo? En Jensen scoort gewoon 200k kijkers meer.
Het geluid van Talpa valt inderdaad af en toe een seconde weg, ongeacht welk programma er op staat.quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:57 schreef pberends het volgende:
Ach wat sneu... gaat het nog steeds zo slecht met Nederland?!quote:Op woensdag 7 september 2005 11:13 schreef evert het volgende:
....en hart van nederland van allemaal....
Ik vermoed zo'n 500.000 kijkers omdat al die rukkertjes van mokkels.nl gaan kijken.quote:Bracha van Doesburg
Bracha van Doesburgh is het nieuwe Nederlandse acteertalent. Eerder deed ze van zich spreken met optredens in Vet Hard, Baantjer en De Band, en theater voor de Theatercompagnie. Deze donderdag gaat Het Schnitzelparadijs in première, waarin Bracha een hoofdrol vervult. En binnenkort speelt ze ook nog eens in de voorstellingen Trouw en Het Belang van Ernst bij het Nationaal Toneel.
Gerrit van de Kamp
"Politiemensen kunnen er niets aan doen als het OM bewijsstukken weglaat. Maar het leidt wel tot morele problemen bij ze." Het zijn de woorden van Gerrit van de Kamp, voorzitter van de politievakorganisatie ACP. Bij Barend en Van Dorp legt hij uit waarom hij onderzoek naar dit soort incidenten door de Tweede Kamer toejuicht. "Het zal je maar gebeuren dat onlastend bewijs in jou zaak niet aan de rechter wordt getoond!"
Bart Chabot
Net als vorig seizoen is Bart Chabot de vaste gast op de woensdagavond. De dichter, schrijver en theatermaker zal zijn rentree in Barend en Van Dorp opluisteren door kleine en grote zaken uit het nieuws op 'geheel eigen wijze' te belichten.
David Gray
Met het nummer Babylon (van het album A New Day At Midnight) brak David Gray explosief door in Nederland. De zanger is terug met zijn nieuwe werk Life In Slow Motion, waarvan hij in Barend en Van Dorp een song ten gehore zal brengen.
Goh.quote:Op donderdag 8 september 2005 00:17 schreef Wer-Al_Zwowe het volgende:
Chabot heeft de Veluwe Poema-vrij verklaard.
klopt, hij werd door jan mulder even heel goed vastgezet omdat hij wel een grote bek had, maar zelf dus ook de regeltjes niet kendequote:Op woensdag 7 september 2005 13:49 schreef pberends het volgende:
En als ik De Vries was zou ik maar oppassen, hij wordt in politieke debatten net zo hard afgebrand als hij bij Huffnagel zelf deed.
Ja, die sound hikups zijn idd typerend voor de live uitzendingen!quote:Op woensdag 7 september 2005 13:19 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Het geluid van Talpa valt inderdaad af en toe een seconde weg, ongeacht welk programma er op staat.
aiggggght nigga.quote:Op donderdag 8 september 2005 10:20 schreef wolfrolf het volgende:
Robert Jensen liek pwnz teh Boring & van Dorp noobs liek pretty hard n stuff rite
Grootheidswaanzin!quote:Sonja Barend, Jeroen Pauw, Clairy Polak, Paul Witteman, Rob Trip en een paar presentatoren van TweeVandaag, dan ben je er wel. Er zij er echt maar heel weinig die aan ons kunnen tippen.
w ie komen er danquote:Op donderdag 8 september 2005 16:48 schreef Drimzef het volgende:
Pfff, weer geen enkele reden om te kijken vanavond.
Wel politiek, maar deze zijn niet bijster interessantquote:Op donderdag 8 september 2005 16:51 schreef Drimzef het volgende:
Karla Peijs, Wouter van Oorschot en Melanie Schultz van Haegen.
![]()
Ja, wat dacht je. Als het ineens 20 minuten later begint dan gepland, haken er veel mensen af.quote:Op donderdag 8 september 2005 08:01 schreef CloudStrife het volgende:
Tis btw 2-1 voor Jensen.
BvD net 211.000 kijkers. Elke dag minder.
quote:Op donderdag 8 september 2005 18:37 schreef tong80 het volgende:
over een paar maanden worden ze door Albert Mol van de zender gehaald.
Nee, misschien komt nog wel op de site, maar daar zijn ze niet zo snel mee volgens mij.quote:Op donderdag 8 september 2005 22:53 schreef rubbereend het volgende:
Ronald Plasterk
wordt t nog herhaald?
!!!quote:
Je loopt achter, probeer maar eens www.bvd.tvquote:Op vrijdag 9 september 2005 00:09 schreef Ruzbeh het volgende:
Krijgen we nou!? www.barendenvandorp.nl is nog steeds een redirect naar de RTL4 site.![]()
RTL bezit die URL nog gewoon en ik zie niet in waarom RTL het Talpa makkelijk zou moeten makenquote:Op vrijdag 9 september 2005 00:30 schreef Ruzbeh het volgende:
Kijk, daar is je probleem. Waarom fixed RTL nou niet die redirect? Op die RTL4 website lijkt het alsof BvD nog steeds bij RTL zit.
Wie weet wat vorig jaar het gemiddelde kijkcijfer was?quote:Op donderdag 8 september 2005 10:10 schreef pberends het volgende:
Tering, Bvd zet record op record. 211.000 kijkers is echt het laagste ooit.
quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
RTL bezit die URL nog gewoon en ik zie niet in waarom RTL het Talpa makkelijk zou moeten maken
quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:54 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
.
Gaat de consumentenbond dat leuk vinden of mag zoiets gewoon?
klaag ze aanquote:Op vrijdag 9 september 2005 01:08 schreef Ruzbeh het volgende:
's Gewoon misleidend voor de consument. Ik raakte in ieder geval in de war en ik wil dat RTL4 mijn fucking leed vergoed, verdomme.
.
Ja en? Kijk gewoon op mokkels.nl als je wat rukmateriaal zoekt van De Boer.quote:
Het programma dat ervoor werd uitgezonden heet 'De grootste verliezer'.quote:Op vrijdag 9 september 2005 07:59 schreef Hapertje het volgende:
Donderdagavond 228.000 kijkers!!!
stijgende lijn dusquote:Op vrijdag 9 september 2005 07:59 schreef Hapertje het volgende:
Donderdagavond 228.000 kijkers!!!
quote:Op vrijdag 9 september 2005 06:59 schreef pberends het volgende:
[..]
Ja en? Kijk gewoon op mokkels.nl als je wat rukmateriaal zoekt van De Boer.
Die caps van het journaal ken ik nu wel, dit is wat anders, ze zegt nu ook eens wat ze zelf wil.quote:Op vrijdag 9 september 2005 06:59 schreef pberends het volgende:
[..]
Ja en? Kijk gewoon op mokkels.nl als je wat rukmateriaal zoekt van De Boer.
Sasha de Boerquote:
omg ze is nog leuker dan ik dachtquote:
244quote:Op zaterdag 10 september 2005 10:08 schreef SCH het volgende:
Weer slecht bekeken 233.000
Het woordje 'een' is een understatementquote:Op zaterdag 10 september 2005 10:23 schreef pberends het volgende:
[..]
244.
Maar die kijkcijfers gaan inderdaad nergens over, je kan nu al wel zeggen dat de Mol een miskoop heeft gedaan.
quote:
quote:Barend & van Dorp (Talpa, 22:34)
- Afgelopen maandag bracht RTL 4 met 4 in het land de tegenhanger van Hart van Nederland, introduceerde RTL 5 een dagelijkse Jensen! en was Barend & van Dorp voor het eerst te zien bij Talpa. En dat allemaal rond half elf 's avonds, het tijdstip waarop Hart van Nederland de markt domineert.
4 in het land deed het over de eerste week gezien het beste met gemiddeld 606.000 kijkers en behaalde gisteren het hoogtepunt: 712.000 kijkers. Jensen scoorde gemiddeld 341.000 kijkers met dinsdag een uitschieter van 479.000 kijkers toen Daphne Bunskoek te gast was. Barend & van Dorp trok op Talpa een gemiddelde van 255.000 kijkers. De talkshow trok gisteren 244.000 kijkers (madl: 4.9%). Het hoogtepunt werd maandag bereikt met 311.000 kijkers.
goed beargumenteerdquote:
Wat dom van BVDquote:Op woensdag 14 september 2005 18:21 schreef tong80 het volgende:
Vanavond begint het al om 22.10 uur. Dan is Ajax nog aan het spelen. Dit kan wel eens het absolute dieptepunt worden kwa kijkcijfers.
Volgens mij heb je bij de vorige aflevering niet goed opgelet. Frits zei namelijk dat het iets later zou beginnen. En zoals je nu natuurlijk al gezien hebt, is Big Brother en niet Barend en Van Dorp om 22:10 begonnen.quote:Op woensdag 14 september 2005 18:21 schreef tong80 het volgende:
Vanavond begint het al om 22.10 uur. Dan is Ajax nog aan het spelen. Dit kan wel eens het absolute dieptepunt worden kwa kijkcijfers.
Dit is dus wel weer eens een goede uitzending.quote:Op donderdag 15 september 2005 23:37 schreef tong80 het volgende:
Jammer dat te weinig mensen dit hebben gehoord.
Tijdens het live in Bloemendaal optreden van ze, zong ie het voor het eerst, vanaf een spiekbriefje en zat er tussen in een prachtige lange solo van de gitarist en de Saxefonist bij.quote:Op donderdag 15 september 2005 23:40 schreef tong80 het volgende:
Dit is een geweldig nummer van de Dijk geschreven door Freek.
Ondertussen staat het 8-1 ofzoquote:Op vrijdag 16 september 2005 11:44 schreef Haaibaaike het volgende:
Jensen 378.000 kijkers !!
Ze schelen nou niet veel van elkaar..Qua kijkers dan,
Laat dat nou een en dezelfde te zijn...quote:Op zaterdag 17 september 2005 03:19 schreef Ambrosius het volgende:
Aardige uitzending toch vandaag, met een moordenaar en ex-TBS-er..
terwijl het meestal zo handig is om iets te zeggen in een praatprogrammaquote:Op vrijdag 16 september 2005 13:20 schreef Diederickje het volgende:
Altijd maar dat irritante doordrammen terwijl de meeste gasten nagenoeg niets kwijtwillen.
Taaltechnisch klopt het anders precies hoorquote:Op zaterdag 17 september 2005 03:24 schreef dl3b het volgende:
[..]
Laat dat nou een en dezelfde te zijn...![]()
Zo een reactie had ik wel verwacht, maar toen ik het las was dat het eerste wat in mij opkwam.quote:Op zaterdag 17 september 2005 06:29 schreef Ali Salami het volgende:
[..]
Taaltechnisch klopt het anders precies hoor
Als er stond: 'en een TBS'er' had je gelijk
Ontopic: aardig om eens zo iemand aan het woord te zien
quote:Op maandag 19 september 2005 23:40 schreef Frank-NL het volgende:
Plasman wou eigenlijk niks zeggen, hehehe.
Nee, de meeste hebben ze nog lang niet gehad. Maar ze nodigen steeds dubbele uitquote:Op woensdag 21 september 2005 19:00 schreef Frank-NL het volgende:
Misschien omdat ze alle kamerleden en senatoren al 50 keer gehad hebben?
quote:Woensdag 21 september 2005
Fenny Brinkman
Uit idealistische overwegingen ging Fenny Brinkman werken op een islamitische basisschool. De docente maakte een soepele start maar merkte langzamerhand dat ze terechtgekomen is in een weinig tolerante omgeving. Brinkman bleef zich inzetten voor 'haar' kinderen en probeerde zich teweer te stellen tegen de soms schokkende gebeurtenissen en het onrecht. Toen ze hoorde dat een collega gedwongen werd de jodenvervolging te ontkennen, werd voor haar een kritische grens overschreden. Brinkman, die het boek Haram (onrein) schreef over haar leven op deze school, doet haar verhaal bij Barend en Van Dorp.
Chabot, Giphart en Bril
Bart Chabot is vanavond te gast in een andere rol dan we van hem gewend zijn. In zijn kielzog schuiven Ronald Giphart en Martin Bril aan, met wie hij binnenkort de planken opgaat. Al sinds Homerus trekken schrijvers de wereld in om voor hun publiek aan te treden.
Het nieuwe trio springt in het voetspoor van deze schrijvers met een hilarisch, ontroerend en hartstochtelijk programma vol literair variété. De verschrikkelijk jonge schrijvers op de drempel van hun midlife crisis willen nog één keer vlammen op het podium. Aan tafel bij Frits en Henk mogen ze uitleggen hoe ze dit denken te gaan doen.
Evert Santegoeds
Een roddelblad zou het verwoorden als haat en nijd: de relatie tussen het koningshuis en Privé. Ofwel: Willem-Alexander en Màxima versus Evert Santegoeds. De hoofdredacteur van het blad legt aan tafel bij Frits en Henk uit waarom hij telkens in de clinch ligt met de Oranjes. Alleen de afgelopen week al was er gedoe rond gepubliceerde vakantiefoto's en een artikel over de vele vakanties (25 in negen maanden volgen Privé) van het koninklijk paar. De RVD beloofde Santegoeds in een brief passende maatregelen te nemen. 'En niemand viel erover dat die brief niet eens meer eindigde met de vriendelijke groeten.'
http://www.talpa.tv/web/s(...)729/typeofpage=47023quote:Oxenaars inside-jokes
Ootje Oxenaar (BvD-gast, 20 september) tekende voor een hele reeks oud-Hollandse bankbiljetten, van 5 tot en met 1000 gulden. De geprezen ontwerper had er een handje van grappen in de doekoe te verwerken. Zo is in het gezicht van Frans Hals op het oude joetje zijn eigen duimafdruk verwerkt, en prijken op de paarse vuurtoren van 250 gulden de namen van twee van z'n vriendinnen en z'n kleindochter. Dit alles listig buiten medeweten van De Nederlandse Bank om. Los van deze inside-jokes zijn het natuurlijk heerlijk heldere bankbiljetten waarbij de vaalfletse euro’s bleekjes afsteken. Of wordt ons goede oude papiergeld sterk geromantiseerd ('omdat alles duurder is tegenwoordig') en valt het met de lelijkheid van de euro best mee?
quote:Op woensdag 21 september 2005 18:29 schreef pberends het volgende:
Vanavond niet eens een politicus, terwijl er vandaag de algemene beschouwingen waren van de Troonrede. Lekker professioneel Bvd.
Nooit van oud-politici gehoordquote:Op woensdag 21 september 2005 21:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]ben je gek die zijn allemaal druk bezig, de hele 2e kamer vergadert tot laat en daarna moeten ze zich voorbereiden voor morgen
nee niet weer zo'n uitgerangeerde ouwe die zo nodig in t nieuws moetquote:Op woensdag 21 september 2005 21:13 schreef pberends het volgende:
[..]
Nooit van oud-politici gehoord.
Ook.quote:Op woensdag 21 september 2005 21:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nee niet weer zo'n uitgerangeerde ouwe die zo nodig in t nieuws moetkun je beter frits Wester aan tafel halen
Barend en van Dorp begint om 22.55quote:Op woensdag 21 september 2005 21:34 schreef pberends het volgende:
[..]
Ook.
Maar vanavond helemaal niemand.
Die tijden die zij hanteren zijn echt een staaltje "Hoe verlies ik zoveel mogelijk kijkers"quote:Op woensdag 21 september 2005 22:17 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Barend en van Dorp begint om 22.55
Ik heb het niet gezien, maar ik gok het mishandelen van scheidsrechters bij amateurwedstrijden.quote:Op donderdag 22 september 2005 23:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
Viel net midden in een discussie over scheidsrechters en problemen bij het amateurvoetbal? Wat was dat precies?
de herhaling is zojuist begonnen.quote:Op donderdag 22 september 2005 23:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
Viel net midden in een discussie over scheidsrechters en problemen bij het amateurvoetbal? Wat was dat precies?
Ik heb voor het eerst Barend en van Dorp op Talpa gekeken.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:10 schreef Schupi het volgende:
Vanavond voor het eerst weer eens een leuke aflevering gezien:
De Roy van Zuiderwijn, Liesbeth List, André Ooyer en Rob Linschoten.
Voor zijn eigen zaak vond en vind ik m sterk. Over de politiek kreeg hij van Linschoten alle hoeken van het veld te zien.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:17 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik heb voor het eerst Barend en van Dorp op Talpa gekeken.
Het was toevallig een leuke uitzending![]()
Die Edwin De Roy van Zuiderwijn...Kwebbelt goed op lust![]()
Prima uitzending..
Mogen ze met jou ook wel doen. Domme kuttrut.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:34 schreef pberends het volgende:
Liesbeth List moet trouwens naar een onbewoond eiland verbannen worden. Ze doet net of ze overal verstand van heeft. Domme kuttrut.
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:00 schreef Drimzef het volgende:
[..]
Mogen ze met jou ook wel doen. Domme kuttrut.
Erg hè?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:33 schreef nikk het volgende:
Het moet Henk van Dorp verboden worden Engels te spreken. Mijn god zeg...
Wie komen zondag 23 oktober in Carré !?quote:Op maandag 10 oktober 2005 23:40 schreef Oldbie het volgende:
Zondag 23 oktober zit ik in Carre. Ik heb er nu nog meer zin in
quote:Op maandag 10 oktober 2005 23:42 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Wie komen zondag 23 oktober in Carré !?
quote:Op maandag 10 oktober 2005 23:40 schreef Oldbie het volgende:
Pieter Dirk Uys.
Ik heb het een stukje gezien.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:02 schreef Oldbie het volgende:
Cabaretier uit zuidafrika
Pieter Dirk Uys
Echt wel... Wel emotioneel hoor. Zou hij nu echt nog aan de drank zijn. Ben wel nieuwsgierig naar dat boek geworden.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:58 schreef tong80 het volgende:
Boerebach nu
Die is zwaar aan de drank
Maar met reden.
Ik denk het wel.... trowuens vanavond Johan Cruijff en Wijn in discussie !!!quote:Op maandag 17 oktober 2005 21:45 schreef pberends het volgende:
Zouden Barend en van Dorp dit topic nog vol kunnen krijgen dit seizoen?
Over het schenkingsrecht... Nee, echt historische televisiequote:Op maandag 17 oktober 2005 21:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik denk het wel.... trowuens vanavond Johan Cruijff en Wijn in discussie !!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |