Denk je niet dat ze dan helemaal in een put terecht komt als ze er uit moet?quote:
En daarvoor registreer je je op fok?quote:Op vrijdag 2 september 2005 02:55 schreef Heleeeeen het volgende:
Naproxen is een merknaam, en heeft niets met aspirine te maken...
Klopt, maar het is het meest significante bestanddeel van het merk aspirine.quote:Op vrijdag 2 september 2005 02:55 schreef Heleeeeen het volgende:
Whoeháháháááá.........dat had ik nog niet eens gezien!!!quote:Op vrijdag 2 september 2005 02:56 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
En daarvoor registreer je je op fok?
(welkom!)
Ik denk dat ze dan begeleiding kan krijgen.quote:Op vrijdag 2 september 2005 02:55 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Denk je niet dat ze dan helemaal in een put terecht komt als ze er uit moet?
Ik dacht dat naproxennatrium een stof was die in bv Aleve zit.quote:Op vrijdag 2 september 2005 02:55 schreef Heleeeeen het volgende:
Zou het voor Ingrid niet beter zijn het zadel er af te halen??quote:Op vrijdag 2 september 2005 02:56 schreef KRIBBET het volgende:
Zou het voor de knie van ingrid niet beter zijn om het zadel iets hoger te zetten??
Sjantal weet ook wel van aanpakken volgens mij...quote:Op vrijdag 2 september 2005 03:00 schreef Coos het volgende:
[..]
Zou het voor Ingrid niet beter zijn het zadel er af te halen??![]()
Ook van mij van harte welkom.quote:Op vrijdag 2 september 2005 03:00 schreef Heleeeeen het volgende:
Ja daarom registreer ik me, haha. Ongeveer.
Dank je voor je welkom, S.
waar slaat dat op?quote:Op vrijdag 2 september 2005 03:00 schreef Stereotomy het volgende:
Vraagje: waar is Tanja?
Krijgt ze nu buiten beeld wat crack toegediend?
Haar string komt er wel een kilometer of 5 bovenuit of lijkt dat maar??quote:Op vrijdag 2 september 2005 03:01 schreef HAL9000S het volgende:
hmmm, geile pyama lieske!
Gast, ze is alweer naar bed hoorquote:Op vrijdag 2 september 2005 03:03 schreef BBscanner het volgende:
03:03 Stream 3 & 4
Still Image
Tanja zit ... kijkt voor zich uit..
(leeft ze nog?)![]()
Geen problemen meequote:Op vrijdag 2 september 2005 03:03 schreef snakelady het volgende:
[..]
Haar string komt er wel een kilometer of 5 bovenuit of lijkt dat maar??
ik zie allang iets anders hoor.quote:Op vrijdag 2 september 2005 03:03 schreef BBscanner het volgende:
03:03 Stream 3 & 4
Still Image
Tanja zit ... kijkt voor zich uit..
(leeft ze nog?)![]()
Oh shit streams stonden stil zag er inderdaad erg doods uit...vond het vrij normaal voor de Buik.quote:Op vrijdag 2 september 2005 03:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Gast, ze is alweer naar bed hoor
Aha, kijk, zo leer ik nog eens iets.quote:Op vrijdag 2 september 2005 03:04 schreef Heleeeeen het volgende:
Dank je Slangedame.
Aspirine is acetylsalicylzuur. Maar in de volksmond is elke pijnstiller een aspirientje, bijna.
O'ja Ingrid was het, Tanja is "de buik'.quote:Op vrijdag 2 september 2005 03:06 schreef Heleeeeen het volgende:
Ja fijn he.
Dat is toch Ingrid, met die zonnebril?
Sweet dreams.quote:Op vrijdag 2 september 2005 03:07 schreef Stereotomy het volgende:
Ik ga naar bed. 9:00 weer lekker fris op
haha je doet je naam wel eer aan.....hoe heet je normaal op het forum?quote:Op vrijdag 2 september 2005 03:12 schreef BBscanner het volgende:
Stream 4 DBK? Spannend...
Menno had een verzoek gedaan aan BB om 2 fietsers om te ruilen voor andere omdat ze anders de opdracht niet zouden kunnen halen.quote:
Tja echt inderdaad nieuws, ik zou zeggen: mooi morgen weer een dag pik.....quote:Op vrijdag 2 september 2005 03:15 schreef Heleeeeen het volgende:
Nieuws, Menno naar dagboekkamerrrr. Ik wacht nog even.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |