Klopt, ik ben nog hier en daar aan het hackenquote:Op vrijdag 9 september 2005 01:42 schreef MaJo het volgende:
Edit: Ik zie dat het er nu wel bijstaat. Ik sta in de top 10
Ik ben een optie aan het maken dat je dat zelf kunt aangeven (Mijn keuzes publiek maken). Komt er dus vanaf de volgende ronde in.quote:Op vrijdag 9 september 2005 11:26 schreef Showtime het volgende:
Misschien is het leuk wanneer je elkaars stemmen van de laatste ronde kan zien nadat de punten zijn verdeeld, weet niet als het technisch mogelijk is?
ik sta gedeeld derde, valt me nog mee had veel lager verwacht![]()
quote:Op vrijdag 9 september 2005 11:47 schreef eborn het volgende:
[..]
Ik ben een optie aan het maken dat je dat zelf kunt aangeven (Mijn keuzes publiek maken). Komt er dus vanaf de volgende ronde in.
Sowieso wil ik de keuze voor de huisverlater los gaan koppelen van de normale nominaties. Je kiest gewoon een persoon en als er iemand vertrekt staat dat totdat hij/zij weg is vast. Vooral omdat Tanja nu misschien weggaat, maar mensen daar niet meer voor konden kiezen en ook geen punten krijgen (volgens de huidige regels).
Verdere ideeen zijn natuurlijk altijd welkom!
je bent superquote:Op vrijdag 9 september 2005 11:47 schreef eborn het volgende:
[..]
Ik ben een optie aan het maken dat je dat zelf kunt aangeven (Mijn keuzes publiek maken). Komt er dus vanaf de volgende ronde in.
Sowieso wil ik de keuze voor de huisverlater los gaan koppelen van de normale nominaties. Je kiest gewoon een persoon en als er iemand vertrekt staat dat totdat hij/zij weg is vast. Vooral omdat Tanja nu misschien weggaat, maar mensen daar niet meer voor konden kiezen en ook geen punten krijgen (volgens de huidige regels).
Verdere ideeen zijn natuurlijk altijd welkom!
Goed idee inderdaad. Ik sta ook gedeeld derde, gezelligquote:Op vrijdag 9 september 2005 11:26 schreef Showtime het volgende:
Misschien is het leuk wanneer je elkaars stemmen van de laatste ronde kan zien nadat de punten zijn verdeeld, weet niet als het technisch mogelijk is?
Hmm, ik heb laatst ook al een T-Shirt met Mr Incredible erop gekregen, wie moet ik nou gelovenquote:
Dankjequote:Op vrijdag 9 september 2005 13:43 schreef Nostalgist het volgende:
4 users op de eerste plaats![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd; andere 3 ! May the best win !![]()
Ik doe volgende week gewoon alles wat ik niet verwachtquote:Op vrijdag 9 september 2005 11:26 schreef Showtime het volgende:
Maar dankzij jouw suggestie is er nu wel een 'Wachtwoord vergeten?' optiequote:Op vrijdag 9 september 2005 16:30 schreef Luchtbel het volgende:
Nou dan doe je het beter dan mij.
Ik heb er drie goed en geen bankzitter en was echt m'n wachtwoord kwijt
Ze is dus ook niet wegquote:Op vrijdag 9 september 2005 19:32 schreef eborn het volgende:
Ter info: omdat het systeem nog niet aangepast is aan het nieuwe vrijwillige vertrek, worden er geen punten gegeven aan mensen die nu Tanja als vrijwillige vertrekker hebben gekozen. De regels zijn namelijk dat deze persoon voor het bekendmaken van de nominaties moet vertrekken.
Daar stappen we maandag vanaf, maar voor nu is het dus niet anders.
Beetje stom als de nieuwe ronde niet op tijd ingevuld kan zijn als er morgen inderdaad weer genomineerd wordt... Waar o waar is Eborn?quote:Op woensdag 14 september 2005 11:47 schreef mark_03 het volgende:
Wordt er morgen weer genomineerd?
Ik had hem wel een keer verwacht, na maandag. Ik hoop dat eborn niet ziek is of zo.quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:32 schreef eborn het volgende:
[..]
Scheelt weerVanaf maandag mag iedereen dus snel Tanja kiezen
Zo herkenbaar!quote:Linda vertelt vervolgens dat ze een keer zo zat was dat ze misselijk werd tijdens de seks als ze haar ogen dicht deed.
Ja, er moet nog even wat aangepast worden en het werk hielp niet meequote:Op woensdag 14 september 2005 13:06 schreef Falco het volgende:
[..]
Beetje stom als de nieuwe ronde niet op tijd ingevuld kan zijn als er morgen inderdaad weer genomineerd wordt... Waar o waar is Eborn?
Dat is sowieso altijd het gevalquote:Op woensdag 14 september 2005 19:30 schreef Falco het volgende:
Ik vind het wel een goede suggestie om dezelfde nominaties van de vorige ronde te nemen, mocht de database niet op tijd open zijn om nieuwe nominaties in te vullen bij dit spel. Het is wel jammer dat sommigen dan te weinig Tanja hebben bij de nominaties, maar goed...
En uiteraard op http://www.nominatiespel.nlquote:Op donderdag 15 september 2005 11:02 schreef Showtime het volgende:
Ik zie dat de database heropend is, dus er kan gestemd worden.!!
http://bb5.fambus.nl/
ADSL onderhoud, ben er ook niet gelukkig mee. Vanaf dit weekend draait hij hopelijk eindelijk bij mijn werk, dan gebeurd dat niet meerquote:
Dat geldt als een verplicht vertrek, maar het spel houdt daar geen rekening mee. Het telt dus niet mee.quote:Op woensdag 14 september 2005 23:53 schreef svann het volgende:
Hoe telt het als iemand door een envelop exit gaat?
Stel dat er in de envelop die Lieske pakte wel had gestaan dat ze exit moest en ¤ 10.000 kreeg, hoe had dat dan geteld?
Dat is een vrijwillig vertrek en telt dus als zodanig mee (het is je eigen keuze om weg te gaan, de redenen maken dan niet uit). Hiervoor geldt dus de extra optie voor het gokken van het vrijwillige vertrek.quote:Hoe telt het als iemand een geldaanbieding aanneemt om het huis te verlaten?
Dan kunnen er dus twee verlaters zijn.
Heel mooiquote:Op donderdag 15 september 2005 11:36 schreef Falco het volgende:
Ik ben weer aan het nomineren en raden geslagen!
Nee, dat klopt. En daar kunnen we helaas niets aan doenquote:Op donderdag 15 september 2005 12:12 schreef mark_03 het volgende:
Stel nu dat Ralph er vanavond uitgaat, of iemand anders... dan wordt er dus weer genomineerd maar dan kun je dus niet op (in dit geval) Ralph stemmen. In het spel kan dat wel, dat zou dus betekenen dat als je zegt dat iemand Ralph nomineert dat je geen punten krijgt?
Dank u, dank u! Erg spannend dit, ik ga alvast weer nadenken voor deze ronde!quote:Op donderdag 15 september 2005 23:21 schreef eborn het volgende:
Ronde 1 is nu helemaal rond! Rikkert heeft het huis verlaten en de mensen die dit goed hadden (4 in totaal) hebben er 5 punten bijgekregen. Nugget is daarmee geklommen naar een gedeelte 1e plaats. Gefeliciteerd!
- knip -
Klopt. Maar het kon enkel tot het moment van nomineren. Omdat ik bang was dat er door de week tussenstanden getoond zouden worden. Niet dat dat uiteindelijk veel zegt, maar tochquote:Op zaterdag 17 september 2005 02:02 schreef MaJo het volgende:
Damn dat is stom... Ik liep steeds te roepen dat Rikkert eruit zo gaan maar ik ben dat vergeten aan te passen in het spel... Ik vroeg hier een paar dagen geleden ook of die optie er niet in kon, niet wetende dat die er wel degelijk was. Ik baal nu als een stekker, 5 punten misgelopen
Ja dat lijkt me een goed plan. En als er dan wel tussenstanden getoond worden kun je hem altijd dichtgooien. Misschien kun je hem opengooien tot de live begint, want dan gaan ze natuurlijk wel met tussenstanden strooien. Ik baal nog steeds van mijn gemiste punten, had dan dik op 1 gestaanquote:Op zaterdag 17 september 2005 21:42 schreef eborn het volgende:
[..]
Klopt. Maar het kon enkel tot het moment van nomineren. Omdat ik bang was dat er door de week tussenstanden getoond zouden worden. Niet dat dat uiteindelijk veel zegt, maar toch
Misschien moeten we stemmen of er nog tot de live uitzending van huisverlaten geswitcht mag worden? Dan kan ik het nl. zo ombouwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |