Dat staat in Bupa's spoiler.quote:
Bij jou werkt ie ook al nietquote:
Grap mislukt, hè?quote:Op vrijdag 2 september 2005 18:06 schreef Svensational het volgende:
[..]
Bij jou werkt ie ook al niet
Airelle trapte er toch in.quote:
Uhuh.quote:Op vrijdag 2 september 2005 18:09 schreef Svensational het volgende:
En jij gebruikt Firefox dus ik wist dat je er niet in zou trappen!
Wellesquote:
Kan hem niet meer vinden.quote:
quote:
quote:
Ga dan maar zoeken naar de post waarin je die puh-smilie posttequote:Op vrijdag 2 september 2005 18:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Kan hem niet meer vinden.!
Waarschijnlijk had ik hem op freefilebox.com geüpload. En dat is nou net een site die het niet meer doet.
Ja nou, dan trapte je toch in dat kruisjequote:Op vrijdag 2 september 2005 18:25 schreef Airelle het volgende:
Dat was daarvoor.
Toen ik nog niet op de vorige pagina had gekeken.
Ja, I see.quote:Op vrijdag 2 september 2005 18:42 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja nou, dan trapte je toch in dat kruisje
En daar ging het over
Heb ik al gedaan.quote:Op vrijdag 2 september 2005 18:41 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ga dan maar zoeken naar de post waarin je die puh-smilie postte
Ha, gerechtigheidquote:
Beter zoeken danquote:Op vrijdag 2 september 2005 18:44 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan.
En niet gevonden.
Jij mag nooit meer raden.quote:Op vrijdag 2 september 2005 19:23 schreef Bupatih het volgende:
Dido? het over Gaat
op. einde nergens op slaat 'al' Die hetquote:
quote:Op vrijdag 2 september 2005 19:33 schreef pberends het volgende:
Ik heb 2 minuten thuis gezien. Hebben ze gewoon ordinair "Gelukkig hebben we de foto's nog" van Dit Was Het Nieuws gejat.
Ik vond het stiekem grappig. Maar dat is meer te danken aan het concept van "Gelukkig hebben we de foto's nog".quote:
Oh, Victoria....quote:Op vrijdag 2 september 2005 19:36 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik vond het stiekem grappig. Maar dat is meer te danken aan het concept van "Gelukkig hebben we de foto's nog".
Victoria Koblenko ziet er trouwens echt niet uit met der zwarte haar en anorexia-kutkop. Presenteertalent heeft ze al helemaal niet. Overhyped heet zoiets.
Het zijn ook allemaal van die originele namenquote:Op vrijdag 2 september 2005 19:46 schreef Bupatih het volgende:
Maar Thuis is net zo goed bagger.
Precies!quote:Op vrijdag 2 september 2005 19:55 schreef Svensational het volgende:
[..]
Het zijn ook allemaal van die originele namen!
Ik zie je probleem nietquote:
De wedstrijden.quote:Op vrijdag 2 september 2005 20:00 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Precies!
Thuis, Samen, De Bouw, Lieve Lust...
NOVAquote:Op vrijdag 2 september 2005 19:46 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oh, Victoria....!! Ik dacht bij 'Thuis' aan die comedy-serie. Maar dat is 'Samen'.
Volgens mij vindt ie NOVA een leuk programmaquote:
Het volkstribunaal van NOVA is veel lekkerder.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |