Klopt, ik ben nog hier en daar aan het hackenquote:Op vrijdag 9 september 2005 01:42 schreef MaJo het volgende:
Edit: Ik zie dat het er nu wel bijstaat. Ik sta in de top 10
Ik ben een optie aan het maken dat je dat zelf kunt aangeven (Mijn keuzes publiek maken). Komt er dus vanaf de volgende ronde in.quote:Op vrijdag 9 september 2005 11:26 schreef Showtime het volgende:
Misschien is het leuk wanneer je elkaars stemmen van de laatste ronde kan zien nadat de punten zijn verdeeld, weet niet als het technisch mogelijk is?
ik sta gedeeld derde, valt me nog mee had veel lager verwacht![]()
quote:Op vrijdag 9 september 2005 11:47 schreef eborn het volgende:
[..]
Ik ben een optie aan het maken dat je dat zelf kunt aangeven (Mijn keuzes publiek maken). Komt er dus vanaf de volgende ronde in.
Sowieso wil ik de keuze voor de huisverlater los gaan koppelen van de normale nominaties. Je kiest gewoon een persoon en als er iemand vertrekt staat dat totdat hij/zij weg is vast. Vooral omdat Tanja nu misschien weggaat, maar mensen daar niet meer voor konden kiezen en ook geen punten krijgen (volgens de huidige regels).
Verdere ideeen zijn natuurlijk altijd welkom!
je bent superquote:Op vrijdag 9 september 2005 11:47 schreef eborn het volgende:
[..]
Ik ben een optie aan het maken dat je dat zelf kunt aangeven (Mijn keuzes publiek maken). Komt er dus vanaf de volgende ronde in.
Sowieso wil ik de keuze voor de huisverlater los gaan koppelen van de normale nominaties. Je kiest gewoon een persoon en als er iemand vertrekt staat dat totdat hij/zij weg is vast. Vooral omdat Tanja nu misschien weggaat, maar mensen daar niet meer voor konden kiezen en ook geen punten krijgen (volgens de huidige regels).
Verdere ideeen zijn natuurlijk altijd welkom!
Goed idee inderdaad. Ik sta ook gedeeld derde, gezelligquote:Op vrijdag 9 september 2005 11:26 schreef Showtime het volgende:
Misschien is het leuk wanneer je elkaars stemmen van de laatste ronde kan zien nadat de punten zijn verdeeld, weet niet als het technisch mogelijk is?
Hmm, ik heb laatst ook al een T-Shirt met Mr Incredible erop gekregen, wie moet ik nou gelovenquote:
Dankjequote:Op vrijdag 9 september 2005 13:43 schreef Nostalgist het volgende:
4 users op de eerste plaats![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd; andere 3 ! May the best win !![]()
Ik doe volgende week gewoon alles wat ik niet verwachtquote:Op vrijdag 9 september 2005 11:26 schreef Showtime het volgende:
Maar dankzij jouw suggestie is er nu wel een 'Wachtwoord vergeten?' optiequote:Op vrijdag 9 september 2005 16:30 schreef Luchtbel het volgende:
Nou dan doe je het beter dan mij.
Ik heb er drie goed en geen bankzitter en was echt m'n wachtwoord kwijt
Ze is dus ook niet wegquote:Op vrijdag 9 september 2005 19:32 schreef eborn het volgende:
Ter info: omdat het systeem nog niet aangepast is aan het nieuwe vrijwillige vertrek, worden er geen punten gegeven aan mensen die nu Tanja als vrijwillige vertrekker hebben gekozen. De regels zijn namelijk dat deze persoon voor het bekendmaken van de nominaties moet vertrekken.
Daar stappen we maandag vanaf, maar voor nu is het dus niet anders.
Beetje stom als de nieuwe ronde niet op tijd ingevuld kan zijn als er morgen inderdaad weer genomineerd wordt... Waar o waar is Eborn?quote:Op woensdag 14 september 2005 11:47 schreef mark_03 het volgende:
Wordt er morgen weer genomineerd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |