Ik ben erg gecharmeerd van Pienaar. Maar als we eens gaan bekijken hoe effectief hij is...quote:Op woensdag 7 september 2005 13:52 schreef HeatWave het volgende:
We hebben al zo weinig echte kwaliteit, laat Ajax nou niet weer dezelfde fout maken en mensen wegsturen die ze dan over 3 jaar weer willen kopen...
Eerste kolom = Wedstrijdenquote:Amstel Cup 15 2 13 1 1 3 0 0 0
Amsterdam Tournament 6 2 4 2 0 1 0 0 0
Beloftencompetitie 15 0 9 4 2 2 1 1 0
Champions League 20 2 7 7 6 2 0 4 0
Champions League, voorronde 2 0 1 1 0 0 0 0 0
Eredivisie 82 10 56 16 10 14 0 7 0
Johan Cruijff Schaal 2 0 1 0 1 1 0 1 0
UEFA Cup 1 0 1 0 0 0 0 0 0
Vriendschappelijk 37 11 29 3 5 8 0 0 0
dat niet, maar op het middenveld moet de creativiteit wel van hem komen..quote:Op woensdag 7 september 2005 14:48 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Ik ben erg gecharmeerd van Pienaar. Maar als we eens gaan bekijken hoe effectief hij is...
[..]
Eerste kolom = Wedstrijden
Zesde kolom = goals.
122 officiele wedstrijden voor Ajax 1. 20 goals.
Dat is niet veel; zeker gezien hij ook niet bepaald de koning van de assist is.
Hij heeft het overzicht wel, alleen mist net de klasse om er echt wat mee te doen.quote:Op woensdag 7 september 2005 15:13 schreef jimjim1983 het volgende:
Pienaar is meer een verbindingsspeler.
De enige twee dingen die Pienaar mist zijn een goed schot en een lichaam wat 40 wedstrijden per jaar kan spelen.quote:Op woensdag 7 september 2005 15:23 schreef Tobbes het volgende:
Hij heeft het overzicht wel, alleen mist net de klasse om er echt wat mee te doen.
Mooi stukje, het vervolg hier ook wel ff posten hequote:
quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:13 schreef Bananenman het volgende:
Noord 2 is uitverkocht qua passe-partouts
fuckquote:
inderdaad, heb verkeerd gekeken. Dacht dat ik tot zaterdag hadquote:Start voorverkoop voor Ajax-Seizoenkaarthouders (alléén) 'eigen plaats met korting':
vanaf wo. 31-08 09.00 uur t/m zo. 04-09 18.00 uur
ik las net ergens dat hij verwacht over 2 weken fit te zijn om een wedstrijd te spelen.quote:Op woensdag 7 september 2005 19:28 schreef methodmich het volgende:
Ik verwacht wel een debuut van Juanfran zaterdag eigenlijk.
iddquote:Op woensdag 7 september 2005 19:31 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ik las net ergens dat hij verwacht over 2 weken fit te zijn om een wedstrijd te spelen.
quote:Op woensdag 7 september 2005 00:45 schreef Jajong het volgende:
[quote]Juanfran hoopt over twee weken fit te zijn
De nieuwe Spaanse linksback Juanfran liet in een reactie in het Eredivisiejournaal op Talpa weten te hopen bij de eerstvolgende thuiswedstrijd van Ajax, over twee weken, mogelijk zijn debuut te kunnen maken. Ajax speelt op 21 september thuis tegen ADO Den Haag. De Spanjaard kwam met een conditie-achterstand bij Ajax nadat hij enige maanden niet had gespeeld. Deze achterstand hoopt hij nu snel weg te werken.
in mijn geval Ajaxnetwerkquote:
Verkoop is nu alleen nog voor seizoenkaarthouders, al mogen die er ook 2 per kaart kopen. Dus het zal wel goed zitten voor je,quote:Op woensdag 7 september 2005 18:58 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ik heb hem nog niet
-edit-
[..]
fuck![]()
[..]
inderdaad, heb verkeerd gekeken. Dacht dat ik tot zaterdag had
ja okay, het raakt niet uitverkocht, dus ik kom wel binnen, maar ik kan niet meer op mn eigen vak staan. Dat vind ik jammer.quote:Op woensdag 7 september 2005 19:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Verkoop is nu alleen nog voor seizoenkaarthouders, al mogen die er ook 2 per kaart kopen. Dus het zal wel goed zitten voor je,
Mij wel. In zo'n belangrijke wedstrijd lijkt het me dan niet dat je gelijk een speler die nauwelijks heeft gespeeld in de basis zet...quote:Op woensdag 7 september 2005 19:50 schreef Radegast het volgende:
Het zou me niks verbazen als Juanfran zondag al z'n eerste minuutjes maakt en tegen Sparta Praag in de basis begint.
Wil jij dan Emanuelson tegen hun sterkste speler zetten?quote:Op woensdag 7 september 2005 20:04 schreef twi het volgende:
[..]
Mij wel. In zo'n belangrijke wedstrijd lijkt het me dan niet dat je gelijk een speler die nauwelijks heeft gespeeld in de basis zet...
en dat komt uit jouw mondquote:Op woensdag 7 september 2005 22:12 schreef feyenoord-dude het volgende:
Jullie kunnen die jeugdopleiding van jullie wel afschaffen
Kinderhand.....quote:Op woensdag 7 september 2005 23:16 schreef Cart_man het volgende:
Na de 1-2 op 28 augustus, vandaag de 2-5.
Leuk.
Cart_man, ik vraag me wel eens af . . .quote:Op donderdag 8 september 2005 11:20 schreef Cart_man het volgende:
Van de laatste 12 ontmoetingen heeft Feijenoord er 4 gewonnen, 4 verloren en 4 gelijk gespeeld. 50-50 dus.
Ben jij altijd zo origineel.quote:Op donderdag 8 september 2005 11:27 schreef Robar het volgende:
[..]
Cart_man, ik vraag me wel eens af . . .
Ben jij nu al de 10 jaar gepasseerd, of gedraag je je altijd zo kinds?
Komt omdat ze niets tegen hem in te brengen hebben nu, hij noemt enkel feiten.quote:Op donderdag 8 september 2005 12:03 schreef rubbereend het volgende:CM meldt een verliespartij van ajax en meteen wordt de discussie gedraaid naar CM persoonlijk
Nee, het komt omdat er geen conclusie verbonden is aan die feiten. Dit soort feiten zonder conclusie neigen naar ziekenquote:Op donderdag 8 september 2005 12:09 schreef feyenoord-dude het volgende:
[..]
Komt omdat ze niets tegen hem in te brengen hebben nu, hij noemt enkel feiten.
En van de laatste 60?quote:Op donderdag 8 september 2005 11:20 schreef Cart_man het volgende:
Van de laatste 12 ontmoetingen heeft Feijenoord er 4 gewonnen, 4 verloren en 4 gelijk gespeeld. 50-50 dus.
Geen punt hoor. Jullie veliezen toch wel weer in de laatste minuut van de laatste wedstrijd zodat wij er weer met de titel vandoor gaanquote:Op woensdag 7 september 2005 23:16 schreef Cart_man het volgende:
Na de 1-2 op 28 augustus, vandaag de 2-5.
Leuk.
Op zich nog niet best, want eigenlijk zouden we gewoon met een straatlengte verschil kampioen moeten worden in al die jeugd divisies.quote:Op donderdag 8 september 2005 13:08 schreef twi het volgende:
[..]
Geen punt hoor. Jullie veliezen toch wel weer in de laatste minuut van de laatste wedstrijd zodat wij er weer met de titel vandoor gaan
Mwoah, dat moet nog maar blijken.quote:Op donderdag 8 september 2005 12:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Ananas op trainingscursus, lijkt me een goeie voor de toekomst.
quote:Op donderdag 8 september 2005 13:09 schreef Suijk het volgende:
[..]
Op zich nog niet best, want eigenlijk zouden we gewoon met een straatlengte verschil kampioen moeten worden in alle die jeugd divisies.
Je kunt af en toe een zeldzame misstap maken. Verliezen met 4-1 uit bij FC Den Bosch, bijvoorbeeld. Geen man overboord...quote:Op donderdag 8 september 2005 13:09 schreef Suijk het volgende:
[..]
Op zich nog niet best, want eigenlijk zouden we gewoon met een straatlengte verschil kampioen moeten worden in al die jeugd divisies.
Dan heb je gekregen wat je wilde en blijf je weer een tijdje wegquote:Op donderdag 8 september 2005 13:40 schreef Cart_man het volgende:
Wat leuk dat een paar woorden zoveel los kunnen maken.
Rustig aan hè heldjes. Komt vast wel goed met jullie.
Misschienquote:Op donderdag 8 september 2005 13:45 schreef twi het volgende:
[..]
Dan heb je gekregen wat je wilde en blijf je weer een tijdje weg![]()
Weer een jaartje ouder en wijzer.quote:Waar is die trots van je eigenlijk heen? Vroeger piekerde je er niet over om je zo te "verlagen" om in een topic van "020" te poten?Misschien toch zo'n intens verlangen van binnen om te horen bij de mooiste, grootste en beste club die er is, Ajax?
Uiteraard, want in Mei staan wij weer met de schaal en de beker op het Leidsche en hebben jullie het nog steeds over de legendarische 1-2 overwinning op het grote Ajax.quote:Op donderdag 8 september 2005 13:40 schreef Cart_man het volgende:
Wat leuk dat een paar woorden zoveel los kunnen maken.
Rustig aan hè heldjes. Komt vast wel goed met jullie.
Ze zouden er nog voor tekenen ook, dunkt mequote:Op donderdag 8 september 2005 13:57 schreef devv05 het volgende:
[..]
Uiteraard, want in Mei staan wij weer met de schaal en de beker op het Leidsche en hebben jullie het nog steeds over de legendarische 1-2 overwinning op het grote Ajax.
Wie het laatst lacht....
Jammerquote:Op donderdag 8 september 2005 12:42 schreef Cart_man het volgende:
Ik ziek nooit aldos, zou niet durven...
Mja, af en toe win je eens een troostprijs en that's itquote:Op donderdag 8 september 2005 14:04 schreef twi het volgende:
[..]
Ze zouden er nog voor tekenen ook, dunkt meDie schaal is voor hun net zo hopeloos als het winnen van de staatsloterij
nope, alleen de vakken van 76 euro en hogerquote:Op donderdag 8 september 2005 18:35 schreef Lennox het volgende:
Was 428 nog open? Wij mogen vanaf zaterdag halen, stuk of 4 denk ik....
Gut ja, Poborsky. Maar die speelt ook wel eens centraal daar.quote:Op woensdag 7 september 2005 20:10 schreef Radegast het volgende:
[..]
Wil jij dan Emanuelson tegen hun sterkste speler zetten?
Meer: http://www.ajaxonline.org/1333.htmquote:Obodai: "Toen Koeman wegging heb ik gehuild als een klein kind" 8 september 2005
Anthony Obodai laat vandaag in het Algemeen Dagblad weten niet te begrijpen waarom hij niet meer voorkwam in de plannen van Ajax. De middenvelder speelt dit seizoen voor Sparta en hoopt binnenkort weer voor de nationale ploeg van Ghana uit te komen. De trainerswissel Danny Blind voor Ronald Koeman pakte voor Obodai volledig verkeerd uit.
Die zijn inderdaad slecht, maar wie moet ze anders nemen?quote:Op donderdag 8 september 2005 22:40 schreef Kang-He het volgende:
Urby kan ook tenminste nog een strakke voorzet geven.
Die corners van Sneijder.
Elke willekeurige andere Ajaciedquote:Op donderdag 8 september 2005 23:03 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Die zijn inderdaad slecht, maar wie moet ze anders nemen?
Zeik niet, dat zijn zowat de goedkoopste. Voor mn eigenplaats betaalde ik al ruim 90quote:Op donderdag 8 september 2005 18:30 schreef F1Bas het volgende:
Net 2 passe partouts wezen halen, alleen nog maar vanaf 76 euro....
Staat me niet heel veel van bij, maar dat zal dan wel door Anastasiou gekomen zijnquote:Op vrijdag 9 september 2005 09:44 schreef jimjim1983 het volgende:
vorig jaar hebben we toch wel uit een redelijk aantal corners gescoord?
iig escude een paar keer.quote:Op vrijdag 9 september 2005 10:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Staat me niet heel veel van bij, maar dat zal dan wel door Anastasiou gekomen zijn.
gelukkig kunnen we heel goed verdedigenquote:Op vrijdag 9 september 2005 10:40 schreef zjroentje het volgende:
Als ik dit zo lees allemaal, moeten we dan niet bang zijn voor degradatie?
Neuh, maar wel voor een matig seizoen..... weer...quote:Op vrijdag 9 september 2005 10:40 schreef zjroentje het volgende:
Als ik dit zo lees allemaal, moeten we dan niet bang zijn voor degradatie?
Als de bal over de grond gaat wordt hij door het gras en die wrijving dusdanig geremd dat de bal veel snelheid verliest, het is dan makkelijker voor de keeper om hem te houden.quote:Op vrijdag 9 september 2005 10:15 schreef Erwtensoep het volgende:
Jullie hebben het over corners, maar hetzelfde heb ik ook met de schoten uit de 2e lijn. Die vind ik ongelooflijk slecht. Af en toe vliegt er wel eens een bal van Sneijder en Babel in maar meestal gaan ze hoog over. Is het nou zo moeilijk om die bal laag te houden?
Mwah, dat vind ik meer media-napraat. Iedereen heeft het over het positiespel van Ajax, ineens. We hebben echt wel andere kwaliteiten die we gebruiken.quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:41 schreef Robar het volgende:
Ik heb ook het gevoel dat de nadruk bij ajax te veel op het "positiespel" ligt .
Galasek heeft wel een goed schot in zijn benen. Alleen speelt die dan weer niet.quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:03 schreef twi het volgende:
De spelers die in die positie komen, hebben met uitzondering van Sneijder ook gewoon geen goed schot in de benen. De Jong, Pienaar, Galasek heeft ze er ook al in geen jaren in geschoten en Maduro heb ik zo ook nog nooit echt heel erg in de buurt van de goal zien schieten. Grygera en Escude komen er hoogstzelden, maar ook zij hebben geen Chivu-been. En over Boukhari wil ik het al helemaal niet hebben.
10 punten gok ikquote:Op vrijdag 9 september 2005 13:26 schreef JaWi het volgende:
Druk programma binnenkort.
Zo 18/9/2005 competitie: AZ - Ajax
Wo 21/9/2005 competitie: Ajax - ADO Den Haag
Za 24/9/2005 competitie: Ajax - Roda JC
Di 27/9/2005 CL: Ajax - Arsenal
Dacht trouwens dat Jong Ajax - Cambuur de 20e was? Op de site staat 21e.
Gelijkspel uit tegen AZ is mogelijk idd.quote:
quote:Escude en De Jong op de bank tegen Willem II?
Afgaande op de training van vrijdagochtend zijn Julien Escude en Nigel de Jong de eerste slachtoffers van de moordende concurrentiestrijd die woedt in de selectie van Ajax, zo meldt AT5.
In de wedstrijd tegern Willem II van aanstaand weekend lijken Hedwiges Maduro als inschuivende libero en Tomas Galasek centraal op het middenveld terug te keren in de basis.
Steven Pienaar lijkt terug te keren naar een door hem zo geliefde plek op het middenveld. Dit gaat ten koste van De Jong. Hierdoor keert de weer fitte Mauro Rosales terug in de basis als rechtsbuiten.
Kijk eens aan! zo gek ben ik dus nog niet, als dit zo blijft staan komen Maduro en Galasek dus samen in de basis! Daarnaast Pienaar terug naar het middenveld! Vind dit goede vooruitzichten...!quote:Escude en De Jong op de bank tegen Willem II'
Vrijdag 9 september, door JS, A'dam, 14.02u GMT+01.00, AT5
Afgaande op de training van vrijdagochtend zijn Julien Escude en Nigel de Jong de eerste slachtoffers van de moordende concurrentiestrijd die woedt in de selectie van Ajax, zo meldt AT5
In de wedstrijd tegern Willem II van aanstaand weekend lijken Hedwiges Maduro als inschuivende libero en Tomas Glasek centraal op het middenveld terug te keren in de basis.
Steven Pienaar lijkt terug te keren naar een door hem zo geliefde plek op het middenveld. Dit gaat ten koste van De Jong. Hierdoor keert de weer fitte Mauro Rosales terug in de basis als rechtsbuiten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |