Ik zou gek worden denk ikquote:Op zaterdag 3 september 2005 03:31 schreef HAL9000S het volgende:
Ik wist niet eens dat ze geen tijd hebben daar in dat huis... is ook vrij irritant.
Die rookt blaast ze alleen wel uit om het vervolgens weer in te ademen... over de longenquote:Op zaterdag 3 september 2005 03:31 schreef BONG4002 het volgende:
Maar wél teveel als je zwanger bentmn moeder rookte ook maar niet over haar longen en dat doet tanja wel denk ik
ik ben lang en dunquote:Op zaterdag 3 september 2005 03:34 schreef HAL9000S het volgende:
OMDAT DE BENEN DIKKER ZIJN LIJKT DE LUL DUNNER!!!!![]()
![]()
En zo is het.quote:Op zaterdag 3 september 2005 03:31 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
ach blijf nog effe man
tis vrijdag
EURRGH!quote:Op zaterdag 3 september 2005 03:34 schreef snakelady het volgende:
Willy
Kinderfototopic deel 57
Daar staan foto's van haar.
Hhmja, maar ik ben knettergezond gelukkigquote:Op zaterdag 3 september 2005 03:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die rookt blaast ze alleen wel uit om het vervolgens weer in te ademen... over de longen
eng he.quote:
vrouwen houden niet van lange dunne penissenquote:
* BONG4002 mijmert "de Quickstart" (toen de fietsopdracht doormoest)quote:Op zaterdag 3 september 2005 03:37 schreef HAL9000S het volgende:
Wanneer gaat Roel nou z'n move maken??
* haalt meer bier.
Liefquote:Op zaterdag 3 september 2005 03:37 schreef snakelady het volgende:
TheWilliedockSaints, dit is mijn dochtertje
[afbeelding]
on topic, waar gaat het eigenlijk over???
ze ziet er schattig uitquote:Op zaterdag 3 september 2005 03:37 schreef snakelady het volgende:
TheWilliedockSaints, dit is mijn dochtertje
[afbeelding]
on topic, waar gaat het eigenlijk over???
ik pak er nog een 0.5 L bijquote:
Dus je denkt niet dat de kans groot is dat de baby van Tanja er ook niets aan overhoudt?quote:Op zaterdag 3 september 2005 03:37 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hhmja, maar ik ben knettergezond gelukkigdus nix aan overgehouden behalve wel een verslaving aan
's maargoed ik denk wel dat BB Tanja strax hard gaat aanpakken dmv een rookverbod
Vrouwen houden er niet van als mannen denken te weten waar vrouwen van houden.quote:Op zaterdag 3 september 2005 03:38 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]
vrouwen houden niet van lange dunne penissen
Ach, als 'ie van jezelf is valt het wel mee, schijnt het.quote:
thnx, en de andere ook.quote:Op zaterdag 3 september 2005 03:38 schreef korrel het volgende:
[..]
ze ziet er schattig uit![]()
volgens mij ging dit topic over big brother ofzo
generalisatie!quote:Op zaterdag 3 september 2005 03:39 schreef snakelady het volgende:
[..]
Vrouwen houden er niet van als mannen denken te weten waar vrouwen van houden.
Het gaat er niet om hoe de penis eruit ziet, het gaat erom wat hij ermee doet.
quote:Op zaterdag 3 september 2005 03:39 schreef APK het volgende:
[..]
Ach, als 'ie van jezelf is valt het wel mee, schijnt het.
quote:Op zaterdag 3 september 2005 03:39 schreef snakelady het volgende:
[..]
Zolang je wasknijpers bij de hand hebt is het goed te doen.quote:Op zaterdag 3 september 2005 03:39 schreef APK het volgende:
[..]
Ach, als 'ie van jezelf is valt het wel mee, schijnt het.
slaap lekker hequote:Op zaterdag 3 september 2005 03:40 schreef snakelady het volgende:
[..]
Zolang je wasknijpers bij de hand hebt is het goed te doen.
swaffelenquote:Op zaterdag 3 september 2005 03:39 schreef snakelady het volgende:
[..]
mjah , poepen doe ik er niet meequote:
hahaha, ik ga zo, heb geduld.quote:
In 1ste instantie zal BB dat toch proberen te voorkomen (tenzij ze het huis uit gaat natuurlijk) en natuurlijk is het niet gezond dat je rookt als je zwanger bent maar ik heb er iig geen "beperkingen" aan overgehouden voor zover noemenswaardigquote:Op zaterdag 3 september 2005 03:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dus je denkt niet dat de kans groot is dat de baby van Tanja er ook niets aan overhoudt?
ik heb liever dat je blijft hoorquote:
Ik weet het niet meer.quote:Op zaterdag 3 september 2005 03:40 schreef Kolomo het volgende:
Jij wil tanja er vast graag uit hebben...
Roel heeft Joost van het toneel gemept toen hij weer iets wilde opvoeren...quote:Op zaterdag 3 september 2005 03:42 schreef teamlead het volgende:
aan het niveau in het topic te merken heb ik niet erg veel gemist vanavond...Nog ruzies waar ik niet van op de hoogte ben? (ja.. ik ben te lui om 5 topics door te lezen...:+)
Dan moet je echt stoppen met kijkenquote:Op zaterdag 3 september 2005 03:43 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
ik zit hele tijd met die bewoner mee te fluiten
Gezellig toch?quote:Op zaterdag 3 september 2005 03:43 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
ik zit hele tijd met die bewoner mee te fluiten
Uiteraard, maar gun je je ongeboren baby niet het beste en wil je dan automatisch dat kleine percentage dat de baby wel iets kan overkomen uitsluiten?quote:Op zaterdag 3 september 2005 03:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dus je denkt niet dat de kans groot is dat de baby van Tanja er ook niets aan overhoudt?
Ja, is lastig he...quote:Op zaterdag 3 september 2005 03:43 schreef APK het volgende:
[..]
Ik weet het niet meer. [afbeelding]
Als zij het huis uit gaat stoppen de anti-rookdiscussies.
ik zou geen, maar dan ook geen enkel risico willen nemen dat mijn kindje ongezonder geboren zou worden door iets dat ik tegen zou kunnen houden.. Ik snap Tanja dus niet.quote:Op zaterdag 3 september 2005 03:44 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Uiteraard, maar gun je je ongeboren baby niet het beste en wil je dan automatisch dat kleine percentage dat de baby wel iets kan overkomen uitsluiten?
Ik zou het wel weten.
Is dat versieren? Aha...quote:Op zaterdag 3 september 2005 03:46 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Lieske moet ook weer iets totaal niet nuttigs zeggen![]()
En Rikkert loopt der weer te versieren![]()
Op dit moment jazekerquote:Op zaterdag 3 september 2005 03:46 schreef schvvmert het volgende:
Er zit meer leven in dit topic dan in dat huis.![]()
quote:Op zaterdag 3 september 2005 03:48 schreef HAL9000S het volgende:
Lieske blijft lekker in dat rode pakje
Yupquote:Op zaterdag 3 september 2005 03:48 schreef HAL9000S het volgende:
quote:Op zaterdag 3 september 2005 03:49 schreef HAL9000S het volgende:
Wat een lomp wijf!! Komt ze uit Tilburg ofzo??
iddquote:Op zaterdag 3 september 2005 03:48 schreef HAL9000S het volgende:
Lindaquote:Op zaterdag 3 september 2005 03:50 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
wie praat er nou de hele tijd die niet in beeld is
je bedoelt lindaquote:Op zaterdag 3 september 2005 03:49 schreef HAL9000S het volgende:
Wat een lomp wijf!! Komt ze uit Tilburg ofzo??
Niet uit eindhoven iigquote:Op zaterdag 3 september 2005 03:51 schreef HAL9000S het volgende:
Den Bosch, Eindhoven?
Roosendaaaaaal.quote:Op zaterdag 3 september 2005 03:51 schreef HAL9000S het volgende:
Den Bosch, Eindhoven?
Zou je wel als een soortquote:Op zaterdag 3 september 2005 03:47 schreef korrel het volgende:
Ik snap Tanja dus niet.
quote:Op zaterdag 3 september 2005 03:52 schreef scanman01 het volgende:
Lieske aait Roel over zijn hoofd: Wat een slet!!!!
En Rikkert kijkt stront jaloersquote:Op zaterdag 3 september 2005 03:52 schreef scanman01 het volgende:
is tanja die in de playboy wil niets bijquote:Op zaterdag 3 september 2005 03:52 schreef scanman01 het volgende:
dat is ook degene die ze wil , misschien maar een trio dan ?quote:Op zaterdag 3 september 2005 03:52 schreef scanman01 het volgende:
mannenquote:Op zaterdag 3 september 2005 03:53 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
En Rikkert kijkt stront jaloers![]()
Komt door de zeeuwse klei niet ver daar vandaan.quote:Op zaterdag 3 september 2005 03:52 schreef HAL9000S het volgende:
Een subtiel Brabants accentje kan wel leuk zijn bij een vrouw maar zo verschrikkelijk lomp en boers...
hij is ook aan het oefenen met zijn handquote:Op zaterdag 3 september 2005 03:53 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
En Rikkert kijkt stront jaloers![]()
Klopt... vlakbij BOZ, Goes etc.quote:Op zaterdag 3 september 2005 03:54 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Komt door de zeeuwse klei niet ver daar vandaan.![]()
Ja met die Mega Tatoo van voor en achter....quote:Op zaterdag 3 september 2005 03:52 schreef scanman01 het volgende:
Linda is die met die grote tieten en blauwe shirtje, die nu op de bank ligt.
Ik zou dr echt keihard nemen hoe dr nou bij ligtquote:Op zaterdag 3 september 2005 03:55 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Lieske kijkt trouwens echt verliefd.
Wat schattig![]()
als ik rikkert was ging ik lieske aaien , mocht ze dat niet leuk vindenquote:
quote:Op zaterdag 3 september 2005 03:56 schreef spookdiertje het volgende:
die rikkert, prutser . waar wacht je dan de hele tijd op man
Nog dichter bij de klei.quote:Op zaterdag 3 september 2005 03:55 schreef Kolomo het volgende:
[..]
jup en geboren in oud-gastel...
ligt dat ook in die buurt?
quote:Op zaterdag 3 september 2005 03:56 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Ik zou dr echt keihard nemen hoe dr nou bij ligt
Hahaha, wat een smerige streekquote:Op zaterdag 3 september 2005 03:56 schreef korrel het volgende:
[..]
als ik rikkert was ging ik lieske aaien , mocht ze dat niet leuk vinden
dan zou ik puur de grap ook roel gaan aaien
iddquote:Op zaterdag 3 september 2005 03:56 schreef HAL9000S het volgende:
[..]Het is Roel die dr hart gewonnen heeft IMHO.
hehehe, dat zou wel leuk zijn...quote:Op zaterdag 3 september 2005 03:56 schreef korrel het volgende:
[..]
als ik rikkert was ging ik lieske aaien , mocht ze dat niet leuk vinden
dan zou ik puur de grap ook roel gaan aaien
o jeequote:Op zaterdag 3 september 2005 03:57 schreef scanman01 het volgende:
Zei ze nou "Ik valde" ??
quote:roséetje....
Die wil liever die Dido gok ik.quote:Op zaterdag 3 september 2005 03:57 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Alleen die Roel is niet echt te peilen.
Vind hij het nou leuk dat Lieske zo aan hem hang of juist irritant ?
wat denk je zelf? hij heeft ook (?) een lul hoor..quote:Op zaterdag 3 september 2005 03:57 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Alleen die Roel is niet echt te peilen.
Vind hij het nou leuk dat Lieske zo aan hem hang of juist irritant ?
ze hebben al zovaak gezecht dat ze teveel vallen op onberijkbare gastenquote:
Ik meende echt dat Chantal dat zei, maar kan me vergissen. Maakt ook eigenlijk niet uit .. toch?quote:
Rikkert wilt idd te graag... dat is zijn probleemquote:Op zaterdag 3 september 2005 03:59 schreef korrel het volgende:
[..]
ze hebben al zovaak gezecht dat ze teveel vallen op onberijkbare gasten
roel speelt de onberijkbare gast , maar rikkert snapt m niet ...
Ja en die wil weer Mennoquote:Op zaterdag 3 september 2005 03:59 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Die wil liever die Dido gok ik.![]()
quote:Op zaterdag 3 september 2005 03:59 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]
wat denk je zelf? hij heeft ook (?) een lul hoor..
Dido is een beetje te blij voor mij , haar humor daar kan ik dus totaal niet om lachen.quote:Op zaterdag 3 september 2005 03:59 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Die wil liever die Dido gok ik.![]()
het gaat om het principequote:Op zaterdag 3 september 2005 03:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik meende echt dat Chantal dat zei, maar kan me vergissen. Maakt ook eigenlijk niet uit .. toch?
Die wil winnen.quote:Op zaterdag 3 september 2005 04:00 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ja en die wil weer Menno
En wat Menno nou precies wil is me helemaal niet meer duidelijk![]()
Rikkert de Hockeyman wil 20 dingen veranderen in het VOETBAL SPELquote:
niet veel...quote:Op zaterdag 3 september 2005 04:03 schreef HAL9000S het volgende:
ff meeluisteren in de badkamer...
Dan wordt het veld groter. Duh!!quote:Op zaterdag 3 september 2005 04:01 schreef HAL9000S het volgende:
Waarom buitenspel eruit!!!?!? Grrrr... ik wil me graag even inmengen
quote:
ik ookquote:Op zaterdag 3 september 2005 04:05 schreef korrel het volgende:
ik ga slapen mensen , trusten
Dido heeft tegen hem gezegd dat hij de mooiste is, dus hij zit op wolken nu.quote:Op zaterdag 3 september 2005 04:08 schreef spookdiertje het volgende:
waarom gaat menno met al die vrouwen stoeien ? wat denkt ie nou ?
Hoe triest was die vraag net?quote:Op zaterdag 3 september 2005 04:09 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
rikkert zocht aandacht van lies
dus wil ie die ander ook de wolken ingooien ?quote:Op zaterdag 3 september 2005 04:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dido heeft tegen hem gezegd dat hij de mooiste is, dus hij zit op wolken nu.
Hij kan alles aan nu en barst van het zelfvertrouwenquote:Op zaterdag 3 september 2005 04:10 schreef spookdiertje het volgende:
[..]
dus wil ie die ander ook de wolken ingooien ?
amenquote:Op zaterdag 3 september 2005 04:22 schreef wickie het volgende:
wat een loser die rikkert dit was zn kans
IDD CHANTAL GA SLAPEN>>> dan pas gaat er wat gebeuren!!!!quote:Op zaterdag 3 september 2005 04:22 schreef portable het volgende:
wanneer chantal weg is, pakken ze ingrid
quote:Op zaterdag 3 september 2005 04:24 schreef HAL9000S het volgende:wat een vieze opmerking
"Ik heb geld zat"
LAAT BB CHANTAL verplichten om naar bed te gaan...quote:Op zaterdag 3 september 2005 04:22 schreef scanman01 het volgende:
Chantal heeft een cd gekocht van Chiel Montagne... OMFG
Ja verslavend he..quote:Op zaterdag 3 september 2005 04:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik zit trouwens voor de eerste keer die streams te kijken, best grappig
Die gaat echt altijd met de laatsten naar bed. Veels te bang om iets te missen.quote:Op zaterdag 3 september 2005 04:25 schreef BBscanner het volgende:
[..]
LAAT BB CHANTAL verplichten om naar bed te gaan...
Nieuwe weekopdracht zorg dat Chantal voor 01:00 in bed ligt!
Met printscreen en plakken enzo in paintquote:
Huh bij mij werkt dat nietquote:Op zaterdag 3 september 2005 04:30 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Met printscreen en plakken enzo in paint![]()
Hier heb je stream site : http://www.gillesdesmit.com/bb/
quote:Op zaterdag 3 september 2005 04:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Wie is dat lekkere wijf op de bank?
Hoe bedoel je dat doorlopen >?quote:Op zaterdag 3 september 2005 04:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Huh bij mij werkt dat niet. Soort van beveiliging ofzo, de stream loopt gewoon door in Paint, ook in andere fotobewerkingsprogramma's
.
Als ik een printscreen maak en plak in Paint of Photoshop, dan loopt die stream gewoon door daarin. Dus eigenlijk kan ik gewoon de stream met Paint of PS kijken. Snap je 't?quote:Op zaterdag 3 september 2005 04:33 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat doorlopen >?
Zijn 2 om 2 vensters zoals je ze ziet.. staan ze op die stream site.. naast en onder elkaar dus![]()
Hmm apartquote:Op zaterdag 3 september 2005 04:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Als ik een printscreen maak en plak in Paint of Photoshop, dan loopt die stream gewoon door daarin. Dus eigenlijk kan ik gewoon de stream met Paint of PS kijken. Snap je 't?
In plaats van dat ik dus een plaatje zie dat ik net geprintscreend heb, zie ik dus gewoon de bewegende beelden nog.
Chantalquote:Op zaterdag 3 september 2005 04:36 schreef HAL9000S het volgende:
Hoe heet zij die nu aan het woord is??
Die donkere op de bank dus
Windows Media player starten.quote:Op zaterdag 3 september 2005 04:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Als ik een printscreen maak en plak in Paint of Photoshop, dan loopt die stream gewoon door daarin. Dus eigenlijk kan ik gewoon de stream met Paint of PS kijken. Snap je 't?
In plaats van dat ik dus een plaatje zie dat ik net geprintscreend heb, zie ik dus gewoon de bewegende beelden nog.
Het grootste wat mij iriteert aan haar (Chantal) is dat ze vaak situaties vergelijkt met eerdere afleveringen van BB... zij probeert zich te gedragen naar (en als) een BB Bewoner...(zoals ze die kent uit de bladen die ze bij de kapper leest)...quote:Op zaterdag 3 september 2005 04:30 schreef Rica het volgende:
[..]
Die gaat echt altijd met de laatsten naar bed. Veels te bang om iets te missen.
Ah, dat werkt! Bedankt man!quote:Op zaterdag 3 september 2005 04:37 schreef Rica het volgende:
[..]
Windows Media player starten.
Menu -> Extra -> opties -> prestaties -> videoversnelling uitzetten.
Zij heeft een zware rokersstemquote:Op zaterdag 3 september 2005 04:36 schreef HAL9000S het volgende:
Hoe heet zij die nu aan het woord is??
Die donkere op de bank dus
Licht eens toe ?quote:Op zaterdag 3 september 2005 04:38 schreef portable het volgende:
hahahhaa
Ja dat zei ik dus ......heel jammer ....zij is zo bang ....denkt ik ben een BB bewoner..dus moet me zo gedragen!quote:Op zaterdag 3 september 2005 04:41 schreef Rica het volgende:
Dat is het jammere van alle BB's na de eerste. Ze zijn heel erg bezig met de kijkers en de TV.
Vooral Chantal trouwens. Die heeft het er heel vaak over.
Dat verdwijnt wel... zo'n BB-'bewuste' instelling hou je niet vol voor 3 maanden... na een tijdje gaat ook voor haar alles er om heen 'normaal' worden denk ik.quote:Op zaterdag 3 september 2005 04:43 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Ja dat zei ik dus ......heel jammer ....zij is zo bang ....denkt ik ben een BB bewoner..dus moet me zo gedragen!![]()
Whahahaquote:Op zaterdag 3 september 2005 04:45 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[afbeelding]
Ingrid krijgt toch nog dr gewenste triootje (al had ze liever een vrouw erbij gehad)
![]()
Met welk programma heb je dat gedaan trouwens?quote:Op zaterdag 3 september 2005 04:45 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[afbeelding]
Ingrid krijgt toch nog dr gewenste triootje (al had ze liever een vrouw erbij gehad)
![]()
Whahaha, de man van de gifjesquote:Op zaterdag 3 september 2005 04:45 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[afbeelding]
![]()
Ze was ook de eerste die instorte bij het fietsen. Kijken of ze het volhoudt.quote:Op zaterdag 3 september 2005 04:43 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Ja dat zei ik dus ......heel jammer ....zij is zo bang ....denkt ik ben een BB bewoner..dus moet me zo gedragen!![]()
wie?quote:Op zaterdag 3 september 2005 04:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
IEWL, die gast at uit z'n neus![]()
Die lange, Rikkert geloof ik? De camera recht op z'n smoelwerk, peutert 'ie wat en eet 'ie het daarna opquote:
filmpje capturen van Versatel met Virtualdub, daarna gifje maken met GIF movie gear.quote:Op zaterdag 3 september 2005 04:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Met welk programma heb je dat gedaan trouwens?
Ben nog aan het werk maar over uurtje ga ik ook stoppen!quote:Op zaterdag 3 september 2005 05:25 schreef portable het volgende:
haha, koffie, doe maar hoor
hoelaat ben je van plan te slapen, ik ga zo 10 min ofzo
Zo eentje die je het huis uit moet schoppen.quote:Op zaterdag 3 september 2005 05:23 schreef BBscanner het volgende:
Chantal is echt zo'n type wat niet weg te slaan is op feestjes!
Dat "Iets" zal wel weer een of paranoide idee geweet zijn van Chantalleke, MammaBB alias Mrs Fletcher, Char etc. ..quote:Op zaterdag 3 september 2005 05:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Waar ging 't nu over? Die blonde die wist dat iets over haar ging?
Wat was dat 'iets'?
Als je iemand kunt regelen, bel me dan effe, ik wil wel meebetalen!! Weg met dat mensquote:Op zaterdag 3 september 2005 06:51 schreef LuukBes het volgende:
Tyfushekel heb ik aan die ouwe muts. Ze is de vrouwelijke Rob in de groep. Vandaag was ze weer zwaar dominant in de gesprekken met dat domme getetter van der. Overal bemoeit ze zich mee, overal heeft ze een mening over die altijd betrekking heeft met haarzelf (iemand zegt iets of heeft iets meegemaakt, en dan komt zij met haar versie van die stelling en trekt ze alle aandacht naar zich toe), overal denkt ze dat ze het het beste weet. Schop die grachtenhoer eruit please ! Of verzuip ze in de jacuzzi. Doe iets BB. Verlos ons van die slut. Stuur een huurmoordenaar het huis en laat haar wurgen.![]()
toch schijnen er mensen het leuk te vinden, want in het topic BB van de saaiheid werd de stelling totaal afgekraakt.... maar k ben het er wel mee eens hoor... alles wordt 4x herhaald (qua gesprekken) en het grootste deel van de dag liggen ze in hun bed te meuren.... saai hoor.quote:Op zaterdag 3 september 2005 09:41 schreef TonnyD.Sacrell het volgende:
Blijven ze nu weer tot 1200-1300 in bed liggen?
Hoezo saai?
Yep, als een pierquote:Op zaterdag 3 september 2005 10:25 schreef TRiXeS het volgende:
Is stream 3 dood?
De cameraman zoomde in op een setje pillen die op de bank lagen. Drie rijen van 5 ofzo. Zwarte pillen, waarvan er al een aantal gebruikt waren. Misschien waren het iets van keelsnoepjes ofzoquote:Op zaterdag 3 september 2005 10:31 schreef TRiXeS het volgende:
Hehe... over welke pillen heb je het eigenlijk?
Zal vast iets onbelangrijks zijn geweestquote:Op zaterdag 3 september 2005 10:33 schreef TRiXeS het volgende:
Aah oke...Ik was dus net te laat om dat te zien.
"Ingrid, zender checken"quote:Op zaterdag 3 september 2005 10:34 schreef TRiXeS het volgende:
Kan niet ff iemand langs rijden en heel hard schreeuwen dat ze op moeten staan...
Ach, dat doe ik ook altijd. En ik kan het zelf heeeel lang volhoudenquote:Op zaterdag 3 september 2005 10:36 schreef TRiXeS het volgende:
Waarom keren ze nou altijd om en gaan verder slapen als ze wakker worden?IK WIL A-C-T-I-E
Yep, alles doet het weerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |