ook dat is waarquote:Op zondag 4 september 2005 22:50 schreef yup het volgende:
[..]
Mensen die uit hun eigen zak benzine betalen (of de auto) veroorzaken meestal geen file hoor...
Als je voor je baas rijd krijg je gewoon een vergoeding.
Wie raak je het hardst als je de accijnzen verhoogt, juis ja, diegene die niet voor de files zorgen...
De baas betaalt toch wel, dus de lease rijder heeft er schijt aan, de overheid word alleen maar rijker, de gewone man word armer.
Right.. ik ben ook een Fries hoorquote:Op zondag 4 september 2005 22:55 schreef Herr.Flick het volgende:
Yup, laat hem...
Het is een fries,zegt genoeg lijkt me...!
Noem eieren rapen maar houden van de natuur...quote:Op zondag 4 september 2005 23:00 schreef SCH het volgende:
Friezen houden misschien nog van de natuur
sodemieter toch op gastquote:Op zondag 4 september 2005 23:00 schreef SCH het volgende:
quote:Op zondag 4 september 2005 23:00 schreef SCH het volgende:
Kijk eens speciaal voor jou!quote:
quote:Op zondag 4 september 2005 23:19 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
[..]
Kijk eens speciaal voor jou!
Flora & Fauna
![]()
Dat is geen kwestie van wil, het is het beetje bij beetje ontnemen van vrije keuzes door de brandstofprijs op te drijven. Maar zo zie jij het niet.quote:Op zondag 4 september 2005 11:02 schreef SCH het volgende:
[..]
Ook dan geldt: waar een wil is is een weg en misschien is de wil er bij jou wel niet?
Waar een wil is, is een weg.quote:[..]
Niks daarvan.
Argumenten dude. Dat wil ik. Geen een of andere knaak smileyquote:
Jij fapt op motoren en in elkaar gescheten franse knoflook mobielen. Voor jou een uitzondering dusquote:Op zondag 4 september 2005 22:59 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Right.. ik ben ook een Fries hoor![]()
![]()
Wat een onzin. Je weet niet waar je het over hebt. De uitstooteisen in de VS zijn gelijk, in californie zelfs stukken hoger dan hier !quote:Op zondag 4 september 2005 22:06 schreef SCH het volgende:
[..]
Wij moeten iets tegen de VS doen, natuurlijk. Ik ben de eerste in de strijd. De VS gaat schandalig om met alles wat met milieu en vervoer te maken heeft.
Maar is dat een reden om dat slechte gedrag dan maar te kopieren onder het mom van....maar zijn doen het ook? Lijkt me niet.
He sukkel, mensen als jij zeiken wel over die 50ct die ze meer betalen. Als je de auto 30% meer laat staan wordt iedereen er beter van en jij bent geen cent meer kwijt.quote:Op zondag 4 september 2005 19:23 schreef yup het volgende:
[..]
Door fucking dombo's als jou word deze land de ravijn ingeduwd.
Fucking retard ALS IK DE AUTO WIL PAKKEN, OOK AL IS HET VOOR 1 METER, DAN PAK IK HEM OOK.
Geen enkele sukkel gaat mij komen vertellen wanneer ik me wagen mag pakken.
En nee ik voel me niet aangevallen, ik pak de auto echt niet voor alles, maar wat jij hier zegt is echt overdreven gelul.
Hahahaquote:Referendum:
Benzineaccijns afschaffen?
-ja
-nee
Uitslag lijkt me duidelijk!
Vergeet je niet dat daar een standaard ritje supermarkt hetzelfde is als Maastricht Amsterdam hier? Jongens, wat zijn sommingen hier domquote:Op zondag 4 september 2005 12:48 schreef Repeat het volgende:
[..]
dacht je echt dat ze in de VS nog steeds zo extreem veel benzine zouden gebruiken als het hetzelfde kostte als in Europa? Echt niet hoor....
quote:Op maandag 5 september 2005 03:06 schreef Kiitos het volgende:
[..]
Wat een onzin. Je weet niet waar je het over hebt. De uitstooteisen in de VS zijn gelijk, in californie zelfs stukken hoger dan hier !
Stom gelul hier. NIet te geloven. Zoek eerst eens wat op voordat je begint te blèren.
dat valt ook wel weer mee hoor.... jongens, wat overdrijven hier sommigen ernorm.quote:Op maandag 5 september 2005 03:26 schreef Kiitos het volgende:
[..]
Vergeet je niet dat daar een standaard ritje supermarkt hetzelfde is als Maastricht Amsterdam hier? Jongens, wat zijn sommingen hier dom
Gas is niet goed voor het milieu,en dat zal het ook nooit worden...quote:Op maandag 5 september 2005 03:09 schreef Kiitos het volgende:
Ik heb sowieso nergens last van. Ben een poos geleden al zo slim geweest op Gas te gaan rijden. En goed voor de groenen hier onder ons, en goed voor mijn beurs.
Wen maar aan de benzineprijs, want lager zat die NOOIT maar dan ook NOOIT meer worden. Straks kunnen we eerst even spelen met bio-ethanol (zie zweden) en dan is 't afgelopen met de branstoffen. Deze prijsen luiden veranderingen in.
Klopt, het is minder slecht.quote:Op maandag 5 september 2005 09:39 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Gas is niet goed voor het milieu,en dat zal het ook nooit worden...![]()
Mensen gaan ook niet minder autorijden als het duurder wordt dus waarom zouden mensen wel meer gaan autorijden als het goedkoper wordt?quote:Op zondag 4 september 2005 22:17 schreef SCH het volgende:
[..]
Waarom moet de accijns lager? Dan gaan mensen nog meer autorijden![]()
Dat van californie klopt, maar in de rest van de VS ligt de zaak volgens mij toch wel wat anders. Ik las laatst nog een artikel dat er voor de nieuwe Mustang een andere moter moest worden ontwikkeld omdat hij anders niet in Europa verkocht mocht worden...quote:Op maandag 5 september 2005 03:06 schreef Kiitos het volgende:
[..]
Wat een onzin. Je weet niet waar je het over hebt. De uitstooteisen in de VS zijn gelijk, in californie zelfs stukken hoger dan hier !
Zelfs als we allemaal op waterstof zouden gaan rijden zou dat nog wel eens voor problemen kunnen gaan zorgen. Er zouden namelijk enorme hoeveelheden waterdamp in de atmosfeer komen, en wie weet hoe het (lokale) klimaat daar op reageert. Het voordeel van waterdamp is natuurlijk wel dat het maar een korte tijd in de atmosfeer verblijft.quote:Op maandag 5 september 2005 14:01 schreef Kiitos het volgende:
Neemt niet weg dat het het 'schoonste' alternatief is. Het is logisch dat vrijwel geen enkele verbrandingsmotor 100% schoon is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |