Ja, voor mensen die vinden dat het te links isquote:Op donderdag 15 september 2005 10:48 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Tis per slot van rekening een zeur topic![]()
Ik open wel een topic voor de mensen die het te rechts vindenquote:Op donderdag 15 september 2005 10:53 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ja, voor mensen die vinden dat het te links is.
Ik vind het wel weer tof: vrijdag Nova Politiek..
Ik voel een stormlooptopique opkomenquote:Op donderdag 15 september 2005 10:54 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Ik open wel een topic voor de mensen die het te rechts vinden![]()
Nou ja, in dit topic zijn 5 of 6 onderwerpen ter sprake gekomen die te links zouden zijn. Dan zouden dus alle andere onderwerpen in NOVA te rechts moeten zijnquote:Op donderdag 15 september 2005 10:59 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik voel een stormlooptopique opkomen.
Tuurlijk, een middenweg is natuurlijk geen optie.quote:Op donderdag 15 september 2005 11:06 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Nou ja, in dit topic zijn 5 of 6 onderwerpen ter sprake gekomen die te links zouden zijn. Dan zouden dus alle andere onderwerpen in NOVA te rechts moeten zijn![]()
Ben je mal ! Tis Fok! Niks geen middenwegenquote:Op donderdag 15 september 2005 11:07 schreef Airelle het volgende:
[..]
Tuurlijk, een middenweg is natuurlijk geen optie.
quote:Vanavond in NOVA/Den Haag Vandaag
Claudia Melchers vrijgelaten
De ontvoerde Claudia Melchers is in de nacht van woensdag op donderdag vrijgelaten door haar ontvoerders. Dat gebeurde in Arnhem. De ontvoerders hebben haar daar uit een auto gezet. Claudia Melchers is ongedeerd. In het huis van Claudia Melchers is een claimbrief van de ontvoerders gevonden, met de eis van 300 kilo cocaīne. Vanavond in NOVA het laatste nieuws.
Succesfilm over Duitse verzetsheldin
Sophie Scholl richtte tijdens de Tweede Wereldoorlog samen met haar broer de verzetsbeweging 'Die Weisse Rose' op. Zij groeide uit tot een bevlogen en onbevreesde anti-nazi. Regisseur Marc Rothemund maakte een film over de laatste zes dagen van haar leven.
Den Haag Vandaag
Vandaag debatteert de Kamer over het onderzoek naar het optreden van politie en justitie in de Schiedamse moordzaak. Minister Donner moet zich verantwoorden. Een verslag vanuit Den Haag.
Presentatie: Clairy Polak en Ferry Mingelen
quote:Vanavond in NOVA/Den Haag Vandaag
Blunders OM: hoe nu verder?
Is Cees B. de enige onschuldig veroordeelde, of zijn er nog veel meer slachtoffers van gerechtelijke dwalingen? In de studio debatteren advocaat Gerard Spong en gerechtsheer Huub Willems over de maatregelen die minister Donner heeft genomen na het spoeddebat met de Tweede Kamer.
Kritiek op Bush mag weer
President Bush heeft vannacht zijn verontschuldigingen aangeboden voor het lakse optreden van de overheid in de eerste week na ‘Katrina’. Die inactiviteit is hem zwaar aangerekend door de Amerikaanse media. Dat is bijzonder want na de aanslagen van 11 september 2001 was kritiek op de president in de gevestigde media zeldzaam. Nu is het prijsschieten.
Duitse verkiezingen: Linkspartei
Ondanks zijn luxueuze levensstijl is Oskar Lafontaine de kampioen van de Duitse armen. De lijsttrekker van de ‘Linkspartei’ vindt ondermeer dat de lonen omhoog moeten, in plaats van omlaag. Met dat standpunt kan hij belangrijke stemmen van Schröder afsnoepen in de strijd om het Duitse bondskanselierschap.
De Politieke Barometer
Dinsdag ontvouwt het kabinet haar plannen voor het aankomende jaar. NOVA peilde alvast hoe de Tweede Kamer eruit zou zien als er vandaag zou zijn gestemd. De jongste peilingen in de Politieke Barometer.
Presentatie: Clairy Polak
"Mag ik een teiltje" krijgt een nieuwe betekenisquote:Op vrijdag 16 september 2005 23:01 schreef Tarak het volgende:
Een "Bush mag weer afgezeken worden" onderwerp in NOVA vanavond. Clairy zal wel een natte doos hebben.
ze besteden ook aandacht aan Foxquote:Op vrijdag 16 september 2005 23:01 schreef Tarak het volgende:
Een "Bush mag weer afgezeken worden" onderwerp in NOVA vanavond. Clairy zal wel een natte doos hebben.
quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:05 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
ze besteden ook aandacht aan Fox
En lief ook voor zijn moeder! Britta Bohler zal vast wel op hem gaan stemmenquote:Op vrijdag 16 september 2005 23:10 schreef Tafkahs het volgende:
Oscar Lafonaine, 'n aardige kerel
Ja, het gaat de goede kant opquote:
Dan mag Herben bij Wilders op schoot zittenquote:Op vrijdag 16 september 2005 23:39 schreef LangeTabbetje het volgende:
Wilders en de LpF nog maar eentje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |