Ach, als 'ie van jezelf is valt het wel mee, schijnt het.quote:
thnx, en de andere ook.quote:Op zaterdag 3 september 2005 03:38 schreef korrel het volgende:
[..]
ze ziet er schattig uit![]()
volgens mij ging dit topic over big brother ofzo
generalisatie!quote:Op zaterdag 3 september 2005 03:39 schreef snakelady het volgende:
[..]
Vrouwen houden er niet van als mannen denken te weten waar vrouwen van houden.
Het gaat er niet om hoe de penis eruit ziet, het gaat erom wat hij ermee doet.
quote:Op zaterdag 3 september 2005 03:39 schreef APK het volgende:
[..]
Ach, als 'ie van jezelf is valt het wel mee, schijnt het.
quote:Op zaterdag 3 september 2005 03:39 schreef snakelady het volgende:
[..]
Zolang je wasknijpers bij de hand hebt is het goed te doen.quote:Op zaterdag 3 september 2005 03:39 schreef APK het volgende:
[..]
Ach, als 'ie van jezelf is valt het wel mee, schijnt het.
slaap lekker hequote:Op zaterdag 3 september 2005 03:40 schreef snakelady het volgende:
[..]
Zolang je wasknijpers bij de hand hebt is het goed te doen.
swaffelenquote:Op zaterdag 3 september 2005 03:39 schreef snakelady het volgende:
[..]
mjah , poepen doe ik er niet meequote:
hahaha, ik ga zo, heb geduld.quote:
In 1ste instantie zal BB dat toch proberen te voorkomen (tenzij ze het huis uit gaat natuurlijk) en natuurlijk is het niet gezond dat je rookt als je zwanger bent maar ik heb er iig geen "beperkingen" aan overgehouden voor zover noemenswaardigquote:Op zaterdag 3 september 2005 03:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dus je denkt niet dat de kans groot is dat de baby van Tanja er ook niets aan overhoudt?
ik heb liever dat je blijft hoorquote:
Ik weet het niet meer.quote:Op zaterdag 3 september 2005 03:40 schreef Kolomo het volgende:
Jij wil tanja er vast graag uit hebben...
Roel heeft Joost van het toneel gemept toen hij weer iets wilde opvoeren...quote:Op zaterdag 3 september 2005 03:42 schreef teamlead het volgende:
aan het niveau in het topic te merken heb ik niet erg veel gemist vanavond...Nog ruzies waar ik niet van op de hoogte ben? (ja.. ik ben te lui om 5 topics door te lezen...:+)
Dan moet je echt stoppen met kijkenquote:Op zaterdag 3 september 2005 03:43 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
ik zit hele tijd met die bewoner mee te fluiten
Gezellig toch?quote:Op zaterdag 3 september 2005 03:43 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
ik zit hele tijd met die bewoner mee te fluiten
Uiteraard, maar gun je je ongeboren baby niet het beste en wil je dan automatisch dat kleine percentage dat de baby wel iets kan overkomen uitsluiten?quote:Op zaterdag 3 september 2005 03:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dus je denkt niet dat de kans groot is dat de baby van Tanja er ook niets aan overhoudt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |