Kijk, dát bedoel ik. Die tijd moet gewoon weer terug, fuck die war on terror, fuck die terroristen, fuck die ID-plicht, ik wil gewoon weer zorgeloos leven.quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:28 schreef DrMarten het volgende:
Waar is de tijd gebleven dat je een achtergelaten tas gewoon naar gevonden voorwerpen bracht
Ik sta toevallig altijd achteraan in de rij wachtendenquote:Op vrijdag 2 september 2005 00:26 schreef JDude het volgende:
Die tief ik altijd terug het perron op, als ze me in de weg zitten bij het uitstappen
Gelieve Zuid-Nederland over te slaan, want ik ga vandaag van de rechterzuidkant naar de linkerzuidkantquote:Op vrijdag 2 september 2005 08:16 schreef MeneerMuis het volgende:
Maar bij welk station ben je het van plan?
Het plebsquote:Op vrijdag 2 september 2005 09:47 schreef Yildiz het volgende:
Zelfs ministers luisteren niet naar hun meerdere, wie ben ik om dan wél te luisteren?
Dan schep ik liever een chaos die ze niet kunnen begrijpen, léven!quote:
Nouja, dat vind ik dan weer laf.quote:Op vrijdag 2 september 2005 10:04 schreef LostFormat het volgende:
Dan vind ik het beter als je het echt ludiek doet net als die knakker die laatst een pak in de bus achterliet met daarop "verdacht pakket" geschreven.
Kijken of je de daad bij het woord voegtquote:
Strafbaar? Doe eens een artikeltje posten enzo.quote:Op woensdag 7 september 2005 21:29 schreef BabeWatcher het volgende:
Yildiz, ik raad het je af, je bent strafbaar en ze vinden je omdat de bewakingscamera's registreren dat jij die tas achterliet en je dna op je sokken zit.
Je kan beter 10 september, dat is op zaterdag, dus drukker, naar Utrecht CS gaan, dan zoeken naar een onbeheerde tas en dan een agent aanschieten. "Agent, agent, ik zag net een turk die tas neerleggen en wegrennen"
Daarna loop je rustig weg ...
of een poolse schoonmakerquote:Op donderdag 8 september 2005 20:19 schreef DionysuZ het volgende:
tis dan wel balen als er zo'n oud vrouwtje de tas oppakt en naar gevonden voorwerpen brengtof een zwerver die em meeneemt.
quote:Op vrijdag 9 september 2005 16:54 schreef Marc H het volgende:
Volgens mij hebben ze je door:
Toezicht op trein- en metrostations verscherpt (nu.nl)
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 9 september 2005 16:54 schreef Marc H het volgende:
Volgens mij hebben ze je door:
Toezicht op trein- en metrostations verscherpt (nu.nl)
![]()
![]()
![]()
Ik mag toch hopen dat ze daarmee niet mij bedoelen, met de sporttas vol balonnen?quote:Er is geen sprake van een concrete terroristische dreiging, meldde de Nationaal Coördinator Terrorismebestrijding (NCTb) vrijdag. Wel is er voldoende aanleiding om extra veiligheidsmaatregelen te treffen in de metro's in Amsterdam en Rotterdam en op het spoor. Het ministerie spreek van een lichte dreiging.
quote:Zondag 11 september 2005, omstreeks 16.15 uur, werd de Spoorwegpolitie Den Haag erop attent gemaakt, dat er een grote zwarte canvas tas was achtergelaten in de centrale hal van het station Den Haag Centraal. De tas stond ter hoogte van de verkoopbalie van snackcorner Smullers en er bleken vier gekleurde opgeblazen ballonnen in te zitten, waarvan aan één ballon een brief was vastgeplakt met leukoplast. De inhoud van de brief had geen bedreigend karakter maar was meer een soort protestbrief. Op bewakingsbeelden is duidelijk te zien, dat de verdachte man om 15.59 uur het station binnenloopt met de tas. Uiteindelijk laat hij hem dan achter bij Smullers. De vraag is natuurlijk: Wie (her)kent de man aan de hand van de getoonde videobeelden, mogelijk in combinatie met de grote zwarte canvas tas?
Het zal vast verstoring van de openbare orde worden.quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:22 schreef Martijn_77 het volgende:
Wat zou hij er voor kunnen krijgen?
Voor het achter laten van een tas?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |