Jij mag nooit meer raden.quote:Op vrijdag 2 september 2005 19:23 schreef Bupatih het volgende:
Dido? het over Gaat
op. einde nergens op slaat 'al' Die hetquote:
quote:Op vrijdag 2 september 2005 19:33 schreef pberends het volgende:
Ik heb 2 minuten thuis gezien. Hebben ze gewoon ordinair "Gelukkig hebben we de foto's nog" van Dit Was Het Nieuws gejat.
Ik vond het stiekem grappig. Maar dat is meer te danken aan het concept van "Gelukkig hebben we de foto's nog".quote:
Oh, Victoria....quote:Op vrijdag 2 september 2005 19:36 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik vond het stiekem grappig. Maar dat is meer te danken aan het concept van "Gelukkig hebben we de foto's nog".
Victoria Koblenko ziet er trouwens echt niet uit met der zwarte haar en anorexia-kutkop. Presenteertalent heeft ze al helemaal niet. Overhyped heet zoiets.
Het zijn ook allemaal van die originele namenquote:Op vrijdag 2 september 2005 19:46 schreef Bupatih het volgende:
Maar Thuis is net zo goed bagger.
Precies!quote:Op vrijdag 2 september 2005 19:55 schreef Svensational het volgende:
[..]
Het zijn ook allemaal van die originele namen!
Ik zie je probleem nietquote:
De wedstrijden.quote:Op vrijdag 2 september 2005 20:00 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Precies!
Thuis, Samen, De Bouw, Lieve Lust...
NOVAquote:Op vrijdag 2 september 2005 19:46 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oh, Victoria....!! Ik dacht bij 'Thuis' aan die comedy-serie. Maar dat is 'Samen'.
Volgens mij vindt ie NOVA een leuk programmaquote:
Het volkstribunaal van NOVA is veel lekkerder.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |