Ik ben nu vanaf april bezig om het ook op deze manier te doen... waarom zo lang? Omdat het theorie-examen bij de praktijklessen inzit zeg maar (gratis theorielessen!) Die lessen duurden 7 weken en dan was ik dus al weer zo'n 20 lessen verder... nog een paar lessen doorgereden en toen toch maar gevraagd of ik aan mijn examen toe was. Hij zou het gaan aanvragen, niet meteen nieuwsgierig gedaan de volgende lessen, vraag ik het hem, zegt hij dat het CBR een beetje flauw zit te doen met de tijden die ze vrijgeven, de hele tijd rond 8:00 's ochtends enzo... Inmiddels zit ik dus al op zo'n 50 lessen!quote:Op woensdag 7 september 2005 18:55 schreef ASroma het volgende:
volgens mij maakt het wel degelijk uit als je veel lest of niet. Zeker in het begin, anders ben je telkens een half uur van je les kwijt om het gevoel weer te krijgen. Ik probeer in ieder geval rond de 2-3 keer per week een uur te lessen, is ook alleen maar prettiger ben je ook sneller klaar ermee.
Yup.. Knakker kwam achteruitrijden en je hebt dan gewoon voorrang.. Maar ze wilde nog niet van der auto af dus trapte ze maar op de remquote:Op donderdag 8 september 2005 16:27 schreef H4ze het volgende:
[..]
Je instructeur heeft in 28 lessen pas 1 keer ingegrepen? Zo zo...natuurtalentje![]()
gratis gaat de zon op, en verder is niks gratisquote:Op donderdag 8 september 2005 21:59 schreef blue.eyes het volgende:
Lang hier niet gepost (deel 19 voor het laatst!)
[..]
(gratis theorielessen!)
bull, elke autorijschool heeft een automatisch systeem waarmee je kan inschrijven, dus dan kan hij mooi een datum kiezenquote:D Hij zou het gaan aanvragen, niet meteen nieuwsgierig gedaan de volgende lessen, vraag ik het hem, zegt hij dat het CBR een beetje flauw zit te doen met de tijden die ze vrijgeven, de hele tijd rond 8:00 's ochtends enzo... Inmiddels zit ik dus al op zo'n 50 lessen!
Wat een gedoe zeg, in april ben je begonnen... rond de twintig lessen kon je al afrijden? Je hebt denk ik losse lessen genomen>>?? Die instructeur heeft je mooi aan het lijntje gehouden en elke keer gezegd dat er alleen tijden waren om 8 uur in de ochtend.quote:Op donderdag 8 september 2005 21:59 schreef blue.eyes het volgende:
Lang hier niet gepost (deel 19 voor het laatst!)
[..]
Ik ben nu vanaf april bezig om het ook op deze manier te doen... waarom zo lang? Omdat het theorie-examen bij de praktijklessen inzit zeg maar (gratis theorielessen!) Die lessen duurden 7 weken en dan was ik dus al weer zo'n 20 lessen verder... nog een paar lessen doorgereden en toen toch maar gevraagd of ik aan mijn examen toe was. Hij zou het gaan aanvragen, niet meteen nieuwsgierig gedaan de volgende lessen, vraag ik het hem, zegt hij dat het CBR een beetje flauw zit te doen met de tijden die ze vrijgeven, de hele tijd rond 8:00 's ochtends enzo... Inmiddels zit ik dus al op zo'n 50 lessen!
Dat gezegd hebbende, heb ik toch nog enig advies nodig... Ik heb dinsdag examen, maar der is nog wel iets waar wat aan gewerkt moet worden. Ik kijk niet goed... Als ik stilsta, heb ik het idee dat ik best wel rondkijk, maar als er dan van de ene kant niks komt, dan kijk ik toch nog even naar de andere kant, en ja hoor, dan komt er toch nog weer iets aanzetten, dat ik de vorige keer nog niet zag... En dan heb ik zoiets van ja, nog maar even op wachten hè? Zo heb ik dus wel weer 5 minuten ofzo stilgestaan aan de zijkant van de Paterwoldseweg in Groningen (maar het was dan ook zo'n 16:30 hè) Mijn instructeur omschrijft het op een iets kortere manier, namelijk dat ik het totaalplaatje niet overzie, ik kijk te veel in losse stappen...
Herkent iemand het hier? Is der nog een manier om dat kijken in losse stappen af te leren?
Nopes, ik heb hem niet meegenomenquote:Op vrijdag 9 september 2005 13:41 schreef lambrusco_bianco het volgende:
vraagje aan iedereen:
hebben jullie tijdens het examen jullie instructeur achterin laten zitten om zo mee te rijden? volgens mij ga ik dan juist stressen... zo'n vent die achterin zit en via jouw binnenspiegel je ogen in de gaten houdt (en alle andere handelingen).
Heb dat al als er leerlingen achter zitten en je zo scherp in de gaten houden.
Een beetje geouwehoer vind ik altijd wel okay.quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:41 schreef lambrusco_bianco het volgende:
vraagje aan iedereen:
hebben jullie tijdens het examen jullie instructeur achterin laten zitten om zo mee te rijden? volgens mij ga ik dan juist stressen... zo'n vent die achterin zit en via jouw binnenspiegel je ogen in de gaten houdt (en alle andere handelingen).
Heb dat al als er leerlingen achter zitten en je zo scherp in de gaten houden.
Hmm tja, ligt eraan hoe je instructeur les geeft ook natuurlijk. De mijne liet me gewoon m'n gang gaan en trapte daarna gewoon keihard op de rem. Dan schrok ik me de tering in...en zo leerde ik wel goed van die fout zodat ik 'm niet nog een keer maaktequote:Op donderdag 8 september 2005 17:06 schreef Ferryfan4ever het volgende:
dat is toch niet zo gek? ik deed veel fout, maar kan me geen ingrepen herinneren. dingen die ik fout deed die zei hij dan en kon ik zelf nog herstellen op tijd
same.quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:04 schreef H4ze het volgende:
[..]
Hmm tja, ligt eraan hoe je instructeur les geeft ook natuurlijk. De mijne liet me gewoon m'n gang gaan en trapte daarna gewoon keihard op de rem. Dan schrok ik me de tering in...en zo leerde ik wel goed van die fout zodat ik 'm niet nog een keer maakte![]()
Rijden Onder Speciale Omstandigheden.quote:Op zaterdag 10 september 2005 10:58 schreef H4ze het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat een ROSO training is?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |