abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30415326
Misschien is het leuk wanneer je elkaars stemmen van de laatste ronde kan zien nadat de punten zijn verdeeld, weet niet als het technisch mogelijk is?

ik sta gedeeld derde, valt me nog mee had veel lager verwacht
Viper 4 life
pi_30416234
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 11:26 schreef Showtime het volgende:
Misschien is het leuk wanneer je elkaars stemmen van de laatste ronde kan zien nadat de punten zijn verdeeld, weet niet als het technisch mogelijk is?

Ik ben een optie aan het maken dat je dat zelf kunt aangeven (Mijn keuzes publiek maken). Komt er dus vanaf de volgende ronde in.

Sowieso wil ik de keuze voor de huisverlater los gaan koppelen van de normale nominaties. Je kiest gewoon een persoon en als er iemand vertrekt staat dat totdat hij/zij weg is vast. Vooral omdat Tanja nu misschien weggaat, maar mensen daar niet meer voor konden kiezen en ook geen punten krijgen (volgens de huidige regels).

Verdere ideeen zijn natuurlijk altijd welkom!
pi_30416496
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 11:47 schreef eborn het volgende:

[..]

Ik ben een optie aan het maken dat je dat zelf kunt aangeven (Mijn keuzes publiek maken). Komt er dus vanaf de volgende ronde in.

Sowieso wil ik de keuze voor de huisverlater los gaan koppelen van de normale nominaties. Je kiest gewoon een persoon en als er iemand vertrekt staat dat totdat hij/zij weg is vast. Vooral omdat Tanja nu misschien weggaat, maar mensen daar niet meer voor konden kiezen en ook geen punten krijgen (volgens de huidige regels).

Viper 4 life
pi_30417807
Het domein www.nominatiespel.nl is vanaf nu ook actief.
pi_30418966
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 11:47 schreef eborn het volgende:

[..]

je bent super
  Moderator vrijdag 9 september 2005 @ 13:26:59 #157
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_30419670
quote:

Goed idee inderdaad. Ik sta ook gedeeld derde, gezellig Ik had ook veel minder punten verwacht
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_30420224
4 users op de eerste plaats

Gefeliciteerd; andere 3 ! May the best win !
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_30421412
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 13:03 schreef Tamaartje het volgende:
je bent super
Hmm, ik heb laatst ook al een T-Shirt met Mr Incredible erop gekregen, wie moet ik nou geloven

Is er al bekend of men a.s. donderdag alsnog moet nomineren? Ik denk van niet nl
pi_30425636
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 13:43 schreef Nostalgist het volgende:
4 users op de eerste plaats

Gefeliciteerd; andere 3 ! May the best win !
Dankje .
Gaat lekker zo'n eerste ronde .
een droom is een eiland van iets in een ruimte van niets
  vrijdag 9 september 2005 @ 16:24:42 #161
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_30425703
quote:

Ik doe volgende week gewoon alles wat ik niet verwacht
pi_30425793
Ik ben me wachtwoord kwijt ')
You and me baby ain't nothin' but mammals
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Do it again now
pi_30425871
Ooh nee toch niet
wow ik had er wel 3 goed en de banzitter.
Do it again now
  vrijdag 9 september 2005 @ 16:30:32 #164
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_30425910
Nou dan doe je het beter dan mij.
Ik heb er drie goed en geen bankzitter en was echt m'n wachtwoord kwijt
pi_30427616
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 16:30 schreef Luchtbel het volgende:
Nou dan doe je het beter dan mij.
Ik heb er drie goed en geen bankzitter en was echt m'n wachtwoord kwijt
Maar dankzij jouw suggestie is er nu wel een 'Wachtwoord vergeten?' optie
pi_30431061
Ter info: omdat het systeem nog niet aangepast is aan het nieuwe vrijwillige vertrek, worden er geen punten gegeven aan mensen die nu Tanja als vrijwillige vertrekker hebben gekozen. De regels zijn namelijk dat deze persoon voor het bekendmaken van de nominaties moet vertrekken.

Daar stappen we maandag vanaf, maar voor nu is het dus niet anders.
pi_30459492
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 19:32 schreef eborn het volgende:
Ter info: omdat het systeem nog niet aangepast is aan het nieuwe vrijwillige vertrek, worden er geen punten gegeven aan mensen die nu Tanja als vrijwillige vertrekker hebben gekozen. De regels zijn namelijk dat deze persoon voor het bekendmaken van de nominaties moet vertrekken.

Daar stappen we maandag vanaf, maar voor nu is het dus niet anders.
Ze is dus ook niet weg
Who knew?
pi_30463553
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 18:27 schreef washandje het volgende:

[..]

Ze is dus ook niet weg
Scheelt weer Vanaf maandag mag iedereen dus snel Tanja kiezen
  Moderator dinsdag 13 september 2005 @ 22:55:18 #169
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_30556622
Is het niet een optie om ook in het spel op te nemen om te voorspellen wie donderdag het huis gaat verlaten? Anders moeten we weer zo lang wachten
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_30559606
Wanneer gaat de database weer open?
Viper 4 life
pi_30567509
Wordt er morgen weer genomineerd?
  woensdag 14 september 2005 @ 13:06:27 #172
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_30569502
quote:
Op woensdag 14 september 2005 11:47 schreef mark_03 het volgende:
Wordt er morgen weer genomineerd?
Beetje stom als de nieuwe ronde niet op tijd ingevuld kan zijn als er morgen inderdaad weer genomineerd wordt... Waar o waar is Eborn?
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_30574639
Joost - Tanja - Rob
Menno - Tanja - Rob
Rikkert - Tanja - Rob
Roel - Tanja - Rob
Ralph - Tanja - Rob
Rob - Tanja - Ralph
Naat - Tanja - Ralph
Dido - Tanja - Rob
Sjantal - Tanja - Rob
Linda - Tanja - Rob
Lieske - Tanja - Rob
Ingrid - Tanja - Rob
Tanja - Tanja - Lieske (de lol is er van af er zijn geen verrassingen meer)

Het zijn allemaal lafbekken en wat ze niet tegen Tanja durven zeggen zeggen ze wel in de dbk

genomineerd - Tanja - Rob

[ Bericht 0% gewijzigd door cuall op 14-09-2005 16:11:13 ]
  woensdag 14 september 2005 @ 17:04:01 #174
18561 Giggio
kijk naar jezelf...
pi_30576292
Wanneer kunnen we weer stemmen voor de 2de nominatie-ronde?
wordt er in het huis niet gelijk genomineerd morgen tijdens/na de live-uitzending?
het is toch nu iedere week 1 bewoner druit?
of om en om?
als je een stemronde mist en je wel meespeelt is het dan een optie om je keuze van de vorige ronde te laten staan zodat je toch kans maakt op punten?
kan helaas niet 24/7 BB en de Sites in de gaten houden... ?
OPTIE??
... en huiver mee
  woensdag 14 september 2005 @ 17:05:30 #175
18561 Giggio
kijk naar jezelf...
pi_30576335
OEPS.. hiervoor iets te snel las net in de regels
regel 10:
Omdat bij Big Brother de regels nooit vaststaan, kan het gebeuren dat we tijdens het spel de regels moeten aanpassen. De deelnemers ontvangen hierover dan tijdig bericht via de homepage.

owkee... snaptum
... en huiver mee
pi_30578559
Hmm, wanneer kan er weer worden genomineerd?
Als het je zoveel moeite kost om jezelf te worden, kun je net zo goed iemand anders blijven.
If you shake my hand better count your fingers ...
  woensdag 14 september 2005 @ 19:30:42 #177
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_30580390
Ik vind het wel een goede suggestie om dezelfde nominaties van de vorige ronde te nemen, mocht de database niet op tijd open zijn om nieuwe nominaties in te vullen bij dit spel. Het is wel jammer dat sommigen dan te weinig Tanja hebben bij de nominaties, maar goed...
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_30581277
Oohja het word tijd voor een nieuwe ronde he.
Do it again now
pi_30590131
Hoe telt het als iemand door een envelop exit gaat?
Stel dat er in de envelop die Lieske pakte wel had gestaan dat ze exit moest en ¤ 10.000 kreeg, hoe had dat dan geteld?

Hoe telt het als iemand een geldaanbieding aanneemt om het huis te verlaten?
Dan kunnen er dus twee verlaters zijn.
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_30590238
En mensen... stemmen!

Morgen wordt de tweede ronde gesloten!

Eborn, je site ligt een beetje plat!

[ Bericht 49% gewijzigd door svann op 15-09-2005 00:43:58 ]
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_30593754
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 20:32 schreef eborn het volgende:

[..]

Scheelt weer Vanaf maandag mag iedereen dus snel Tanja kiezen
Ik had hem wel een keer verwacht, na maandag. Ik hoop dat eborn niet ziek is of zo.
Als het je zoveel moeite kost om jezelf te worden, kun je net zo goed iemand anders blijven.
  Moderator donderdag 15 september 2005 @ 10:20:01 #182
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_30596133
Linda moet toch maar blijven. Uit de streams vannacht:
quote:
Linda vertelt vervolgens dat ze een keer zo zat was dat ze misselijk werd tijdens de seks als ze haar ogen dicht deed.
Zo herkenbaar!
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_30597075
Ik zie dat de database heropend is, dus er kan gestemd worden.!!

http://bb5.fambus.nl/
Viper 4 life
pi_30597791
quote:
Op woensdag 14 september 2005 13:06 schreef Falco het volgende:

[..]

Beetje stom als de nieuwe ronde niet op tijd ingevuld kan zijn als er morgen inderdaad weer genomineerd wordt... Waar o waar is Eborn?
Ja, er moet nog even wat aangepast worden en het werk hielp niet mee

Er kan nu weer ingevoerd worden (als het goed is). Zoniet, dan hoor ik het graag.

Maar toch verwacht ik niet dat er vandaag genomineerd wordt
pi_30597830
quote:
Op woensdag 14 september 2005 19:30 schreef Falco het volgende:
Ik vind het wel een goede suggestie om dezelfde nominaties van de vorige ronde te nemen, mocht de database niet op tijd open zijn om nieuwe nominaties in te vullen bij dit spel. Het is wel jammer dat sommigen dan te weinig Tanja hebben bij de nominaties, maar goed...
Dat is sowieso altijd het geval Als iemand niets wijzigt worden zijn oude keuzes overgenomen. Standaard zullen ook de oude keuzes bij een nieuwe ronde getoond worden, maar daar ben ik nog niet aan toegekomen
pi_30597842
quote:
Op donderdag 15 september 2005 11:02 schreef Showtime het volgende:
Ik zie dat de database heropend is, dus er kan gestemd worden.!!

http://bb5.fambus.nl/
En uiteraard op http://www.nominatiespel.nl
pi_30598010
quote:
Op woensdag 14 september 2005 23:56 schreef svann het volgende:
Eborn, je site ligt een beetje plat!
ADSL onderhoud, ben er ook niet gelukkig mee. Vanaf dit weekend draait hij hopelijk eindelijk bij mijn werk, dan gebeurd dat niet meer
  donderdag 15 september 2005 @ 11:36:17 #188
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_30598013
Ik ben weer aan het nomineren en raden geslagen !
pi_30598044
quote:
Op woensdag 14 september 2005 23:53 schreef svann het volgende:
Hoe telt het als iemand door een envelop exit gaat?
Stel dat er in de envelop die Lieske pakte wel had gestaan dat ze exit moest en ¤ 10.000 kreeg, hoe had dat dan geteld?
Dat geldt als een verplicht vertrek, maar het spel houdt daar geen rekening mee. Het telt dus niet mee.
quote:
Hoe telt het als iemand een geldaanbieding aanneemt om het huis te verlaten?
Dan kunnen er dus twee verlaters zijn.
Dat is een vrijwillig vertrek en telt dus als zodanig mee (het is je eigen keuze om weg te gaan, de redenen maken dan niet uit). Hiervoor geldt dus de extra optie voor het gokken van het vrijwillige vertrek.
pi_30598073
Ik heb ook al weer een paar wijzigingen aangepast hier en daar, nog ff de streamverslagen voor de zekerheid een paar keer doorgelezen om hier en daar wat onderlinge irritaties op te vangen.
Viper 4 life
pi_30598086
quote:
Op donderdag 15 september 2005 11:36 schreef Falco het volgende:
Ik ben weer aan het nomineren en raden geslagen !
Heel mooi Ik hoop dat alles goed blijft werken, want ik heb het invoeren van een 2e ronde nog niet overal goed doorgetest. Maar zo kan men iig gegevens invoeren voor het geval vandaag genomineerd wordt. Als er vandaag geen nominaties zijn dan wordt de database na de live uitzending gewoon langer opengezet tot en met volgende week donderdag.

Als er vandaag genomineerd wordt en je hebt geen tijd meer om te beslissen, dan gebruiken we de oude gegevens.

Ik zet de database nu tot en met 19.30 uur open!
pi_30599007
Stel nu dat Ralph er vanavond uitgaat, of iemand anders... dan wordt er dus weer genomineerd maar dan kun je dus niet op (in dit geval) Ralph stemmen. In het spel kan dat wel, dat zou dus betekenen dat als je zegt dat iemand Ralph nomineert dat je geen punten krijgt?
pi_30599093
quote:
Op donderdag 15 september 2005 12:12 schreef mark_03 het volgende:
Stel nu dat Ralph er vanavond uitgaat, of iemand anders... dan wordt er dus weer genomineerd maar dan kun je dus niet op (in dit geval) Ralph stemmen. In het spel kan dat wel, dat zou dus betekenen dat als je zegt dat iemand Ralph nomineert dat je geen punten krijgt?
Nee, dat klopt. En daar kunnen we helaas niets aan doen En dat is dus ook de reden waardoor ik denk dat er vanavond niet genomineerd wordt
pi_30607569
Ik (Isabeau dus) heb ook weer mijn nominaties ingevoerd Ik vind het zelfs moeilijker dan de vorige keer
pi_30619550
Ronde 1 is nu helemaal rond! Rikkert heeft het huis verlaten en de mensen die dit goed hadden (4 in totaal) hebben er 5 punten bijgekregen. Nugget is daarmee geklommen naar een gedeelte 1e plaats. Gefeliciteerd!

De nieuwe ronde is gestart en je kunt weer naar hartelust bijwerken. De deadline staat tot nader order op volgende week donderdag om 12.00 uur 's middags.

Je kunt je oude keuzes plus de uitslag van ronde 1 terugzien door bovenaan je persoonlijke pagina op het icoon achter Ronde 1 te klikken. Achter elke bewoner verschijnt dan jouw keuze en de uiteindelijke keuze, zodat je enige houvast hebt bij het gokken.

Let op: omdat Roel in de uitzending door Rikkert genomineerd is, telt hij niet mee als bankzitter. Als je hem kiest krijg je hier dus geen punten voor. Voor normale nominaties krijg je de punten uiteraard wel.

Veel succes en als er vragen/problemen zijn: mail ze of zet ze hier neer

[ Bericht 4% gewijzigd door eborn op 15-09-2005 23:35:06 ]
  vrijdag 16 september 2005 @ 20:09:11 #196
17316 Nugget
Pas de poulet
pi_30645256
quote:
Op donderdag 15 september 2005 23:21 schreef eborn het volgende:
Ronde 1 is nu helemaal rond! Rikkert heeft het huis verlaten en de mensen die dit goed hadden (4 in totaal) hebben er 5 punten bijgekregen. Nugget is daarmee geklommen naar een gedeelte 1e plaats. Gefeliciteerd!

- knip -
Dank u, dank u! Erg spannend dit, ik ga alvast weer nadenken voor deze ronde!
  Moderator zaterdag 17 september 2005 @ 02:02:49 #197
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_30655673
Damn dat is stom... Ik liep steeds te roepen dat Rikkert eruit zo gaan maar ik ben dat vergeten aan te passen in het spel... Ik vroeg hier een paar dagen geleden ook of die optie er niet in kon, niet wetende dat die er wel degelijk was. Ik baal nu als een stekker, 5 punten misgelopen
pi_30676631
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 02:02 schreef MaJo het volgende:
Damn dat is stom... Ik liep steeds te roepen dat Rikkert eruit zo gaan maar ik ben dat vergeten aan te passen in het spel... Ik vroeg hier een paar dagen geleden ook of die optie er niet in kon, niet wetende dat die er wel degelijk was. Ik baal nu als een stekker, 5 punten misgelopen
Klopt. Maar het kon enkel tot het moment van nomineren. Omdat ik bang was dat er door de week tussenstanden getoond zouden worden. Niet dat dat uiteindelijk veel zegt, maar toch

Misschien moeten we stemmen of er nog tot de live uitzending van huisverlaten geswitcht mag worden? Dan kan ik het nl. zo ombouwen.
  Moderator zondag 18 september 2005 @ 01:48:56 #199
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_30685835
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 21:42 schreef eborn het volgende:

[..]

Klopt. Maar het kon enkel tot het moment van nomineren. Omdat ik bang was dat er door de week tussenstanden getoond zouden worden. Niet dat dat uiteindelijk veel zegt, maar toch

Misschien moeten we stemmen of er nog tot de live uitzending van huisverlaten geswitcht mag worden? Dan kan ik het nl. zo ombouwen.
Ja dat lijkt me een goed plan. En als er dan wel tussenstanden getoond worden kun je hem altijd dichtgooien. Misschien kun je hem opengooien tot de live begint, want dan gaan ze natuurlijk wel met tussenstanden strooien. Ik baal nog steeds van mijn gemiste punten, had dan dik op 1 gestaan
pi_30711687
Site is down?

edit: nu niet meer
pi_30712164
quote:
Op zondag 18 september 2005 22:53 schreef TRiXeS het volgende:
Site is down?

edit: nu niet meer
Was even de server aan het upgraden, dus hij lag er inderdaad even uit
pi_30732320
Nog aan het upgraden?
Ik kan nog steeds niet mijn nominaties aanpassen.
pi_30739428
quote:
Op maandag 19 september 2005 18:05 schreef svann het volgende:
Nog aan het upgraden?
Ik kan nog steeds niet mijn nominaties aanpassen.
Je kunt er weer bij. Het systeem was gisteren dermate ver heen dat ik het wijzigen uit had gezet. Maar iedereen kan zijn gang weer gaan Er volgt van dinsdag op woensdagnacht nog een kleine 'outage', omdat ik dan wat wijzigingen online gooi.
pi_30784664
De update duurt nog even voort. Vanavond komt het systeem weer beschikbaar, op tijd voor de laatste nominatiewijzigingen.
pi_30800717
En we zijn er weer! Er kan weer genomineerd worden!

Vanaf nu is het tot op het moment van de live uitzending mogelijk om de huisverlater te kiezen. Op die manier kan er ook na de nominaties nog een week gegokt worden

Uiteraard staan de nominatiekeuzes wel gewoon morgenavond vast.

Vanaf donderdag kun je tevens je eigen keuzes openbaar maken. Hiervoor vind je onderaan de pagina een vinkje. Zet je dit aan, dan kunnen mensen in de overzichten op je naam klikken om je nominatiekeuzes te bekijken. Standaard staat dit bij iedereen uit.

Heb je nog vragen of opmerkingen? Gooi het dan hier neer
  woensdag 21 september 2005 @ 20:08:22 #206
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_30801206
Puike update eborn !
pi_30801475
quote:
Op woensdag 21 september 2005 20:08 schreef Falco het volgende:
Puike update eborn !
Dat misschien wel, maar het duurt allemaal te lang Maar goed, gelukkig nog wel op tijd voor het sluiten van de database. Ik hoop dat iedereen nog genoeg tijd heeft voor zijn keuzes. En zoniet, dan tellen uiteraard de keuzes van de vorige ronde mee.
pi_30805977
Gaaf Eborn

Bij sommigen heb ik dit keer echt totaal geen idee, ze maken gewoon te weinig ruzie
pi_30811540
Van spelers die een vinkje hebben gezet bij 'publiek profiel' worden morgen de nominatiekeuzes openbaar gemaakt. Alle spelers waarvan de naam in de scorelijst gelinkt is hebben een publiek profiel. Uiteraard wordt de keuze voor huisverlater morgen nog niet publiek gemaakt, dit gebeurd pas als ook daarvan de inschrijftijd is verstreken.

Ik zie ook dat er een aantal spelers uit ronde 1 nog geen keuzes hebben gemaakt voor ronde 2. Dit zijn er 20 om precies te zijn. Ook zijn er een aantal spelers die nog nooit iets hebben ingevuld (22 in totaal). Vanaf de volgende ronde komt er een optioneel mailsysteem, zodat je een seintje krijgt als er weer gewijzigd kan worden. Op dit moment bestaat dat systeem nog niet, dus ken je nog iemand die meedoet: vraag even of hij of zij al zijn wijzigingen heeft doorgevoerd

Overigens kun je al wel vinkjes zetten bij de vier verschillende AutoMailers. Ze treden echter pas vanaf de volgende ronde in werking.

[ Bericht 7% gewijzigd door eborn op 22-09-2005 01:01:23 ]
pi_30821226
Ik kan nu m'n nominaties niet meer wijzigen? Had ze vorige week al ingevuld...
pi_30821632

* melonovy baalt enorm, kan niets meer invullen....
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_30823488
quote:
Op donderdag 22 september 2005 13:15 schreef melonovy het volgende:

* melonovy baalt enorm, kan niets meer invullen....
Je kunt er weer bij De sluitingstijd is nu 19.00 uur vanavond.
pi_30824957
quote:
Op donderdag 22 september 2005 14:10 schreef eborn het volgende:

[..]

Je kunt er weer bij De sluitingstijd is nu 19.00 uur vanavond.

Ik heb gestemd hoor, fijn dat het nog even kon, ik had nog niets ingevuld en ik moet mijn 1e plaats wel behouden he
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_30827039
quote:
Op donderdag 22 september 2005 14:54 schreef melonovy het volgende:

[..]

Ik heb gestemd hoor, fijn dat het nog even kon, ik had nog niets ingevuld en ik moet mijn 1e plaats wel behouden he
Mij netzo .
pi_30829392
quote:
Op donderdag 22 september 2005 16:01 schreef mark_03 het volgende:

[..]

Mij netzo .
Gelukkig maar

Er zijn inderdaad meer mensen die nog even snel wat wijzigingen wilden maken
pi_30831315
Tanja stijgt enorm de laatste dagen, ten gunste van Ralp.

Jouw site maakt BB extra leuk, eborn!
pi_30831914
quote:
Op donderdag 22 september 2005 18:14 schreef svann het volgende:
Tanja stijgt enorm de laatste dagen, ten gunste van Ralp.
Klopt, de top 3 zie je per uur veranderen
quote:
Jouw site maakt BB extra leuk, eborn!
Dank je Uiteindelijk maken alle spelers het natuurlijk extra leuk! Al bijna 110 mensen die zich ingeschreven hebben. Dan ontstaat er ook meteen een leuke strijd

Ik heb nog geprobeerd om de site bij de fansites op Talpa.tv te krijgen, maar ik gok dat ze hem niet zomaar accepteren Misschien moeten een paar andere mensen hem ook aanmelden
pi_30834660
Baal baal... wil al drie dagen een paar dingen veranderen en steeds als ik kom kijken is hij niet beschikbaar... en nu ben ik ook weer net te laat. Maar ach... misschien wilde ik wel fout veranderen .

En de site is voor een 'goed doel' soms niet beschikbaar: hij wordt steeds beter! Mijn complimenten! Ben het helemaal met svann eens (en tel de commentaar op de streams topics daar bij op... zonder die twee dingen zou ik volgens mij nauwelijks naar BB kijken )
  donderdag 22 september 2005 @ 20:06:18 #219
17316 Nugget
Pas de poulet
pi_30834661
quote:
Op donderdag 22 september 2005 14:54 schreef melonovy het volgende:

[..]

Idem
  donderdag 22 september 2005 @ 20:14:40 #220
128313 BBscanner
Niets is wat het lijkt
pi_30834944
Het is echt een leuk spel. , bedankt Eborn!..... wordt er wel een beetje gestressed van Wissel me helemaal suf!

Het is in iedergeval spannender dan zo'n dom sms'je sturen!
  donderdag 22 september 2005 @ 20:16:06 #221
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_30834997
Nou ben benieuwd of ik ga stijgen in het klassement vanavond....
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_30837283
Heuj, al 5 out of 6

Op naar de volgende 6

Edit: hier maar 2 out of 6

Da's dan weer jammer.
Ben benieuwd naar het nieuwe klassement!

En Ralph maar drie nominaties: gaat de goeie kant op!

[ Bericht 77% gewijzigd door Kolomo op 22-09-2005 21:29:02 ]
pi_30838165
quote:
Op donderdag 22 september 2005 20:06 schreef Kolomo het volgende:
Baal baal... wil al drie dagen een paar dingen veranderen en steeds als ik kom kijken is hij niet beschikbaar... en nu ben ik ook weer net te laat. Maar ach... misschien wilde ik wel fout veranderen
Dat is inderdaad zonde! Met ingang van de volgende ronde ga ik (aan iedereen die het wel) mails sturen als de database open en dicht gaat. Dan hoef je iig niet steeds zelf te checken.

En 1 voordeel: naarmate we verder komen is het spel volwassener en hoeft er minder aan te gebeuren Met BB6 hebben we een perfect systeem
pi_30838194
quote:
Op donderdag 22 september 2005 20:16 schreef flugeltje het volgende:
Nou ben benieuwd of ik ga stijgen in het klassement vanavond....
Ik ga zo de oude gegevens van mensen die niet aan ronde 2 hebben meegedaan doorkopieren en dan kunnen de scores weer berekend worden Ik post hier wel even als ze erop staan.
pi_30838240
quote:
Op donderdag 22 september 2005 21:28 schreef eborn het volgende:

[..]

Dat is inderdaad zonde! Met ingang van de volgende ronde ga ik (aan iedereen die het wel) mails sturen als de database open en dicht gaat. Dan hoef je iig niet steeds zelf te checken.

En 1 voordeel: naarmate we verder komen is het spel volwassener en hoeft er minder aan te gebeuren Met BB6 hebben we een perfect systeem
Haha, en weet je: bij alles wat ik wilde veranderen, was wat er nog stond goed. Ik had er nl. een paar in Tanja willen veranderen. Heuj! Ge zijt bedankt
pi_30840282
Goed, ik heb de scores doorberekend. Nog even onder voorbehoud, omdat ik alles nog dubbel wil checken. Maar je kunt iig zien wat je goed had en wat niet De posities kunnen mogelijk nog veranderen.
  donderdag 22 september 2005 @ 22:29:34 #227
17316 Nugget
Pas de poulet
pi_30840411
Shit, van 1 naar 5! *baalt*
  donderdag 22 september 2005 @ 22:29:44 #228
128313 BBscanner
Niets is wat het lijkt
pi_30840419
@Eborn.

Waarom is Roel als Bankzitter fout gerekent hij zit toch op de bank!
Er staat er fout achter bij mij. Als ik had geweten dat hij niet zou mee tellen had ik wel Ralph ingevoerd.

Of is er geen correnspondentie mogelijk over de uitslag
pi_30840641

Ik sta bovenaan!
Het voelt goed hè?
A je to!
  donderdag 22 september 2005 @ 22:39:28 #230
128313 BBscanner
Niets is wat het lijkt
pi_30840764
quote:
Op donderdag 22 september 2005 22:35 schreef melonovy het volgende:

Ik sta bovenaan!
[afbeelding]
Gefeliciteerd! Sta nu op 10 van 12 (gedeeld 3e)!
pi_30840807
quote:
Op donderdag 22 september 2005 22:29 schreef BBscanner het volgende:
@Eborn.

Waarom is Roel als Bankzitter fout gerekent hij zit toch op de bank!
Er staat er fout achter bij mij. Als ik had geweten dat hij niet zou mee tellen had ik wel Ralph ingevoerd.

Of is er geen correnspondentie mogelijk over de uitslag
Correnspondentie is in dit geval wel mogelijk

Omdat de nominatie van Roel al vaststond telt hij niet mee voor de uitslag. Dan had iedereen daar namelijk punten mee kunnen scoren Dit heeft ook op de site gestaan Ik kon het systeem niet meer op tijd aanpassen zodat Roel niet voorkwam in de bankzitter lijsten

Vandaar dat Roel dus niet meetelt en er geen punten voor uitgedeeld zijn.

Mocht deze situatie nog een keer voorkomen dan zal ik het duidelijk vermelden of de persoon toch uit de lijst proberen te halen. Maar dat soort eenmalige aanpassingen zijn nogal gevaarlijk, omdat je dan alles weer moet testen
  vrijdag 23 september 2005 @ 00:15:35 #232
128313 BBscanner
Niets is wat het lijkt
pi_30844306
quote:
Op donderdag 22 september 2005 22:40 schreef eborn het volgende:

[..]

Correnspondentie is in dit geval wel mogelijk

Omdat de nominatie van Roel al vaststond telt hij niet mee voor de uitslag. Dan had iedereen daar namelijk punten mee kunnen scoren Dit heeft ook op de site gestaan Ik kon het systeem niet meer op tijd aanpassen zodat Roel niet voorkwam in de bankzitter lijsten
Jammer had gedacht dat iedereen die 3 punten gewoon in de pocket zou hebben omdat het al bekend was. Had het nergens gelezen! Stond het tussen de spelregels?
pi_30845346
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 00:15 schreef BBscanner het volgende:
Jammer had gedacht dat iedereen die 3 punten gewoon in de pocket zou hebben omdat het al bekend was. Had het nergens gelezen! Stond het tussen de spelregels?
Nee, dat niet. Het heeft een tijd op de homepage gestaan dacht ik

* eborn begint nu toch te twijfelen.

Ik heb het iig in dit topic gezet, zou ik daar soms mee in de war zijn...

Als het echt niet goed aangegeven is dan moeten we maar even kijken wat we doen. Aan de andere kant is het ook niet eerlijk voor de mensen die wel wisten dat er geen punten mee te krijgen waren
pi_30862633
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 00:42 schreef eborn het volgende:

[..]

Nee, dat niet. Het heeft een tijd op de homepage gestaan dacht ik

* eborn begint nu toch te twijfelen.

Ik heb het iig in dit topic gezet, zou ik daar soms mee in de war zijn...

Als het echt niet goed aangegeven is dan moeten we maar even kijken wat we doen. Aan de andere kant is het ook niet eerlijk voor de mensen die wel wisten dat er geen punten mee te krijgen waren
Het heeft op je site gestaan hoor .
pi_30863686
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 17:02 schreef mark_03 het volgende:

[..]

Het heeft op je site gestaan hoor .
Pfiew, ok
pi_30867044
Was wel shit dat ik heel veel mensen op Tanja liet stemmen
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_30870296
Cool 2e plek! En dat zonder streams gevolgd te hebben afgelopen week.

Hopelijk sta ik volgende week nog steeds in de top 10, maar even goed de streamverslagen doorlezen elke avond. Thanks nogmaals aan de streamers hiervoor.
Viper 4 life
  vrijdag 23 september 2005 @ 22:50:02 #238
17316 Nugget
Pas de poulet
pi_30873146
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 19:41 schreef Isabeau het volgende:
Was wel shit dat ik heel veel mensen op Tanja liet stemmen
Same here. Heb ik me op verkeken
pi_30989089
Voor de liefhebbers: de pagina met de scorelijst is bijgewerkt met enkele extra tabjes. Waaronder de top3 per ronde en (na ronde 2) de snelste stijgers per ronde. De persoonlijke nominatiekeuzes voor mensen met een publiek profiel hebben daar ook hun plaatsje gekregen
pi_31014859
Voor iedereen die meedoet aan het spel: morgenavond (29/9) sluit de database voor de 2e ronde. Tot die tijd is het mogelijk om de huisverlater aan te passen. Het advies hierbij is om voor Lieske, Ralph of Roel te kiezen

Na de live uitzending wordt de publiekskeuze in het spel doorgevoerd en worden de laatste punten uitgedeeld. Vanaf a.s. zaterdag zal het weer mogelijk worden om nieuwe nominaties in te voeren.
  Moderator donderdag 29 september 2005 @ 14:16:35 #241
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_31026504
Eborn, top dat je dit keer tot het laatste moment de huisverlater kunt veranderen Daar heb ik de vorige ronde flink wat punten op misgelopen dus ik hoop dat ik het nu weer inhaal

Edit: verkeerde smiley
  donderdag 29 september 2005 @ 14:23:46 #242
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_31026689
Wat als er vanavond genomineerd gaat worden trouwens? Het tempo van om de 2 weken een bewoner eruit kan namelijk niet volgehouden worden. Gelden de keuzes van de tweede ronde dan direct voor de derde nominatieronde?
pi_31032873
Oh, zolang er dan maar wel op Tanja mag worden gestemd vind ik 2e nominatieronde = 3e nominatieronde prima
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 29 september 2005 @ 18:04:22 #244
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_31033021
Maar zoals het er nu uitziet zullen ze denk ik volgende week wel weer gaan nomineren. Tenminste dat idee heb ik.
pi_31033881
Ja Tanja eruit
pi_31044004
En daar zijn we weer Ralph z'n vertrek (grrrr) is verwerkt. En we hebben weer een nieuwe nummer 1:

mark_03

Gefeliciteerd!

Er zijn meteen nog wat bugs geplet, dus als je net probeerde te kijken en de site was even down dan klopt dat

Vanaf zaterdag starten de nominaties voor ronde 3. Iedereen die zich daarvoor op heeft gegeven ontvangt ergens die dag een mail dat de database weer open is.
  Moderator donderdag 29 september 2005 @ 23:28:26 #247
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_31044554
Jee, ik ben weer gestegen van de 7e naar de 4e plaats
pi_31045276
Nou nog zien vol te houden, hè?
Ben ook best tevreden.

Wel leuk die extra lijstjes; nu krijgen meer mensen de kans een keer te scoren.
pi_31047608
quote:
Op donderdag 29 september 2005 23:50 schreef svann het volgende:
Wel leuk die extra lijstjes; nu krijgen meer mensen de kans een keer te scoren.
Inderdaad krumbsnatcha heeft de eerste ronde niet meegedaan, maar heeft in ronde 2 wel meteen de meeste punten

Ik probeer dit weekend de snelste stijgers in te bouwen (qua plaatsen). Op zich zal dat niet veel verschillen met de ronde top 3, maar toch

Zijn er nog andere dingen die we in lijstjes kunnen stoppen? Ik zat te denken aan meeste nominaties goed
  vrijdag 30 september 2005 @ 02:02:56 #250
128313 BBscanner
Niets is wat het lijkt
pi_31048205
Sta nu nummer 3

Echt jammer dat ik dat verhaal dat je Roel niet mocht kiezen als bankzitter heb gemist, en nog een aantal anderen met mij Heb ik toch nog 3 punten op misgelopen
pi_31053619
Ik kan de snelste stijger i.e.g. niet worden . Ik sta al eerste .
  woensdag 5 oktober 2005 @ 20:30:03 #252
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_31214427
1 Rob (125 stemmen, 28%)
2 Lieske (82 stemmen, 19%)
3 Menno (74 stemmen, 17%)

Geen Tanja in de top 3 ! Is ook wel logisch denk ik.
  woensdag 5 oktober 2005 @ 21:31:38 #253
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31216565
Mijn voorspelling

Tanja : Lieske
Lieske : Rob
Ingrid : Rob
Linda : Rob
Dido : Linda
Nathalie : Linda
Chantal : Rob
Menno : Rob
Rob : Menno
Roel : Menno
Joost : Roel

Rob, Linda en Menno genomineerd. Als Menno'sopdracht lukt is het dus Linda vs Rob.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_31237288
Nominaties wijzigen tot 6/10 19:30 uur

Oeps dat was net op het nippertje
pi_31237315
Overigens is Menno zijn plek op de bank ook afhankelijk van zijn opdracht. Die telt dus mee in de eindscore. Iemand zit op de bank als hij door het publiek genomineerd kan worden (vergelijkbaar met Lieske en de envelop). Dus je krijgt alleen punten voor de mensen waar het publiek thuis op kan stemmen. Niet als hij vanwege het aantal 'op de bank' moet plaatsnemen en er weer direct vanaf getrokken wordt
pi_31237652
Ik ben benieuwd wat het wordt vanavond .
pi_31237834
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 19:40 schreef mark_03 het volgende:
Ik ben benieuwd wat het wordt vanavond .
Ik ook En of Fok! het houdt
pi_31240864
En de scores zijn weer berekend (uiteraard zoals altijd onder voorbehoud). mark_03 staat nog steeds nummer 1, maar hij wordt op de voet gevolgd door BBScanner en Falco
  donderdag 6 oktober 2005 @ 22:19:05 #259
128313 BBscanner
Niets is wat het lijkt
pi_31242560
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 21:27 schreef eborn het volgende:
En de scores zijn weer berekend (uiteraard zoals altijd onder voorbehoud). mark_03 staat nog steeds nummer 1, maar hij wordt op de voet gevolgd door BBScanner en Falco
Bedankt voor de snelle afhandeling!

Ben weer een stapje opgeschoven nu nummer 2
  donderdag 6 oktober 2005 @ 23:01:03 #260
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_31244017
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 22:19 schreef BBscanner het volgende:

[..]

Bedankt voor de snelle afhandeling!

Ben weer een stapje opgeschoven nu nummer 2
Samen krijgen we die Mark_03 wel te pakken !
pi_31247416
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 23:01 schreef Falco het volgende:

[..]

Samen krijgen we die Mark_03 wel te pakken !
Slechte ronde deze keer. Jammer dat ik Menno op de bank heb gezet .

Maar nog steeds 1
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 09:55:01 #262
34891 melonovy
La Kutschie
pi_31247476
* melonovy zakt elke ronde ...

Mark gefeli met je nummer 1!
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_31247556
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 09:55 schreef melonovy het volgende:
* melonovy zakt elke ronde ...

Mark gefeli met je nummer 1!
Dankje . Moet wel zeggen dat het elke ronde moeilijker wordt, denk dus ook niet dat ik die eerste positie nog lang vast ga houden .
  Moderator vrijdag 7 oktober 2005 @ 22:51:37 #264
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_31269251
Damn... Had de laatste dagen geen internet maar dacht dat je keuzes van de vorige ronde gewoon bleven staan en op die manier wel wat puntjes kon krijgen (had er wel een paar goed). Dat was toch eerst ook zo? Dat je keuzes gewoon bleven staan? Ik verlies nu wel steeds allemaal punten door stomme fouten...
pi_31271517
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 22:51 schreef MaJo het volgende:
Damn... Had de laatste dagen geen internet maar dacht dat je keuzes van de vorige ronde gewoon bleven staan en op die manier wel wat puntjes kon krijgen (had er wel een paar goed). Dat was toch eerst ook zo? Dat je keuzes gewoon bleven staan? Ik verlies nu wel steeds allemaal punten door stomme fouten...
Je hebt helemaal gelijk!!!!!!! Die functie zit er nog niet standaard in, maar dat doe ik gewoon met de hand! Ik ga dat NU verwerken en alsnog de juiste scores toewijzen. Dat is dus 1 van de redenen waarom scores onder voorbehoud zijn

Bedankt voor de tip! Toch maar even inbouwen dat dat trucje automatisch gaat......
  Moderator zaterdag 8 oktober 2005 @ 00:42:54 #266
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_31272171
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 00:16 schreef eborn het volgende:

[..]

Je hebt helemaal gelijk!!!!!!! Die functie zit er nog niet standaard in, maar dat doe ik gewoon met de hand! Ik ga dat NU verwerken en alsnog de juiste scores toewijzen. Dat is dus 1 van de redenen waarom scores onder voorbehoud zijn

Bedankt voor de tip! Toch maar even inbouwen dat dat trucje automatisch gaat......
Oke bedankt! Ik zie trouwens dat ik geen van de nominaties goed had Wel een van de bankzitters. Krijg ik daar nog punten voor, want die zijn nog niet bijgeschreven. Volgende keer toch beter opletten, was vergeten dat de nominaties er weer aankwamen en toen ik er aan dacht had ik geen internet...
pi_31272523
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 00:42 schreef MaJo het volgende:
Oke bedankt! Ik zie trouwens dat ik geen van de nominaties goed had Wel een van de bankzitters. Krijg ik daar nog punten voor, want die zijn nog niet bijgeschreven. Volgende keer toch beter opletten, was vergeten dat de nominaties er weer aankwamen en toen ik er aan dacht had ik geen internet...
Jep, daar krijg je zodirect gewoon nog 3 punten voor. Ik ben even wat dingen aan het ombouwen, dus je moet de scores op dit moment even niet vertrouwen Ik geef zodirect nog wel even een gil als alles weer klopt... hoop ik
  Moderator zaterdag 8 oktober 2005 @ 01:06:30 #268
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_31272705
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 00:56 schreef eborn het volgende:

[..]

Jep, daar krijg je zodirect gewoon nog 3 punten voor. Ik ben even wat dingen aan het ombouwen, dus je moet de scores op dit moment even niet vertrouwen Ik geef zodirect nog wel even een gil als alles weer klopt... hoop ik
Ah ok is goed. Ben nog wel even online
pi_31272791
Goed, ik heb de schade weer hersteld MaJo, je hebt er helaas maar 1 punt bijgekregen. De bankzitters die je zag waren de eerste keuzes die je in ronde 3 had gemaakt. Ik heb nu overal de definitieve keuzes van ronde 3 neergezet en daarmee had je enkel een nominatie goed. Maar goed, toch 1 punt En als je niets gezegd had was ik het waarschijnlijk vergeten Gelukkig gebeurd dat in de toekomst niet meer, want het zit nu in het score-bereken-systeem verweven

Bij sommige keuzes zie je nu 'Geen keuze' staan. Dat heeft er mee te maken dat je in ronde 3 Ralph kon kiezen, en die zit er nu niet meer bij Vandaar het lege veld. Daar zijn uiteraard ook geen punten voor uitgedeeld.

Volgens mij klopt alles nu weer. Ik loop er zo nog 1x doorheen, just to be sure. En dan gaan morgen ook de puntenmailings eruit (naar iedereen die zich daarvoor heeft opgegeven).

Ik heb nog wel 1 opmerking: het doorkopieren van scores werkt alleen als je helemaal geen wijzigingen in een ronde hebt gemaakt! Als je bijvoorbeeld 1 keuze maakt, maar de rest op 'Geen keuze' laat staan, dan telt dus enkel die ene keuze mee! Zorg dus dat je bij het wijzigen alles invult, zodat je nooit met een half-volle lijst uitkomt!

Als iemand nog vragen of opmerkingn heeft, laat het weten! Misschien heb ik door deze aanpassingen nieuwe bugs ingebouwd, die ikzelf niet direct tegenkom!
  Moderator zaterdag 8 oktober 2005 @ 01:34:03 #270
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_31273350
Ach ik ben van 13e naar 12e gegaan, dat is al heel wat bedankt voor alles Eborn, je hebt echt een cool spel opgezet!
pi_31273400
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 01:34 schreef MaJo het volgende:
Ach ik ben van 13e naar 12e gegaan, dat is al heel wat bedankt voor alles Eborn, je hebt echt een cool spel opgezet!
Goed gokken op de huisverlater en je stijgt vast weer wat plaatsen!

En 1 voordeel: Voor Big Brother 6 is alles al klaar

En natuurlijk ook credits voor Isabeau die met het idee kwam!
pi_31273406
Mummie zal Linda er wel uit schoppen, Rob is ingehuurd door BB dus dat wordt een makkie...
pi_31273418
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 01:36 schreef ilona-scuderia het volgende:
Mummie zal Linda er wel uit schoppen, Rob is ingehuurd door BB dus dat wordt een makkie...
Mijn geld staat inderdaad ook nog op Linda, maar aan de andere kant kan ik me wel voorstellen dat ze populairder is dan Rob
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 11:02:41 #274
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_31354821
Gaat er aanstaande donderdag nog genomineerd worden? Anders moet de database weer open .
pi_31362700
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 11:02 schreef Falco het volgende:
Gaat er aanstaande donderdag nog genomineerd worden? Anders moet de database weer open .
Zover ik weet gaat er donderdag alleen iemand uit. Maar als iemand anders betere informatie heeft dan hoor ik het graag Ik ben de afgelopen dagen niet heel erg actief op de forums (te druk met werk en andere dingen).
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 18:29:27 #276
2651 svann
night-hawk
pi_31363110
Vanaf nu moet er toch zo'n beetje elke week genomineerd gaan worden?
Niet onwaarschijnlijk dat dat morgen weer gebeurt.
Misschien alvast de database open zetten?
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 19:19:44 #277
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_31364323
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 18:29 schreef svann het volgende:
Vanaf nu moet er toch zo'n beetje elke week genomineerd gaan worden?
Niet onwaarschijnlijk dat dat morgen weer gebeurt.
Misschien alvast de database open zetten?
Idd, dat kan geen kwaad lijkt mij!
  woensdag 12 oktober 2005 @ 01:46:59 #278
2651 svann
night-hawk
pi_31374685
Hmm, toch wel een beetje onlogisch om te denken dat het nomineren morgen al zal zijn.
Ze moeten natuurlijk eerst weten wie eruit vliegt.
Bij nader inzien denk ik eerder aan vrijdag of het weekend.

We zitten op de helft (dag 50), dus nog zeven weken te gaan met nu nog elf bewoners.
pi_31398111
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 01:46 schreef svann het volgende:
Hmm, toch wel een beetje onlogisch om te denken dat het nomineren morgen al zal zijn.
Ze moeten natuurlijk eerst weten wie eruit vliegt.
Bij nader inzien denk ik eerder aan vrijdag of het weekend.

We zitten op de helft (dag 50), dus nog zeven weken te gaan met nu nog elf bewoners.
Ik hou die gedachte inderdaad aan. Vanaf nu zullen ze wel elke week nomineren. Mocht er morgen toch genomineerd worden, dan telt van iedereen gewoon de huidige indeling. Het is niet helemaal eerlijk, maar helemaal geen score is ook geen optie denk ik.
pi_31423289
Geen nieuwe nominaties dus.... Lekker langzaam tempootje zo..

Zijn de verlaters standen al doorgevoerd? Zo te zien bij mijn eigen score wel, daar staat al dat het Linda was.... maar heeft dan niemand van de lijstaanvoerders het goed? Da's wel komisch!
pi_31423510
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 22:50 schreef Kolomo het volgende:
Zijn de verlaters standen al doorgevoerd? Zo te zien bij mijn eigen score wel, daar staat al dat het Linda was.... maar heeft dan niemand van de lijstaanvoerders het goed? Da's wel komisch!
Jep Zojuist. De keuze was al doorgevoerd, maar de scores nog niet herberekend. Nu wel. En inderdaad: de top had heel veel Rob Tamaartje had Linda en is daarmee flink omhoog geschoten.

Scores (uiteraard) weer onder voorbehoud
pi_31425439
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 22:50 schreef Kolomo het volgende:
Da's wel komisch!
Diep tragisch! Talpa!

Showtime had het ook goed!
pi_31426526
Overigens doet het lijstje met snelste stijgers het ook eindelijk

http://www.nominatiespel.nl/scorelijst.php#stijgers

Daarnaast vind je op je persoonlijke pagina nu ook per ronde wat je positie was. Puur voor het beeld
  Moderator vrijdag 14 oktober 2005 @ 00:54:31 #284
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_31426860
Ik had hem ook goed en ben ook flink gestegen, van 12e naar de 7e plaats. Sta dan ook wel bij de snelle stijgers denk ik. Ben tot nu toe wel goed in het voorspellen wie eruit gaat, nog geen één keer fout gehad (alleen bij Rikkert wist ik niet dat je dat in kon vullen, stom stom!)
pi_31452560
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 00:54 schreef MaJo het volgende:
Ik had hem ook goed en ben ook flink gestegen, van 12e naar de 7e plaats. Sta dan ook wel bij de snelle stijgers denk ik.
Helaas niet, want je stond aan het einde van de 2e ronde op de 4e plek, en daar wordt naar gekeken Je 12e plek was een tussenstand na het doorrekenen van de nominaties. Pas na het bekendmaken van de huisverlater wordt de ronde-positie bepaald. En daar heb je inderdaad flink mee gescoord!
  zondag 16 oktober 2005 @ 14:49:24 #286
34891 melonovy
La Kutschie
pi_31488188
Deze week wordt het weer goed opletten, waar zitten de irritaties, wie gaat wie nomineren en om welke reden, en dan mijn bevindingen op goed geluk invullen: ik moet natuurlijk wel mijn toppositie behouden...
Ik vind het een leuk spel!
Het voelt goed hè?
A je to!
  zondag 16 oktober 2005 @ 15:04:41 #287
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_31488514
Het wordt een moeilijke week . Er is ook nergens een peil op te trekken...
pi_31540489
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 15:04 schreef Falco het volgende:
Het wordt een moeilijke week . Er is ook nergens een peil op te trekken...
idd, ik zou nu eecht niet weten op wie op wie gaat stemmen...
pi_31570822
Ik zie dat er gestemt is. Ik laat de database gewoon tot morgenavond open, maar als blijkt dat er nominaties uitlekken worden er mogelijk keuzes teruggedraaid.
pi_31572044
Heel moeilijk dit keer. De laatste dagen zijn er zoveel zwevende nominators.
Ik verwacht veel 'had moeten zijn's.

eborn, ik herinner je er even aan dat er nog herinneringsmailtjes verstuurd moeten worden.
Volgens mij heeft nog maar de helft van de mensen de boel ingevuld.
pi_31588275
Volgens mij heb ik het weer redelijk oke ingeschat
Ik ben benieuwd naar de resultaten...
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_31588970
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 21:25 schreef melonovy het volgende:
Volgens mij heb ik het weer redelijk oke ingeschat
Ik ben benieuwd naar de resultaten...
Kijk en huiver

Uiteraard wederom onder voorbehoud
  donderdag 20 oktober 2005 @ 22:01:59 #293
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_31589428
Ohja 2e plek !
  zondag 23 oktober 2005 @ 21:59:17 #294
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_31655889
Even een kickje hoor. Volgens mij gaat er aankomende donderdag ook nog genomineerd worden, dus mag de database open ?
  Moderator zondag 23 oktober 2005 @ 23:11:28 #295
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_31656669
Aanstaande donderdag gaat er toch iemand uit? Dat betekend dat er pas weer volgende week genomineerd gaat worden.
  zondag 23 oktober 2005 @ 23:20:14 #296
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_31656769
quote:
Op zondag 23 oktober 2005 23:11 schreef MaJo het volgende:
Aanstaande donderdag gaat er toch iemand uit? Dat betekend dat er pas weer volgende week genomineerd gaat worden.
Dat gaat veranderd worden, want in dit tempo zitten er na de jaarwisseling nog steeds mensen in dat huis.
pi_31708477
Ik heb de database gesloten omdat er meer info is over een aankomend vertrek van Tanja. Het hoe en wat laat ik nog weten
  Moderator donderdag 27 oktober 2005 @ 01:10:11 #298
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_31714053
De mensen die haar als eerdere huisverlater hadden staan krijgen dan toch punten? Dat had ik namelijk Kan ik weer wat omhoog klimmen
  donderdag 27 oktober 2005 @ 02:01:48 #299
128313 BBscanner
Niets is wat het lijkt
pi_31714847
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 01:10 schreef MaJo het volgende:
De mensen die haar als eerdere huisverlater hadden staan krijgen dan toch punten? Dat had ik namelijk Kan ik weer wat omhoog klimmen
Ben bang dat iedereen haar heeft staan als huisverlater dus zoveel zullen we er niet mee opschieten.
pi_31724197
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 01:10 schreef MaJo het volgende:
De laatste keuze als huisverlater worden inderdaad meegerekent. Ook als je dus in deze ronde niets had gekozen. Dit is namelijk een bug, die ik ook niet meer ga fixen gok ik Dus ik zoek vanavond gewoon in de database wat ieder zijn laatste keuze was, en daar wijs ik punten aan toe.

Ik zal zo nog even de mails versturen dat vanavond de database dichtgaat... Pffff, als een mens toch een 48 uur per dag had
pi_31724299
Ik had ook Tanja
pi_31724382
Het BB5 Nominatiespel II ik heb een nieuwe gemaakt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')