Ik ben erg gecharmeerd van Pienaar. Maar als we eens gaan bekijken hoe effectief hij is...quote:Op woensdag 7 september 2005 13:52 schreef HeatWave het volgende:
We hebben al zo weinig echte kwaliteit, laat Ajax nou niet weer dezelfde fout maken en mensen wegsturen die ze dan over 3 jaar weer willen kopen...
Eerste kolom = Wedstrijdenquote:Amstel Cup 15 2 13 1 1 3 0 0 0
Amsterdam Tournament 6 2 4 2 0 1 0 0 0
Beloftencompetitie 15 0 9 4 2 2 1 1 0
Champions League 20 2 7 7 6 2 0 4 0
Champions League, voorronde 2 0 1 1 0 0 0 0 0
Eredivisie 82 10 56 16 10 14 0 7 0
Johan Cruijff Schaal 2 0 1 0 1 1 0 1 0
UEFA Cup 1 0 1 0 0 0 0 0 0
Vriendschappelijk 37 11 29 3 5 8 0 0 0
dat niet, maar op het middenveld moet de creativiteit wel van hem komen..quote:Op woensdag 7 september 2005 14:48 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Ik ben erg gecharmeerd van Pienaar. Maar als we eens gaan bekijken hoe effectief hij is...
[..]
Eerste kolom = Wedstrijden
Zesde kolom = goals.
122 officiele wedstrijden voor Ajax 1. 20 goals.
Dat is niet veel; zeker gezien hij ook niet bepaald de koning van de assist is.
Hij heeft het overzicht wel, alleen mist net de klasse om er echt wat mee te doen.quote:Op woensdag 7 september 2005 15:13 schreef jimjim1983 het volgende:
Pienaar is meer een verbindingsspeler.
De enige twee dingen die Pienaar mist zijn een goed schot en een lichaam wat 40 wedstrijden per jaar kan spelen.quote:Op woensdag 7 september 2005 15:23 schreef Tobbes het volgende:
Hij heeft het overzicht wel, alleen mist net de klasse om er echt wat mee te doen.
Mooi stukje, het vervolg hier ook wel ff posten hequote:
quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:13 schreef Bananenman het volgende:
Noord 2 is uitverkocht qua passe-partouts
fuckquote:
inderdaad, heb verkeerd gekeken. Dacht dat ik tot zaterdag hadquote:Start voorverkoop voor Ajax-Seizoenkaarthouders (alléén) 'eigen plaats met korting':
vanaf wo. 31-08 09.00 uur t/m zo. 04-09 18.00 uur
ik las net ergens dat hij verwacht over 2 weken fit te zijn om een wedstrijd te spelen.quote:Op woensdag 7 september 2005 19:28 schreef methodmich het volgende:
Ik verwacht wel een debuut van Juanfran zaterdag eigenlijk.
iddquote:Op woensdag 7 september 2005 19:31 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ik las net ergens dat hij verwacht over 2 weken fit te zijn om een wedstrijd te spelen.
quote:Op woensdag 7 september 2005 00:45 schreef Jajong het volgende:
[quote]Juanfran hoopt over twee weken fit te zijn
De nieuwe Spaanse linksback Juanfran liet in een reactie in het Eredivisiejournaal op Talpa weten te hopen bij de eerstvolgende thuiswedstrijd van Ajax, over twee weken, mogelijk zijn debuut te kunnen maken. Ajax speelt op 21 september thuis tegen ADO Den Haag. De Spanjaard kwam met een conditie-achterstand bij Ajax nadat hij enige maanden niet had gespeeld. Deze achterstand hoopt hij nu snel weg te werken.
in mijn geval Ajaxnetwerkquote:
Verkoop is nu alleen nog voor seizoenkaarthouders, al mogen die er ook 2 per kaart kopen. Dus het zal wel goed zitten voor je,quote:Op woensdag 7 september 2005 18:58 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ik heb hem nog niet
-edit-
[..]
fuck![]()
[..]
inderdaad, heb verkeerd gekeken. Dacht dat ik tot zaterdag had
ja okay, het raakt niet uitverkocht, dus ik kom wel binnen, maar ik kan niet meer op mn eigen vak staan. Dat vind ik jammer.quote:Op woensdag 7 september 2005 19:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Verkoop is nu alleen nog voor seizoenkaarthouders, al mogen die er ook 2 per kaart kopen. Dus het zal wel goed zitten voor je,
Mij wel. In zo'n belangrijke wedstrijd lijkt het me dan niet dat je gelijk een speler die nauwelijks heeft gespeeld in de basis zet...quote:Op woensdag 7 september 2005 19:50 schreef Radegast het volgende:
Het zou me niks verbazen als Juanfran zondag al z'n eerste minuutjes maakt en tegen Sparta Praag in de basis begint.
Wil jij dan Emanuelson tegen hun sterkste speler zetten?quote:Op woensdag 7 september 2005 20:04 schreef twi het volgende:
[..]
Mij wel. In zo'n belangrijke wedstrijd lijkt het me dan niet dat je gelijk een speler die nauwelijks heeft gespeeld in de basis zet...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |