Zij heeft een zware rokersstemquote:Op zaterdag 3 september 2005 04:36 schreef HAL9000S het volgende:
Hoe heet zij die nu aan het woord is??
Die donkere op de bank dus
Licht eens toe ?quote:Op zaterdag 3 september 2005 04:38 schreef portable het volgende:
hahahhaa
Ja dat zei ik dus ......heel jammer ....zij is zo bang ....denkt ik ben een BB bewoner..dus moet me zo gedragen!quote:Op zaterdag 3 september 2005 04:41 schreef Rica het volgende:
Dat is het jammere van alle BB's na de eerste. Ze zijn heel erg bezig met de kijkers en de TV.
Vooral Chantal trouwens. Die heeft het er heel vaak over.
Dat verdwijnt wel... zo'n BB-'bewuste' instelling hou je niet vol voor 3 maanden... na een tijdje gaat ook voor haar alles er om heen 'normaal' worden denk ik.quote:Op zaterdag 3 september 2005 04:43 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Ja dat zei ik dus ......heel jammer ....zij is zo bang ....denkt ik ben een BB bewoner..dus moet me zo gedragen!![]()
Whahahaquote:Op zaterdag 3 september 2005 04:45 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[afbeelding]
Ingrid krijgt toch nog dr gewenste triootje (al had ze liever een vrouw erbij gehad)
![]()
Met welk programma heb je dat gedaan trouwens?quote:Op zaterdag 3 september 2005 04:45 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[afbeelding]
Ingrid krijgt toch nog dr gewenste triootje (al had ze liever een vrouw erbij gehad)
![]()
Whahaha, de man van de gifjesquote:Op zaterdag 3 september 2005 04:45 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[afbeelding]
![]()
Ze was ook de eerste die instorte bij het fietsen. Kijken of ze het volhoudt.quote:Op zaterdag 3 september 2005 04:43 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Ja dat zei ik dus ......heel jammer ....zij is zo bang ....denkt ik ben een BB bewoner..dus moet me zo gedragen!![]()
wie?quote:Op zaterdag 3 september 2005 04:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
IEWL, die gast at uit z'n neus![]()
Die lange, Rikkert geloof ik? De camera recht op z'n smoelwerk, peutert 'ie wat en eet 'ie het daarna opquote:
filmpje capturen van Versatel met Virtualdub, daarna gifje maken met GIF movie gear.quote:Op zaterdag 3 september 2005 04:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Met welk programma heb je dat gedaan trouwens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |