Ze gaat gewoon doorquote:Op vrijdag 2 september 2005 02:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
jaaa eindelijk is ze uitgepoetst!
Overigens is dit deel 57
Teringquote:Op vrijdag 2 september 2005 02:17 schreef KonnieKipke het volgende:
nee, ze gaat door met poetsen bij de fietsers!!!!
Ik hoor haar nog steeds poetsen, of is dat een echo in mijn orenquote:Op vrijdag 2 september 2005 02:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
jaaa eindelijk is ze uitgepoetst!
tis wat je leuk vindquote:Op vrijdag 2 september 2005 02:18 schreef KRIBBET het volgende:
ONTOPIC !
Op vrijdag 2 september 2005 02:12 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Zodra je meer dan 10 slangen hebt, kun je muizen, ratten en gerbils bestellen
Kweek voor een reptielenopvangcentrum
o, hahaha, ik heb 4 slangen, elaphe's
Heb wel 2 boa's gehad maar nu niet meer
Dus kom niet ana de 10.
Met een grote vriezer kom je een heel eind![]()
Moet voor zo'n 150 slangen voer kweken waaronder pythons en boa's![]()
En ook de andere reptielen lusten wel een muisje![]()
Waarom haar bijnaam?quote:Op vrijdag 2 september 2005 02:18 schreef BBscanner het volgende:
WORLD RECORD TANDEN POETSEN;
and the WINNER IS DE HAMSTER UIT HAAKSBERGEN!
(bijnaam van haar vriendinetjes van het Koor)
Maak je niet drukquote:Op vrijdag 2 september 2005 02:20 schreef Peter6000 het volgende:
DIT IS DEEL 57![]()
En de mijne die juist genummerd is, is dan voor niets geopend![]()
Djiez dude, lighten up..quote:Op vrijdag 2 september 2005 02:20 schreef Peter6000 het volgende:
DIT IS DEEL 57![]()
En de mijne die juist genummerd is, is dan voor niets geopend![]()
Ik voer altijd levend.quote:Op vrijdag 2 september 2005 02:18 schreef KRIBBET het volgende:
ONTOPIC !
Op vrijdag 2 september 2005 02:12 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Zodra je meer dan 10 slangen hebt, kun je muizen, ratten en gerbils bestellen
Kweek voor een reptielenopvangcentrum
o, hahaha, ik heb 4 slangen, elaphe's
Heb wel 2 boa's gehad maar nu niet meer
Dus kom niet ana de 10.
Met een grote vriezer kom je een heel eind![]()
Moet voor zo'n 150 slangen voer kweken waaronder pythons en boa's![]()
En ook de andere reptielen lusten wel een muisje![]()
Leuk is anders maar gedumpte reptielen moeten toch ook eten??quote:
Heeft ze op dag 1 lopen verkondigen... ben het weer vergeten... maar als iemand het weet...anders tvp in streams dag 1quote:
Ja en er dan net als Ralph bijhangen, kommop gat niet werken?quote:Op vrijdag 2 september 2005 02:23 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Als je elke nacht 2 andere laat fietsen wil het toch prima ?![]()
De niet-genomineerden mogen nu doorfietsen voor 50.000 extra tot maandag 21:00. Keizwaar dus.quote:Op vrijdag 2 september 2005 02:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
Waarom moeten ze nou nog langer doorfietsen eigenlijk?Het was toch tot vandaag ofzo?
Heel verstandig!quote:Op vrijdag 2 september 2005 02:22 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik voer altijd levend.
Maar weer onn topic, ben terug en ze is gestopt met poetsen.
Ah thnx. Ik heb de uitzending van vanavond niet gezien.quote:Op vrijdag 2 september 2005 02:24 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
De niet-genomineerden mogen nu doorfietsen voor 50.000 extra tot maandag 21:00. Keizwaar dus.
Op een stokjequote:Op vrijdag 2 september 2005 02:25 schreef Stereotomy het volgende:
Waar is Rikkert op aan het kauwen?
tandenstokertje ofzo denk ik.quote:Op vrijdag 2 september 2005 02:25 schreef Stereotomy het volgende:
Rikkert is een freak.quote:Op vrijdag 2 september 2005 02:25 schreef Stereotomy het volgende:
Lieske is het bewijs dat iedereen de hbo aankan.quote:Op vrijdag 2 september 2005 02:27 schreef snakelady het volgende:
jeetje, Liekse is echt niet snugger he??
Maar goed dat ze zo'n mooi koppie heeft.
Nee joh... Ze heeft het VWO diploma gratis gekregenquote:Op vrijdag 2 september 2005 02:27 schreef snakelady het volgende:
jeetje, Liekse is echt niet snugger he??
Maar goed dat ze zo'n mooi koppie heeft.
Waarom begion je er dan weer over? wij waren daar al mee gestopt hoor.quote:Op vrijdag 2 september 2005 02:27 schreef 5l45h het volgende:
Ben niet geinteresseerd in knaagdieren en slangen. Aapies kijken vink meer dan genoeg
quote:Op vrijdag 2 september 2005 02:29 schreef Jammie het volgende:
Wat een kansloze missie. Hou nou gewoon op en pak nog een biertje.
Zat die er nog dan?quote:Op vrijdag 2 september 2005 02:29 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Ralphie gaat eindelijk maffeh
Second that.quote:Op vrijdag 2 september 2005 02:29 schreef Jammie het volgende:
Wat een kansloze missie. Hou nou gewoon op en pak nog een biertje.
Sporters zitten ook soms aan de GHB tijdens hun slaap, omdat ze daar sneller van herstellen, laten we het maar niet over de EPO hebben of over de spierversterkende middelen die al uitgevonden zijn en veel gebruikt worden door sporters alleen nog niet op de lijsten staan van verdovende middelenquote:Op vrijdag 2 september 2005 02:28 schreef scanman01 het volgende:
Lieske heeft idd gelijk met die aspirientjes... Wordt door sporters ook regelmatig gedaan. Maakt bloed dun enzo
eens!quote:Op vrijdag 2 september 2005 02:28 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Lieske is het bewijs dat iedereen de hbo aankan.
Lieske had het toch over Paracetemolquote:Op vrijdag 2 september 2005 02:28 schreef scanman01 het volgende:
Lieske heeft idd gelijk met die aspirientjes... Wordt door sporters ook regelmatig gedaan. Maakt bloed dun enzo
Tja, hmmm, kan ook met dat mooie koppie te maken hebben.quote:Op vrijdag 2 september 2005 02:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee joh... Ze heeft het VWO diploma gratis gekregen
Nouja gratis, voor niks gaat de zon op, ze zou er vast wel wat handelingen voor verricht moeten hebbenquote:Op vrijdag 2 september 2005 02:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee joh... Ze heeft het VWO diploma gratis gekregen
ff shaggie rokenquote:Op vrijdag 2 september 2005 02:31 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ey dat zwangere wijf duikt ook weer op
Ze had het toch over het voorkomen van borstkanker dmv paracetamolquote:Op vrijdag 2 september 2005 02:30 schreef scanman01 het volgende:
Even een quotje om de 'domheid' van Lieske aan te tonen:
"Aspirine: het favoriete geneesmiddel van sportlui
In sportieve milieus wordt aspirine vaak gebruikt tegen spierpijn of om het bloed vloeibaarder te maken in de hoop daarmee de prestaties te verbeteren. "
Goh, wat is ze dom he
Is die eigenlijk genomineert?quote:
Ik zou al die sporters wel is willen zien na een spuit met morfinequote:Op vrijdag 2 september 2005 02:30 schreef scanman01 het volgende:
In sportieve milieus wordt aspirine vaak gebruikt tegen spierpijn of om het bloed vloeibaarder te maken in de hoop daarmee de prestaties te verbeteren. "
Goh, wat is ze dom he
Niet dus?quote:
En over Paracetemol, maar dat is blijkbaar hetzelfde als Aspirine.quote:
Ze zei dat het ook goed schijnt te zijn om borstkanker te voorkomen. Klopt ook.quote:Op vrijdag 2 september 2005 02:31 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Ze had het toch over borstkanker
Jij vindt haar echt leuk he.quote:Op vrijdag 2 september 2005 02:30 schreef scanman01 het volgende:
Goh, wat is ze dom he
Toch vind ik dr niet bepaald snugger overkomenquote:Op vrijdag 2 september 2005 02:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze zei dat het ook goed schijnt te zijn om borstkanker te voorkomen. Klopt ook.
Lieske zei aspirine.. iemand anders noemde paracetamol.
Dat mag ze niet van BB, want dat is niet goed voor 't kind.quote:Op vrijdag 2 september 2005 02:33 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Niet dus?
Dan gaat ze toch fietsen
Lui kutwijf dat het is![]()
Nope, andersom.quote:Op vrijdag 2 september 2005 02:33 schreef scanman01 het volgende:
Lieske zei aspirine.. iemand anders noemde paracetamol.
Ze zei dat elke dag een paracetamolletje helpt tegen borstkanker.quote:Op vrijdag 2 september 2005 02:31 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Ze had het toch over borstkanker
Lijkt mij eigenlijk dat dat in jouw geval zo is....quote:Op vrijdag 2 september 2005 02:34 schreef snakelady het volgende:
[..]
Jij vindt haar echt leuk he.![]()
Maar moet je je aspirinepeil hoog houden dan??![]()
Het lijkt er een beetje op dat ze een klok heeft horen luiden........
ze hebben geen klok daarquote:Op vrijdag 2 september 2005 02:34 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Het is daar nog geens 1 uur ?
Wat nou live![]()
Mee eens dat ze niet dom is maar vindt haar wel naief maar dat mag ook nog wel als je pas 19 bent en in Haaksbergen bent opgegroeid!quote:Op vrijdag 2 september 2005 02:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lijkt mij eigenlijk dat dat in jouw geval zo is....
Maar blijf vooral roepen dat ze dom is... Wel lachen dat er ook mensen zijn die met geen mogelijkheid VWO halen die dat roepen...
Jeetje jongen,nu ga je gewoon zielig doen.quote:Op vrijdag 2 september 2005 02:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lijkt mij eigenlijk dat dat in jouw geval zo is....
Maar blijf vooral roepen dat ze dom is... Wel lachen dat er ook mensen zijn die met geen mogelijkheid VWO halen die dat roepen...
Je ziet dat ze weet dat ze dr ongeboren kind aan het vergiftigen is... dat is het trieste.quote:Op vrijdag 2 september 2005 02:38 schreef Peter6000 het volgende:
stream 3 heeft toch wel iets triests
Orgasmes bedoel jequote:Maar ik zit nog steeds op organismes van Lieske te wachten.
sneu iddquote:Op vrijdag 2 september 2005 02:38 schreef Peter6000 het volgende:
Daar heb je een punt.quote:Op vrijdag 2 september 2005 02:38 schreef BBscanner het volgende:
[..]
en in Haaksbergen bent opgegroeid!
Nee, we kunnen jou pakken dat je weer selectief luistert en bevooroordeeld zit te posten.quote:Op vrijdag 2 september 2005 02:37 schreef scanman01 het volgende:
Dan kunnen we haar daar gelukkig op pakken!
Iemand die VWO heeft afgerond is daadwerkelijk intelligent ja. Dat is geen discussie toch. De overgrote meerderheid van de bevoling komt niet in de buurtquote:Op vrijdag 2 september 2005 02:38 schreef HAL9000S het volgende:
Maar jij wilt dus beweren dat Lieske daadwerkelijk intelligent is, Scanman??
K'e'nnen we niet een slof sigaretten en een zak wiet of die schutting heen 'slingin'?quote:Op vrijdag 2 september 2005 02:38 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Je ziet dat ze weet dat ze dr ongeboren kind aan het vergiftigen is... dat is het trieste.
holy shitquote:Op vrijdag 2 september 2005 02:38 schreef Peter6000 het volgende:
Is Tanja wel voldoende psychologisch gescreend voordat ze binnenkwam?quote:Op vrijdag 2 september 2005 02:38 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Je ziet dat ze weet dat ze dr ongeboren kind aan het vergiftigen is... dat is het trieste.
Draai het maar om... De mensen hier zaten te blaten dat Lieske volkomen flauwekul zat uit te kramen. Dat was dus niet zo. Maar het is wel lekker makkelijk om iemand op uitspraken te pakken waarvan je denkt dat ze totaal uit de lucht gegrepen zijn , terwijl dat dus niet zo is.quote:Op vrijdag 2 september 2005 02:39 schreef APK het volgende:
[..]
Nee, we kunnen jou pakken dat je weer selectief luistert en bevooroordeeld zit te posten.![]()
intelligent op een bepaald gebied ja..... Ik zat vroeger ook op het vwo, ik deed alleen niks, maar ik heb op de straat meer geleerd als dat ik ooit op school heb geleerd...quote:Op vrijdag 2 september 2005 02:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Iemand die VWO heeft afgerond is daadwerkelijk intelligent ja. Dat is geen discussie toch. De overgrote meerderheid van de bevoling komt niet in de buurt
Zou je zien als het kind straks iets mankeert krijgt BigBrother de schuldquote:Op vrijdag 2 september 2005 02:39 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Is Tanja wel voldoende psychologisch gescreend voordat ze binnenkwam?
Hoger, hogerquote:Op vrijdag 2 september 2005 02:41 schreef KonnieKipke het volgende:
heeft die Roel nog geen stramme kabouter na al dat gemasseerd van Lieske?
IQ is uit, EQ is in tegenwoordig hequote:Op vrijdag 2 september 2005 02:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Iemand die VWO heeft afgerond is daadwerkelijk intelligent ja. Dat is geen discussie toch. De overgrote meerderheid van de bevoling komt niet in de buurt
Zo is dat. Met oogkleppen op naar de eindstreep.quote:Op vrijdag 2 september 2005 02:42 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
IQ is uit, EQ is in tegenwoordig he
Nee maar serieus, ondanks dat ze dr VWO gehaald heeft vind ik gewoon dat ze vaak minder slim overkomt en ik ben niet de enige. Mischien kan ze goed studeren maar daar is dan ook alles mee gezegd IMHO.
Ik heb ook het vwo gehaald (met gemak) maar ben echt niet slim (snap niets van computers bijvoorbeeld) en het laatste 2 jaar heb ik vanuit huis en ziekenhuis moeten doenquote:Op vrijdag 2 september 2005 02:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ehm... als jullie je echt entertainment willen, ik heb nog wel wat LSD liggen volgens mij...quote:Op vrijdag 2 september 2005 02:39 schreef JohnDope het volgende:
[..]
K'e'nnen we niet een slof sigaretten en een zak wiet of die schutting heen 'slingin'?
Ze zat volkomen onzin te praten.quote:Op vrijdag 2 september 2005 02:40 schreef scanman01 het volgende:
Draai het maar om... De mensen hier zaten te blaten dat Lieske volkomen flauwekul zat uit te kramen. Dat was dus niet zo.
Ook wel vals natuurlijk van BB om haar met de verwekker te confronteren na zoveel tijd.quote:Op vrijdag 2 september 2005 02:43 schreef Stereotomy het volgende:
[[url=http://img38.imageshack.us/img38/9788/tanja14rm.th.jpg]afbeelding][/URL]
"Let me out of here"
Naproxen verdund toch ook bloed (naast ibuprofen) ?quote:Op vrijdag 2 september 2005 02:44 schreef APK het volgende:
[..]
Ze zat volkomen onzin te praten.
Als de gemiddelde VMBO-er naar haar luistert, gaan ze allemaall aan de Paracetemol tegen borstkanker en om hun bloed te verdunnen.
Als het live isquote:Op vrijdag 2 september 2005 02:46 schreef HAL9000S het volgende:
Hoelang zal het nog duren voordat Tanja zelfmoord zal plegen??
Ruilen voor xtc??quote:Op vrijdag 2 september 2005 02:43 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Ehm... als jullie je echt entertainment willen, ik heb nog wel wat LSD liggen volgens mij...![]()
Wat dacht je aan alcohol?quote:Op vrijdag 2 september 2005 02:46 schreef snakelady het volgende:
[..]
Naproxen verdund toch ook bloed (naast ibuprofen) ?
Lijkt me een vreselijke situatie waar ze in zit. Mam die zegt: ga jij maar in dat BB-huis (dan ben je uit de buurt van die neger). Zij is waarschijnlijk nog steeds gek op hem, maar had de moed opgegeven en wordt nu ineens met hem geconfronteerd. En daarnaast weet (en voelt ze) dat de BB-kijkers haar verafschuwen vanwege het roken.quote:Op vrijdag 2 september 2005 02:45 schreef Coos het volgende:
[..]
Ook wel vals natuurlijk van BB om haar met de verwekker te confronteren na zoveel tijd.
Zij wist niet beter dan det hij er niets mee te maken wilde hebben. En nu is er hoop aan de horizon.![]()
Iets met tandenpoetsen?quote:Op vrijdag 2 september 2005 02:47 schreef Stereotomy het volgende:
Ik vraag me af eigenlijk wat de ALTERNATIEVE opdracht geweest zou zijn wanneer de niet-genomineerden er niet voor hadden gekozen om te gaan fietsen.
Ik zal een mod vragen jou te bannen, -10 doodsverwensingquote:Op vrijdag 2 september 2005 02:46 schreef HAL9000S het volgende:
Hoelang zal het nog duren voordat Tanja zelfmoord zal plegen??
Moet je aan Scanman of Lieske vragen.quote:Op vrijdag 2 september 2005 02:46 schreef snakelady het volgende:
Onhaalbaarquote:Op vrijdag 2 september 2005 02:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Met z'n allen méér tandenpoetsen dan dat Lieske dat doet
hahahaha.quote:Op vrijdag 2 september 2005 02:48 schreef APK het volgende:
[..]
Moet je aan Scanman of Lieske vragen.
Ja maar dat commentaar van die moeder ook... "Ja thuis zorgde ze helemaal niet goed voor zichzelf... hier krijgt ze fatsoenlijk te eten, ze ziet er gezond uit in dr gezicht... "quote:Op vrijdag 2 september 2005 02:47 schreef Day het volgende:
[..]
Lijkt me een vreselijke situatie waar ze in zit. Mam die zegt: ga jij maar in dat BB-huis (dan ben je uit de buurt van die neger). Zij is waarschijnlijk nog steeds gek op hem, maar had de moed opgegeven en wordt nu ineens met hem geconfronteerd. En daarnaast weet (en voelt ze) dat de BB-kijkers haar verafschuwen vanwege het roken.
Werkt bij mij zeer goedquote:Op vrijdag 2 september 2005 02:48 schreef snakelady het volgende:
[quote]Op vrijdag 2 september 2005 02:47 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Wat dacht je aan alcohol?![]()
[/quo
idd, alcohol ook.
Ja. Naproxen zit idd in aspirine en paracetamol is de stofnaam van een geheel andere chemische samenstelling. ik ben bv allergisch voor naproxen maar slik wel 8 paracetamollen per dag zonder echte aantoonbare schade.quote:Op vrijdag 2 september 2005 02:46 schreef snakelady het volgende:
[..]
Die ingevallen wangen noemt ze "gezond"?quote:Op vrijdag 2 september 2005 02:49 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Ja maar dat commentaar van die moeder ook... "Ja thuis zorgde ze helemaal niet goed voor zichzelf... hier krijgt ze fatsoenlijk te eten, ze ziet er gezond uit in dr gezicht... "
Inderdaad. Dit is *niet* gezond. Ze ziet er nu al uit als die crackhoertjes die in de rosse buurt van Amsterdam rondlopen tussen 8:00-12:00quote:Op vrijdag 2 september 2005 02:49 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Ja maar dat commentaar van die moeder ook... "Ja thuis zorgde ze helemaal niet goed voor zichzelf... hier krijgt ze fatsoenlijk te eten, ze ziet er gezond uit in dr gezicht... "
Hij is weer vergeten dat de voorraadkast is aangevuld.quote:Op vrijdag 2 september 2005 02:50 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Die kerel kauwt nog steeds op ze tanden stokertje
aha, thnx voor de uitleg.quote:Op vrijdag 2 september 2005 02:50 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja. Naproxen zit idd in aspirine en paracetamol is de stofnaam van een geheel andere chemische samenstelling. ik ben bv allergisch voor naproxen maar slik wel 8 paracetamollen per dag zonder echte aantoonbare schade.
Ik heb er 6 oer dag maar dan met Codeine, werkt ook erg goed smane met de morfinequote:Op vrijdag 2 september 2005 02:50 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja. Naproxen zit idd in aspirine en paracetamol is de stofnaam van een geheel andere chemische samenstelling. ik ben bv allergisch voor naproxen maar slik wel 8 paracetamollen per dag zonder echte aantoonbare schade.
Heb de live-uitzending niet gezien. Vind ik niet leuk, volg BB alleen 's nachts via de streams (ben niet de enige gek zie ikquote:Op vrijdag 2 september 2005 02:49 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Haar moeder zei in de live uitzending ook dat Tanja niet zo goed voor zichzelf kan zorgen (hoorde Tanja niet).quote:Op vrijdag 2 september 2005 02:47 schreef Day het volgende:
[..]
Lijkt me een vreselijke situatie waar ze in zit. Mam die zegt: ga jij maar in dat BB-huis (dan ben je uit de buurt van die neger). Zij is waarschijnlijk nog steeds gek op hem, maar had de moed opgegeven en wordt nu ineens met hem geconfronteerd. En daarnaast weet (en voelt ze) dat de BB-kijkers haar verafschuwen vanwege het roken.
Er staat met grote letters crack op haar voorhoofd.quote:
Denk je niet dat ze dan helemaal in een put terecht komt als ze er uit moet?quote:
En daarvoor registreer je je op fok?quote:Op vrijdag 2 september 2005 02:55 schreef Heleeeeen het volgende:
Naproxen is een merknaam, en heeft niets met aspirine te maken...
Klopt, maar het is het meest significante bestanddeel van het merk aspirine.quote:Op vrijdag 2 september 2005 02:55 schreef Heleeeeen het volgende:
Whoeháháháááá.........dat had ik nog niet eens gezien!!!quote:Op vrijdag 2 september 2005 02:56 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
En daarvoor registreer je je op fok?
(welkom!)
Ik denk dat ze dan begeleiding kan krijgen.quote:Op vrijdag 2 september 2005 02:55 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Denk je niet dat ze dan helemaal in een put terecht komt als ze er uit moet?
Ik dacht dat naproxennatrium een stof was die in bv Aleve zit.quote:Op vrijdag 2 september 2005 02:55 schreef Heleeeeen het volgende:
Zou het voor Ingrid niet beter zijn het zadel er af te halen??quote:Op vrijdag 2 september 2005 02:56 schreef KRIBBET het volgende:
Zou het voor de knie van ingrid niet beter zijn om het zadel iets hoger te zetten??
Sjantal weet ook wel van aanpakken volgens mij...quote:Op vrijdag 2 september 2005 03:00 schreef Coos het volgende:
[..]
Zou het voor Ingrid niet beter zijn het zadel er af te halen??![]()
Ook van mij van harte welkom.quote:Op vrijdag 2 september 2005 03:00 schreef Heleeeeen het volgende:
Ja daarom registreer ik me, haha. Ongeveer.
Dank je voor je welkom, S.
waar slaat dat op?quote:Op vrijdag 2 september 2005 03:00 schreef Stereotomy het volgende:
Vraagje: waar is Tanja?
Krijgt ze nu buiten beeld wat crack toegediend?
Haar string komt er wel een kilometer of 5 bovenuit of lijkt dat maar??quote:Op vrijdag 2 september 2005 03:01 schreef HAL9000S het volgende:
hmmm, geile pyama lieske!
Gast, ze is alweer naar bed hoorquote:Op vrijdag 2 september 2005 03:03 schreef BBscanner het volgende:
03:03 Stream 3 & 4
Still Image
Tanja zit ... kijkt voor zich uit..
(leeft ze nog?)![]()
Geen problemen meequote:Op vrijdag 2 september 2005 03:03 schreef snakelady het volgende:
[..]
Haar string komt er wel een kilometer of 5 bovenuit of lijkt dat maar??
ik zie allang iets anders hoor.quote:Op vrijdag 2 september 2005 03:03 schreef BBscanner het volgende:
03:03 Stream 3 & 4
Still Image
Tanja zit ... kijkt voor zich uit..
(leeft ze nog?)![]()
Oh shit streams stonden stil zag er inderdaad erg doods uit...vond het vrij normaal voor de Buik.quote:Op vrijdag 2 september 2005 03:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Gast, ze is alweer naar bed hoor
Aha, kijk, zo leer ik nog eens iets.quote:Op vrijdag 2 september 2005 03:04 schreef Heleeeeen het volgende:
Dank je Slangedame.
Aspirine is acetylsalicylzuur. Maar in de volksmond is elke pijnstiller een aspirientje, bijna.
O'ja Ingrid was het, Tanja is "de buik'.quote:Op vrijdag 2 september 2005 03:06 schreef Heleeeeen het volgende:
Ja fijn he.
Dat is toch Ingrid, met die zonnebril?
Sweet dreams.quote:Op vrijdag 2 september 2005 03:07 schreef Stereotomy het volgende:
Ik ga naar bed. 9:00 weer lekker fris op
haha je doet je naam wel eer aan.....hoe heet je normaal op het forum?quote:Op vrijdag 2 september 2005 03:12 schreef BBscanner het volgende:
Stream 4 DBK? Spannend...
Menno had een verzoek gedaan aan BB om 2 fietsers om te ruilen voor andere omdat ze anders de opdracht niet zouden kunnen halen.quote:
Tja echt inderdaad nieuws, ik zou zeggen: mooi morgen weer een dag pik.....quote:Op vrijdag 2 september 2005 03:15 schreef Heleeeeen het volgende:
Nieuws, Menno naar dagboekkamerrrr. Ik wacht nog even.
Ik ben net klaar met tandenpoetsenquote:Op vrijdag 2 september 2005 03:15 schreef Heleeeeen het volgende:
Nieuws, Menno naar dagboekkamerrrr. Ik wacht nog even.
offtopicquote:Op vrijdag 2 september 2005 03:14 schreef JohnDope het volgende:
[..]
haha je doet je naam wel eer aan.....hoe heet je normaal op het forum?
ontopic: Wat een irritante nep robotstem steeds![]()
Cool, ik had die sig ik denk een jaar of 7 geleden een keer gezien ergens...... waar ging dat boek over?quote:Op vrijdag 2 september 2005 03:21 schreef HAL9000S het volgende:
De onderste bedoel je? Heb ik uit het boek TIKHAL van Alexander Shulgin.
i see....quote:Op vrijdag 2 september 2005 03:21 schreef BBscanner het volgende:
[..]
offtopic
Zit net weer op Fok was inlog en pw kwijt dus speciaal voor BB maar nieuw profieltje aangemaakt.... FOK is het BB forum...las er in BB1 ook al vaak op! Nu net weeer zo spannend als BB1 vond de rest echt maar niks
Kort samengevat:quote:Op vrijdag 2 september 2005 03:22 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Cool, ik had die sig ik denk een jaar of 7 geleden een keer gezien ergens...... waar ging dat boek over?
quote:A massive body of information concerning the conception, synthesis, definition and use of consciousness changing chemical compounds. Many, many formulas, receipes, extraction methods, experiences and so on.
Oh, ok.quote:Op vrijdag 2 september 2005 03:28 schreef Krizzol het volgende:
beetje zitten ofzo
Gigantisch aan het instorten, lijkt mequote:Op vrijdag 2 september 2005 03:27 schreef Stereotomy het volgende:
WAT is Tanja daar nou aan het doen?
Tanja was genomineerd door Rikkert geloof ikquote:Op vrijdag 2 september 2005 03:29 schreef Day het volgende:
[..]
Gigantisch aan het instorten, lijkt me
Het lijkt ook wel of ze door de rest wordt genegeerd!
Is zij overigens genomineerd?
Jep 1x minimaal.quote:Op vrijdag 2 september 2005 03:29 schreef Day het volgende:
[..]
Gigantisch aan het instorten, lijkt me
Het lijkt ook wel of ze door de rest wordt genegeerd!
Is zij overigens genomineerd?
mischien is hij het in z'n slipje en BH aan het verstoppenquote:Op vrijdag 2 september 2005 03:29 schreef BBscanner het volgende:
Menno zit al behoorlijk lang in de DBK
Is ie al het geld aan het natellen wat BB hem heeft aangeboden???
Hij is aan het tandenpoetsen....quote:Op vrijdag 2 september 2005 03:29 schreef BBscanner het volgende:
Menno zit al behoorlijk lang in de DBK
Is ie al het geld aan het natellen wat BB hem heeft aangeboden???
Ja. Tientje?quote:Op vrijdag 2 september 2005 03:38 schreef Day het volgende:
Hij lult uit zijn nek! HIer krijgt ie gewoon geld voor! Wedden?
Na deze 'rel'quote:
En zo zitten we hier over een uur nogquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |