Ja maar dat komt omdat er voor mijn examen niemand anders kon.quote:Op zaterdag 10 september 2005 08:01 schreef lambrusco_bianco het volgende:
ROSO training heb ik ook... ik zou i.p.v. die twee uur liever binnen mijn pakket 2 normale uren les extra krijgen. Maarja da's dus niet zo, dacht altijd dat roso training na 3/4 deel van je cursus te hebben gevolgd. BOINK, jij doet het dus na je examen. Hm, denk dat ik het ook op die manier ga doen.
wordt niet extra betaald die roso... of je wil of niet... het zit bij de pakketprijs inbegrepenquote:Op zaterdag 10 september 2005 11:45 schreef H4ze het volgende:
Aah ljkt me wel leuk. Maar ik ga niet nog meer geld aan rijlessen enzo uitgevenBen blij dat dat niet meer hoeft.
Ah ok. Nja, ik had geen pakket, maar gewoon losse lessenquote:Op zaterdag 10 september 2005 16:25 schreef lambrusco_bianco het volgende:
[..]
wordt niet extra betaald die roso... of je wil of niet... het zit bij de pakketprijs inbegrepen
dat heb ik 1x gehad, hij zei altijd dat ik bochten te ruim nam, te ruim naar de stoep. want ik wilde niet tegen die auto's in de linkerbaan aanrijdenquote:Op vrijdag 9 september 2005 21:04 schreef H4ze het volgende:
[..]
Hmm tja, ligt eraan hoe je instructeur les geeft ook natuurlijk. De mijne liet me gewoon m'n gang gaan en trapte daarna gewoon keihard op de rem. Dan schrok ik me de tering in...en zo leerde ik wel goed van die fout zodat ik 'm niet nog een keer maakte![]()
quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:24 schreef marsterretje het volgende:
Na een paar rustige ritjes met papa's en vriendjes' auto gisteren de vuurdoop: 4 mensen in een Panda, met regen en duisternis.
Oftwel: In de eerste honderd meter in het donker moest ik een relatief onbekende auto: de lichten aandoen waarop ik het mistlicht aandeed, de ruitenwisser zien te vinden die elders zat dan bij de lesauto, de achterruit verwarming aanzetten omdat 4 mensen voor condensatie zorgden, anticiperen op verkeer in het donker, en 3 kakelende mensen aanhoren op weg naar een feestje, beseffen dat je fietsers zonder licht ECHT niet ziet in een auto enz enz.
En ja, het is gelukt!
Ik heb zowel de eerste keer, tweede keer als derde keer zonder instructeur m'n examen gedaan. En de derde was ik dus geslaagd.quote:Op zondag 11 september 2005 15:40 schreef Ferryfan4ever het volgende:
en ik nam 1x mn leraar mee en 1x niet. bij dezelfde examinator. en ben geslaagd toen hij er niet bij wasmaar geen last gehad dat ik hem in binnenspiegel zag. dus daarvoor hoef je t niet te laten. je moet even kijken of je examinator hebt die zich gecontroleerd voelt of niet. sommige vinden het negatief. dat zei mn leraar tenminste.
Ik heb niet echt zin om na 30 lessen nog te moeten overstappen en in een nieuwe stad te leren rijdenquote:Op zondag 11 september 2005 20:43 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Kan je niet lessen waar je doordeweeks woont??
Dat overstappen naar een andere wagen/instructeur is serieus niet zo heel erg. Ben je zo aan gewend. En na 30 lessen hoeft ie je sowieso niet echt meer iets nieuws aan te leren (neem ik aan), meer gewoon herhalen van wat je al geleerd hebt, foutjes maken in datgene, en die weer verbeteren.quote:Op zondag 11 september 2005 20:57 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ik heb niet echt zin om na 30 lessen nog te moeten overstappen en in een nieuwe stad te leren rijden
Voor theorie rijbewijs B neem ik aan...ik heb toendertijd via nieuwsgroepen zo'n oefen cd-rom van de anwb gedownload met 500 vragen erop...maar deze hoor je natuurlijk eigenlijk gewoon legaal te kopenquote:Op zondag 11 september 2005 21:07 schreef crossover het volgende:
iemand nog tips om online te leren?
Ik heb nu als lesstad Amersfoort ( eerst kwartier naar Amersfoort rijden, dan daar een uur les en dan weer kwartier terug) en als ik zou overstappen zou ik in Deventer moeten lessenquote:Op maandag 12 september 2005 00:09 schreef H4ze het volgende:
[..]
Dat overstappen naar een andere wagen/instructeur is serieus niet zo heel erg. Ben je zo aan gewend. En na 30 lessen hoeft ie je sowieso niet echt meer iets nieuws aan te leren (neem ik aan), meer gewoon herhalen van wat je al geleerd hebt, foutjes maken in datgene, en die weer verbeteren.
Maar overstappen naar een andere stad kan wel es lastig zijn ja. Je rijdt nu in Nijkerk, en waar zou je rijden als je eventueel overstapt?
En voor de motor??quote:Op maandag 12 september 2005 00:15 schreef H4ze het volgende:
[..]
En een site om puur de theorie leren: http://www.gratistheorie.nl/auto/index.htm![]()
Daar moet je je echt geen zorgen over maken hoor, dat leer je vanzelf wel tijdens het lessenquote:Op maandag 12 september 2005 19:25 schreef randysgz het volgende:
Oktober ga ik voor het eerst beginnen met lessen, ik zit alleen wat met een schuin oog te kijken wat betreft het schakelen en koppelen?![]()
Véél succes danquote:Op maandag 12 september 2005 19:28 schreef Frasier het volgende:
Overmorgen is het weer zover, dan mag ik voor de 2e keer proberen om me rijbewijs te halen. Ik rij om 11.40u dus iedereen in omgeving Leusden/Amersfoort rond die tijd even binnen blijven a.u.b.
Eerste les zal je instructeur waarschijnlijk voor je schakelen en koppelenquote:Op maandag 12 september 2005 19:25 schreef randysgz het volgende:
Oktober ga ik voor het eerst beginnen met lessen, ik zit alleen wat met een schuin oog te kijken wat betreft het schakelen en koppelen? omdat ik dat nooit gedaan heb.![]()
quote:Op maandag 12 september 2005 11:16 schreef Ferryfan4ever het volgende:
[..]
http://www.gratistheorie.nl/Motor/index.htm
zelfde site zo ongeveer he
Succes!quote:Op maandag 12 september 2005 19:28 schreef Frasier het volgende:
Overmorgen is het weer zover, dan mag ik voor de 2e keer proberen om me rijbewijs te halen. Ik rij om 11.40u dus iedereen in omgeving Leusden/Amersfoort rond die tijd even binnen blijven a.u.b.
succes!!!quote:Op maandag 12 september 2005 19:28 schreef Frasier het volgende:
je mag best gespannen zijn, maar oog wel ontspannen naar de examinator.quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:26 schreef blue.eyes het volgende:
Counting the minutes... Vanaf zo'n 12 uur nog een uurtje rijden en daarna mijn examen. Begin terwijl ik dit typ toch wel enigszins nerveus te raken![]()
Veel succesquote:Op dinsdag 13 september 2005 11:26 schreef blue.eyes het volgende:
Counting the minutes... Vanaf zo'n 12 uur nog een uurtje rijden en daarna mijn examen. Begin terwijl ik dit typ toch wel enigszins nerveus te raken![]()
damn, das balen zegquote:Op dinsdag 13 september 2005 14:35 schreef blue.eyes het volgende:
KUT! Ik heb best wel eens foutjes gehad tijdens de lessen... zelfs tijdens de laatste lessen nog wel... Maar ditIn 40 minuten zoveel dingen over het hoofd gezien, zoveel dingen verkeerd gedaan. Ik kan gewoon niks anders dan die examinator gelijk geven. Serieus, zo slecht!
![]()
Nu snel nog naar college toe... ik lees de troostende berichtjes later wel![]()
Ik had de eerste keer dat ik af moest rijden precies hetzelfde. Ik kon de examinator van toen ook niet anders dan gelijk geven. Bij mij kwam het toen omdat ik heel erg gestrest raakte toen ik 1 foutje maakte...en vervolgens gewoon m'n hele concentratie verloorquote:Op dinsdag 13 september 2005 14:35 schreef blue.eyes het volgende:
KUT! Ik heb best wel eens foutjes gehad tijdens de lessen... zelfs tijdens de laatste lessen nog wel... Maar ditIn 40 minuten zoveel dingen over het hoofd gezien, zoveel dingen verkeerd gedaan. Ik kan gewoon niks anders dan die examinator gelijk geven. Serieus, zo slecht!
![]()
Nu snel nog naar college toe... ik lees de troostende berichtjes later wel![]()
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 13 september 2005 16:03 schreef JimmyBoy het volgende:
hoppppaaaaaavandaag gehaald in 1 keer
(vanavond ophalen op gemeentehuis)
Congratz!quote:Op dinsdag 13 september 2005 16:03 schreef JimmyBoy het volgende:
hoppppaaaaaavandaag gehaald in 1 keer
(vanavond ophalen op gemeentehuis)
Over zo'n 15 jaar hoop ik er ook aan te beginnenquote:Op dinsdag 13 september 2005 16:45 schreef dribbel79 het volgende:
Ik ben blij dat ik geïnfecteerd ben met het motorrijvirus, dit is echt gaaf!!
Ik pik het snel op, zeiden ze, na mijn derde les ben ik al net zo ver als iemand die zijn 8e les deed (mee samen gereden gister)...
8-jes gedraaid, halve draai, wat slalommen en remproeven (noodstop en precisiestop)..
Ik heb geen TTT gedaan, heb van iemand inmiddels ook al gehoord dat dat idd had kunnen schelen. En waar het aan lag? Op de een of andere manier overkwam het me allemaal. Zoals ik al zei, ik maakte nog best wel foutjes... Daardoor waren mijn verwachtingen eigenlijk al laag en tsja dan ben je niet echt zenuwachtig, als je er zelf al weinig van verwacht. Maar fieters die ik al van verre had kunnen zien, trap ik tegelijk met de examinator op het rempedaalquote:Op dinsdag 13 september 2005 14:43 schreef Boink het volgende:
To bad,volgende keer beter!!
Had je een TTT al hiervoor gehad? Of gelijk examen gedaan? En lag het aan de zenuwen of iets anders?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |