Ook wel vals natuurlijk van BB om haar met de verwekker te confronteren na zoveel tijd.quote:Op vrijdag 2 september 2005 02:43 schreef Stereotomy het volgende:
[[url=http://img38.imageshack.us/img38/9788/tanja14rm.th.jpg]afbeelding][/URL]
"Let me out of here"
Naproxen verdund toch ook bloed (naast ibuprofen) ?quote:Op vrijdag 2 september 2005 02:44 schreef APK het volgende:
[..]
Ze zat volkomen onzin te praten.
Als de gemiddelde VMBO-er naar haar luistert, gaan ze allemaall aan de Paracetemol tegen borstkanker en om hun bloed te verdunnen.
Als het live isquote:Op vrijdag 2 september 2005 02:46 schreef HAL9000S het volgende:
Hoelang zal het nog duren voordat Tanja zelfmoord zal plegen??
Ruilen voor xtc??quote:Op vrijdag 2 september 2005 02:43 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Ehm... als jullie je echt entertainment willen, ik heb nog wel wat LSD liggen volgens mij...![]()
Wat dacht je aan alcohol?quote:Op vrijdag 2 september 2005 02:46 schreef snakelady het volgende:
[..]
Naproxen verdund toch ook bloed (naast ibuprofen) ?
Lijkt me een vreselijke situatie waar ze in zit. Mam die zegt: ga jij maar in dat BB-huis (dan ben je uit de buurt van die neger). Zij is waarschijnlijk nog steeds gek op hem, maar had de moed opgegeven en wordt nu ineens met hem geconfronteerd. En daarnaast weet (en voelt ze) dat de BB-kijkers haar verafschuwen vanwege het roken.quote:Op vrijdag 2 september 2005 02:45 schreef Coos het volgende:
[..]
Ook wel vals natuurlijk van BB om haar met de verwekker te confronteren na zoveel tijd.
Zij wist niet beter dan det hij er niets mee te maken wilde hebben. En nu is er hoop aan de horizon.![]()
Iets met tandenpoetsen?quote:Op vrijdag 2 september 2005 02:47 schreef Stereotomy het volgende:
Ik vraag me af eigenlijk wat de ALTERNATIEVE opdracht geweest zou zijn wanneer de niet-genomineerden er niet voor hadden gekozen om te gaan fietsen.
Ik zal een mod vragen jou te bannen, -10 doodsverwensingquote:Op vrijdag 2 september 2005 02:46 schreef HAL9000S het volgende:
Hoelang zal het nog duren voordat Tanja zelfmoord zal plegen??
Moet je aan Scanman of Lieske vragen.quote:Op vrijdag 2 september 2005 02:46 schreef snakelady het volgende:
Naproxen verdund toch ook bloed (naast ibuprofen) ?
Onhaalbaarquote:Op vrijdag 2 september 2005 02:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Met z'n allen méér tandenpoetsen dan dat Lieske dat doet
hahahaha.quote:Op vrijdag 2 september 2005 02:48 schreef APK het volgende:
[..]
Moet je aan Scanman of Lieske vragen.
Ja maar dat commentaar van die moeder ook... "Ja thuis zorgde ze helemaal niet goed voor zichzelf... hier krijgt ze fatsoenlijk te eten, ze ziet er gezond uit in dr gezicht... "quote:Op vrijdag 2 september 2005 02:47 schreef Day het volgende:
[..]
Lijkt me een vreselijke situatie waar ze in zit. Mam die zegt: ga jij maar in dat BB-huis (dan ben je uit de buurt van die neger). Zij is waarschijnlijk nog steeds gek op hem, maar had de moed opgegeven en wordt nu ineens met hem geconfronteerd. En daarnaast weet (en voelt ze) dat de BB-kijkers haar verafschuwen vanwege het roken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |