een beetje is het goede woord er voor. Wees er wel wat voorzichtig mee, want er komen heel snel vlekken op en een kras heb je ook zo te pakken.quote:Op donderdag 1 september 2005 16:48 schreef child_of_the_matrix het volgende:
is dat scherm trouwens nog een beetje krasbestendig of wil ik nu teveel?
Ik moet vanavond werken (Intertoys). Zal eens kijken hoeveel we er binnen hebben gekregen en hoeveel er verkocht zijn.quote:Op donderdag 1 september 2005 17:03 schreef Xrenity het volgende:
Ik zou wel willen weten hoeveel er vandaag/deze week verkocht worden... Helaas doet men daar in Europa niet aan
Krijgen we over 2 maanden eens te horen dat het ding gekocht wordt.
Die van Gametechquote:Op donderdag 1 september 2005 16:54 schreef Dementor het volgende:
Wat is de beste screenprotector voor dit juweeltje?
Te koop in Nederlandse winkels of kan ik hem ook online bestellen?quote:Op donderdag 1 september 2005 17:29 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
Die van Gametech
Perfecte bescherming tegen krassen, het scherm blijft er even helder door. Makkelijk op te brengen.
Tegen de zon helpt het alleen geen drol.
dat week ik niet, paar webshops afzoeken...quote:Op donderdag 1 september 2005 17:31 schreef Dementor het volgende:
[..]
Te koop in Nederlandse winkels of kan ik hem ook online bestellen?
hier issie eauk te koop online volgens mij http://www.alcom.ch/games.php?mc=1quote:dat week ik niet, paar webshops afzoeken...
nl en buitenlands...
Zwitsers toetsenbordquote:Op donderdag 1 september 2005 17:45 schreef Max-Westerman het volgende:
eauk
Op de site van FRS staat dat hij vanaf vandaag verkrijbaar is. Dus jaquote:Op donderdag 1 september 2005 18:06 schreef Even het volgende:
Ik heb dr ook 1
Alleen vraag ik me af wat de launch titels zijn..
Ik heb dr maar need for speed bij gekocht maar eigelijk zag ik net metal gear acid staan op een site..
Is MGA al uit ?
Ik heb aan Lumines al zoveel meer plezier gehad dan aan de andere Ps2 portsquote:Op donderdag 1 september 2005 18:16 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Je gaat ook geen Lumines voor 50 euro halen ipv heftige 3d games
Ik heb medelijden met jequote:Op donderdag 1 september 2005 16:47 schreef Mr_Belvedere het volgende:
OMFG.. Al die reacties op de prijsvraag.. en die moeten we allemaal lezen. Daar gaat m'n weekend
de debielste tvp ooit!
Nee. Lumines is het enige PSP spel dat ik nog wel eens speel. De rest ligt eigenlijk al maanden stof te verzamelen.quote:Op donderdag 1 september 2005 18:25 schreef Xrenity het volgende:
[..]
idd. Voor 300 euro lumines spelen is wat teveel van het goede, niet?
Mediamarkt heeft zat!quote:Op donderdag 1 september 2005 20:10 schreef H.Flick het volgende:
Waarom hebben ze nergens Virtua Tennis. Ik ben net bij de FRS, de Dixons, de Bart Smit en de Intertoys geweest...
Dat zalquote:
Da's niet aan mij alleenquote:Win ik nu?
Groot gelijk heb je!quote:Op donderdag 1 september 2005 21:01 schreef Thomper het volgende:
Heb vandaag zwaar getwijfeld, maar tóch de PSP niet gekocht. Was niet nodig om snel te zijn, want in de vijf winkels waar ik in Eindhoven kwam hadden ze nog allemaal een grote lading PSP´s en games...
Da's voor de handigheid... Doe hem dan meteen op de releasedag erbij.quote:Op donderdag 1 september 2005 20:22 schreef Yankee_One het volgende:
De game komt ook uit op 2 sept. Een aantal winkels gooien de game al eerder in de verkoop.
Dom natuurlijk om een game uit te geven op de dag ná de release.
Sommige turnbased spellen vind ik zeker wel leuk. Alleen ben ik Metal Gear gewend van de Playstation(1), dat was een erg actie-intensief spel. Zit in MGA nog wel al dat sluipgedoe, vijanden stilletjes killen enzo? Zo ja, dan lijkt het me wel wat.quote:Op donderdag 1 september 2005 23:53 schreef HAL9000S het volgende:
Ik vind dat soort passieve spellen juist uitermate geschikt voor handhelds en ik ben gek van turn based strategy games en MGS. Als je dat niet leuk vind is MGA niks voor jou.
hoev die homebrew niet.. ik wil internette enzo... en ik wacht wel tot dat er weer een update komt...quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:44 schreef MMaRsu het volgende:
Echt jammer dat mensen blijkbaar toch gelijk naar 2.00 firmware upgraden terwijl er waarschijnlijk een downgrader komt voor de homebrew scene. Zetten ze op de doos dat mensen naar 2.00 moeten upgraden omdat dat belangrijk is
.
die van sony zelf.. of moest je daar nou voor betalen...?quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:46 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik dan ook maar eens MGA proberen, het klinkt toch wel leuk.
Wat is goede (gratis) software om video's om te zetten naar MP4 formaat voor de PSP?
Wat een topic ookquote:Op vrijdag 2 september 2005 00:31 schreef spenky het volgende:
[afbeelding]
ik heb hem vandaag gekocht(gelijk fok getest) tis echt een super ding!! maar ik vin het volume van de oordopjes wat minder.....
Dat heb ik ookquote:Op vrijdag 2 september 2005 01:05 schreef devv05 het volgende:
Nog niet gekocht vandaag.. De twijfel continues
Vroeg of laat koop ik 'm toch wel maar heb eigenlijk geen zin om te wachten
Ik zal daar eens naar kijken.quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:49 schreef MMaRsu het volgende:
Ik heb een programma die 3gp converter heet
http://www.pspvideo9.com/quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:46 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik dan ook maar eens MGA proberen, het klinkt toch wel leuk.
Wat is goede (gratis) software om video's om te zetten naar MP4 formaat voor de PSP?
quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:05 schreef devv05 het volgende:
Nog niet gekocht vandaag.. De twijfel continues
Vroeg of laat koop ik 'm toch wel maar heb eigenlijk geen zin om te wachten
Ik óók!quote:
PSP eens helemaal uit zetten, Wireless schakelaar paar keer flink uit en aan zetten, nieuwe verbinding maken, WEP/WPA key heel goed controleren (en het goede aantal bits), en dan na saven rustig een verbinding maken. Het OS is af en toe nogal traag met reageren.quote:Op donderdag 1 september 2005 23:56 schreef SuperFruitig het volgende:
Mn psp wil niet meer op de wirelessIk heb alle instellingen goed en de wireless werkt gewoon nog ( getest met laptop ) Hij geeft de hele tijd weer: connecting, exchanging key information, connecting, exchanging key information enz enz
Ik vind er meer dan genoeg geluid uit komen (oordopjes van het value pack dan he), de bas is prima en dankzij de ALVS stand krijg je ook nog alles mee van je omgeving en heeft de omgeving geen last van het geluid uit je oordopjes.quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:31 schreef spenky het volgende:
maar ik vin het volume van de oordopjes wat minder.....
Neequote:Op vrijdag 2 september 2005 09:55 schreef Zjwegel het volgende:
weet iemand waar je spellen kan downloaden zoals sonic ed. om deze op je psp te zetten.
2 gevonden hier, maar ik heb er totaal geen last van. Alleen als het scherm zwart is zie ik ze. De batterij valt mij trouwens echt 100% mee, kan er toch een flink stuk mee gamen.quote:Op vrijdag 2 september 2005 10:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hoe zit het met de pixels bij verschillende mensen die hem gister hebben gekocht?
quote:Op vrijdag 2 september 2005 10:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hoe zit het met de pixels bij verschillende mensen die hem gister hebben gekocht?
Heb je twéé pixels gevonden?quote:Op vrijdag 2 september 2005 10:15 schreef gamecube_master het volgende:
2 gevonden hier, maar ik heb er totaal geen last van...
Ga wel binnen een maand terug, dan krijg je nog of een nieuwe of je geld terug. Als je buiten de maand gaat moet je het zelf met Sony regelen en krijg je een refurbished PSPquote:Op vrijdag 2 september 2005 11:40 schreef Brasco125 het volgende:
ik wel een stuk of zes. Alleen allemaal haast niet zichtbaar. en 1 die echt licht geeft bij zwart beeld. dus ik zit nog zwaar te twijfelen aangezien ik er geen last van heb.. Ik zag het gisteren in mijn donkere slaapkamer pas voor het eerst dat er die kleine dead pixels waren.
De kans is dat als ik nu terug naar de makro gaat dat ze door de voorraad heen zijn en ik dus voorlopig kan fluiten naar Darkstalkers.
Je kunt een Junk zijn spuit ook niet afhandig maken met de melding dat hij er over 3 dagen een terug krijgt ofzo.
Daar kom ik net vandaan...quote:Op vrijdag 2 september 2005 12:10 schreef __Saviour__ het volgende:
Bij Media Markt, daar waren er gisteren nog erg veel van.
Virtua Tennis is echt de game van de PSP op dit moment!quote:
Hey das mooi ik kan je helpen waardoor het oppeens heel veel sneller gaatquote:Op donderdag 1 september 2005 16:47 schreef Mr_Belvedere het volgende:
OMFG.. Al die reacties op de prijsvraag.. en die moeten we allemaal lezen. Daar gaat m'n weekend
de debielste tvp ooit!
jaa maar het volume van de oordopjes vinnik eigelijk te zacht.. alsk me ipod dopjes erin doe zijn ze wel beterquote:Op vrijdag 2 september 2005 09:42 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Ik vind er meer dan genoeg geluid uit komen (oordopjes van het value pack dan he), de bas is prima en dankzij de ALVS stand krijg je ook nog alles mee van je omgeving en heeft de omgeving geen last van het geluid uit je oordopjes.
Heb je ook zo'n leuk mailtje gekregen dat hij slecht leverbaar is?quote:Op donderdag 1 september 2005 16:59 schreef Fonzarelli het volgende:
Nou ik heb m dus besteld bij een telefoon bij 2call.nl. Het zal mij benieuwen wanneer die PSP komt. (die telefoon kan me niezo veel bommen)
Even surfen naar www.freerecordshop.nl biedt het verlossende antwoord!quote:Op vrijdag 2 september 2005 13:16 schreef RAM_ het volgende:
Hoe lang geld die actie bij de freerecord shop nog?
quote:Op vrijdag 2 september 2005 13:37 schreef Max-Westerman het volgende:
GVD
NOG NIKS
NET STOND HET TPG BUSJE EN WEER GEEN PSP
Is er geen mogelijkheid om me PSP bij de Intertoys ofzo tegaan halen en dan als ik de PSP van de Dixons binnen heb hem kan gaan ruilen en weer me geld terug krijg?
10 euro eraf hé? Doen ze hier ookquote:Op vrijdag 2 september 2005 13:57 schreef H.Flick het volgende:
Dixons Schiedam had Virtua Tennis! En nog met korting ook omdat er een FRS naast zit en ze dus wel mee moeten met de actie.
Goedzo knul!quote:Op vrijdag 2 september 2005 14:55 schreef spenky het volgende:
ik heb net DTM gekocht bij bart smith en bij de media markt z'n berschermdoos van logitech!
Dan kan je gewoon spelen, toch?quote:Op vrijdag 2 september 2005 15:13 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
Net bij Bart geweest![]()
Nu accu aan het laden![]()
Ga echt niet 2 uur zitten kijken naar dat dingquote:Op vrijdag 2 september 2005 15:14 schreef BMH het volgende:
[..]
word nooit geadviseerd bij de eerste oplading.
Oh, ik heb het volgens mij wel gedaan.quote:Op vrijdag 2 september 2005 15:14 schreef BMH het volgende:
[..]
Verziek de batterij dan maar.quote:Op vrijdag 2 september 2005 15:15 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
[..]
Ga echt niet 2 uur zitten kijken naar dat ding
Die beschermdoos heb ik ook, lekker stevig!quote:Op vrijdag 2 september 2005 14:55 schreef spenky het volgende:
ik heb net DTM gekocht bij bart smith en bij de media markt z'n berschermdoos van logitech!
Ik werd nog wel voor gek verklaard laatstquote:Op vrijdag 2 september 2005 15:14 schreef BMH het volgende:
[..]
Ja.quote:Op vrijdag 2 september 2005 15:23 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
Zal ik die Demo Disc met update naar 2.0 erin gooien of niet?
quote:Op vrijdag 2 september 2005 15:52 schreef H.Flick het volgende:
Daar zit ik dan met mijn 2.0 US PSP.
Geduld mijn vriend...quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:01 schreef MMaRsu het volgende:
Homebrew op 2.0 is nog niet gekraakt, dus dat duurt nog een tijd..
Alhoewel het waarschijnlijk fantastisch nieuws is, kun jullie allemaal een beetje ophouden met de grenzen van de legaliteit op te zoeken op FOK! ? FOK!Games had graag nog heel veel langer op goede voet gestaan met zowel de distributeurs van handhelds als gamedevelopers.quote:Er komt waarschijnlijk binnen 2 weken een downgrader naar 1.50 en daar is alle homebrew shit op te spelen enzo. Er komt ook een eigen OS aan, genaamd PSIX
. Ziet er erg vet uit imho, en kan op volle resolutie en fullspeed movie's draaien ( ook Avi's enzo )
Ik ken iemand die kreeg voor een kleine gamesite een PSP en 3 games van Sony. Ze hebben geld teveel, ofzo.quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vind dat Sony mij een PSP moet geven.
Ook hier leest de industrie mee.quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:17 schreef American_Nightmare het volgende:
Zeur toch niet zo, we zitten hier niet op Fok games.
Ik heb echt schijt aan de industrie. Homebrew is niet illegaal en ik wil dar graag draaien. En in ruil daarvoor ben ik ook nog bereid om 'de industrie' geld te komen bengen om de benodigde hardware aan te schaffen, en wie weet nog een spel.quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:23 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Ook hier leest de industrie mee.
Money makes the world go round.quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:19 schreef Semargofni het volgende:
Ik moet er ook een hebben maar ik kan me nog wel ff inhouden(I Hope). Wat ik wel nep vind is dat je over een jaar voor downloadble content moet betalen...
Colin zou vandaag in de winkels moeten liggen dacht ik...quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:33 schreef knater het volgende:
Wanneer komt Colin Mcrae en WRC uit, ik dacht dat dit launch titels waren maar ik zie ze nergens liggen
proficiat! welke spellen heb je erbij gekocht?quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:51 schreef Max-Westerman het volgende:
Tsjonge
Dixons zei dat ik had gezegd dat ik de PSP kwam ophalen
Wat dus helemaal niet zo is
Maarja heb nu eindelijk me PSP
Ik heb gister al 3 games gekocht bij de FRS (waar ze duur zijn)quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:55 schreef knater het volgende:
[..]
proficiat! welke spellen heb je erbij gekocht?
Ik ga zometeen die logitech case kopen...quote:Op vrijdag 2 september 2005 17:02 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ik heb gister al 3 games gekocht bij de FRS (waar ze duur zijn)
Everybody's Golf
Virtua Tennis
Ridge racer
En vandaag bij de Dixons Lumines
Dit was een cursus hoe besteed je veel euro's binnen 24 uur
En nu wil ik nog iets om me scherm te beschermen
Kost dat?quote:Op vrijdag 2 september 2005 17:05 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik ga zometeen die logitech case kopen...
15,99 bij Media Marktquote:
Ja, de FRS heeft zo'n actie lopen. De precieze voorwaarden en prijzen staan op zo'n foldertje in de winkelquote:Maar kan je wel games inleveren?!
Oh mooi dan koop ik hem straks daar bedankt saviourquote:Op vrijdag 2 september 2005 17:15 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
15,99 bij Media Markt
Erg stevig ding, van hard plastic. En je kunt hem schuin wegzetten met de PSP erin, om video's te kijken.
[..]
Ja, de FRS heeft zo'n actie lopen. De precieze voorwaarden en prijzen staan op zo'n foldertje in de winkel
USB kabeltje?quote:Op vrijdag 2 september 2005 17:18 schreef Kevin1Bravo het volgende:
Zie net dat mijn cardreader alleen MS (PRO) aan kanMoet ik nu een dure cardreader aanschaffen, wat is het goedkoopste?
Relaxed..quote:Op vrijdag 2 september 2005 17:15 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ja, de FRS heeft zo'n actie lopen. De precieze voorwaarden en prijzen staan op zo'n foldertje in de winkel
USB-kabeltje is het goedkoopst denk ik.quote:Op vrijdag 2 september 2005 17:18 schreef Kevin1Bravo het volgende:
Zie net dat mijn cardreader alleen MS (PRO) aan kanMoet ik nu een dure cardreader aanschaffen, wat is het goedkoopste?
Sorry mijn excuses, ik had niet begrepen dat een Shell ook bij "illegaal" of "grijs gebied" hoorde..quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:15 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Alhoewel het waarschijnlijk fantastisch nieuws is, kun jullie allemaal een beetje ophouden met de grenzen van de legaliteit op te zoeken op FOK! ? FOK!Games had graag nog heel veel langer op goede voet gestaan met zowel de distributeurs van handhelds als gamedevelopers.
Dankzij dit soort "grijze sector nieuws" gaan juist die mensen en organisaties ons met een scheef oog aankijken, uiteindelijk wantrouwen en dan hebben we binnen de kortste tijd geen reviews, previews en prijzen.
Ik hoef geen excuus, geen uitleg, geen weerwoord en andere argumentatie Gewoon ergens anders doen. Zo hou je FOK!Games in leven. Bij voorbaat hartelijke dank.
480 x 272quote:Op vrijdag 2 september 2005 17:30 schreef _moder8or_ het volgende:
Wat is het schermresolutie eigenlijk? Ik zie hem niet in mijn gebruiksaanwijzing staan.
Goedzo, heb je toch naar me geluisterdquote:Op vrijdag 2 september 2005 17:02 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ik heb gister al 3 games gekocht bij de FRS (waar ze duur zijn)
Everybody's Golf
Virtua Tennis
Ridge racer
En vandaag bij de Dixons Lumines
Dit was een cursus hoe besteed je veel euro's binnen 24 uur
En nu wil ik nog iets om me scherm te beschermen
heb je geen last van RSI ??quote:Op vrijdag 2 september 2005 17:25 schreef err het volgende:
krijgen jullie ook zo'n waanzinnig pijnlijke duim? Kan fifa echt niet lang spelen, heb het idee dat mn rechter duim er dan afvalt
Verder niets dan lof, gfx zijn echt om te watertanden. Heb Ridge en Fifa en everybody's Golf (gratis erbij gehad, nog niet gespeeld)
voor alle andere dingen heb ik echter liever mn good old PDA, dit is echt alleen om te gamen. Wat wel waardeloos is dat je in de zon écht geen flikker ziet. Terwijl ik net in de Revu een artikel lees: PSP: ook voor op het strand
NFS legends nog welquote:Op vrijdag 2 september 2005 17:42 schreef _moder8or_ het volgende:
Heb nu World Tour Soccer. Wat een bagger spel zeg. Morgen ruil ik hem in voor óf Ridger Racer, óf NFS:Legends.
Ow ok. Maaru. Welke zal jij nemen?quote:Op vrijdag 2 september 2005 17:59 schreef spenky het volgende:
[..]
NFS legends nog wel(rivals) ik heb DTM is ook erg leuk. voordeel is ook dat je je eige muziek kan luisteren tijdens het spelen
Whahahaha!quote:Op vrijdag 2 september 2005 17:36 schreef __Saviour__ het volgende:
Damn, anders kom ik er nu pas achter dat je bij Lumines de blokjes kan draaien..
ik zelf heb gekozen voor DTM, maar uit jou lijstje zou ik denk ik gaan voor rivals..quote:Op vrijdag 2 september 2005 18:00 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ow ok. Maaru. Welke zal jij nemen?
nu heb ik alleen nog DTM, zit eigelijk te wachten op GTA maar denk dattik misschien nog een puzzel spel ga kijken ofzo, is ook wel leukquote:Op vrijdag 2 september 2005 18:04 schreef _moder8or_ het volgende:
Oke. Bedankt spenky.
En welke games heb jij nu allemaal?
GTA lijkt mij ook wel leuk. Maar nu mar hopen dat het beeldscherm daarvoor niet te klein isquote:Op vrijdag 2 september 2005 18:05 schreef spenky het volgende:
[..]
nu heb ik alleen nog DTM, zit eigelijk te wachten op GTA maar denk dattik misschien nog een puzzel spel ga kijken ofzo, is ook wel leuk
haha jaah.quote:Op vrijdag 2 september 2005 18:07 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
GTA lijkt mij ook wel leuk. Maar nu mar hopen dat het beeldscherm daarvoor niet te klein is
owhh, dat internet is opzich wel eenvoudig... als je klikt op scannen... dan vindtie het automatisch.. en ik weet niet of je netwerk beveiligid is met bijv een wep ofzo.. maar dan moet je een code intypen.. die je waarschijnlijk kan vinden in je router...quote:Op vrijdag 2 september 2005 18:26 schreef vannilesoep het volgende:
Heb nu ook al 2 dagen m'n pspalleen internet werkt niet echt
Staat er niet ergens een stap-voor-stap manuel, want die NL handleiding is ruk
Wil nu alleen nog een gtais spelleke downen, had al een legale bomberman-versie ( jappans) maar begreep geen hout van die spaanse readme
Me psp zag hem wel maar er zat ook 'beschadigde data' bij.... weet niet hoe te fixen
'
In dezelfde categorie:quote:Op vrijdag 2 september 2005 17:36 schreef __Saviour__ het volgende:
Damn, anders kom ik er nu pas achter dat je bij Lumines de blokjes kan draaien..
wist dattik iets fout deed.. heb heel dat umdtje in dat ding zitten proppen... klepje ging ook al niet goed dicht!!!quote:Op vrijdag 2 september 2005 18:31 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
[..]
In dezelfde categorie:
Hebben jullie ook geprobeerd het UMD schijfje uit het plastic hoesje te halen?
wil je echt lachen? ik heb nog iets veel dommers gedaan. Omdat ik helemaal niet wist met welke schijfjes/cds de psp zou werken en ik zonder het boekje door te lezen op eigen voet op onderzoek ben gegaan, heb ik per ongeluk die hele demo umd gemoldquote:
whahahhahahaha sorrie ik moest eg laggenquote:Op vrijdag 2 september 2005 18:34 schreef child_of_the_matrix het volgende:
[..]
wil je echt lachen? ik heb nog iets veel dommers gedaan. Omdat ik helemaal niet wist met welke schijfjes/cds de psp zou werken en ik zonder het boekje door te lezen op eigen voet op onderzoek ben gegaan, heb ik per ongeluk die hele demo umd gemoldik trok dat umdtje uit elkaar omdat ik dacht dat ik het cd'tje moest hebben en dat datgene eromheen de beschermhoes was
![]()
. Gelukkig heb ik niet eerst een spel uitgeprobeerd
![]()
OMFG!!!quote:Op vrijdag 2 september 2005 18:34 schreef child_of_the_matrix het volgende:
[..]
wil je echt lachen? ik heb nog iets veel dommers gedaan. Omdat ik helemaal niet wist met welke schijfjes/cds de psp zou werken en ik zonder het boekje door te lezen op eigen voet op onderzoek ben gegaan, heb ik per ongeluk die hele demo umd gemoldik trok dat umdtje uit elkaar omdat ik dacht dat ik het cd'tje moest hebben en dat datgene eromheen de beschermhoes was
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 2 september 2005 18:34 schreef child_of_the_matrix het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik heb zelf nog geen draadloze router (haal deze week 1), maar ben via dat scannen al wel een draadloos netwerkje zonder WEP of wat dat ook tegengekomenquote:Op vrijdag 2 september 2005 18:30 schreef spenky het volgende:
[..]
owhh, dat internet is opzich wel eenvoudig... als je klikt op scannen... dan vindtie het automatisch.. en ik weet niet of je netwerk beveiligid is met bijv een wep ofzo.. maar dan moet je een code intypen.. die je waarschijnlijk kan vinden in je router...
hahahahquote:Op vrijdag 2 september 2005 18:31 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
[..]
In dezelfde categorie:
Hebben jullie ook geprobeerd het UMD schijfje uit het plastic hoesje te halen?
dan isdie denk ik tog beveiligd ofzo...quote:Op vrijdag 2 september 2005 18:45 schreef vannilesoep het volgende:
[..]
Ik heb zelf nog geen draadloze router (haal deze week 1), maar ben via dat scannen al wel een draadloos netwerkje zonder WEP of wat dat ook tegengekomenAlleen als ik die verbinding wil testen geeft ie een error (lang cijfer/lettercode eindigt op 0D07) of staat dat er een fout was met heb ophalen van het ip
![]()
Dan ga ik toch maar een keer door de stad fietsen, op zoek naar niet-secure w-lan'squote:Op vrijdag 2 september 2005 18:46 schreef spenky het volgende:
[..]
dan isdie denk ik tog beveiligd ofzo...
haha jaa is wel laggequote:Op vrijdag 2 september 2005 18:47 schreef vannilesoep het volgende:
[..]
Dan ga ik toch maar een keer door de stad fietsen, op zoek naar niet-secure w-lan's
Joh. Wij hebben het al met zijn 4en gedaanquote:Op vrijdag 2 september 2005 18:48 schreef vannilesoep het volgende:
Trouwens, Koop ridge-racer als je iemand kent met een psp, Ridge Racer kun je met 2 personen spelen met 1 UMD (welliswaar niet legaal maar wil wel)
bedankt voor deze post, ik heb dit geprobeerd waarop mijn MS in de cardreader/externe HD is verdwenen. Krijg hem er met geen mogelijkheid meer uitquote:Op vrijdag 2 september 2005 17:18 schreef Kevin1Bravo het volgende:
Tunnelen van games? wat bedoel je daar precies mee?quote:Op vrijdag 2 september 2005 18:49 schreef Henk-B het volgende:
Iemand al meer info over het tunnelen van de games met bv xlink ???
Zou het wel eens een keer willen proberen!
quote:Op vrijdag 2 september 2005 19:16 schreef _moder8or_ het volgende:
Maargoed, dit is het spelletje World Tour Soccer. NIET KOPEN!
Oja. Ik heb mijn PSP op mijn 7.1 gekoppeld
Lees je nooit reviews?? Je had beter FIFA kunnen halen of nog beter, wachten op PESquote:Op vrijdag 2 september 2005 19:16 schreef _moder8or_ het volgende:
Wat een kut spel zeg
- punten
Commentaar stinkt. Hij noemt alleen maar namen van de spelers op
Punten. Het voetbalspelletje gaat om punten ipv doelpunten
Je kan geen 1 leuke actie maken
+ punten
-
-
-
Maargoed, dit is het spelletje World Tour Soccer. NIET KOPEN!
Oja. Ik heb mijn PSP op mijn 7.1 gekoppeld
Inderdaad. Heerlijk. en in mijn auto kan ik hem nu ook koppelen op de speakersquote:Op vrijdag 2 september 2005 19:27 schreef vannilesoep het volgende:
[..]
Lekker hea? Zo'n PSPORTABLE
![]()
Wat houd 'AVC' trouwens in?
Waar zijn dan de reviews?quote:Op vrijdag 2 september 2005 19:29 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Lees je nooit reviews?? Je had beter FIFA kunnen halen of nog beter, wachten op PES
Wist niet dat die demo's speelbaar warenquote:
Sorry, je wou geen excuusquote:Op vrijdag 2 september 2005 17:32 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Sorry mijn excuses, ik had niet begrepen dat een Shell ook bij "illegaal" of "grijs gebied" hoorde..
Eigenlijk beetje eigen schuld.. had je kunnen weten.. ?quote:Op vrijdag 2 september 2005 19:50 schreef MMaRsu het volgende:
Godver wou vanmiddag de Up In Smoke Tour Umd halen bij de Frs, kan ik hem niet afspelen omdat ik een japanse psp heb
Dus toch.... UMD-films niet regiovrij.quote:Op vrijdag 2 september 2005 19:50 schreef MMaRsu het volgende:
Godver wou vanmiddag de Up In Smoke Tour Umd halen bij de Frs, kan ik hem niet afspelen omdat ik een japanse psp heb
Imo erg jammerquote:Op vrijdag 2 september 2005 20:20 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Dus toch.... UMD-films niet regiovrij.
kan dit uberhaupt met de psp? Zou wel koel zijnquote:Op vrijdag 2 september 2005 19:06 schreef Henk-B het volgende:
Dat je met zijn 2-en bv ridge racer speelt over het internet.
Hetzelfde effect krijg je dan alsje met zijn 2-en in een kamer zit, maar je wordt dan nu getunnelt voa het internet!
Niet speelbaar. Je ziet zo'n demo'tje van het spel zelf.quote:Op vrijdag 2 september 2005 19:49 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
[..]
Wist niet dat die demo's speelbaar waren...ga gelijk proberen!
![]()
Lumines dude!quote:Op vrijdag 2 september 2005 22:50 schreef _moder8or_ het volgende:
Dixons verkoopt de PSP games voor 43.95.Hier dan in Hellevoetsluis.
omdat FRS een 3halen =2betalen actie heeft.
Morgen mijn BAGGER voetbalspel omruilen voor een andere... Iemand tips aub?
http://www.engadget.com/entry/1234000980024404/quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:58 schreef Bad_MoFo het volgende:
Heb gister mijn psp gehaald met NFSU: R![]()
Ik heb vandaag ook een kaartje van 1 gig erbij genomen (toch nog vrij duur)
Maar nu wil ik er filmpjes opzetten, maar dat word voor geen meter uitgelegd in de handleiding.
Nu ben ik er wel achtergekomen dat mp3's in de map music moeten en foto's in de map photo, maar voor de rest ho maar.....
http://boardsus.playstation.com/playstation/board/message?board.id=pspnet&message.id=54875quote:Op zaterdag 3 september 2005 01:50 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
Wat betekent "verbindingsfout 80410D07" ?
Bedankt !quote:Op zaterdag 3 september 2005 01:52 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
http://boardsus.playstation.com/playstation/board/message?board.id=pspnet&message.id=54875
Iets met beveiligingsinstellingen zo te zien dus
ding-dong!quote:Op zaterdag 3 september 2005 08:04 schreef deGVR het volgende:
*trommelt wat met vingers en loert naar de deur...* 'ding-dong... toe nou, ding-dong!'
ik heb het 1 dag volgehoudenquote:Op zaterdag 3 september 2005 10:18 schreef HansvanOchten het volgende:
Hoe lang hou ik het nog vol om niet naar de winkel te rennen
Muziek? Films? Foto's? Uitbreidingen van spellen?quote:Op zaterdag 3 september 2005 10:52 schreef HansvanOchten het volgende:
Maar 32 mb is toch genoeg voor jew saves enzo?
Ik zou niet weten wat er nog meer bij moet?
oh ok, het is dus niet nodig om een 1gig stick te kopenquote:Op zaterdag 3 september 2005 10:53 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
Muziek? Films? Foto's? Uitbreidingen van spellen?
Tot nu toe geen problemen gehad. Houd er wel rekening mee dat sommige spellen een bepaalde firmware versie vereisen.quote:Op zaterdag 3 september 2005 11:07 schreef ScienceFriction het volgende:
Even een vraag... Ik ga straks een PSP kopen, maar kun je nou wel of geen Amerikaanse en Japanse spellen op een EU PSP spelen?
Sluit je PSP via de USB poort aan je pcquote:En nog eeen vraagje mbt wipeout pure.
Kan je die pack gewoon ergens downloaden (gamma ofzo?).
En hoe krijg je dat dan op je stick, ik heb geen wifi en ook geen ms stick aansluiting op me pc
Thanksquote:Op zaterdag 3 september 2005 11:17 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Tot nu toe geen problemen gehad. Houd er wel rekening mee dat sommige spellen een bepaalde firmware versie vereisen.
It's your lucky day..... ze zijn goedkoper geworden... 235,-quote:Op zaterdag 3 september 2005 11:20 schreef nlboy het volgende:
Ik wil echt super graag een PSP, maar vind het gewoon dik zonde om er zo 250 euro (=550.927 gulden) er voor te gaan betalen. Tja...hopelijk word ie goedkoper.
En als je je PSP registreert op www.yourpsp.com, krijg je gratis de volledige film op UMD.quote:Op zaterdag 3 september 2005 11:39 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
Heb trouwens net de Spiderman 2 preview ontdekt op de Demo Disc -> IMPRESSIVE![]()
Echt waar? Wow...ga meteen doen...bedankt voor de tip! ( waarom wist ik dit niet?)quote:Op zaterdag 3 september 2005 11:42 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
En als je je PSP registreert op www.yourpsp.com, krijg je gratis de volledige film op UMD.
quote:Een exemplaar van Spider-Man 2 op UMD-video zal gratis worden aangeboden aan vroege PlayStation Portable-kopers die hun PlayStation Portable registreren en hun UMD-video Spider-Man 2 bestellen op http://www.yourpsp.com, de officiële PlayStation Portable-webportal van SCEE.
Zo'n 100 euro.quote:Op zaterdag 3 september 2005 11:51 schreef child_of_the_matrix het volgende:
hmm heb die film toch al gezien. Wat moet zo'n memorycard van 1 gig trouwens kosten? ik heb er net alleen een gezien van 512 mb
ik ga die 1gig winnen met fok gamesquote:Op zaterdag 3 september 2005 11:51 schreef child_of_the_matrix het volgende:
hmm heb die film toch al gezien. Wat moet zo'n memorycard van 1 gig trouwens kosten? ik heb er net alleen een gezien van 512 mb
(dat ene pakket met hoesje, standaard etc is ook wel verdomde handig btw)
Hehe, mijn highscore is iets van 190.000quote:Op zaterdag 3 september 2005 10:56 schreef gamecube_master het volgende:
Hoe is het trouwens mogelijk dat jullie allemaal zulke fucking hoge scores halen bij Lumines
Mijn highscore is iets van 2.000 ofzo
Mja hoe hoger jij de kwaliteit doet en hoe groter het bestand, hoe langer het duurt inderdaad. Ik heb er maar een Dragonball Z film opgezetquote:Op zaterdag 3 september 2005 13:14 schreef cyberrobin het volgende:
Ik waag nu een poging om een filmpje van Pure Pwnage om te zetten naar MP4 via 3GP Converter, maar gaat best langzaam![]()
Binnenkort 1 GB kaart erbij halen
hoekrijg je dat dan voorelkaar? met de datakabel?quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:31 schreef spenky het volgende:
[afbeelding]
ik heb hem vandaag gekocht(gelijk fok getest) tis echt een super ding!! maar ik vin het volume van de oordopjes wat minder.....
Datakabel? gewoon UMD cd erin, en upgrade naar Firmware 2.0?quote:Op zaterdag 3 september 2005 13:17 schreef Gstyles het volgende:
[..]
hoekrijg je dat dan voorelkaar? met de datakabel?
Gefeliciteerd! Heb je hem toch best snel binnengekregen danquote:Op zaterdag 3 september 2005 13:38 schreef Fliepke het volgende:
Woei mijn psp via 2call.nl is vandaag toch binnen gekomen
Yup, ik heb woensdag de papieren gefaxt en vandaag al in huis. Kon ook al gisteren, maar toen was er niemand thuis. Ik heb nog een mailtje van ze gehad dat hij pas later zou komen, maar hij zat er toch al bijquote:Op zaterdag 3 september 2005 13:39 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Heb je hem toch best snel binnengekregen dan
*PROEST* Enfin, mn toetsenbord baadt nu in Senseo koffie.quote:Op vrijdag 2 september 2005 17:36 schreef __Saviour__ het volgende:
bij ons komen die altijd tussen 18.00 en 19.00 (TPG dan)quote:Op zaterdag 3 september 2005 13:50 schreef deGVR het volgende:
Ik wacht nog immer ongeduldig... Postbode is al langs geweest, maar de pakketdienst rijdt apart geloof ik.
Ik hoop niet dat het maandag wordt, ik kom nu al aan niet veel anders toe dan naar de deur loeren...quote:Op zaterdag 3 september 2005 13:58 schreef Mister_T het volgende:
bij ons komen die altijd tussen 18.00 en 19.00 (TPG dan)![]()
En dan te bedenken dat ik dat ding al een half jaar heb ofzoquote:Op zaterdag 3 september 2005 14:00 schreef deGVR het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat het maandag wordt, ik kom nu al aan niet veel anders toe dan naar de deur loeren...
jaa via de webrowser.. met wifi... gaat best goed. ik vind het alleen jammer dat je tniet uit kan zoomen net als met opera enzo....quote:Op zaterdag 3 september 2005 13:17 schreef Gstyles het volgende:
[..]
hoekrijg je dat dan voorelkaar? met de datakabel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |