Nope, andersom.quote:Op vrijdag 2 september 2005 02:33 schreef scanman01 het volgende:
Lieske zei aspirine.. iemand anders noemde paracetamol.
Ze zei dat elke dag een paracetamolletje helpt tegen borstkanker.quote:Op vrijdag 2 september 2005 02:31 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Ze had het toch over borstkanker
Lijkt mij eigenlijk dat dat in jouw geval zo is....quote:Op vrijdag 2 september 2005 02:34 schreef snakelady het volgende:
[..]
Jij vindt haar echt leuk he.![]()
Maar moet je je aspirinepeil hoog houden dan??![]()
Het lijkt er een beetje op dat ze een klok heeft horen luiden........
ze hebben geen klok daarquote:Op vrijdag 2 september 2005 02:34 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Het is daar nog geens 1 uur ?
Wat nou live![]()
Mee eens dat ze niet dom is maar vindt haar wel naief maar dat mag ook nog wel als je pas 19 bent en in Haaksbergen bent opgegroeid!quote:Op vrijdag 2 september 2005 02:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lijkt mij eigenlijk dat dat in jouw geval zo is....
Maar blijf vooral roepen dat ze dom is... Wel lachen dat er ook mensen zijn die met geen mogelijkheid VWO halen die dat roepen...
Jeetje jongen,nu ga je gewoon zielig doen.quote:Op vrijdag 2 september 2005 02:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lijkt mij eigenlijk dat dat in jouw geval zo is....
Maar blijf vooral roepen dat ze dom is... Wel lachen dat er ook mensen zijn die met geen mogelijkheid VWO halen die dat roepen...
Je ziet dat ze weet dat ze dr ongeboren kind aan het vergiftigen is... dat is het trieste.quote:Op vrijdag 2 september 2005 02:38 schreef Peter6000 het volgende:
stream 3 heeft toch wel iets triests
Orgasmes bedoel jequote:Maar ik zit nog steeds op organismes van Lieske te wachten.
sneu iddquote:Op vrijdag 2 september 2005 02:38 schreef Peter6000 het volgende:
stream 3 heeft toch wel iets triests
Daar heb je een punt.quote:Op vrijdag 2 september 2005 02:38 schreef BBscanner het volgende:
[..]
en in Haaksbergen bent opgegroeid!
Nee, we kunnen jou pakken dat je weer selectief luistert en bevooroordeeld zit te posten.quote:Op vrijdag 2 september 2005 02:37 schreef scanman01 het volgende:
Dan kunnen we haar daar gelukkig op pakken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |