..... die heb je vorige week toch nog gezien?quote:Op vrijdag 2 september 2005 02:49 schreef Sokolsky het volgende:
Ik zal niks vragen over de film die ik zonet gezien heb, want dan krijgen we weer van die Spiegeltaferelen
quote:Op vrijdag 2 september 2005 03:28 schreef California het volgende:
Ik ga denk ik Lucia y el Sexo kopen deze week. ¤ 6,70. Oh, en dat is de Quality Film Collection-versie.
Is dat zo duidelijk?quote:Op vrijdag 2 september 2005 03:33 schreef Sokolsky het volgende:
Die zijn 10 euro, maar niet met Free-ID en PJR
Spiegel heb ik vorige week gezien ja; maar zojuist Dodeskaden, en ik denk dat jij elke willekeurige vraag daarover ook niet geraden had
In dit geval: 3 voor 25, prijsjerijk-bon -5 => 6,66 p/s.quote:
William H. Macy. Nee, daar is hij geen familie vanquote:Op vrijdag 2 september 2005 03:30 schreef wyccie het volgende:
Hij doet me denken aan de jonge Quizz Kid uit Magnolia, maar dan een oude versie ervanZou het zijn vader kunnen zijn?
Ik denk dat ik 'm goedkoper haal. Twee films van 10,- wordt 20,-. Met Free-ID is dat 18,-, met PJR is dat 13,-, dus uiteindelijk 6,50 per DVDquote:Op vrijdag 2 september 2005 03:35 schreef California het volgende:
[..]
In dit geval: 3 voor 25, prijsjerijk-bon -5 => 6,66 p/s.
[..]
William H. Macy. Nee, daar is hij geen familie van. De man die ik zoek is vijf keer voor een Oscar genomineerd en heeft eenmaal gewonnen.
Aha, ik ga ook maar eens neuzen. Hoe kom je aan een Prijs-je-rijk bon?quote:Op vrijdag 2 september 2005 03:35 schreef California het volgende:
[..]
In dit geval: 3 voor 25, prijsjerijk-bon -5 => 6,66 p/s.
[..]
William H. Macy. Nee, daar is hij geen familie van. De man die ik zoek is vijf keer voor een Oscar genomineerd en heeft eenmaal gewonnen.
Men, wat een rotsitequote:Op vrijdag 2 september 2005 03:43 schreef Sokolsky het volgende:
www.prijsjerijk.nl
Inschrijven, na een paar weken krijg je bon toegestuurd.
Oh ja, was ik even vergeten.quote:Op vrijdag 2 september 2005 03:50 schreef Sokolsky het volgende:
Maar Van Leest heeft geen PJR.
Is zo'n bon dan in combinatie met een Free-ID te gebruiken? Want vaak staan er nog kleine lettertjes op zo'n pasje, 'niet te gebruiken in combinatie met blablabla...'quote:Je mag onbeperkt inschrijven, maar wel op verschillende e-mailadressen. En per IP maar 3 keer per 24 uur geloof ik.
Krijg je geld terug als je er meerdere inlevert?quote:
quote:Op vrijdag 2 september 2005 04:09 schreef Sokolsky het volgende:
Recentelijk gestart... 1966... is het Mike Nichols?
Behoorlijk jah!quote:Op vrijdag 2 september 2005 10:50 schreef Sheridana het volgende:
MoggeWat een nachtbrakers hier gister zeg..
En ik dacht dat ik al weinig slaap had... Sokolsky zal in ieder geval niet zo heel vroeg uit z'n bed strompelen voor een nieuwe vraag. Dus eh...quote:Op vrijdag 2 september 2005 10:50 schreef Sheridana het volgende:
MoggeWat een nachtbrakers hier gister zeg..
Als jij er een weet.... ga je gang!quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:01 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
En ik dacht dat ik al weinig slaap had... Sokolsky zal in ieder geval niet zo heel vroeg uit z'n bed strompelen voor een nieuwe vraag. Dus eh...
In het geval van dode-ska-den is het een boom ter nagedachtenis van een niet meer bestaande muzieksoort.quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:10 schreef Sokolsky het volgende:
Gisteravond heb ik Dodeskaden, de eerste film van Kurosawa in kleur, gezien. Mijn vraag is nu: waar slaat die titel op? Het wordt meerdere keren in de film gezegd, maar als soort van fonetische uitdrukking.
(Voor wie 'm niet gezien heeft: straks komen hints)
dolle_hond +1quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:20 schreef dolle_hond het volgende:
het is het geluid dat de gehandicapte jongen maakt om een tram na te doen.
ik meen me te herinneren dat he ook zoiets als tram betekent
quote:The title is not only the sound Rokkuchan makes as he drives his imaginary trolley through the slums, it is also a common phrase in Japanese. The exact meaning is fraught with cultural background, but a rough translation is, "So, how about it?" or "Is this to your liking?"
Tonya's Artic Romance?quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:35 schreef dolle_hond het volgende:
welke film?kunstschaatster zomersneeuw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |