En dat sletje dan?quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:41 schreef Johan_de_With het volgende:
De Black Eyed Peas? Cryptocommunistische klotenband..
Bungholio!quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:41 schreef Johan_de_With het volgende:
De Black Eyed Peas? Cryptocommunistische klotenband..
Leuke site overigens... leuk muziekje....quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:57 schreef Drugshond het volgende:
Kut bijna een ongeluk gemaakt omdat ik afgeleid was door een "Sloggi"-reclame poster.
![]()
quote:
Super.quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:01 schreef RichardQuest het volgende:
http://media.putfile.com/Hannity-Colmes-Smith-Rivera-freak-in-NO
Daar heb ik van gehoord.quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:15 schreef Johan_de_With het volgende:
Toch vraag ik me af of je wel eens van Jim Crow gehoord hebt.
Nou ja, ik houd vol dat het gros van de zwarte Amerikanen die in aanraking komen met justitie daar doorgaans zelf verantwoordelijk voor is, maar om nu voor te wenden dat die Jim Crow mentaliteit niet meer bestaat...quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:42 schreef MrX1982 het volgende:
Oh ik dacht dat je iets wilde vertellen
Hoeveel staat het eigenlijk?quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:46 schreef pberends het volgende:
Waarom loopt Van der Vaart er altijd bij alsof ie net bij de FEBO is langgeweest?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |