Ik ookquote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:40 schreef mark_03 het volgende:
Ik ben benieuwd wat het wordt vanavond.
Bedankt voor de snelle afhandeling!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:27 schreef eborn het volgende:
En de scores zijn weer berekend (uiteraard zoals altijd onder voorbehoud). mark_03 staat nog steeds nummer 1, maar hij wordt op de voet gevolgd door BBScanner en Falco
Samen krijgen we die Mark_03 wel te pakkenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:19 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Bedankt voor de snelle afhandeling!
Ben weer een stapje opgeschoven nu nummer2
![]()
Slechte ronde deze keer. Jammer dat ik Menno op de bank heb gezetquote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:01 schreef Falco het volgende:
[..]
Samen krijgen we die Mark_03 wel te pakken!
Dankjequote:Op vrijdag 7 oktober 2005 09:55 schreef melonovy het volgende:
* melonovy zakt elke ronde ...
Mark gefeli met je nummer 1!
Je hebt helemaal gelijk!!!!!!! Die functie zit er nog niet standaard in, maar dat doe ik gewoon met de hand! Ik ga dat NU verwerken en alsnog de juiste scores toewijzen. Dat is dus 1 van de redenen waarom scores onder voorbehoud zijnquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:51 schreef MaJo het volgende:
Damn... Had de laatste dagen geen internet maar dacht dat je keuzes van de vorige ronde gewoon bleven staan en op die manier wel wat puntjes kon krijgen (had er wel een paar goed). Dat was toch eerst ook zo? Dat je keuzes gewoon bleven staan? Ik verlies nu wel steeds allemaal punten door stomme fouten...
Oke bedankt! Ik zie trouwens dat ik geen van de nominaties goed hadquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:16 schreef eborn het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk!!!!!!! Die functie zit er nog niet standaard in, maar dat doe ik gewoon met de hand! Ik ga dat NU verwerken en alsnog de juiste scores toewijzen. Dat is dus 1 van de redenen waarom scores onder voorbehoud zijn
Bedankt voor de tip! Toch maar even inbouwen dat dat trucje automatisch gaat......
Jep, daar krijg je zodirect gewoon nog 3 punten voor. Ik ben even wat dingen aan het ombouwen, dus je moet de scores op dit moment even niet vertrouwenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:42 schreef MaJo het volgende:
Oke bedankt! Ik zie trouwens dat ik geen van de nominaties goed hadWel een van de bankzitters. Krijg ik daar nog punten voor, want die zijn nog niet bijgeschreven. Volgende keer toch beter opletten, was vergeten dat de nominaties er weer aankwamen en toen ik er aan dacht had ik geen internet...
Ah ok is goed. Ben nog wel even onlinequote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:56 schreef eborn het volgende:
[..]
Jep, daar krijg je zodirect gewoon nog 3 punten voor. Ik ben even wat dingen aan het ombouwen, dus je moet de scores op dit moment even niet vertrouwenIk geef zodirect nog wel even een gil als alles weer klopt... hoop ik
Goed gokken op de huisverlater en je stijgt vast weer wat plaatsen!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:34 schreef MaJo het volgende:
Ach ik ben van 13e naar 12e gegaan, dat is al heel watbedankt voor alles Eborn, je hebt echt een cool spel opgezet!
Mijn geld staat inderdaad ook nog op Linda, maar aan de andere kant kan ik me wel voorstellen dat ze populairder is dan Robquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:36 schreef ilona-scuderia het volgende:
Mummie zal Linda er wel uit schoppen, Rob is ingehuurd door BB dus dat wordt een makkie...
Zover ik weet gaat er donderdag alleen iemand uit. Maar als iemand anders betere informatie heeft dan hoor ik het graagquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:02 schreef Falco het volgende:
Gaat er aanstaande donderdag nog genomineerd worden? Anders moet de database weer open.
Idd, dat kan geen kwaad lijkt mij!quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:29 schreef svann het volgende:
Vanaf nu moet er toch zo'n beetje elke week genomineerd gaan worden?
Niet onwaarschijnlijk dat dat morgen weer gebeurt.
Misschien alvast de database open zetten?
Ik hou die gedachte inderdaad aan. Vanaf nu zullen ze wel elke week nomineren. Mocht er morgen toch genomineerd worden, dan telt van iedereen gewoon de huidige indeling. Het is niet helemaal eerlijk, maar helemaal geen score is ook geen optie denk ik.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:46 schreef svann het volgende:
Hmm, toch wel een beetje onlogisch om te denken dat het nomineren morgen al zal zijn.
Ze moeten natuurlijk eerst weten wie eruit vliegt.
Bij nader inzien denk ik eerder aan vrijdag of het weekend.
We zitten op de helft (dag 50), dus nog zeven weken te gaan met nu nog elf bewoners.
Jepquote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:50 schreef Kolomo het volgende:
Zijn de verlaters standen al doorgevoerd? Zo te zien bij mijn eigen score wel, daar staat al dat het Linda was.... maar heeft dan niemand van de lijstaanvoerders het goed? Da's wel komisch!
Diep tragisch! Talpa!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:50 schreef Kolomo het volgende:
Da's wel komisch!
Helaas niet, want je stond aan het einde van de 2e ronde op de 4e plek, en daar wordt naar gekekenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 00:54 schreef MaJo het volgende:
Ik had hem ook goed en ben ook flink gestegen, van 12e naar de 7e plaats. Sta dan ook wel bij de snelle stijgers denk ik.
idd, ik zou nu eecht niet weten op wie op wie gaat stemmen...quote:Op zondag 16 oktober 2005 15:04 schreef Falco het volgende:
Het wordt een moeilijke week. Er is ook nergens een peil op te trekken...
Kijk en huiverquote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:25 schreef melonovy het volgende:
Volgens mij heb ik het weer redelijk oke ingeschat![]()
Ik ben benieuwd naar de resultaten...
Dat gaat veranderd worden, want in dit tempo zitten er na de jaarwisseling nog steeds mensen in dat huis.quote:Op zondag 23 oktober 2005 23:11 schreef MaJo het volgende:
Aanstaande donderdag gaat er toch iemand uit? Dat betekend dat er pas weer volgende week genomineerd gaat worden.
Ben bang dat iedereen haar heeft staan als huisverlater dus zoveel zullen we er niet mee opschieten.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:10 schreef MaJo het volgende:
De mensen die haar als eerdere huisverlater hadden staan krijgen dan toch punten? Dat had ik namelijkKan ik weer wat omhoog klimmen
De laatste keuze als huisverlater worden inderdaad meegerekent. Ook als je dus in deze ronde niets had gekozen. Dit is namelijk een bug, die ik ook niet meer ga fixen gok ikquote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:10 schreef MaJo het volgende:
De mensen die haar als eerdere huisverlater hadden staan krijgen dan toch punten? Dat had ik namelijkKan ik weer wat omhoog klimmen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |