Jahaa!quote:Op vrijdag 2 september 2005 02:46 schreef Sokolsky het volgende:
Girl, Interrupted?
Een filmquote:Op vrijdag 2 september 2005 02:49 schreef Sokolsky het volgende:
Ik zal niks vragen over de film die ik zonet gezien heb, want dan krijgen we weer van die Spiegeltaferelen
Wat is La Ardilla Roja?
Zijn we alweer een vraag verder...quote:
La is natuurlijk De of Het. Rode klopt, en gordeldier... eh... de kleur klopt wel ongeveer. Maar volgens mij is een gordeldier iets groter.quote:Op vrijdag 2 september 2005 02:52 schreef victorinox het volgende:
Een rode Gordeldier?
De regisseur is nog steeds JM.quote:Op vrijdag 2 september 2005 02:55 schreef wyccie het volgende:
Of is het trouwens een Portugese film? (voordat ik iemand heel erg beledig ofzo....)
Ik twijfelde of een gordeldier wel groter was; hoe groot is zo'n ding eigenlijk?quote:Op vrijdag 2 september 2005 02:55 schreef wyccie het volgende:
De rode mier?
Ik denk ongeveer een halve meter tot een meter lang? 30 centimeter hoog. Zo om en nabij.quote:Op vrijdag 2 september 2005 02:56 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Ik twijfelde of een gordeldier wel groter was; hoe groot is zo'n ding eigenlijk?
Het beest knaagt.
Hm, dan is 'ie een stuk kleiner.quote:Op vrijdag 2 september 2005 02:58 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik denk ongeveer een halve meter tot een meter lang? 30 centimeter hoog. Zo om en nabij.
Eekhoorn!?quote:Op vrijdag 2 september 2005 02:58 schreef Sokolsky het volgende:
La Ardilla Roja is in de film een camping. Op deze camping staan veel bomen. Beest komt veel voor, maar juist de rode variant schijnt zeldzaam te zijn. Op die camping is 'ie natuurlijk weer wel te vinden.
wyccie +1quote:Op vrijdag 2 september 2005 03:00 schreef wyccie het volgende:
De rode eekhoorn denk ik dus.
Je hebt die films natuurlijk in de omgekeerde volgorde gekeken, da's logisch.quote:Op vrijdag 2 september 2005 03:01 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
wyccie +1
Aanrader trouwens. Typisch Medem. Ook meende ik dat er verwijzingen in zaten naar zowel Lucia y el Sexo als Los Amantes del Circulo Polar; dat zou eigenlijk niet moeten kunnen, want die films zijn later, maar toch zitten er soortgelijke scènes in. Grappig.
Is het niet gewoon zo dat Medem die scénes in Ardilla zo mooi vond dat hij ze in Lucia en Amantes terug liet komen? Als een soort van rode draad door zijn werk?quote:Op vrijdag 2 september 2005 03:06 schreef Sokolsky het volgende:
Ongetwijfeld. Maar het zijn belangrijke scènes uit Lucia en Amantes die heel eventjes langsvliegen in Ardilla. Maar misschien wil ik er gewoon teveel achter zoeken...
Niet Johnny Depp.quote:Op vrijdag 2 september 2005 03:07 schreef Sokolsky het volgende:
(ik weet eigenlijk niet wat Corpse Bride is)
Dat weet ik pas als ik Vacas en Tierra heb gezien...quote:Op vrijdag 2 september 2005 03:08 schreef wyccie het volgende:
[..]
Is het niet gewoon zo dat Medem die scénes in Ardilla zo mooi vond dat hij ze in Lucia en Amantes terug liet komen? Als een soort van rode draad door zijn werk?
Ik volg Burton niet zo. Heb die chocoladefabriek ook nog niet gezien. Geen flauw idee wie daar verder in spelen...quote:Op vrijdag 2 september 2005 03:09 schreef wyccie het volgende:
[..]
Niet Johnny Depp.
Ik zou je bijna een linkje voor Corpse bride willen geven, maar dat laat ik nu maar even achterwege.
Het is wel "The first stop-motion feature to use Apple's Final Cut Pro in the editing".
Soort van Nightmare before Christmas hoop ik
Heeft Medem niet een eigen box?quote:Op vrijdag 2 september 2005 03:10 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Dat weet ik pas als ik Vacas en Tierra heb gezien...
quote:Op vrijdag 2 september 2005 03:11 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Ik volg Burton niet zo. Heb die chocoladefabriek ook nog niet gezien. Geen flauw idee wie daar verder in spelen...
quote:Op vrijdag 2 september 2005 03:14 schreef California het volgende:
Helena Bonham Carter?
Dan moet je om platenbonnen vragen als je jarig bent.quote:Op vrijdag 2 september 2005 03:14 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Volgens mij wel, maar boxen zijn duur
Ik zit nu al enorm te slowchattenquote:Op vrijdag 2 september 2005 03:20 schreef Sokolsky het volgende:
Waar heb je 'm nu gezien voor hoeveel?
Ik weet niet zo goed wat wel en wat niet mag. Ik lees wel de regels enzo, maar die vergeet ik ook gauw weerquote:Op vrijdag 2 september 2005 03:25 schreef Sokolsky het volgende:
Lucia y el sexo kost in ieder geval weinig bij de FRS, zal wel een andere versie zijn.
Slowchatten mag toch zolang Califo geen vraag stelt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |