Zeik niet, dat zijn zowat de goedkoopste. Voor mn eigenplaats betaalde ik al ruim 90quote:Op donderdag 8 september 2005 18:30 schreef F1Bas het volgende:
Net 2 passe partouts wezen halen, alleen nog maar vanaf 76 euro....
Staat me niet heel veel van bij, maar dat zal dan wel door Anastasiou gekomen zijnquote:Op vrijdag 9 september 2005 09:44 schreef jimjim1983 het volgende:
vorig jaar hebben we toch wel uit een redelijk aantal corners gescoord?
iig escude een paar keer.quote:Op vrijdag 9 september 2005 10:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Staat me niet heel veel van bij, maar dat zal dan wel door Anastasiou gekomen zijn.
gelukkig kunnen we heel goed verdedigenquote:Op vrijdag 9 september 2005 10:40 schreef zjroentje het volgende:
Als ik dit zo lees allemaal, moeten we dan niet bang zijn voor degradatie?
Neuh, maar wel voor een matig seizoen..... weer...quote:Op vrijdag 9 september 2005 10:40 schreef zjroentje het volgende:
Als ik dit zo lees allemaal, moeten we dan niet bang zijn voor degradatie?
Als de bal over de grond gaat wordt hij door het gras en die wrijving dusdanig geremd dat de bal veel snelheid verliest, het is dan makkelijker voor de keeper om hem te houden.quote:Op vrijdag 9 september 2005 10:15 schreef Erwtensoep het volgende:
Jullie hebben het over corners, maar hetzelfde heb ik ook met de schoten uit de 2e lijn. Die vind ik ongelooflijk slecht. Af en toe vliegt er wel eens een bal van Sneijder en Babel in maar meestal gaan ze hoog over. Is het nou zo moeilijk om die bal laag te houden?
Mwah, dat vind ik meer media-napraat. Iedereen heeft het over het positiespel van Ajax, ineens. We hebben echt wel andere kwaliteiten die we gebruiken.quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:41 schreef Robar het volgende:
Ik heb ook het gevoel dat de nadruk bij ajax te veel op het "positiespel" ligt .
Galasek heeft wel een goed schot in zijn benen. Alleen speelt die dan weer niet.quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:03 schreef twi het volgende:
De spelers die in die positie komen, hebben met uitzondering van Sneijder ook gewoon geen goed schot in de benen. De Jong, Pienaar, Galasek heeft ze er ook al in geen jaren in geschoten en Maduro heb ik zo ook nog nooit echt heel erg in de buurt van de goal zien schieten. Grygera en Escude komen er hoogstzelden, maar ook zij hebben geen Chivu-been. En over Boukhari wil ik het al helemaal niet hebben.
10 punten gok ikquote:Op vrijdag 9 september 2005 13:26 schreef JaWi het volgende:
Druk programma binnenkort.
Zo 18/9/2005 competitie: AZ - Ajax
Wo 21/9/2005 competitie: Ajax - ADO Den Haag
Za 24/9/2005 competitie: Ajax - Roda JC
Di 27/9/2005 CL: Ajax - Arsenal
Dacht trouwens dat Jong Ajax - Cambuur de 20e was? Op de site staat 21e.
Gelijkspel uit tegen AZ is mogelijk idd.quote:
quote:Escude en De Jong op de bank tegen Willem II?
Afgaande op de training van vrijdagochtend zijn Julien Escude en Nigel de Jong de eerste slachtoffers van de moordende concurrentiestrijd die woedt in de selectie van Ajax, zo meldt AT5.
In de wedstrijd tegern Willem II van aanstaand weekend lijken Hedwiges Maduro als inschuivende libero en Tomas Galasek centraal op het middenveld terug te keren in de basis.
Steven Pienaar lijkt terug te keren naar een door hem zo geliefde plek op het middenveld. Dit gaat ten koste van De Jong. Hierdoor keert de weer fitte Mauro Rosales terug in de basis als rechtsbuiten.
Kijk eens aan! zo gek ben ik dus nog niet, als dit zo blijft staan komen Maduro en Galasek dus samen in de basis! Daarnaast Pienaar terug naar het middenveld! Vind dit goede vooruitzichten...!quote:Escude en De Jong op de bank tegen Willem II'
Vrijdag 9 september, door JS, A'dam, 14.02u GMT+01.00, AT5
Afgaande op de training van vrijdagochtend zijn Julien Escude en Nigel de Jong de eerste slachtoffers van de moordende concurrentiestrijd die woedt in de selectie van Ajax, zo meldt AT5
In de wedstrijd tegern Willem II van aanstaand weekend lijken Hedwiges Maduro als inschuivende libero en Tomas Glasek centraal op het middenveld terug te keren in de basis.
Steven Pienaar lijkt terug te keren naar een door hem zo geliefde plek op het middenveld. Dit gaat ten koste van De Jong. Hierdoor keert de weer fitte Mauro Rosales terug in de basis als rechtsbuiten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |