Wel politiek, maar deze zijn niet bijster interessantquote:Op donderdag 8 september 2005 16:51 schreef Drimzef het volgende:
Karla Peijs, Wouter van Oorschot en Melanie Schultz van Haegen.
![]()
Ja, wat dacht je. Als het ineens 20 minuten later begint dan gepland, haken er veel mensen af.quote:Op donderdag 8 september 2005 08:01 schreef CloudStrife het volgende:
Tis btw 2-1 voor Jensen.
BvD net 211.000 kijkers. Elke dag minder.
quote:Op donderdag 8 september 2005 18:37 schreef tong80 het volgende:
over een paar maanden worden ze door Albert Mol van de zender gehaald.
Nee, misschien komt nog wel op de site, maar daar zijn ze niet zo snel mee volgens mij.quote:Op donderdag 8 september 2005 22:53 schreef rubbereend het volgende:
Ronald Plasterk
wordt t nog herhaald?
!!!quote:
Je loopt achter, probeer maar eens www.bvd.tvquote:Op vrijdag 9 september 2005 00:09 schreef Ruzbeh het volgende:
Krijgen we nou!? www.barendenvandorp.nl is nog steeds een redirect naar de RTL4 site.![]()
RTL bezit die URL nog gewoon en ik zie niet in waarom RTL het Talpa makkelijk zou moeten makenquote:Op vrijdag 9 september 2005 00:30 schreef Ruzbeh het volgende:
Kijk, daar is je probleem. Waarom fixed RTL nou niet die redirect? Op die RTL4 website lijkt het alsof BvD nog steeds bij RTL zit.
Wie weet wat vorig jaar het gemiddelde kijkcijfer was?quote:Op donderdag 8 september 2005 10:10 schreef pberends het volgende:
Tering, Bvd zet record op record. 211.000 kijkers is echt het laagste ooit.
quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
RTL bezit die URL nog gewoon en ik zie niet in waarom RTL het Talpa makkelijk zou moeten maken
quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:54 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
.
Gaat de consumentenbond dat leuk vinden of mag zoiets gewoon?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |