Die weet al wel dat ze geen kans meer maakt (hoewel ze zich daar nog wel eens in kan vergissen, maar dan moet ze wel de Bart stunt herhalen). Ze kan wel eens de sympathie van de kijker hebben, omdat BB duidelijk te ver ging vanavond.quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:04 schreef Morwen het volgende:
Lieske is lief, toch wel, maar niet erg strategisch of ze denkt echt dat ze gaat winnen en die eurootjes in haar zak gaat steken![]()
quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:08 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
haha
Roel:"Ik zit hier wel voor mn lol"
Nee hoor voor het geld Roel!quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:08 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
haha
Roel:"Ik zit hier wel voor mn lol"
Ik denk dat Lieske wel echt "leeft" in het huis. Vrij ombekommerd. Ik bedoel als je je al druk gaat maken als je 12 totaal onbekende belazerd als student zijnde, te weten dat je het geld keihard kan gebruiken, dan ben je teveel gevoelsmens voor BBquote:Op vrijdag 2 september 2005 01:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die weet al wel dat ze geen kans meer maakt (hoewel ze zich daar nog wel eens in kan vergissen, maar dan moet ze wel de Bart stunt herhalen). Ze kan wel eens de sympathie van de kijker hebben, omdat BB duidelijk te ver ging vanavond.
Scanman toch!!!quote:
Ik vind het ook wel jammer dat ze zich aan het verdedigen is nu. Dat zou ze gewoon niet moeten doen. Maar als ze dat zo voelt, doe je daar niets aan natuurlijk.quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:10 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
Ik denk dat Lieske wel echt "leeft" in het huis. Vrij ombekommerd. Ik bedoel als je je al druk gaat maken als je 12 totaal onbekende belazerd als student zijnde, te weten dat je het geld keihard kan gebruiken, dan ben je teveel gevoelsmens voor BB
Scherpquote:Op vrijdag 2 september 2005 01:10 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Wel grappig Roel en Menno zitten op de fiets en worden door iedereen bikkels genoemt
Ralph deed het gister ook en werd een idioot genoemt
verschil is wel dat er toen genoeg andere fietsers waren die wildenquote:Op vrijdag 2 september 2005 01:10 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Wel grappig Roel en Menno zitten op de fiets en worden door iedereen bikkels genoemt
Ralph deed het gister ook en werd een idioot genoemt
Tot hoe laat is ze vannacht, vanochtend, gebleven?quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:09 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Ben benieuwd of Milagro het gaat volhouden gezien het feit dat ze vanacht ook wakker is gebleven![]()
Hoezo? Ik heb er al ongeveer 300 gemaakt en dit is de meest blote tot nu toe volgens mij.quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:11 schreef Coos het volgende:
[..]
Scanman toch!!!![]()
Als je hier al screenshots van maakt!!!!!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |