Het is vast die adelaar met postzakken.quote:Op zaterdag 3 september 2005 11:25 schreef Johan_de_With het volgende:
Nee, daar sta je toch mooi in je cape hemd.
Gelukkig is het mooi weer.quote:Op zaterdag 3 september 2005 11:30 schreef Johan_de_With het volgende:
De politieke barometer was overigens huiveringwekkend.
Bos was nog enger!quote:Op zaterdag 3 september 2005 11:30 schreef Johan_de_With het volgende:
De politieke barometer was overigens huiveringwekkend.
Maar wel een sympatieke leugenaar.quote:Op zaterdag 3 september 2005 11:47 schreef Johan_de_With het volgende:
Bos is een leugenaar.
Wat is er mis met Nu Chineesquote:Op zaterdag 3 september 2005 11:19 schreef pberends het volgende:
"Nu Chinees" op ned1 haalt gemiddeld nog hoger.
52 zetels, hoe lang kan Bos zijn bek nog houden? Het voorvocht druipt zowat uit zijn rechterbroekzakquote:Op zaterdag 3 september 2005 11:51 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Maar wel een sympatieke leugenaar.
Geeft niks....op dit moment heeft de SP mijn voorkeur... Het is de enigste partij wat op dit moment de digitale bewaarplicht aan de kaak wil stellen.
Ga snel naar de schuilkelder voordat JdW dit leest.quote:
JdW zou "wat" nog in de quote meegenomen hebben.quote:Op zaterdag 3 september 2005 11:53 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ga snel naar de schuilkelder voordat JdW dit leest.
quote:Op zaterdag 3 september 2005 11:53 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ga snel naar de schuilkelder voordat JdW dit leest.
Daadkracht!quote:Op zaterdag 3 september 2005 12:20 schreef pberends het volgende:
Castro wil artsen naar zuiden VS sturen
Wat doet Castro met onze vlag?
Dial M voor spelletjesquote:Op zaterdag 3 september 2005 12:32 schreef Monidique het volgende:
Ik heb gisteren SimEarth en SimLife gekocht voor 2 euro each. Gewoon, omdat, ik, ze, wil, hebben. Dus. Nog meer gedaan gisteren, hè...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |