abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30361602
volgens mij maakt het wel degelijk uit als je veel lest of niet. Zeker in het begin, anders ben je telkens een half uur van je les kwijt om het gevoel weer te krijgen. Ik probeer in ieder geval rond de 2-3 keer per week een uur te lessen, is ook alleen maar prettiger ben je ook sneller klaar ermee.
pi_30361839
veel lessen werkt voor mij het best...

frequentie is belangrijk!!
  woensdag 7 september 2005 @ 19:07:32 #103
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_30361999
quote:
Op woensdag 7 september 2005 18:43 schreef H4ze het volgende:
Idd, de auto besturen is simpel. Straks moet je ook zelf gaan kijken en beslissingen nemen. Dan ga je pas echt autorijden (en wordt 't ook moeilijker)
Nou ja kijken heb ik nu ook al gedaan.
Weet niet of de instructeur het leuk vond, maar ik heb ook maar de hele tijd zitten zeggen wat ik zag en dacht enzo
-'he daar komt een auto, maar wij hebben voorrang....ff kijken..... jááá we krijgen het ook '
-'hé, een fietspad....ff kijken... nee, geen fietsers, vroem, gas '
-'hmz nu liet ik het stuur iets te laat weer recht trekken '
-'hé shit nu rijd ik alwéér 55 waar je 50 mag '

Enzovoorts
Misschien werd 'ie wel helemaal gestoord van me
Maar ja, ik dacht als ik niks zeg denkt 'ie misschien dat ik alleen maar heel blond zit te sturen en verder niks door heb

Oh ja, ik heb ook mn theorie-examen aangevraagd.
Maandag 26 september 10:30 @ CBR Kleverlaan in Haarlem.
Alleen nog ff pasfoto's laten maken en een uittreksel van het persoonsregister halen (alsof mn paspoort niet genoeg is ). Oh ja, en ff leren
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_30364022
quote:
Op woensdag 7 september 2005 19:07 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Misschien werd 'ie wel helemaal gestoord van me
Maar ja, ik dacht als ik niks zeg denkt 'ie misschien dat ik alleen maar heel blond zit te sturen en verder niks door heb
Hé, niks mis met blond ja.

Ik kan me niet herinneren dat ik zo ooit heb gereden, maar waarom niet. Is wel duidelijk hè.
Het doet er niet toe wie ik ben, maar wie ik wil zijn.
  woensdag 7 september 2005 @ 20:07:33 #105
109065 sungaMsunitraM
pi_30364210
quote:
Op woensdag 7 september 2005 20:02 schreef Avani het volgende:
Hé, niks mis met blond ja.
Als ik m wel in één keer haal hoor je nog wel van me
  woensdag 7 september 2005 @ 22:20:50 #106
51748 H4ze
wait...what?
pi_30370126
Verdomme, nog helemaal tot zondag wachten voordat ik alleen kan rijden Ouders zijn op vakantie, en hebben de ene auto mee. De andere auto staat wegens een klein botsinkje tijdens 't parkeren in de garage nu (nee ik heb er niet stiekem in gereden m'n ma reed).
*BURP*
  woensdag 7 september 2005 @ 22:37:34 #107
88233 Steve
Still the best.
pi_30370872
Pff, morgen theorie-examen. Het ene proefexamen gaat goed, de andere weer bagger . Als dat maar goed gaat .
"Atb is lief, groetjes Peri."
  woensdag 7 september 2005 @ 22:41:44 #108
109065 sungaMsunitraM
pi_30371064
quote:
Op woensdag 7 september 2005 22:37 schreef alwaysthebest het volgende:
Pff, morgen theorie-examen. Het ene proefexamen gaat goed, de andere weer bagger . Als dat maar goed gaat .
Gaat gewoon goed dan

Succes
Ik moet over 2,5 week
pi_30377383
over drie weken TTT

dan nog 2 weekjes voor het examen

had gisteren weer een les die lekker liep... wel fijn
  donderdag 8 september 2005 @ 10:37:34 #110
88233 Steve
Still the best.
pi_30380284
quote:
Op woensdag 7 september 2005 22:41 schreef sungaMsunitraM het volgende:

[..]

Gaat gewoon goed dan

Succes
Het heeft geholpen . 2 Foutjes waarvan in domweg vergeten in te vullen .
En ik heb nog nooit een proeftoets gemaakt met minder dan 4 fouten .
quote:
Ik moet over 2,5 week
succes dan

[ Bericht 6% gewijzigd door Steve op 08-09-2005 10:55:57 ]
pi_30380437
gefeliciteerd met je theorie Alwaysthebest
  donderdag 8 september 2005 @ 10:55:26 #112
88233 Steve
Still the best.
pi_30380740
Dank je Sylvana

Wat waren er trouwens veel gezakt . Ik zat op de derde rij en voor mij waren er maar 3 geslaagd van de 20 ofzo.
pi_30380762
bij mij waren er ook heel veel gezakt, echt heel veel mensen denken dat ze het makkelijk halen, maar zo makkelijk gaat het niet
  donderdag 8 september 2005 @ 12:34:06 #114
26631 Boink
Ik ben er klaar voor!
pi_30383388
  • wanneer je begonnen bent, wanneer je gaat beginnen met rijles; 19 april
  • wanneer je examen hebt en je mentale steun kan gebruiken; 22 september 14:55
  • of en wanneer je geslaagd bent (en de nodige felicitaties); -
  • hoeveel lessen je hebt gehad; Nu 28, totaal 30 van een uur als ik examen heb
  • hoevaak je instructeur al heeft moeten ingrijpen en wat je denkt daaraan te gaan doen; 1x.. Was te laat met remmen
  • pi_30384119
    wow, dan ga je best snel zeg Boink
      donderdag 8 september 2005 @ 13:46:50 #116
    26631 Boink
    Ik ben er klaar voor!
    pi_30389952
    quote:
    Op donderdag 8 september 2005 13:46 schreef Boink het volgende:
    Ik doe ook me best
    tja, dat doe ik ook, maar is blijkbaar niet genoeg
      donderdag 8 september 2005 @ 16:27:26 #118
    51748 H4ze
    wait...what?
    pi_30390305
    quote:
    Op donderdag 8 september 2005 12:34 schreef Boink het volgende:
  • wanneer je begonnen bent, wanneer je gaat beginnen met rijles; 19 april
  • wanneer je examen hebt en je mentale steun kan gebruiken; 22 september 14:55
  • of en wanneer je geslaagd bent (en de nodige felicitaties); -
  • hoeveel lessen je hebt gehad; Nu 28, totaal 30 van een uur als ik examen heb
  • hoevaak je instructeur al heeft moeten ingrijpen en wat je denkt daaraan te gaan doen; 1x.. Was te laat met remmen
  • Je instructeur heeft in 28 lessen pas 1 keer ingegrepen? Zo zo...natuurtalentje
    *BURP*
    pi_30391535
    dat is toch niet zo gek? ik deed veel fout, maar kan me geen ingrepen herinneren. dingen die ik fout deed die zei hij dan en kon ik zelf nog herstellen op tijd
    "Trust can kill you, or set you free"
    pi_30391612
    ik heb ook nog maar 1 keer een echte ingreep gehad, dat ik te laat remde, maar meestal zegt ie het en dan kan ik het zelf nog wel ff doen
      donderdag 8 september 2005 @ 18:09:25 #121
    88233 Steve
    Still the best.
    pi_30393556
    Ik heb in 23 lessen twee ingrepen gehad.
    De eerste (ergens in het begin) had ik een auto gewoon niet gezien, maar hij zei dat het ook wel erg lastig te zien was, hij kwam er ook pas laat achter .
    Bij de tweede keer )rond mijn 23e les) zei ik wel dat er een auto aankwam maar ik stopte helemaal niet , reed gewoon door.
    pi_30394093
    quote:
    Op donderdag 8 september 2005 17:08 schreef Sylvana het volgende:
    ik heb ook nog maar 1 keer een echte ingreep gehad, dat ik te laat remde, maar meestal zegt ie het en dan kan ik het zelf nog wel ff doen
    pfff... m'n instructeur trapte altijd vol op de rem en zei daarna "Dat had je natuurlijk gewoon moeten zien he!"

of iets in die trant
    pi_30394168
    Ik een paar ingrepen, ietsje doorrollen bij een stopstreep met stopborden, nja... isdat een ingreep?
    Eentje toen ik bijna z'n spiegel eraf reed samen met de spiegel van een andere auto .
    Eentje toen ik bijna een smart vol ramde .
    Oh, en nog een keer dat ik bijna een hardloper platreed.

Maar verder niet.

Was uiteraard meer op t begin, laatste tijd niet meer voorgekomen, behalve dat-ie soms de rem even aantikt omdat m'n voet te zwaar aan het worden is .
      Eindredactie Games donderdag 8 september 2005 @ 18:38:07 #124
    19054 crew  Oscar.
    ElitePauper
    pi_30394252
    quote:
    Op donderdag 8 september 2005 18:35 schreef veldmuis het volgende:
    Ik een paar ingrepen, ietsje doorrollen bij een stopstreep met stopborden, nja... isdat een ingreep?
    Eentje toen ik bijna z'n spiegel eraf reed samen met de spiegel van een andere auto .
    Eentje toen ik bijna een smart vol ramde .
    Oh, en nog een keer dat ik bijna een hardloper platreed.

Maar verder niet.

Was uiteraard meer op t begin, laatste tijd niet meer voorgekomen, behalve dat-ie soms de rem even aantikt omdat m'n voet te zwaar aan het worden is .
    lekker tongzoen,

veldmuis
    0% vet, Geen suiker toegevoegd
    Twitter: @BuikschuiverNL
    Xbox Live: Buikschuiver
    Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
    pi_30394330
    Owja,

Groetjes,

veldmuis
    pi_30401437
    Lang hier niet gepost (deel 19 voor het laatst! )
    quote:
    Op woensdag 7 september 2005 18:55 schreef ASroma het volgende:

volgens mij maakt het wel degelijk uit als je veel lest of niet. Zeker in het begin, anders ben je telkens een half uur van je les kwijt om het gevoel weer te krijgen. Ik probeer in ieder geval rond de 2-3 keer per week een uur te lessen, is ook alleen maar prettiger ben je ook sneller klaar ermee.
    Ik ben nu vanaf april bezig om het ook op deze manier te doen... waarom zo lang? Omdat het theorie-examen bij de praktijklessen inzit zeg maar (gratis theorielessen!) Die lessen duurden 7 weken en dan was ik dus al weer zo'n 20 lessen verder... nog een paar lessen doorgereden en toen toch maar gevraagd of ik aan mijn examen toe was. Hij zou het gaan aanvragen, niet meteen nieuwsgierig gedaan de volgende lessen, vraag ik het hem, zegt hij dat het CBR een beetje flauw zit te doen met de tijden die ze vrijgeven, de hele tijd rond 8:00 's ochtends enzo... Inmiddels zit ik dus al op zo'n 50 lessen!

Dat gezegd hebbende, heb ik toch nog enig advies nodig... Ik heb dinsdag examen, maar der is nog wel iets waar wat aan gewerkt moet worden. Ik kijk niet goed... Als ik stilsta, heb ik het idee dat ik best wel rondkijk, maar als er dan van de ene kant niks komt, dan kijk ik toch nog even naar de andere kant, en ja hoor, dan komt er toch nog weer iets aanzetten, dat ik de vorige keer nog niet zag... En dan heb ik zoiets van ja, nog maar even op wachten hè? Zo heb ik dus wel weer 5 minuten ofzo stilgestaan aan de zijkant van de Paterwoldseweg in Groningen (maar het was dan ook zo'n 16:30 hè ) Mijn instructeur omschrijft het op een iets kortere manier, namelijk dat ik het totaalplaatje niet overzie, ik kijk te veel in losse stappen...
    Herkent iemand het hier? Is der nog een manier om dat kijken in losse stappen af te leren?
    pi_30401712
    Ik ben ook begonnen met lessen! Heb er nu 6 uur opzitten en vind het erg leuk

Eerste keer was best inspannend, maar ik kon gelukkig al behoorlijk koppelen/schakelen.

Zaterdag weer twee uur
      donderdag 8 september 2005 @ 22:25:06 #128
    26631 Boink
    Ik ben er klaar voor!
    pi_30402400
    quote:
    Op donderdag 8 september 2005 16:27 schreef H4ze het volgende:

[..]

Je instructeur heeft in 28 lessen pas 1 keer ingegrepen? Zo zo...natuurtalentje
    Yup.. Knakker kwam achteruitrijden en je hebt dan gewoon voorrang.. Maar ze wilde nog niet van der auto af dus trapte ze maar op de rem

Volgende week slip-cursus als het meezit.. Echt gaaf
      Eindredactie Games vrijdag 9 september 2005 @ 01:31:05 #129
    19054 crew  Oscar.
    ElitePauper
    pi_30408316
    quote:
    Op donderdag 8 september 2005 21:59 schreef blue.eyes het volgende:
    [..]

(gratis theorielessen!)
    gratis gaat de zon op, en verder is niks gratis
    quote:
    D Hij zou het gaan aanvragen, niet meteen nieuwsgierig gedaan de volgende lessen, vraag ik het hem, zegt hij dat het CBR een beetje flauw zit te doen met de tijden die ze vrijgeven, de hele tijd rond 8:00 's ochtends enzo... Inmiddels zit ik dus al op zo'n 50 lessen!
    bull, elke autorijschool heeft een automatisch systeem waarmee je kan inschrijven, dus dan kan hij mooi een datum kiezen
    0% vet, Geen suiker toegevoegd
    Twitter: @BuikschuiverNL
    Xbox Live: Buikschuiver
    Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
    pi_30412152
    quote:
    Op donderdag 8 september 2005 21:59 schreef blue.eyes het volgende:
    [..]

Ik ben nu vanaf april bezig om het ook op deze manier te doen... waarom zo lang? Omdat het theorie-examen bij de praktijklessen inzit zeg maar (gratis theorielessen!) Die lessen duurden 7 weken en dan was ik dus al weer zo'n 20 lessen verder... nog een paar lessen doorgereden en toen toch maar gevraagd of ik aan mijn examen toe was. Hij zou het gaan aanvragen, niet meteen nieuwsgierig gedaan de volgende lessen, vraag ik het hem, zegt hij dat het CBR een beetje flauw zit te doen met de tijden die ze vrijgeven, de hele tijd rond 8:00 's ochtends enzo... Inmiddels zit ik dus al op zo'n 50 lessen!

Dat gezegd hebbende, heb ik toch nog enig advies nodig... Ik heb dinsdag examen, maar der is nog wel iets waar wat aan gewerkt moet worden. Ik kijk niet goed... Als ik stilsta, heb ik het idee dat ik best wel rondkijk, maar als er dan van de ene kant niks komt, dan kijk ik toch nog even naar de andere kant, en ja hoor, dan komt er toch nog weer iets aanzetten, dat ik de vorige keer nog niet zag... En dan heb ik zoiets van ja, nog maar even op wachten hè? Zo heb ik dus wel weer 5 minuten ofzo stilgestaan aan de zijkant van de Paterwoldseweg in Groningen (maar het was dan ook zo'n 16:30 hè ) Mijn instructeur omschrijft het op een iets kortere manier, namelijk dat ik het totaalplaatje niet overzie, ik kijk te veel in losse stappen...
    Herkent iemand het hier? Is der nog een manier om dat kijken in losse stappen af te leren?
    Wat een gedoe zeg, in april ben je begonnen... rond de twintig lessen kon je al afrijden? Je hebt denk ik losse lessen genomen>>?? Die instructeur heeft je mooi aan het lijntje gehouden en elke keer gezegd dat er alleen tijden waren om 8 uur in de ochtend.
    Mijn instructeur is ook geen gemakkelijke.... maar ik ben wel zo ver gekomen dat hij alle lessen keurig heeft gepland nu en dat betekent na de 40 lesuur mijn examen. Dat klopt precies. Hij belt vanuit de auto als je lest het kantoor en vraagt of er een examentijdje vrij is op een bepaalde dag. Dan krijg je te horen waar je uit kunt kiezen. Rijscholen hebben echt niet maanden lang alleen tijden om 8 uur 's ochtends.
    Als je niet op je strepen staat in de lesauto wordt je vaak genaaid waar je bij zit.
    Succes dinsdag. Gewoon van het goeie uitgaan, meer dan je best kan je niet doen.
    pi_30413434
    Ik heb inderdaad losse lessen genomen. En nee, na 20 lessen was ik nog niet klaar vor mijn examen. Sterker nog, aangezien mijn 'kijkgedrag' dus niet helemaal klopt is het nog maar de vraag of ik dinsdag wel slaag. En dat na bijna 50 lessen!
    Ik begon dus in April, zo'n 3x per week... ik dacht als het opschiet dan ben ik voor de vakantie nog klaar! Na zo'n 4, 5 weken had ie een nieuwe theorieklas en dat was dan elke dinsdag. En in de tussentijd had ik dus nog steeds 3 lessen per week. tegen de tijd dat ik mijn theorie had gehaald (47 punten) zat ik al wel over de 30 lessen. Toen kwam het begin van de vakantie en heb ik zo 3 weken geen les gehad. Ik vond het zelf nogal meevallen wat betreft 'het gevoel terugkrijgen' gelukkig, maar ja... toenheeft ie me dus even aan het lijntje gehouden dus met dat '8:00-verhaal' en ongeveer 3 weken terug heb ik dus gehoord wanneer ik af kon rijden.
    Ik heb hem de afgelopen lessen gevraagd wat voor 'rapportcijfer' ik zou krijgen als hij die uit zou delen, en dat waren tot nu toe onvoldoendes... door dat kijkgedrag onder andere...
    (al weer zo'n lang verhaal )
    pi_30418865
    @ blue eyes... lol vraag me niet wat voor punt ik mijn instructeur geef voor de manier waarop hij leerlingen behandeld.
    pi_30420149
    vraagje aan iedereen:

hebben jullie tijdens het examen jullie instructeur achterin laten zitten om zo mee te rijden? volgens mij ga ik dan juist stressen... zo'n vent die achterin zit en via jouw binnenspiegel je ogen in de gaten houdt (en alle andere handelingen).
    Heb dat al als er leerlingen achter zitten en je zo scherp in de gaten houden.
    pi_30420660
    quote:
    Op vrijdag 9 september 2005 13:41 schreef lambrusco_bianco het volgende:
    vraagje aan iedereen:

hebben jullie tijdens het examen jullie instructeur achterin laten zitten om zo mee te rijden? volgens mij ga ik dan juist stressen... zo'n vent die achterin zit en via jouw binnenspiegel je ogen in de gaten houdt (en alle andere handelingen).
    Nopes, ik heb hem niet meegenomen
    pi_30420733
    !

Ik ga 5 oktober beginnen met lessen en volgens mij duurt het daarna maar 3 weekjes ofzo voordat ik op mag . Het theorieexamen heb ik al gehaald!
    pi_30420826
    Mijn instructeur zat achterin, ging uitvoerig in gesprek met examinator over van alles en nog wat. Gevolg: examinator zat meer achterom te kijken, en vergat een keer te zeggen waar ik heen moest.

Heeft me wel wat geholpen. Maar zenuwachtig was ik toch al niet. Autorijden is peanuts.
    V10
    pi_30424014
    Bij mijn eerste 2 examens zat mijn instructeur niet achterin. Had geen zin in nog maar mannen van middelbare leeftijd die op mijn vingers zitten te kijken.

De derde keer nam ik hem wel mee, en slaagde ik. Daar verbind ik geen conclusies aan hoor . Ik heb er eerlijk gezegd weinig last van gehad, ik was er niet veel zenuwachtiger door.

Maar als je instructeur niet zo'n gezellige vent is, zoals bij Lambrisco het geval is dacht ik, zou ik ook niet zo snel willen dat hij ging meerijden....
    pi_30424412
    Ik heb vandaag gemerkt dat als ik met mijn instructeur praat, tijdens de les, dat ik gewoon BETER rij....

zoals vandaag ook, hele les beetje aan het praten, en gewoon eigenlijk geen 1 ingreep, reed goed geconcentreerd etc. etc....

Ik ga natuurlijk ook wél goed rijden daardoor, want anders (als hij commentaar heeft of moet ingrijpen) het gesprek ineens ten einde is

Nee maar serieus, als ik examen moet doen, hoop ik toch een examinator waarmee ik een beetje kan kleppen, (maar dat weet je helaas niet van te voren)
    Haleloeja
    pi_30426179
    quote:
    Op vrijdag 9 september 2005 13:41 schreef lambrusco_bianco het volgende:
    vraagje aan iedereen:

Een beetje geouwehoer vind ik altijd wel okay.
    Praten met de instructeur kan inderdaad flink schelen, je rijd dan wat relaxter, al ging het een keer zo relaxt dat ik de afslag vergat, en gezellig belgie in reed .

Groetjes,

veldmuis
    pi_30431676
    hi schatten

het gaat me eigenlijk niet om gepraat tijdens de les... ik kan dat best goed hebben vind ik...

mijn grote "maar" in het kader van je instructeur achterin tijdens het examen is dat oogcontact via de achteruitkijk spiegel. Uhuh, niemand ervaring mee?? Hahahah, ik dus wel, haalde daarstraks een gozer op en die zat de hele tijd via de spiegel naar mijn ogen te kijken. Dat vind ik knap irritant.
    pi_30431732
    Dan ben je vast een lekker wijf.

Groetjes,

veldmuis
    pi_30434218
    dat ongetwijfeld beste veldmuis

;-)
      vrijdag 9 september 2005 @ 21:04:46 #143
    51748 H4ze
    wait...what?
    pi_30434359
    quote:
    Op donderdag 8 september 2005 17:06 schreef Ferryfan4ever het volgende:
    dat is toch niet zo gek? ik deed veel fout, maar kan me geen ingrepen herinneren. dingen die ik fout deed die zei hij dan en kon ik zelf nog herstellen op tijd
    Hmm tja, ligt eraan hoe je instructeur les geeft ook natuurlijk. De mijne liet me gewoon m'n gang gaan en trapte daarna gewoon keihard op de rem. Dan schrok ik me de tering in...en zo leerde ik wel goed van die fout zodat ik 'm niet nog een keer maakte
    *BURP*
    pi_30434797
    quote:
    Op vrijdag 9 september 2005 21:04 schreef H4ze het volgende:

[..]

Hmm tja, ligt eraan hoe je instructeur les geeft ook natuurlijk. De mijne liet me gewoon m'n gang gaan en trapte daarna gewoon keihard op de rem. Dan schrok ik me de tering in...en zo leerde ik wel goed van die fout zodat ik 'm niet nog een keer maakte
    same.
      vrijdag 9 september 2005 @ 21:29:50 #145
    51748 H4ze
    wait...what?
    pi_30435200
    Ach, dan ben ik gewoon een barslechte bestuurder
    *BURP*
      vrijdag 9 september 2005 @ 22:08:21 #146
    26631 Boink
    Ik ben er klaar voor!
    pi_30436528
    Of niet

Donderdag 29 september heb ik me ROSO* training. Week nadat ik ALS het goed is me rijbewijs heb, ik heb er echt zin in.

*Rijden onder speciale omstandigheden.
    pi_30445086
    ROSO training heb ik ook... ik zou i.p.v. die twee uur liever binnen mijn pakket 2 normale uren les extra krijgen. Maarja da's dus niet zo, dacht altijd dat roso training na 3/4 deel van je cursus te hebben gevolgd. BOINK, jij doet het dus na je examen. Hm, denk dat ik het ook op die manier ga doen.
      zaterdag 10 september 2005 @ 10:58:33 #148
    51748 H4ze
    wait...what?
    pi_30446943
    Kan iemand mij vertellen wat een ROSO training is?
    *BURP*
    pi_30447122
    roso is soort van antisliptraining... althans dat is wat ik ervan heb begrepen... je leert te rijden onder bepaalde weersomstandigheden etc.
    Het wordt op een speciaal circuit gedaan...

Effe op google gezocht:
    "ROSO staat voor rijden onder specifieke omstandigheden, zeg maar je komt in een noodsituatie terecht.
    Je reageert sneller en beter als je hierop voorbereid bent. Tijdens deze training kun je ervaren hoe je een noodstop maakt en wat het effect van snelheid daarop is. Dat kun je niet uit een boekje leren, maar wel als je het meemaakt dan gaat het echt leven. "Ervaring is de beste leermeester".

Als neveneffect van deze training zie ik dat de leerling zich veel zekerder voelt in de lesauto en dat vertaalt zich in beter rijden. Boven alles is het geweldig om te doen.

De ROSO-training tovert een glimlach op je gezicht die je er dagenlang niet meer afwast."

Oh en nog een link gevonden: http://www.trafficcontrol.nl/particulieren.php?p=slipcursus

pi_30447130
    quote:
    Op zaterdag 10 september 2005 10:58 schreef H4ze het volgende:
    Kan iemand mij vertellen wat een ROSO training is?
    Rijden Onder Speciale Omstandigheden.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')