http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/bb5.aspquote:Op donderdag 1 september 2005 20:21 schreef Rens_Wilders het volgende:
Waar kan ik het extra half uur vinden? (Stream 5)
Ik wist inmiddels wel dat ze rookte, maar niet dat het zó erg wasquote:Op donderdag 1 september 2005 20:13 schreef washandje het volgende:
Zojuist is dus gezegd dat er "proefnominaties" bekend worden gemaakt en dat er een verassing voor Tanja is.
Nee. Deze keer gaan ze Back to Basicquote:Op donderdag 1 september 2005 20:27 schreef D.Rose het volgende:
geen contact met de buitenwerled is deze BB niet van toepassing?
De Antilliaan blijkt een Surinamerquote:Op donderdag 1 september 2005 20:25 schreef golfer het volgende:
Verrassing voor Tanja: de Antiliaan ontkent zijn vaderschap.
Veeerraassiiing!quote:Op donderdag 1 september 2005 20:25 schreef golfer het volgende:
blijkt onvruchtbaarquote:Op donderdag 1 september 2005 20:25 schreef golfer het volgende:
quote:Op donderdag 1 september 2005 20:38 schreef Tetraktys het volgende:
stomme duitsers in hun Dorf
Daar héb je echt wat aan jaquote:Op donderdag 1 september 2005 20:38 schreef Svensational het volgende:
Dat is de verassing![]()
?
Mensen uit andere big brother huizen die een boodschap voor ze hebbem![]()
vraag ik me ook af!quote:Op donderdag 1 september 2005 20:40 schreef Dr_Greene het volgende:
Laten ze die beelden van het geld en Lieske ook in het BB huis zien??
gnagna
Niks.quote:Op donderdag 1 september 2005 20:40 schreef tong80 het volgende:
Ik dacht dat het om half tien begon wat heb ik gemist ?
ja, toen vergaten ze het beeld uit te zetten..quote:Op donderdag 1 september 2005 20:40 schreef Dr_Greene het volgende:
gnagna
Dat zou wel leuk zijn jaquote:Op donderdag 1 september 2005 20:40 schreef Dr_Greene het volgende:
gnagna
Jammer!!quote:Op donderdag 1 september 2005 20:40 schreef milagro het volgende:
dit zien ze daar dus niet, zie ik
nee dusquote:Op donderdag 1 september 2005 20:40 schreef Dr_Greene het volgende:
gnagna
Vooral herhaling eigenlijk....quote:Op donderdag 1 september 2005 20:40 schreef tong80 het volgende:
Alleen een paar travestietenquote:Op donderdag 1 september 2005 20:40 schreef tong80 het volgende:
Ja, want nu zij even een 'bekende' Nederlander is wil ie daar wel een graantje van meepikken.quote:
Stream lopen achter ja.quote:Op donderdag 1 september 2005 20:43 schreef diamondvoodoo het volgende:
loop niet echt gelijk he, internet en tv
Ja, maar haar vader is tot nu toe onbekend, die schijnt op een Antil te zittenquote:Op donderdag 1 september 2005 20:45 schreef MissBliss het volgende:
Wat een jonge moeder heeft Tanja.
in tegenstelling tot wat ze zelf doet zorgt BB wel goed voor haarquote:Op donderdag 1 september 2005 20:43 schreef Sassefras het volgende:
tanja ook geen noodrantsoen??
ja dusquote:
Maar zonder haar naam te noemen, dus de bewoners zullen elkaar allemaal beschuldigend gaan aankijken en dan ben ik benieuwd of ze het voor zich kan houden, dat huppeltrutje.quote:
Nee, ze zeggen alleen dat iemand voor 't geld gekozen heeft, niet wiequote:Op donderdag 1 september 2005 20:47 schreef milagro het volgende:
[..]
ja dus![]()
maar ze zeggen niet, volgens mij, wie het geld gekregen heeft?
Denk ik ook... en ik denk dat de groep het haar totaal niet kwalijk neemt.quote:Op donderdag 1 september 2005 20:47 schreef Sassefras het volgende:
echt waar... stoer! ik denk dat z eopbiecht dat zij het was
quote:Op donderdag 1 september 2005 20:47 schreef LuukBes het volgende:
De Hoerrrrrrrrrr gaat voor de bijl.
ja vind het ook wel sneu... maar ja, dan mag ze er wel weer gewoon over praten toch!! en het geld houden? Of als ze zegt dat zij het geld heeft aangenomen, moet ze het dan weer in leveren?quote:
Ach ja... in goede traditie, na Rolf en Patty. Kan niet missen natuurlijkquote:Op donderdag 1 september 2005 20:48 schreef Asskicker14 het volgende:
Wat verneukt Talpa het weer met de reguliere en de live-uitzendingen. Het is niet te geloven.
als ze 'verraden' wordtquote:Op donderdag 1 september 2005 20:48 schreef Dr_Greene het volgende:
Ik zie Lieske al inuitbarsten...
Ja, het is geen liefdadigheidsinstellingquote:Op donderdag 1 september 2005 20:46 schreef AiaS het volgende:
maar nu eerst reclame ...................![]()
Die reguliere zijn ok, dit is echt een aanfluitingquote:Op donderdag 1 september 2005 20:48 schreef Asskicker14 het volgende:
Wat verneukt Talpa het weer met de reguliere en de live-uitzendingen. Het is niet te geloven.
Dacht ik ook.quote:Op donderdag 1 september 2005 20:49 schreef Sassefras het volgende:
Of als ze zegt dat zij het geld heeft aangenomen, moet ze het dan weer in leveren?
de anderen mochten er toch niet achterkomen..?
LEUK!!!
Goede vraag.quote:Op donderdag 1 september 2005 20:49 schreef Peregrijn het volgende:
Raakt ze nu haar geld kwijt als ze er achter komen?
vieze streek?quote:Op donderdag 1 september 2005 20:48 schreef scanman01 het volgende:
Wel een behoorlijke vieze streek van BB, maar dat schijnt zo te gaan dit jaar. Ik vraag me af hoe Lieske er op gaat reageren.
Nee, als de anderen het ontdekken is ze het geld kwijt.quote:Op donderdag 1 september 2005 20:49 schreef Sassefras het volgende:
[..]
ja vind het ook wel sneu... maar ja, dan mag ze er wel weer gewoon over praten toch!! en het geld houden? Of als ze zegt dat zij het geld heeft aangenomen, moet ze het dan weer in leveren?
de anderen mochten er toch niet achterkomen..?
LEUK!!!
Leuk.. NOTquote:Op donderdag 1 september 2005 20:50 schreef Coos het volgende:
Wat een kutpresentatie!!!
Ik dacht dat Tanja een abortuswaardebon zou krijgen.
weinig want na de bekendmaking van het geld gebeuren zal die nominatie heel anders zijn denk ikquote:Op donderdag 1 september 2005 20:51 schreef Sanne het volgende:
Hm. Wat hebben we nou aan proefnominaties.
20 minuten aflevering, 10 minuten reclame. Ze laten véél te weinig zien. Om een echte samenvatting te kunnen geven, zouden de reguliere aflevering minstens anderhalf uur duren. Ze herhalen toch al zoveel, dus in feite zou dat niet eens zo'n probleem zijn.quote:Op donderdag 1 september 2005 20:50 schreef washandje het volgende:
[..]
Die reguliere zijn ok, dit is echt een aanfluiting
eerst proefen he.quote:Op donderdag 1 september 2005 20:51 schreef Sanne het volgende:
Je moet wel realistisch blijven natuurlijk.quote:Op donderdag 1 september 2005 20:52 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
20 minuten aflevering, 10 minuten reclame. Ze laten véél te weinig zien. Om een echte samenvatting te kunnen geven, zouden de reguliere aflevering minstens anderhalf uur duren. Ze herhalen toch al zoveel, dus in feite zou dat niet eens zo'n probleem zijn.
[evil-mode] De bewoners denken dat het proefnominaties zijn, maar eigenlijk zijn het echte nominaties!! [\evil-mode]quote:Op donderdag 1 september 2005 20:51 schreef Sanne het volgende:
ze rookt?quote:Op donderdag 1 september 2005 20:53 schreef HAL9000S het volgende:
Gadverdamme zeg wat heeft die Tanja een ingevallen coke-bek zegEn ook nog roken
Ja klopt, als je BB alleen via de TV volgt heb je nauwelijks een idee hoe iemand in elkaar zit (uitgezonderd Rob dan)quote:Op donderdag 1 september 2005 20:52 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
20 minuten aflevering, 10 minuten reclame. Ze laten véél te weinig zien. Om een echte samenvatting te kunnen geven, zouden de reguliere aflevering minstens anderhalf uur duren. Ze herhalen toch al zoveel, dus in feite zou dat niet eens zo'n probleem zijn.
Ik hoop het juist niet!quote:Op donderdag 1 september 2005 20:55 schreef vw_caddy het volgende:
Hoop toch echt dat Lieske een goede pokerface kan opzetten![]()
Ik vind het zo egoistisch tov haar kindquote:
Ergens vind ik het ook wel weer verdomd klote voor haar. BB wist dat een 19-jarige geen geld kan weigeren, kom op man. Maar goed, gaat weer voor irritaties zorgenquote:
Beetje junkerig geweest misschien???quote:Op donderdag 1 september 2005 20:58 schreef HAL9000S het volgende:
Tanja zorgt niet zo goed voor zichzelf!!![]()
![]()
Een beetje?? Ik heb echt medelijden met dr ongeboren koterquote:Op donderdag 1 september 2005 20:59 schreef Coos het volgende:
[..]
Beetje junkerig geweest misschien???![]()
"vooral haar gezicht"quote:Op donderdag 1 september 2005 20:59 schreef Renesite het volgende:
"ze ziet er goed ujit"
quote:Op donderdag 1 september 2005 20:58 schreef Wokkel het volgende:
Goed uitzien??? Die moeder heeft Tanja gewoon dat huis ingeschopt omdat ze anders de junkenopvang in moest.
En crack natuurlijk!quote:Op donderdag 1 september 2005 21:00 schreef LuukBes het volgende:
[..]
![]()
Volgens mij zat ze thuis echt aan de blow, coke en snackfood.
Nee hoor, ik ook. Dezelfde blik: het hoofd een beetje naar beneden en langs het voorhoofd kijkenquote:Op donderdag 1 september 2005 20:54 schreef Sassefras het volgende:
zoo wat lijkt tanja op haar moeder!! Of ben ik de enige die dat vindt?
cackersquote:
Drank!!quote:Op donderdag 1 september 2005 21:01 schreef Dr_Greene het volgende:
Weekopdracht geslaagd!!!
Gooi de drank er maar in!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
En dat krijgens ze, dus dat wordt vanacht nuecken.quote:Op donderdag 1 september 2005 21:02 schreef Coos het volgende:
Ik hoop dat ze een hoop drank krijgen
Dat was ook mijn 1e gedachte......vannacht de streams maar eens volgenquote:
Dat zei ik ook alquote:Op donderdag 1 september 2005 21:03 schreef golfer het volgende:
[..]
En dat krijgens ze, dus dat wordt vanacht nuecken.
scherpquote:Op donderdag 1 september 2005 21:03 schreef Asskicker14 het volgende:
Bridget vraagt aan de bewoners: Horen jullie me?
En de bewoners zeggen: Nee.
Dan horen ze haar toch.
Zal ze wel van opknappen.quote:Op donderdag 1 september 2005 21:03 schreef Showtime het volgende:
jeuj zit er ook een lijntje coke voor Tanja in die mand![]()
die komen er nog genoegquote:Op donderdag 1 september 2005 21:02 schreef diamondvoodoo het volgende:
Ze moeten niet vrolijk zijn![]()
We willen irritaties!
Absoluut! Rolf X is goedquote:Op donderdag 1 september 2005 21:04 schreef mrcool het volgende:
Het is live jongens!Ze hadden gewoon Beau en Rolf Wouters dit moeten laten doen.
wtf? geld kwijt?quote:Op donderdag 1 september 2005 21:05 schreef Sassefras het volgende:
geld kwijt?? gedeelt????
Ik hoorde het ook. Waar ging dat over???quote:Op donderdag 1 september 2005 21:05 schreef Lolalala het volgende:
Lieske is haar geld kwijt omdat ze het niet had mogen delen?
Valt toch wel mee??quote:Op donderdag 1 september 2005 21:04 schreef Asskicker14 het volgende:
Wat een gerommel bij Talpa. Wat een fiasco.
Volgens mij is Ruud onder invloed en roept 'ie maar wat...quote:Op donderdag 1 september 2005 21:05 schreef Sassefras het volgende:
geld kwijt?? gedeelt????
Dat dacht ik ook ja....ze heeft vanmiddag wel iets aan Rikkert verteld, maar niet expliciet dat het om geld ging.quote:Op donderdag 1 september 2005 21:05 schreef Tetraktys het volgende:
lieske geld kwijt? wat heb ik gemist?
Ja, dat wou ik net zeggenquote:Op donderdag 1 september 2005 21:05 schreef Sassefras het volgende:
Volgens mij versprak ruud zich... Ze heeft het toch niet gedeelt??
Als Lieske "haar geheim" gedeeld zou hebben spoort zij echt niet!!!quote:Op donderdag 1 september 2005 21:06 schreef scanman01 het volgende:
Er is schijnbaar iets gebeurd wat wij nog niet weten
Heeft hiemand hem al herkend??? Wie is het??quote:
Dat is haast niet mogelijk!quote:Op donderdag 1 september 2005 21:06 schreef scanman01 het volgende:
Er is schijnbaar iets gebeurd wat wij nog niet weten
Ze zoomden op hem in na de Nathalie/Ralph beelden. Hij zag er nogal zenuwachtig uit.quote:Op donderdag 1 september 2005 21:07 schreef AiaS het volgende:
[..]
Heeft hiemand hem al herkend??? Wie is het??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |