http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/bb5.aspquote:Op donderdag 1 september 2005 20:21 schreef Rens_Wilders het volgende:
Waar kan ik het extra half uur vinden? (Stream 5)
Ik wist inmiddels wel dat ze rookte, maar niet dat het zó erg wasquote:Op donderdag 1 september 2005 20:13 schreef washandje het volgende:
Zojuist is dus gezegd dat er "proefnominaties" bekend worden gemaakt en dat er een verassing voor Tanja is.
Nee. Deze keer gaan ze Back to Basicquote:Op donderdag 1 september 2005 20:27 schreef D.Rose het volgende:
geen contact met de buitenwerled is deze BB niet van toepassing?
De Antilliaan blijkt een Surinamerquote:Op donderdag 1 september 2005 20:25 schreef golfer het volgende:
Verrassing voor Tanja: de Antiliaan ontkent zijn vaderschap.
Veeerraassiiing!quote:Op donderdag 1 september 2005 20:25 schreef golfer het volgende:
blijkt onvruchtbaarquote:Op donderdag 1 september 2005 20:25 schreef golfer het volgende:
quote:Op donderdag 1 september 2005 20:38 schreef Tetraktys het volgende:
stomme duitsers in hun Dorf
Daar héb je echt wat aan jaquote:Op donderdag 1 september 2005 20:38 schreef Svensational het volgende:
Dat is de verassing![]()
?
Mensen uit andere big brother huizen die een boodschap voor ze hebbem![]()
vraag ik me ook af!quote:Op donderdag 1 september 2005 20:40 schreef Dr_Greene het volgende:
Laten ze die beelden van het geld en Lieske ook in het BB huis zien??
gnagna
Niks.quote:Op donderdag 1 september 2005 20:40 schreef tong80 het volgende:
Ik dacht dat het om half tien begon wat heb ik gemist ?
ja, toen vergaten ze het beeld uit te zetten..quote:Op donderdag 1 september 2005 20:40 schreef Dr_Greene het volgende:
gnagna
Dat zou wel leuk zijn jaquote:Op donderdag 1 september 2005 20:40 schreef Dr_Greene het volgende:
gnagna
Jammer!!quote:Op donderdag 1 september 2005 20:40 schreef milagro het volgende:
dit zien ze daar dus niet, zie ik
nee dusquote:Op donderdag 1 september 2005 20:40 schreef Dr_Greene het volgende:
gnagna
Vooral herhaling eigenlijk....quote:Op donderdag 1 september 2005 20:40 schreef tong80 het volgende:
Alleen een paar travestietenquote:Op donderdag 1 september 2005 20:40 schreef tong80 het volgende:
Ja, want nu zij even een 'bekende' Nederlander is wil ie daar wel een graantje van meepikken.quote:
Stream lopen achter ja.quote:Op donderdag 1 september 2005 20:43 schreef diamondvoodoo het volgende:
loop niet echt gelijk he, internet en tv
Ja, maar haar vader is tot nu toe onbekend, die schijnt op een Antil te zittenquote:Op donderdag 1 september 2005 20:45 schreef MissBliss het volgende:
Wat een jonge moeder heeft Tanja.
in tegenstelling tot wat ze zelf doet zorgt BB wel goed voor haarquote:Op donderdag 1 september 2005 20:43 schreef Sassefras het volgende:
tanja ook geen noodrantsoen??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |