Je moet wel realistisch blijven natuurlijk.quote:Op donderdag 1 september 2005 20:52 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
20 minuten aflevering, 10 minuten reclame. Ze laten véél te weinig zien. Om een echte samenvatting te kunnen geven, zouden de reguliere aflevering minstens anderhalf uur duren. Ze herhalen toch al zoveel, dus in feite zou dat niet eens zo'n probleem zijn.
[evil-mode] De bewoners denken dat het proefnominaties zijn, maar eigenlijk zijn het echte nominaties!! [\evil-mode]quote:Op donderdag 1 september 2005 20:51 schreef Sanne het volgende:
Hm. Wat hebben we nou aan proefnominaties.
ze rookt?quote:Op donderdag 1 september 2005 20:53 schreef HAL9000S het volgende:
Gadverdamme zeg wat heeft die Tanja een ingevallen coke-bek zegEn ook nog roken
Ja klopt, als je BB alleen via de TV volgt heb je nauwelijks een idee hoe iemand in elkaar zit (uitgezonderd Rob dan)quote:Op donderdag 1 september 2005 20:52 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
20 minuten aflevering, 10 minuten reclame. Ze laten véél te weinig zien. Om een echte samenvatting te kunnen geven, zouden de reguliere aflevering minstens anderhalf uur duren. Ze herhalen toch al zoveel, dus in feite zou dat niet eens zo'n probleem zijn.
Ik hoop het juist niet!quote:Op donderdag 1 september 2005 20:55 schreef vw_caddy het volgende:
Hoop toch echt dat Lieske een goede pokerface kan opzetten![]()
Ik vind het zo egoistisch tov haar kindquote:
Ergens vind ik het ook wel weer verdomd klote voor haar. BB wist dat een 19-jarige geen geld kan weigeren, kom op man. Maar goed, gaat weer voor irritaties zorgenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |