Mimic?quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:53 schreef victorinox het volgende:
Welke film?mob assault, repeatedly human aflame threat of being eaten shape-shifting, repeatedly, frequent
Er zit geen shape-shifting in het origineel.quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:54 schreef Sokolsky het volgende:
Of het origineel: The Thing from another World?
Die heb ik dan ook niet gezienquote:Op vrijdag 2 september 2005 01:58 schreef victorinox het volgende:
[..]
Er zit geen shape-shifting in het origineel.
Volgens mij een film die ik nog móet zien.quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:59 schreef victorinox het volgende:
Nog niet...attacks by evil half-naked female beings, repeatedly, frequent ![]()
unholy transporting of beings, repeatedly frequent
Zo klinkt het wel ja.quote:Op vrijdag 2 september 2005 02:00 schreef wyccie het volgende:
Klinkt als een Nacht van de wansmaak-film
Nee, een bekende hollywood film.quote:Op vrijdag 2 september 2005 02:02 schreef Sokolsky het volgende:
Is 't een KQ-film?
Dat is goed.quote:Op vrijdag 2 september 2005 02:05 schreef wyccie het volgende:
Van Helsing?
Species?quote:Op vrijdag 2 september 2005 02:06 schreef Sokolsky het volgende:
Is 't dat ding met die vrouw die van vorm kan veranderen en een hele rits mannen vermoordt? Bekende actrice, slechte film... weet de titel niet meer.
Maar wel een ongelofelijke zaadfilm. From Dusk till Dawn was tenminste nog vermakelijk.quote:Op vrijdag 2 september 2005 02:06 schreef victorinox het volgende:
Dat is goed. [afbeelding]
wyccie +1
quote:Op vrijdag 2 september 2005 02:12 schreef Sokolsky het volgende:
Jennifer Lopez hebben we vandaag al een keer gehad...
John Malkovich?
quote:Op vrijdag 2 september 2005 02:13 schreef victorinox het volgende:
Cameron Diaz![]()
John Malkovich![]()
Being John Malkovich![]()
Ving Rhames?quote:Op vrijdag 2 september 2005 02:11 schreef wyccie het volgende:
Ik doe ook maar eens een initialen vraag:
Welke film?
CD
VR
JL
JM
Jahaa!quote:Op vrijdag 2 september 2005 02:46 schreef Sokolsky het volgende:
Girl, Interrupted?
Een filmquote:Op vrijdag 2 september 2005 02:49 schreef Sokolsky het volgende:
Ik zal niks vragen over de film die ik zonet gezien heb, want dan krijgen we weer van die Spiegeltaferelen
Wat is La Ardilla Roja?
Zijn we alweer een vraag verder...quote:
La is natuurlijk De of Het. Rode klopt, en gordeldier... eh... de kleur klopt wel ongeveer. Maar volgens mij is een gordeldier iets groter.quote:Op vrijdag 2 september 2005 02:52 schreef victorinox het volgende:
Een rode Gordeldier?
De regisseur is nog steeds JM.quote:Op vrijdag 2 september 2005 02:55 schreef wyccie het volgende:
Of is het trouwens een Portugese film? (voordat ik iemand heel erg beledig ofzo....)
Ik twijfelde of een gordeldier wel groter was; hoe groot is zo'n ding eigenlijk?quote:Op vrijdag 2 september 2005 02:55 schreef wyccie het volgende:
De rode mier?
Ik denk ongeveer een halve meter tot een meter lang? 30 centimeter hoog. Zo om en nabij.quote:Op vrijdag 2 september 2005 02:56 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Ik twijfelde of een gordeldier wel groter was; hoe groot is zo'n ding eigenlijk?
Het beest knaagt.
Hm, dan is 'ie een stuk kleiner.quote:Op vrijdag 2 september 2005 02:58 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik denk ongeveer een halve meter tot een meter lang? 30 centimeter hoog. Zo om en nabij.
Eekhoorn!?quote:Op vrijdag 2 september 2005 02:58 schreef Sokolsky het volgende:
La Ardilla Roja is in de film een camping. Op deze camping staan veel bomen. Beest komt veel voor, maar juist de rode variant schijnt zeldzaam te zijn. Op die camping is 'ie natuurlijk weer wel te vinden.
wyccie +1quote:Op vrijdag 2 september 2005 03:00 schreef wyccie het volgende:
De rode eekhoorn denk ik dus.
Je hebt die films natuurlijk in de omgekeerde volgorde gekeken, da's logisch.quote:Op vrijdag 2 september 2005 03:01 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
wyccie +1
Aanrader trouwens. Typisch Medem. Ook meende ik dat er verwijzingen in zaten naar zowel Lucia y el Sexo als Los Amantes del Circulo Polar; dat zou eigenlijk niet moeten kunnen, want die films zijn later, maar toch zitten er soortgelijke scènes in. Grappig.
Is het niet gewoon zo dat Medem die scénes in Ardilla zo mooi vond dat hij ze in Lucia en Amantes terug liet komen? Als een soort van rode draad door zijn werk?quote:Op vrijdag 2 september 2005 03:06 schreef Sokolsky het volgende:
Ongetwijfeld. Maar het zijn belangrijke scènes uit Lucia en Amantes die heel eventjes langsvliegen in Ardilla. Maar misschien wil ik er gewoon teveel achter zoeken...
Niet Johnny Depp.quote:Op vrijdag 2 september 2005 03:07 schreef Sokolsky het volgende:
(ik weet eigenlijk niet wat Corpse Bride is)
Dat weet ik pas als ik Vacas en Tierra heb gezien...quote:Op vrijdag 2 september 2005 03:08 schreef wyccie het volgende:
[..]
Is het niet gewoon zo dat Medem die scénes in Ardilla zo mooi vond dat hij ze in Lucia en Amantes terug liet komen? Als een soort van rode draad door zijn werk?
Ik volg Burton niet zo. Heb die chocoladefabriek ook nog niet gezien. Geen flauw idee wie daar verder in spelen...quote:Op vrijdag 2 september 2005 03:09 schreef wyccie het volgende:
[..]
Niet Johnny Depp.
Ik zou je bijna een linkje voor Corpse bride willen geven, maar dat laat ik nu maar even achterwege.
Het is wel "The first stop-motion feature to use Apple's Final Cut Pro in the editing".
Soort van Nightmare before Christmas hoop ik
Heeft Medem niet een eigen box?quote:Op vrijdag 2 september 2005 03:10 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Dat weet ik pas als ik Vacas en Tierra heb gezien...
quote:Op vrijdag 2 september 2005 03:11 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Ik volg Burton niet zo. Heb die chocoladefabriek ook nog niet gezien. Geen flauw idee wie daar verder in spelen...
quote:Op vrijdag 2 september 2005 03:14 schreef California het volgende:
Helena Bonham Carter?
Dan moet je om platenbonnen vragen als je jarig bent.quote:Op vrijdag 2 september 2005 03:14 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Volgens mij wel, maar boxen zijn duur
Ik zit nu al enorm te slowchattenquote:Op vrijdag 2 september 2005 03:20 schreef Sokolsky het volgende:
Waar heb je 'm nu gezien voor hoeveel?
Ik weet niet zo goed wat wel en wat niet mag. Ik lees wel de regels enzo, maar die vergeet ik ook gauw weerquote:Op vrijdag 2 september 2005 03:25 schreef Sokolsky het volgende:
Lucia y el sexo kost in ieder geval weinig bij de FRS, zal wel een andere versie zijn.
Slowchatten mag toch zolang Califo geen vraag stelt?
..... die heb je vorige week toch nog gezien?quote:Op vrijdag 2 september 2005 02:49 schreef Sokolsky het volgende:
Ik zal niks vragen over de film die ik zonet gezien heb, want dan krijgen we weer van die Spiegeltaferelen
quote:Op vrijdag 2 september 2005 03:28 schreef California het volgende:
Ik ga denk ik Lucia y el Sexo kopen deze week. ¤ 6,70. Oh, en dat is de Quality Film Collection-versie.
Is dat zo duidelijk?quote:Op vrijdag 2 september 2005 03:33 schreef Sokolsky het volgende:
Die zijn 10 euro, maar niet met Free-ID en PJR
Spiegel heb ik vorige week gezien ja; maar zojuist Dodeskaden, en ik denk dat jij elke willekeurige vraag daarover ook niet geraden had
In dit geval: 3 voor 25, prijsjerijk-bon -5 => 6,66 p/s.quote:
William H. Macy. Nee, daar is hij geen familie vanquote:Op vrijdag 2 september 2005 03:30 schreef wyccie het volgende:
Hij doet me denken aan de jonge Quizz Kid uit Magnolia, maar dan een oude versie ervanZou het zijn vader kunnen zijn?
Ik denk dat ik 'm goedkoper haal. Twee films van 10,- wordt 20,-. Met Free-ID is dat 18,-, met PJR is dat 13,-, dus uiteindelijk 6,50 per DVDquote:Op vrijdag 2 september 2005 03:35 schreef California het volgende:
[..]
In dit geval: 3 voor 25, prijsjerijk-bon -5 => 6,66 p/s.
[..]
William H. Macy. Nee, daar is hij geen familie van. De man die ik zoek is vijf keer voor een Oscar genomineerd en heeft eenmaal gewonnen.
Aha, ik ga ook maar eens neuzen. Hoe kom je aan een Prijs-je-rijk bon?quote:Op vrijdag 2 september 2005 03:35 schreef California het volgende:
[..]
In dit geval: 3 voor 25, prijsjerijk-bon -5 => 6,66 p/s.
[..]
William H. Macy. Nee, daar is hij geen familie van. De man die ik zoek is vijf keer voor een Oscar genomineerd en heeft eenmaal gewonnen.
Men, wat een rotsitequote:Op vrijdag 2 september 2005 03:43 schreef Sokolsky het volgende:
www.prijsjerijk.nl
Inschrijven, na een paar weken krijg je bon toegestuurd.
Oh ja, was ik even vergeten.quote:Op vrijdag 2 september 2005 03:50 schreef Sokolsky het volgende:
Maar Van Leest heeft geen PJR.
Is zo'n bon dan in combinatie met een Free-ID te gebruiken? Want vaak staan er nog kleine lettertjes op zo'n pasje, 'niet te gebruiken in combinatie met blablabla...'quote:Je mag onbeperkt inschrijven, maar wel op verschillende e-mailadressen. En per IP maar 3 keer per 24 uur geloof ik.
Krijg je geld terug als je er meerdere inlevert?quote:
quote:Op vrijdag 2 september 2005 04:09 schreef Sokolsky het volgende:
Recentelijk gestart... 1966... is het Mike Nichols?
Behoorlijk jah!quote:Op vrijdag 2 september 2005 10:50 schreef Sheridana het volgende:
MoggeWat een nachtbrakers hier gister zeg..
En ik dacht dat ik al weinig slaap had... Sokolsky zal in ieder geval niet zo heel vroeg uit z'n bed strompelen voor een nieuwe vraag. Dus eh...quote:Op vrijdag 2 september 2005 10:50 schreef Sheridana het volgende:
MoggeWat een nachtbrakers hier gister zeg..
Als jij er een weet.... ga je gang!quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:01 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
En ik dacht dat ik al weinig slaap had... Sokolsky zal in ieder geval niet zo heel vroeg uit z'n bed strompelen voor een nieuwe vraag. Dus eh...
In het geval van dode-ska-den is het een boom ter nagedachtenis van een niet meer bestaande muzieksoort.quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:10 schreef Sokolsky het volgende:
Gisteravond heb ik Dodeskaden, de eerste film van Kurosawa in kleur, gezien. Mijn vraag is nu: waar slaat die titel op? Het wordt meerdere keren in de film gezegd, maar als soort van fonetische uitdrukking.
(Voor wie 'm niet gezien heeft: straks komen hints)
dolle_hond +1quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:20 schreef dolle_hond het volgende:
het is het geluid dat de gehandicapte jongen maakt om een tram na te doen.
ik meen me te herinneren dat he ook zoiets als tram betekent
quote:The title is not only the sound Rokkuchan makes as he drives his imaginary trolley through the slums, it is also a common phrase in Japanese. The exact meaning is fraught with cultural background, but a rough translation is, "So, how about it?" or "Is this to your liking?"
Tonya's Artic Romance?quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:35 schreef dolle_hond het volgende:
welke film?kunstschaatster zomersneeuw
Ben een beetje uit vorm de laatste tijd....quote:
Waarschijnlijk ken ik deze film gewoon niet, want dat had ik vast wel onthouden!quote:
Liefde maakt blind zeggen ze hequote:Op vrijdag 2 september 2005 13:53 schreef dolle_hond het volgende:
dopekoe: niet alleen van je filmkennis, ook van je leesvaardigheid
quote:Op vrijdag 2 september 2005 15:04 schreef ranja het volgende:
Lake Placid?
iddquote:Op vrijdag 2 september 2005 15:11 schreef Sokolsky het volgende:
d_h denkt even een makkelijk Hollywoodvraagje te stellen...
en al helemaal geen poolse kunstschaatstersquote:Op vrijdag 2 september 2005 16:48 schreef Sokolsky het volgende:
Vinterberg heeft Dear Wendy gedaan, maar daar zitten vast geen Penn en Danes in.
Uit welk jaar is de film?quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:04 schreef dolle_hond het volgende:
de titel bestaat uit 4 woorden.
3-3-5-4 letters
Ja, dat lijkt me ook Naomi Watts. En die vent naast haar komt me ook vaag bekend voor. Maar die mensen op de achtergrond zeggen me helemaal nietsquote:
Nee, dat laatste deel klopt niet.quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:39 schreef wyccie het volgende:
Naomi Watts en haar nieuwe vriend?
Da's Michael Moore! En weer die andere gast.quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:38 schreef California het volgende:
Weet iemand dan wie dit zijn?
[afbeelding]
Ik spreek je niet tegen.quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:44 schreef Sheridana het volgende:
Ik dacht aan een producer dan misschien...van Lord of the Rings...
Heyquote:Op zaterdag 3 september 2005 00:45 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Da's Michael Moore! En weer die andere gast.
Maar ik ga nu m'n verjaardag inluiden. Dus eh...
En later!!!
Oeeh, warm.quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:49 schreef Sheridana het volgende:
Ah oke, is het een Weinstein?
Ow, Bob?quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:50 schreef California het volgende:
[..]
Oeeh, warm.
Kevin Smith zei net zijn naam op RTL 5.
Sheridana +1quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:56 schreef Sheridana het volgende:
HAHAHA
Oke, Harvey Weinstein en Naomi Watts dan.....
Pfoe, hehe....quote:
Uit welke film?quote:by Grabthar's hammer, you shall be avenged!
quote:: Are you enjoying your Kep-mok blood ticks, Dr. Lazarus?
: [disgusted] Just like mother used to make
quote:[Reading a tactical display]: Hey guys, there's a red-thingy moving toward the green-thingy.
: What?
: Red-thingy moving toward the green-thingy. I think we're the green-thingy
quote:: I'm not even supposed to be here. I'm just "Crewman Number Six." I'm expendable. I'm the guy in the episode who dies to prove how serious the situation is. I've gotta get outta here
Juistemquote:Op zaterdag 3 september 2005 02:05 schreef Sokolsky het volgende:
Red thingy en green thingy... dat ken ik!
Galaxy Quest?
california +1quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:05 schreef California het volgende:
It's all about love.
Inderdaadquote:Op zaterdag 3 september 2005 10:49 schreef The_Substitute het volgende:
De vader van Tobey Maguire.
Mtv heeft leuke programma's
quote:Op maandag 5 september 2005 12:04 schreef mr_anonimous het volgende:
Ewan McGregor?
quote:Op maandag 5 september 2005 12:05 schreef ranja het volgende:
Kidman/Bale -> Chloe Sevigny
The_substitute +1quote:Op maandag 5 september 2005 11:39 schreef The_Substitute het volgende:
Star Trek: First Contact (de beste in de serie films nota bene)
Scrooged was toch met Bill Murray
Stewart speelt in "a Christmas Carol" Scrooge!
Soms is het een voordeel om niet zoveel te kennenquote:Op maandag 5 september 2005 12:06 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Das snel moet ik zeggen!
Ranja +1
* Hayden Christensen (met Steve Zahn) in 'Shattered Glass'
* Nicole Kidman, in 'Dogville'
* Will Ferrell, in 'Melinda & Melinda'
* Christian Bale, in 'American Psycho'
* Steve Zahn (zie boven)
* Hilary Swank, in 'Boys Don't Cry'
Iemand is het daar niet mee eens blijkbaar... welke film?quote:I recently was allowed to view this movie at a press screening. I can tell you as a professional, the portrayals are quite realistic and believable. The characters are accurate and the subject of
is well represented.
It is a Hollywood-esquire movie in that some things are portrayed a little bigger than real life, but that in no way detracts from the believability of the movie. It has none of the fantasy that things like "Ghostbusters" bestowed upon a naive audience.
I loved this movie. Truly. It touched me on a personal level. It made me think about some of the more risky possibilities of my profession. And some parts really made me jump in my seat!
See it. At least twice. (ranja:![]()
)
quote:is in fact on of the worst movies of all time, there was no plot and it was not scary at all. After seeing it I was wondering what the hell I just sat through. The story was predictable and the ending was left open for a sequel even though that would be the worst idea for the director and cast. At the end of the movie you really didn't know what was going on. I pretty much understood the whole movie, but the end was confusing.
quote:, simply put, could have been so much better. I do not know how they got off advertising this movie as a thriller because it was anything but thrilling, not much of a mystery and had nothing to do with horror. The movie had a good gimmick with the
but the writers did not know where to take it from there. The only real special effect they used got old and once again, boring real fast.
starred as
and to be honest, the character was believable. His reactions to most of the events taking place were pretty normal.
just could not make up for the fact that this movie really has nothing to offer.
It would have been nice to see a bit more of, who played
,
's wife. She was definitely a bright spot in the movie but her part was far too small and honestly, her parts with the
did nothing for me.
What more can I say? I did not like this movie and can not recommend it. The ending left no real conclusion and was more confusing than anything.
Maybe with better writers this movie could have been better but as it is now
ik hoop dat dat niet gebasseerd is op dat ik een tegenvaller verwachte vanwegequote:Op maandag 5 september 2005 15:08 schreef mr_anonimous het volgende:
Secret Window?
Nee, meer op de wife part.quote:Op maandag 5 september 2005 15:13 schreef ranja het volgende:
[..]
ik hoop dat dat niet gebasseerd is op dat ik een tegenvaller verwachte vanwege![]()
Idd, toch beter lezen voortaanquote:Op maandag 5 september 2005 15:28 schreef dolle_hond het volgende:
tis toch een kerel, die ranja waarschuwde
Inderdaad.quote:Op maandag 5 september 2005 15:18 schreef Sokolsky het volgende:
White Noise?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |