abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 2 september 2005 @ 20:19:20 #52
33321 stukovich
Y tu mamá también
pi_30212674
Eerst zien dan geloven. Volgens mij ga je het toch niet doen, trouwens als je het gaat doen wil ik wel foto's als bewijs. Alleen een reactie is niet genoeg
Tegenovergestelde van preventief
WACC = Ko = (EV/TV) ke + (VV/TV) (1-f) kv
  vrijdag 2 september 2005 @ 20:32:54 #53
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_30213120
Oh, daag je me nu uit?
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_30214031
That's it, ik doe ook mee. Onder voorbehoud, want ik heb die dag al plannen en ben een pauper. Die paar balonnen zijn heel wat.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  vrijdag 2 september 2005 @ 22:40:22 #55
100008 MeneerMuis
WWE is my life
pi_30216286
Yildiz, ik wil met jou mee
World Wrestling Entertainment
  zaterdag 3 september 2005 @ 00:20:32 #56
33321 stukovich
Y tu mamá también
pi_30218817
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 20:32 schreef Yildiz het volgende:
Oh, daag je me nu uit?
Kijken of je de daad bij het woord voegt
Tegenovergestelde van preventief
WACC = Ko = (EV/TV) ke + (VV/TV) (1-f) kv
pi_30367584
Yildiz, ik raad het je af, je bent strafbaar en ze vinden je omdat de bewakingscamera's registreren dat jij die tas achterliet en je dna op je sokken zit.
Je kan beter 10 september, dat is op zaterdag, dus drukker, naar Utrecht CS gaan, dan zoeken naar een onbeheerde tas en dan een agent aanschieten. "Agent, agent, ik zag net een turk die tas neerleggen en wegrennen"
Daarna loop je rustig weg ...
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
pi_30376619
quote:
Op woensdag 7 september 2005 21:29 schreef BabeWatcher het volgende:
Yildiz, ik raad het je af, je bent strafbaar en ze vinden je omdat de bewakingscamera's registreren dat jij die tas achterliet en je dna op je sokken zit.
Je kan beter 10 september, dat is op zaterdag, dus drukker, naar Utrecht CS gaan, dan zoeken naar een onbeheerde tas en dan een agent aanschieten. "Agent, agent, ik zag net een turk die tas neerleggen en wegrennen"
Daarna loop je rustig weg ...
Strafbaar? Doe eens een artikeltje posten enzo.
  donderdag 8 september 2005 @ 20:19:49 #59
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_30397439
tis dan wel balen als er zo'n oud vrouwtje de tas oppakt en naar gevonden voorwerpen brengt of een zwerver die em meeneemt.
□ Reality is merely an illusion,albeit a very persistent one-A.Einstein
■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
□ The war is not meant to be won.It is meant to be continuous-G.Orwell
  donderdag 8 september 2005 @ 20:28:20 #60
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_30397771
quote:
Op donderdag 8 september 2005 20:19 schreef DionysuZ het volgende:
tis dan wel balen als er zo'n oud vrouwtje de tas oppakt en naar gevonden voorwerpen brengt of een zwerver die em meeneemt.
of een poolse schoonmaker

daarom wil ik het éigenlijk naar 12 september tillen
  donderdag 8 september 2005 @ 22:30:06 #61
88662 johanmulder
Cat -> Ballistic
pi_30402596
Koffer in de trein achtergelaten (Nu.nl)
Iemand heeft nu een groot, heel groot probleem (Snuif)
AMS-ALC-AUH-ATL-BCN-BRU-BHX-CVG-CPH-CDG-CHC-CUR-DCA-DEN-DTW-DUS-DXB-EWR-EIN-FRA-HEL-HKG-HYD-IAD-JFK-KBZ-KUL-LAX-LCY-LHR-LGA-MEL-MSP-NRN-OSL-PSA-RUH-SEA-SFO-SIN-STL-STN-SVO-SYD-SXM-TPA-TRF-YVR
  donderdag 8 september 2005 @ 23:08:03 #62
24184 speedfreakssj
Bryan Adams- Run to you :9~
pi_30403974
mwa, ik zelf zal die koffers gewoon naar gevonden voorwerpe brengen als er niks tikt.
boeiend dat ze daar dan helemaa flippen
  FOK!fotograaf vrijdag 9 september 2005 @ 16:54:48 #63
63 Marc H
- Satan's Livecoach -
pi_30426638
Volgens mij hebben ze je door:

Toezicht op trein- en metrostations verscherpt (nu.nl)

You don't have to be the Dalai Lama to tell people that life's about change.
  vrijdag 9 september 2005 @ 19:04:08 #64
78498 classpc
I don't like change
pi_30430018
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 16:54 schreef Marc H het volgende:

Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
  vrijdag 9 september 2005 @ 19:45:48 #65
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_30431521
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 16:54 schreef Marc H het volgende:

quote:
Er is geen sprake van een concrete terroristische dreiging, meldde de Nationaal Coördinator Terrorismebestrijding (NCTb) vrijdag. Wel is er voldoende aanleiding om extra veiligheidsmaatregelen te treffen in de metro's in Amsterdam en Rotterdam en op het spoor. Het ministerie spreek van een lichte dreiging.
Ik mag toch hopen dat ze daarmee niet mij bedoelen, met de sporttas vol balonnen?

Dit spoort mij juist alleen maar meer aan eigenlijk, nu echt . Gewoon om eens goed hard aan te tonen dat het niet werkt. Tevens kan dit niet onder paniek zaaien worden getoond, de politie in Amsterdam gaat namelijk aankomende weken viltjes in de vorm van een voetafdruk bij ramen naar binnen gooien, met de tekst, dit had een voetafdruk van een inbreker kunnen zijn.

Nou, als er íets hier op lijkt, het achterlaten van een sporttas met balonnen, het is het dat wel.
(Trouwens, van de week nog gezien dat 3 bobo's bij schiphol, gewoon mensen doorlaten bij piepende detectiepoortjes? Alstublieft.)

(even kopieren, net was ik het ineens kwijt, wegens een "glitch" van FOK!.
pi_30441095
doe maar de 11e, 12e moet ik met de trein... en foto natuurlijk....
als je zonodig wil stofzuigen dan kan je dat stukje voor de TV ook wel even over slaan en terugkomen als ik bier aan het halen ben, stom gleufdier!
pi_30980931
Opsporing Verzocht gezien zojuist? De politie zoekt iemand die een tas met ballonnen en een brief heeft achtergelaten op Den Haag CS.
pi_30980956
lol
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_30980971
hahaha, hij wordt echt gezocht
pi_30980988
quote:
Zondag 11 september 2005, omstreeks 16.15 uur, werd de Spoorwegpolitie Den Haag erop attent gemaakt, dat er een grote zwarte canvas tas was achtergelaten in de centrale hal van het station Den Haag Centraal. De tas stond ter hoogte van de verkoopbalie van snackcorner Smullers en er bleken vier gekleurde opgeblazen ballonnen in te zitten, waarvan aan één ballon een brief was vastgeplakt met leukoplast. De inhoud van de brief had geen bedreigend karakter maar was meer een soort protestbrief. Op bewakingsbeelden is duidelijk te zien, dat de verdachte man om 15.59 uur het station binnenloopt met de tas. Uiteindelijk laat hij hem dan achter bij Smullers. De vraag is natuurlijk: Wie (her)kent de man aan de hand van de getoonde videobeelden, mogelijk in combinatie met de grote zwarte canvas tas?
  dinsdag 27 september 2005 @ 21:06:39 #71
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_30981713
he is wanted top actie!!

Ik steun je gozer!
don't give me that fucking bullshit
  dinsdag 27 september 2005 @ 21:07:34 #72
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_30981737
Die Yildiz
Yildiz ?
Yildiz ??????????
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  dinsdag 27 september 2005 @ 21:09:01 #73
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_30981782
Whaha zou ie al opgepakt zijn?
pi_30981824
Usericon Manager kapot?
  dinsdag 27 september 2005 @ 21:15:23 #75
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_30981965
-foutje-

[ Bericht 92% gewijzigd door nlboy op 27-09-2005 21:25:18 ]
  dinsdag 27 september 2005 @ 21:22:57 #76
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_30982188
Wat zou hij er voor kunnen krijgen?

Voor het achter laten van een tas?
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  dinsdag 27 september 2005 @ 21:27:11 #77
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_30982310
Echt een toffe actie!
pi_30982605
Bwhahahha.
pi_30982771
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 21:22 schreef Martijn_77 het volgende:
Wat zou hij er voor kunnen krijgen?

Voor het achter laten van een tas?
Het zal vast verstoring van de openbare orde worden.

Hier ben ik het uiteraard niet mee eens, want van verstoring van de openbare orde is dus geen sprake. Hij laat een tas achter, willens en wetens ja, maar het blijft een tas met ballonnen. Dat een omhooggetrokken diender of 90% van het achterlijke Nederlandse volk dat als dreiging ziet is toch overduidelijk hun probleem.

Yildiz wist ongetwijfeld wat de mogelijke gevolgen hiervan waren (afzetting, bomb squad enz.), maar al die acties zijn overdreven. Als ik ergens een televisie neerzet, dan hoor ik niemand klagen. Hetzelfde gaat op voor een vuilniszak. Maar oooo weeee als het een tas is, want dan is het ineens een fucking bom.

Ik vind het jammer dat niet het hele station werd afgezet voor deze tas, want dan zie je maar weer hoe achterlijk iedereen is. Het is een tas mensen, een tas! Juist, een tas, geen potentiële bom, simpelweg een sporttas.

Elke verlaten tas of koffer als (potentiële) bom zien is ongeveer net zo belachelijk als dat de politie iedereen automatisch als verdachte ziet door het preventief fouilleren 24/7 in te voeren.
pi_30982943
Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
pi_30983944
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 21:45 schreef boyv het volgende:

Het zal vast verstoring van de openbare orde worden.

Hier ben ik het uiteraard niet mee eens, want van verstoring van de openbare orde is dus geen sprake.
Poging tot verstoring van de openbare orde? Maar ik denk dat bij poging bij dit delict sowieso niet mogelijk is
pi_30984048
Maarre, nu de vraag: hoe ver reiken de opsporingstechnieken van de Nederlandse politie? Nu verwacht je natuurlijk niet dat iemand zoiets vooraf op internet gaat bespreken, maar 'tas ballonnen' leidt je al in de achtste hit naar dit topic. Plak er '11 september' achter en dan is het de tweede hit al raak.
pi_30984196
hmm sinds wanner zijn ze zo fanatiek met het opsporen van eigenaars van gevonden voorwerpen ? Ik heb zeker iets gemist
Terug van weggeweest!
pi_30984467
tering zeg wat een topic...wat een malloot..en ach toevallig nog een turk ook. Hoop dat ie flink geknuppeld wordt op dit moment.
pi_30984529
ROTFLMAO Yildisje toch! Stout, nu krijg je straf...
pi_30984641
Fantastisch dat dit gewoon kan met "extra verscherpte bewaking"
"I'm the master of low expectations." George W. Bush, aboard Air Force One, June 4, 2003
  dinsdag 27 september 2005 @ 22:55:01 #87
102740 GlobalUnderground
The cooler side of the pillow
pi_30984859
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 22:46 schreef Sessy het volgende:
ROTFLMAO Yildisje toch! Stout, nu krijg je straf...
laller, dat laatste zinnetje
Meet me at the bar, than we drink breakfest together
pi_30984914
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 22:49 schreef Sjonnjoop het volgende:
Fantastisch dat dit gewoon kan met "extra verscherpte bewaking"
D'r loopt trouwens best veel pliesie rond op Den Haag CS. Die staan altijd bij de roltrap, da's toch tegenover de Smullers
  dinsdag 27 september 2005 @ 22:59:12 #89
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_30985025
zal me nix verbazen als ze hem nog niet gevonden hebben
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_30985054
kan zier der meestel wel een paar
pi_30986491
Mooie actie dit
  dinsdag 27 september 2005 @ 23:40:31 #92
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_30986627
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 22:44 schreef AltamirA het volgende:
tering zeg wat een topic...wat een malloot..en ach toevallig nog een turk ook. Hoop dat ie flink geknuppeld wordt op dit moment.
een turk? bron?
overigens vind ik het wel erg slecht gesteld met de nederlandse opsporingsbeamten. Er waren al televisiezenders die ervan wisten, een aantal topics op fok met beeldmateriaal en een paar regels uit de brief levert al op google wat op.

Overigens yildiz, het was een geweldige actie en ik hoop dat je geen straf eraan overhoudt. Als ik een fiets ergens koop en ik plak er een briefje op met:

"Als u deze fiets ziet staan kunnen er 2 dingen aan de hand zijn:

1. U ziet een fiets staan, u loopt door. Gefeliciteerd, u bent niet paranoide.
2. U ziet een fiets staan en raakt in paniek omdat u denkt dat het wel eens een bom zou kunnen zijn. Gefeliciteerd, u bent perfect bang gemaakt voor niets."

dan kom ik toch ook niet 2 weken later op opsporing verzocht
□ Reality is merely an illusion,albeit a very persistent one-A.Einstein
■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
□ The war is not meant to be won.It is meant to be continuous-G.Orwell
pi_30986724
er is een veel groter topic hierover, maar het is wel lachen om te lezen dat sommige eerder beweerden dat yildiz 't toch nooit daadwerkelijk zou doen

Yildiz, you showed 'em, you showed 'em!
<hr>
pi_30986728
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 23:40 schreef DionysuZ het volgende:

[..]

2. U ziet een fiets staan en raakt in paniek omdat u denkt dat het wel eens een bom zou kunnen zijn. Gefeliciteerd, u bent perfect bang gemaakt voor niets."

Nou, met het huidige beleid weet je maar nooit.

Wat me eraan doet denken dat ik een paar uur geleden nog een fietswrak zag staan een paar straten verderop. Zou daar een bom in zitten?
Op zich kan dit wel een goede aanleiding zijn om al die rommel eens op te laten ruimen, maar om daar de EOD op te zetten vind ik dan weer wat ver gaan.
  woensdag 28 september 2005 @ 01:36:43 #95
67800 davidov
Human ^ Together
pi_30989481
Wat ik mij afvraag:

Wat nou als iemand een tas met bijv sportspullen vergeet op een station in alle drukte?
krijgt hij dan een boete of sporen ze hem op en geven ze hem zijn tas terug? ik denk dat laatste

Als iemand een tas met een boze brief en vulling achterlaat (balonnen...geniaal --> weegt niks, bom --> iets zwaarder dan 1g plastic en lucht)
krijgt hij dan een boete of brengen ze hem zijn tas terug? ik denk dat eerste

opzich snap ik de irritatie van de politie wel... vergelijk het maar met dit voorbeeld:
in het verleden plaatste de IRA altijd bommen in vuilniscontainers in londen, de politie kon dit onmogelijk controleren en toen het steeds vaker bommen ontplofte in die containers besloot men alle containers die op straat werden gezet om op te halen, te verbieden (en dus een ander systeem te bedenken). Op deze manier zouden eventuele andere containers met bommen opvallen. Het idee was een succes.

DUS als iedereen zijn tassen achterlaat, valt een daadwerkelijke tas met bom niet meer op...
(de vraag echter is: hoe vaak vinden wij hier tassen met bommen in NL die daar zijn om af te gaan? 1x in de 2 tot 3 jaar? hooguit?)
Love is all you need to know, and all you need to know is: Love is all you need.... to know
pi_30990198
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 22:35 schreef ThaKiller het volgende:
hmm sinds wanner zijn ze zo fanatiek met het opsporen van eigenaars van gevonden voorwerpen ? Ik heb zeker iets gemist
Hier nog een.

Overigens, Yildiz, word je wel een Nationale Held op deze manier. Mijn steun heb je, en de aandacht nu ook.

Om niet al te veel in je bruine ster lijken te likken, bij deze een compensatie in m'n post:

woensdag 28 september 2005 @ 03:04:53 #97
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_30990421
Tja, angst zaaien is precies waar terrorisme voor is bedoeld en met een angstcultuur winnen de terroristen en de regering die nodeloos meer schendende rechten kan uitvoeren op zijn burgers, al met al leven we in een fucked up samenleving waar de terroristen profiteren van de incompetentie en ontwetendheid van de gemiddelde mens, we geven onszelf gewonnen.
De mensheid.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
  woensdag 28 september 2005 @ 03:10:58 #98
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_30990468
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 23:40 schreef DionysuZ het volgende:

[..]

Doet me denken aan een Folk Punk bandje genaamd: This Bike Is A Pipe Bomb
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
pi_30993230
Goh wat een dom figuur zeg... ik zaai toch geen angst? Nee he, als je alleen aan jezelf denkt dan doe je niets verkeerds nee. Laten we ons nu lekker aan de regels van dit land houden ipv die van yildiz. En dan nog zo stom zijn om een brief erin te duwen zodat men zeker weet dat hij em niet vergeten is... how stupid can one be.

Maar goed.. de volgende keer dat yildiz zijn fiets niet afsluit of zijn auto laat draaien... dan zie ik ook niet in waarom ik die niet zou mogen lenen. Ik doe toch niets verkeerds... ik breng em toch terug... ik heb em toch neit gestolen? Hetzelfde geld voor zijn voordeur die open staat...

Jeeej... laten we zo allemaal het recht naar ons eigen beeld vormen.
/0
pi_30993435
quote:
Op woensdag 28 september 2005 10:24 schreef wierdo6 het volgende:
Jeeej... laten we zo allemaal het recht naar ons eigen beeld vormen.
Dat dóen we ook slimmerd. Er bestaat niet zoiets absoluuts als 'het recht'. Dit hangt van de persoon af die het beoordeelt. Yildiz wilde ten eerste testen of het echt zo erg was als hij dacht en daarnaast graag bijdragen aan een minder angstige en agressieve samenleving, door de eventuele vinders van zijn tas attent te maken op hun (mogelijk) paniekerige gedrag. Dit noem ik niet bewust paniek zaaien.
Doe eens wild ....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')