abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30217110
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 23:07 schreef lambrusco_bianco het volgende:
http://www.rijschoolgegevens.nl/index.asp?pageid=2&gemeente=0&examenplaats=72&rijschoolid=7674#7674

http://www.rijschoolgegevens.nl/index.asp?pageid=2&gemeente=0&examenplaats=72&rijschoolid=9000#9000

http://www.rijschoolgegevens.nl/index.asp?pageid=2&gemeente=0&examenplaats=72&rijschoolid=9038#9038

Jij hebt dus gelest bij BLOM zelf.... die andere url die ik hier heb toegevoegd dat zijn ook instructeurs bij blom. Heb zelf gehoord dat daar instructeurs bij zitten die niet in loondienst zijn.
Heb zelfs tijdens het lessen de instructeur horen bellen met het kantoor om een factuur op te maken. Ze vroeg welke naam er boven de rekening gezet moest worden. Dat waren twee verschillende rijschoolnamen.
Ja misschien zijn er dan een aantal "freelance" instructeurs maar mijn instructeur zit gewoon in loondienst
Jupiler is goed
pi_30217215
@ aurelium: baal er van dat ik de verkeerde keus heb gemaakt.... overstappen kan niet,... eerdat ik bij een andere instructeur terecht kan... pfff dan is de ttt al. Examen geld zou ik dan dus sowieso kwijt zijn zei werd me effe verteld. En ik zou de volle mep moeten betalen (hele pakket). Daarna bij een ander opnieuw gaan betalen. Zo klote.
pi_30217433
zit op die site te kijken van rijschoolgegevens... en zie daar bv. ineens verdaasdonk/blom ook ineens... voorheen was verdaasdonk toch een eigen schooltje? snap er niets meer van... die rijdt nu dus ook voor blom.
anyway ik ga maar eens slapen
pi_30228030
is garageparkeren niet beetje hetzelfde als in zo'n parkeervak? alleen heb je dan geen last van auto's die ernaast staan wellicht wel van plantjes enzo. maar bij een garage heb ik ook nog nooit hoeven parkeren.
"Trust can kill you, or set you free"
pi_30228076
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 13:27 schreef Ferryfan4ever het volgende:
is garageparkeren niet beetje hetzelfde als in zo'n parkeervak? alleen heb je dan geen last van auto's die ernaast staan wellicht wel van plantjes enzo. maar bij een garage heb ik ook nog nooit hoeven parkeren.
ja, garageparkeren komt daar idd wel op neer, alleen bij garageparkeren moet je dus echt PRECIES in het midden staan, aan allebei de kanten echt evenveel ruimte overhouden enzo, en in een parkeervak sta je goed als je aan allebei de kanten de deuren open kunt doen
pi_30228391
ik denk dat je op zich ook in het midden moet staan in zo'n parkeervak, als je dat niet doet dan zit je andere auto's in de weg. alleen als je bijv naast een andere auto moet staan kan het best dat hij in jouw vak staat dus dat je daarom niet in het midden van het vak staat
pi_30253065
Ah, autorijden is echt tof. Ben al even in de auto van mn pa en van mn ma gaan rijden. Gaat best goed. Alleen lijkt het alsof de motor wat minder direct reageert op je koppeling acties. Tis allemaal een beetje vaag, terwijl ik bij mn les diesel precies voelde waar het aangrijpingspunt lag enzo.
Jupiler is goed
pi_30253105
Als ik, hopelijk, over een maand of 2 mn rijbewijs heb, zal ik vast weinig gaan rijden
2 euro voor een litertje benzine ofzo, rond die tijd, is wat veel
pi_30253182
quote:
Op zondag 4 september 2005 11:18 schreef veldmuis het volgende:
Als ik, hopelijk, over een maand of 2 mn rijbewijs heb, zal ik vast weinig gaan rijden
2 euro voor een litertje benzine ofzo, rond die tijd, is wat veel
idd, wat dat betreft hebben we het wel weer slecht getroffen
Jupiler is goed
pi_30254263
Ik moet ook nog wel wennen aan benzine auto. Deze koppeling heb ik minder grip op en dat is nu nog best irritant. Langzaam aan gaat het al beter, maar met het lessen ging het een stuk beter. Op zich heb ik nog niet extreem veel kilometers gemaakt, meer ritjes naar de supermarkt en af en toe wat mensen weg brengen.
Het doet er niet toe wie ik ben, maar wie ik wil zijn.
pi_30257881
mag over 2 maanden beginnen, alvast beetje aan het rondvragen over rijschoolervaringen, wat ik tot nu toe hoor is alles kut haha, behalve 1 uit lelystad, maarja ik woon in Almere.

Hoe lang van te voren moet je eigenlijk eens gaan babbelen met zo'n rijschool?
pi_30259698
ik had ze gebeld en een week later had ik mijn eerste les
  zondag 4 september 2005 @ 15:44:15 #64
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_30259746
maandag begint me snelcursus
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_30262763
quote:
Op zondag 4 september 2005 15:41 schreef Ferryfan4ever het volgende:
ik had ze gebeld en een week later had ik mijn eerste les
Bij mij duurde 't 2 maanden, maarja, ik heb dan ook een erg populaire rijschool gekozen die maar 1 medewerker heeft, zichzelf
pi_30263424
Heb nu bijna 1,5jaar mijn rijbewijs en ben zo blij dati k er vanaf ben.. Hoor de één na de ander die weer is gezakt... Heb zelf 22 lessen gehad. 2x praktijkexamen gedaan... Dus 2e keer geslaagd. Wat een naaiers daaro bij het CBR echt m'n buik ervan vol. En ik ben gelukkig niet de enige:)
pi_30303015
ik heb nu vanaf Maart aan het rijlessen. Heb nu zo'n 28 lessen gehad. Voor mijn gevoel gaat het nog steeds NIET écht OK. Krijg nog veel (positief) 'commentaar'/tips en krijg nog steeds (regelmatig) ingrepen door (domme) fouten..

Ik ben echt blij ALS ik er vanaf ben. Ik vind rijles eigenlijk helemaal niet écht leuk...'t is dat het 'moet' maar sta niet (meer) te springen voor de volgende les. Liever niet dán wel....

Wie heeft dit ook, of vindt iedereen het hier wel leuk....
Haleloeja
  maandag 5 september 2005 @ 22:46:53 #68
127673 TommyKnocker84
Rijbewijs B behaald 06-10-2005
pi_30303495
6 oktober moet ik afrijden...de 3 keer! 3 maal is scheepsrecht mag ik hopen!!
  maandag 5 september 2005 @ 22:50:25 #69
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_30303649
quote:
Op maandag 5 september 2005 22:46 schreef TommyKnocker84 het volgende:
6 oktober moet ik afrijden...de 3 keer! 3 maal is scheepsrecht mag ik hopen!!
gaat goedkomen, succes
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_30307217
quote:
Op maandag 5 september 2005 22:34 schreef Gelderland het volgende:
ik heb nu vanaf Maart aan het rijlessen. Heb nu zo'n 28 lessen gehad. Voor mijn gevoel gaat het nog steeds NIET écht OK. Krijg nog veel (positief) 'commentaar'/tips en krijg nog steeds (regelmatig) ingrepen door (domme) fouten..

Ik ben echt blij ALS ik er vanaf ben. Ik vind rijles eigenlijk helemaal niet écht leuk...'t is dat het 'moet' maar sta niet (meer) te springen voor de volgende les. Liever niet dán wel....

eerlijk gezegd heb ik rijles nooit echt leuk gevonden, want het gaf mij veel te veel stress. maar tegen het einde vond ik het wel erg gezellig, maar de les zelf, tsja. en het kost ook zoveel geld he, dan ga je ook met tegenzin. maar het komt vanzelf goed en dan heb je ook je papiertje, zo moet je het maar zien succes!
pi_30310208
quote:

de eerste paar les vond ik echt super saai, beetje rondrijden had het gevoel totaal nutteloos bezig te zijn. Nu vermaak ik me wel iets meer omdat ik nu ben begonnen met speciale verrichtingen, maar echt super zijn de lessen ook niet, al heb ik wel een aardige instructeur. Ben blij als het er over 20 lessen op zit
  dinsdag 6 september 2005 @ 08:41:56 #72
50237 dribbel79
My username for over a decade
pi_30310857
Woensdag mijn 2e motorrijles, heb er echt veel zin in, heb het gevoel dat ik de motor aardig rap onder controle kan krijgen...één keer per week een les van 2 uur, is dat genoeg, of zijn er fokkers die meer (of juist minder) uren aanraden??
"Het leven is te kort voor een slechte filmquote als signature"
  dinsdag 6 september 2005 @ 12:12:10 #73
127673 TommyKnocker84
pi_30315819
Die rijlessen zijn inderdaad niet boeiend, maar als je straks je roze papiertje heb en je kan lekker in je eentje ergens naar toe rijden..dat geeft volgens mij wel een heerlijk gevoel!
  dinsdag 6 september 2005 @ 12:15:06 #74
50237 dribbel79
pi_30315922
Ja, op een doelloze zondag je meisje aan d'r mouw trekken en op de landkaart willekeurig iets uitzoeken en erheen rijden...doen we nu ook al, maar dat achterop zitten ben ik nu ook zat, dus zelf halen is de beste optie..
pi_30317103
ja het gevoel is inderdaad goed !!! was ook altijd beetje afhankelijk van mn vriend, kan jij me niet ff brengen etc. nu kan ik zelf even met de auto gaan als ik geen zin heb in het OV! echt lekker!
  dinsdag 6 september 2005 @ 14:02:12 #76
51748 H4ze
wait...what?
pi_30319355
Jaaaa ik kan aan 't lijstje van geslaagden toegevoegd worden!

Naar m'n idee reed ik echt vele male slechter dan de tweede keer. Veel foutjes...maar de examinator vond dat ik de foutjes goed opgelost had. Hij had vertrouwen in me en vond me een goede chauffeur. Verder zei ie dat ik de handelingen op de snelweg perfect uitvoerde (invoegen, inhalen, uitvoegen).

Maar goed, ik ben blij!! Ik geloof nu ook heilig in het 3x is scheepsrecht gezegde
*BURP*
pi_30320475
Wil zeer snel beginnen met lessen.
pi_30321263
vandaag geslaagd voor mijn theorie-examen. In ene keer, met drie fout.
Vanochtend een paar uurtjes les gehad (bij de ANWB) en vlgens mij heeft dat wel geholpen, want de hele ochtend ook die vragen ingevuld, en de eerste keer had ik 10 fout (op 60 vragen, dat dan weer wel), de laatste keer maar 1. En bij het echte examen dus drie, maar netjes geslaagd dus .

Nu op naar de volgende stap, de rijopleiding. Maar die begint voor mij pas eind oktober (10-daagse opleiding bij de ANWB).
pi_30327552
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 14:02 schreef H4ze het volgende:
gefeliciteerd
pi_30328000
quote:

Ik vind het wel okay, instructeur is best rielekst, lekker muziekje op, wat ouwehoeren en een beetje rondrijden .

Groetjes,

veldmuis
pi_30332003
remember mijn instructeur, die "goeierd".... tatatadaaaaa, vandaag weer iemand gesproken die 1 les bij hem heeft gehad en daarna overstuur thuiskwam. Haar vader belde daarna voor een andere instructeur. Toch apart dat ik nu al 3 mensen ken met dezelfde ervaringen ken. Tis dat ik zelf zo'n bitch ben anders had ik me allang de wagen uit laten jagen door hem.
  dinsdag 6 september 2005 @ 21:27:08 #83
127673 TommyKnocker84
pi_30333882
quote:

Maar goed, ik ben blij!! Ik geloof nu ook heilig in het 3x is scheepsrecht gezegde
hehe ik moet 6 oktober voor de 3e keer dus hoop dat het werkt
  dinsdag 6 september 2005 @ 21:58:12 #84
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_30335054
Morgen ga 'k beginnen

Linkervoet is koppelen, helemaal rechts is gas, en pedaal in het midden is rem (bedien je ook met rechts)

Kan niet missen
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_30336042
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 21:58 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Morgen ga 'k beginnen

Linkervoet is koppelen, helemaal rechts is gas, en pedaal in het midden is rem (bedien je ook met rechts)

Kan niet missen
veel succes

Het rijden zelf heb je zo onder de knie, maar inzicht en kijkgedrag duurt wat langer
  dinsdag 6 september 2005 @ 22:29:13 #86
109065 sungaMsunitraM
pi_30336238
Sja op de racefiets red ik me wel in het verkeer (in een haarspeldbocht naar links moet je de auto's links inhalen, in een haarspeldbocht naar rechts kun je er beter rechts langs )

Onzin natuurlijk, ik zal me een stuk netter moeten leren gedragen

We zien wel
pi_30336883
quote:

Naar m'n idee reed ik echt vele male slechter dan de tweede keer. Veel foutjes...maar de examinator vond dat ik de foutjes goed opgelost had. Hij had vertrouwen in me en vond me een goede chauffeur. Verder zei ie dat ik de handelingen op de snelweg perfect uitvoerde (invoegen, inhalen, uitvoegen).

Gefeliciteerd.

Ik vond het ook slechter gaan toen ik het haalde, maar maakt niet uit. Rijbewijs.
Het doet er niet toe wie ik ben, maar wie ik wil zijn.
  dinsdag 6 september 2005 @ 23:32:18 #88
46254 MewBie
Uitstellen is een gave.
pi_30338773
quote:

foutjes maken is idd niet erg, mits je ze goed oplost. anders kunnen een heleboel kleine foutjes als nog reden zijn om te zakken
pi_30338873
Ik word 14 oktober 18, en krijg dan me 1ste rijles, iemand tips of ik me al een beetje voor kan bereiden?
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_30338886
Ontspannen.
pi_30339340
Juist, het antwoord wat ik hoopte.
KLAAS JAN HUNTELAAR
  woensdag 7 september 2005 @ 09:13:44 #92
109065 sungaMsunitraM
pi_30344585
Laat je vast ff uitleggen waar alle pedalen en knopjes voor zijn.
Leer je theorie vast.
  woensdag 7 september 2005 @ 14:09:29 #93
109065 sungaMsunitraM
pi_30353177
Nou.... net terug van 1e les.
Ging best aardig.
Zó spectaculair is autorijden eigenlijk helemaal niet
  woensdag 7 september 2005 @ 14:17:01 #94
109065 sungaMsunitraM
pi_30353340
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 08:41 schreef dribbel79 het volgende:
één keer per week een les van 2 uur, is dat genoeg, of zijn er fokkers die meer (of juist minder) uren aanraden??
Nou, qua rijles weet ik niet, maar met schaatsen is mijn ervaring dat je met 2 of 3 trainingen per week véél meer oppikt.
pi_30353443
met rijles denk ik eigenlijk niet. voor mij had het in ieder geval geen zin. want ik had tijd nodig om de boel een beetje te laten zakken. ik denk dan een beetje na over de dingen en dan zat het de volgende les er wel in. maar denk dat iedereen voor zichzelf moet uitproberen hoeveel les goed is. 2 uur achter elkaar trok ik in het begin ook niet, want ik raakte overal zo gestresst van LOL
  woensdag 7 september 2005 @ 14:27:14 #96
109065 sungaMsunitraM
pi_30353631
Oh ik had vandaag 2 uur en ik ben niet echt gestresst geweest.
(maar goed, ik heb wegrijden en koppelen en schakelen ook nog maar alleen op industrieterrein geoefend)
pi_30356359
dat kan, iedereen reageert er natuurlijk anders op. ik was gewoon altijd gestresst. en na minder dan 2 uur was ik daardoor geestelijk uitgeput zeg maar.
vandaag ging ik naar uni met de auto, dus ik zat vantevoren te bedenken hoe ik moest rijden enzo. raakte helemaal gestresst omdat ik mogelijke problemen zag. natuurlijk is er niets gebeurd en heb ik me voor niets druk gemaakt, maar ja... je bent natuurlijk niet voor niets een stresskipje LOL
pi_30358402
ik heb 1 ker in de week 1,5 uur rijles en dat vind ik prima 1,5 uur is net te doen, niet te lang en niet te kort en 1 keer in de week is omdat ik gewoon niet vaker kan en me ouders maar 1 keer in de week willen betalen
  woensdag 7 september 2005 @ 18:31:22 #99
50237 dribbel79
pi_30360978
Ben net terug, de tweede motorrijles was nog gaver dan de eerste, slalommetje, achteruit in parkeervak zetten, halev cirkel draaien, rijden met slippende koppeling, later voetrem erbij...ging erg lekker (vond niet alleen ik, maar ook de instructeur)...
  woensdag 7 september 2005 @ 18:43:33 #100
51748 H4ze
wait...what?
pi_30361289
quote:
Op woensdag 7 september 2005 14:09 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Nou.... net terug van 1e les.
Ging best aardig.
Zó spectaculair is autorijden eigenlijk helemaal niet
Idd, de auto besturen is simpel. Straks moet je ook zelf gaan kijken en beslissingen nemen. Dan ga je pas echt autorijden (en wordt 't ook moeilijker)
*BURP*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')