Werkt bij mij zeer goedquote:Op vrijdag 2 september 2005 02:48 schreef snakelady het volgende:
[quote]Op vrijdag 2 september 2005 02:47 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Wat dacht je aan alcohol?![]()
[/quo
idd, alcohol ook.
Ja. Naproxen zit idd in aspirine en paracetamol is de stofnaam van een geheel andere chemische samenstelling. ik ben bv allergisch voor naproxen maar slik wel 8 paracetamollen per dag zonder echte aantoonbare schade.quote:Op vrijdag 2 september 2005 02:46 schreef snakelady het volgende:
[..]
Naproxen verdund toch ook bloed (naast ibuprofen) ?
Die ingevallen wangen noemt ze "gezond"?quote:Op vrijdag 2 september 2005 02:49 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Ja maar dat commentaar van die moeder ook... "Ja thuis zorgde ze helemaal niet goed voor zichzelf... hier krijgt ze fatsoenlijk te eten, ze ziet er gezond uit in dr gezicht... "
Inderdaad. Dit is *niet* gezond. Ze ziet er nu al uit als die crackhoertjes die in de rosse buurt van Amsterdam rondlopen tussen 8:00-12:00quote:Op vrijdag 2 september 2005 02:49 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Ja maar dat commentaar van die moeder ook... "Ja thuis zorgde ze helemaal niet goed voor zichzelf... hier krijgt ze fatsoenlijk te eten, ze ziet er gezond uit in dr gezicht... "
Hij is weer vergeten dat de voorraadkast is aangevuld.quote:Op vrijdag 2 september 2005 02:50 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Die kerel kauwt nog steeds op ze tanden stokertje
aha, thnx voor de uitleg.quote:Op vrijdag 2 september 2005 02:50 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja. Naproxen zit idd in aspirine en paracetamol is de stofnaam van een geheel andere chemische samenstelling. ik ben bv allergisch voor naproxen maar slik wel 8 paracetamollen per dag zonder echte aantoonbare schade.
Ik heb er 6 oer dag maar dan met Codeine, werkt ook erg goed smane met de morfinequote:Op vrijdag 2 september 2005 02:50 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja. Naproxen zit idd in aspirine en paracetamol is de stofnaam van een geheel andere chemische samenstelling. ik ben bv allergisch voor naproxen maar slik wel 8 paracetamollen per dag zonder echte aantoonbare schade.
Heb de live-uitzending niet gezien. Vind ik niet leuk, volg BB alleen 's nachts via de streams (ben niet de enige gek zie ikquote:Op vrijdag 2 september 2005 02:49 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Haar moeder zei in de live uitzending ook dat Tanja niet zo goed voor zichzelf kan zorgen (hoorde Tanja niet).quote:Op vrijdag 2 september 2005 02:47 schreef Day het volgende:
[..]
Lijkt me een vreselijke situatie waar ze in zit. Mam die zegt: ga jij maar in dat BB-huis (dan ben je uit de buurt van die neger). Zij is waarschijnlijk nog steeds gek op hem, maar had de moed opgegeven en wordt nu ineens met hem geconfronteerd. En daarnaast weet (en voelt ze) dat de BB-kijkers haar verafschuwen vanwege het roken.
Er staat met grote letters crack op haar voorhoofd.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |