Ja verslavend he..quote:Op zaterdag 3 september 2005 04:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik zit trouwens voor de eerste keer die streams te kijken, best grappig
Die gaat echt altijd met de laatsten naar bed. Veels te bang om iets te missen.quote:Op zaterdag 3 september 2005 04:25 schreef BBscanner het volgende:
[..]
LAAT BB CHANTAL verplichten om naar bed te gaan...
Nieuwe weekopdracht zorg dat Chantal voor 01:00 in bed ligt!
Met printscreen en plakken enzo in paintquote:
Huh bij mij werkt dat nietquote:Op zaterdag 3 september 2005 04:30 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Met printscreen en plakken enzo in paint![]()
Hier heb je stream site : http://www.gillesdesmit.com/bb/
quote:Op zaterdag 3 september 2005 04:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Wie is dat lekkere wijf op de bank?
Hoe bedoel je dat doorlopen >?quote:Op zaterdag 3 september 2005 04:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Huh bij mij werkt dat niet. Soort van beveiliging ofzo, de stream loopt gewoon door in Paint, ook in andere fotobewerkingsprogramma's
.
Als ik een printscreen maak en plak in Paint of Photoshop, dan loopt die stream gewoon door daarin. Dus eigenlijk kan ik gewoon de stream met Paint of PS kijken. Snap je 't?quote:Op zaterdag 3 september 2005 04:33 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat doorlopen >?
Zijn 2 om 2 vensters zoals je ze ziet.. staan ze op die stream site.. naast en onder elkaar dus![]()
Hmm apartquote:Op zaterdag 3 september 2005 04:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Als ik een printscreen maak en plak in Paint of Photoshop, dan loopt die stream gewoon door daarin. Dus eigenlijk kan ik gewoon de stream met Paint of PS kijken. Snap je 't?
In plaats van dat ik dus een plaatje zie dat ik net geprintscreend heb, zie ik dus gewoon de bewegende beelden nog.
Chantalquote:Op zaterdag 3 september 2005 04:36 schreef HAL9000S het volgende:
Hoe heet zij die nu aan het woord is??
Die donkere op de bank dus
Windows Media player starten.quote:Op zaterdag 3 september 2005 04:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Als ik een printscreen maak en plak in Paint of Photoshop, dan loopt die stream gewoon door daarin. Dus eigenlijk kan ik gewoon de stream met Paint of PS kijken. Snap je 't?
In plaats van dat ik dus een plaatje zie dat ik net geprintscreend heb, zie ik dus gewoon de bewegende beelden nog.
Het grootste wat mij iriteert aan haar (Chantal) is dat ze vaak situaties vergelijkt met eerdere afleveringen van BB... zij probeert zich te gedragen naar (en als) een BB Bewoner...(zoals ze die kent uit de bladen die ze bij de kapper leest)...quote:Op zaterdag 3 september 2005 04:30 schreef Rica het volgende:
[..]
Die gaat echt altijd met de laatsten naar bed. Veels te bang om iets te missen.
Ah, dat werkt! Bedankt man!quote:Op zaterdag 3 september 2005 04:37 schreef Rica het volgende:
[..]
Windows Media player starten.
Menu -> Extra -> opties -> prestaties -> videoversnelling uitzetten.
Zij heeft een zware rokersstemquote:Op zaterdag 3 september 2005 04:36 schreef HAL9000S het volgende:
Hoe heet zij die nu aan het woord is??
Die donkere op de bank dus
Licht eens toe ?quote:Op zaterdag 3 september 2005 04:38 schreef portable het volgende:
hahahhaa
Ja dat zei ik dus ......heel jammer ....zij is zo bang ....denkt ik ben een BB bewoner..dus moet me zo gedragen!quote:Op zaterdag 3 september 2005 04:41 schreef Rica het volgende:
Dat is het jammere van alle BB's na de eerste. Ze zijn heel erg bezig met de kijkers en de TV.
Vooral Chantal trouwens. Die heeft het er heel vaak over.
Dat verdwijnt wel... zo'n BB-'bewuste' instelling hou je niet vol voor 3 maanden... na een tijdje gaat ook voor haar alles er om heen 'normaal' worden denk ik.quote:Op zaterdag 3 september 2005 04:43 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Ja dat zei ik dus ......heel jammer ....zij is zo bang ....denkt ik ben een BB bewoner..dus moet me zo gedragen!![]()
Whahahaquote:Op zaterdag 3 september 2005 04:45 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[afbeelding]
Ingrid krijgt toch nog dr gewenste triootje (al had ze liever een vrouw erbij gehad)
![]()
Met welk programma heb je dat gedaan trouwens?quote:Op zaterdag 3 september 2005 04:45 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[afbeelding]
Ingrid krijgt toch nog dr gewenste triootje (al had ze liever een vrouw erbij gehad)
![]()
Whahaha, de man van de gifjesquote:Op zaterdag 3 september 2005 04:45 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[afbeelding]
![]()
Ze was ook de eerste die instorte bij het fietsen. Kijken of ze het volhoudt.quote:Op zaterdag 3 september 2005 04:43 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Ja dat zei ik dus ......heel jammer ....zij is zo bang ....denkt ik ben een BB bewoner..dus moet me zo gedragen!![]()
wie?quote:Op zaterdag 3 september 2005 04:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
IEWL, die gast at uit z'n neus![]()
Die lange, Rikkert geloof ik? De camera recht op z'n smoelwerk, peutert 'ie wat en eet 'ie het daarna opquote:
filmpje capturen van Versatel met Virtualdub, daarna gifje maken met GIF movie gear.quote:Op zaterdag 3 september 2005 04:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Met welk programma heb je dat gedaan trouwens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |