maar nu even nietquote:Op vrijdag 2 september 2005 15:13 schreef Mutant01 het volgende:
Amerika Amerika....
quote:Op vrijdag 2 september 2005 15:27 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Moet ik dan over koffie praten?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
en mij hier alleen laten met die ongewassen sportsokken? Lekker is dat.quote:Op vrijdag 2 september 2005 15:29 schreef George-Butters het volgende:
Ach, ik ga wel weer wat anders doen.
Quequote:"De aarsmaden leggen hun eitjes ter hoogte van de anus, waar ze hopen hun weg te vinden naar de mond"
- Wouter Bos.
Hij probeert meer homofiele kiezers te trekken.quote:
CNN Yurop zeker.quote:Op vrijdag 2 september 2005 15:44 schreef zakjapannertje het volgende:
Hastert wordt toch even gefileerd op CNN
Fats Domino is terecht, zuurpruim.quote:Op vrijdag 2 september 2005 15:30 schreef Parabola het volgende:
[..]
en mij hier alleen laten met die ongewassen sportsokken? Lekker is dat.![]()
Wist ik. Anders hadden we weer een dode muziekneger in RJP moeten plaatsenquote:Op vrijdag 2 september 2005 15:47 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Fats Domino is terecht, zuurpruim.
Vind je het terecht dat ie verzopen is, zeg je?quote:Op vrijdag 2 september 2005 15:47 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Fats Domino is terecht, zuurpruim.
Schuld van Amerikaquote:Op vrijdag 2 september 2005 15:40 schreef Mutant01 het volgende:
Mon dieu, sta ik aan de pomp, moek 1 euro 10 neerleggen per liter diesel.....jemug..
Heb je als Amerika-likker ergens nog wel kritiek op de VS?quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:30 schreef MrX1982 het volgende:![]()
USA
![]()
*Kijkt naar zijn Amerikaanse vlag![]()
quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:33 schreef pberends het volgende:
[..]
Heb je als Amerika-likker ergens nog wel kritiek op de VS?
quote:Ja, ze hadden meer nikkers moeten laten verzuipen, kogels zijn duur tegenwoordig.
Neequote:Op vrijdag 2 september 2005 16:33 schreef pberends het volgende:
Heb je als Amerika-likker ergens nog wel kritiek op de VS?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:36 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
NeeJe zou een "Handboek voor anti-Amerikanen" topic moeten maken in navolging van het rechtse en linkse topicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
President Camacho
TV series: Boardwalk Empire | Burn Notice | Dexter | Game of Thrones | Impractical Jokers | Luther | Sherlock | Sons of Anarchy
quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:36 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
NeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Wat heef Jan M nou weer gedaan om op een terroristenlijst te komenquote:Op vrijdag 2 september 2005 16:40 schreef pberends het volgende:
Terreurverdachte El F. had adressen politici
Zelfs Jan M.
Well fucking duh! Hij is immers een objectieve vijand.quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:40 schreef pberends het volgende:
Terreurverdachte El F. had adressen politici
Zelfs Jan M.
Handboek voor anti-Amerikanisten.quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:42 schreef pberends het volgende:
[..]
Je zou een "Handboek voor anti-Amerikanen" topic moeten maken in navolging van het rechtse en linkse topic.
Als een echte imperialistidche Varken demonstreren tegen de Irak-oorlog, natuurlijk.quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:57 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Wat heef Jan M nou weer gedaan om op een terroristenlijst te komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |