Ik denk dat er wel enige info over het nomineren gaat komen.quote:Op donderdag 1 september 2005 19:15 schreef washandje het volgende:
Zal wel niet heel interessant worden vandaag, volgens mij zijn de verassingen tot de live-uitzending een beetje op.
AAAAHHHHHH geweldig ze worden gecremeerd. Maar hoeveel zijn er nog in leven dan ?quote:Op donderdag 1 september 2005 19:15 schreef washandje het volgende:
Zal wel niet heel interessant worden vandaag, volgens mij zijn de verassingen tot de live-uitzending een beetje op.
quote:Op donderdag 1 september 2005 19:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
AAAAHHHHHH geweldig ze worden gecremeerd. Maar hoeveel zijn er nog in leven dan ?
Wat mij betreft zo min mogelijk.quote:Op donderdag 1 september 2005 19:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
AAAAHHHHHH geweldig ze worden gecremeerd. Maar hoeveel zijn er nog in leven dan ?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
is waarschijnlijk nog te vroeg, zal wel minimaal 19:40 wordenquote:Op donderdag 1 september 2005 19:19 schreef APK het volgende:
Ik gok trouwens dat de uitzending pas om 19.36u begint.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
19:34 dus.quote:Op donderdag 1 september 2005 19:26 schreef Bruce117 het volgende:
is waarschijnlijk nog te vroeg, zal wel minimaal 19:40 worden
kut, de tijd op mijn computer klopt dus voor geen meterquote:
omdat?quote:Op donderdag 1 september 2005 19:37 schreef tong80 het volgende:
Ze hadden Danny Rook moeten nemen ipv Bridgit.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja ik ga m'n grapjes uitleggen.quote:
dan moet je betere grapjes makenquote:Op donderdag 1 september 2005 19:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja ik ga m'n grapjes uitleggen.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop